Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei 

Når kunne dere løfte armene over hodet? Merker at det er veldig utfordrende og ikke kunne løfte de høyere en albue😆 mannen min er ikke den beste på å ette i strikk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Idis83 skrev:

Hei 

Når kunne dere løfte armene over hodet? Merker at det er veldig utfordrende og ikke kunne løfte de høyere en albue😆 mannen min er ikke den beste på å ette i strikk😂

Fikk du ikke noe skriv fra klinikken med diverse sånne "etter så mange uker kan du.."? Jeg skulle unngå det i rundt 4-6 uker, uten at jeg husker 100% konkret. Men fikk jo som tidligere nevnt heller ikke lov til å støvsuge på 6 uker, så jeg tror det var rundt noe sånt. Frustrerende med håret ja, jeg gikk for en litt sidelengs variant :P . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Joda fikkskriv men det står ingenting om hvor lenge man må holde armene i ro. Jeg husker ikke helt da jeg var litt redusert da jeg forlot klinikken. Tenkte å ringe i morgen men tenkte å spørre her siden det er søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Går fint med meg, torsdag var det 2 uker siden operasjon! Sitter jeg og lener hodet langt nok nedover mellom beina så klarer jeg å ta strikk i håret!! 

noen som har opplevd å dratt av litt på skurven og fått et liten «tomrom»/hull i arret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 10.43, Wannabee skrev:

Hei! Går fint med meg, torsdag var det 2 uker siden operasjon! Sitter jeg og lener hodet langt nok nedover mellom beina så klarer jeg å ta strikk i håret!! 

noen som har opplevd å dratt av litt på skurven og fått et liten «tomrom»/hull i arret? 

Hehe det var en god idé😆 hvordan er smertene dine nå etter 2 uker?

Jeg har ikke tatt av teipen så det hr jeg ingen erfaring med🙂

Endret av Idis83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Idis83 skrev:

Hehe det var en god idé😆 hvordan er smertene dine nå etter 2 uker?

Jeg har ikke tatt av teipen så det hr jeg ingen erfaring med🙂

Ja, det funker for meg - må være kreativ 😂 

ingen voldsomme smerter, kan våkne på natta hvis jeg litt for mye på siden - men jeg har hatt minimalt med smerter(heldigvis)! 😄👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! 

Endelig min tur også til å skrive i forumet jeg har brukt timesvis på å lese opp og ned. Var på min første konsultasjon igår på Fornebuklinikken hos Barstad! Veldig surrealistisk opplevelse å få prøve støttebh med innlegg, samt 3D bilder!! Før han i det hele tatt spurte meg om mine ønsker eller forhåpninger så fant han frem den størrelsen han tenkte at passet, etter å ha tatt ett mål av meg. Fikk egentlig ikke sjangsen til å verken vise wish-bilder eller komme med noen av mine ønsker iløpet av konsultasjonen...

Vet at Barstad er ekstremt flink, og at alle sier at man bare må stole på at kirurgen vet best, men vurderer smått en second opinion hos en annen klinikk. Tar nok fortsatt operasjonen på Fornebu, vil bare ha en liten betryggelse på at størrelsen jeg nå går for blir best. Noen andre med erfaring med å høre med flere steder? Betryggende eller mer forvirrende?

For referanse så er jeg 21 år, rundt 173cm høy, og veier rundt 55kg. Planen er 285cc, demi ergonomix fra Motiva, under muskel!

Endret av Stemorsblomst
:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bestille konsultasjon et annet sted og se hvor du liker best? Jeg var på Nimo-klinikken i Drammen hos Morten og likte han godt. 

Endret av Spøkelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siftet teip idag trodde jeg skulle svime av🙈  det så greit ut var litt rødt på den ene. Livredd for at et skal sprette opp. Er det noe spesielt man må passe på når man setter på ny teip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2020 den 14.12, Stemorsblomst skrev:

Heihei! 

Endelig min tur også til å skrive i forumet jeg har brukt timesvis på å lese opp og ned. Var på min første konsultasjon igår på Fornebuklinikken hos Barstad! Veldig surrealistisk opplevelse å få prøve støttebh med innlegg, samt 3D bilder!! Før han i det hele tatt spurte meg om mine ønsker eller forhåpninger så fant han frem den størrelsen han tenkte at passet, etter å ha tatt ett mål av meg. Fikk egentlig ikke sjangsen til å verken vise wish-bilder eller komme med noen av mine ønsker iløpet av konsultasjonen...

Vet at Barstad er ekstremt flink, og at alle sier at man bare må stole på at kirurgen vet best, men vurderer smått en second opinion hos en annen klinikk. Tar nok fortsatt operasjonen på Fornebu, vil bare ha en liten betryggelse på at størrelsen jeg nå går for blir best. Noen andre med erfaring med å høre med flere steder? Betryggende eller mer forvirrende?

For referanse så er jeg 21 år, rundt 173cm høy, og veier rundt 55kg. Planen er 285cc, demi ergonomix fra Motiva, under muskel!

Hei hei Jeg var hos Barstad og operasjonen var 24 juni. Han var veldig kort med meg også, han hadde en plan straks han så meg.  Jeg spurte han på operasjons dagen om jeg burde spørre han om noe noe jeg ikke hadde tenkt på. Da svarte han bare at toget hadde forlatt stasjonen og nå var det bare å henge på😆 tror det er veldig mange som opererer seg denne sommeren pga omstendighetene så det er litt samlebånd der sikkert. Jeg ble ihvertfall kjempe fornøyd med resultatet 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Idis83 skrev:

Hei hei Jeg var hos Barstad og operasjonen var 24 juni. Han var veldig kort med meg også, han hadde en plan straks han så meg.  Jeg spurte han på operasjons dagen om jeg burde spørre han om noe noe jeg ikke hadde tenkt på. Da svarte han bare at toget hadde forlatt stasjonen og nå var det bare å henge på😆 tror det er veldig mange som opererer seg denne sommeren pga omstendighetene så det er litt samlebånd der sikkert. Jeg ble ihvertfall kjempe fornøyd med resultatet 🤗

Aå så betryggende å høre at du er fornøyd!! Har ikke dato før starten av oktober, så har heldigvis litt tid på meg til å endre størrelse om jeg ønsker. Har for egen betryggelse booket konsultasjon på aleris for å være 100% sikker på Barstads anbefaling☺️ Hvordan er formen din etter operasjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stemorsblomst skrev:

Aå så betryggende å høre at du er fornøyd!! Har ikke dato før starten av oktober, så har heldigvis litt tid på meg til å endre størrelse om jeg ønsker. Har for egen betryggelse booket konsultasjon på aleris for å være 100% sikker på Barstads anbefaling☺️ Hvordan er formen din etter operasjonen? 

Hei

Formen er ganske bra men jeg skal ikke stikke under en stol at det har vært vondt, ubehagelig og veldig rart. Men med smertestillende og hjelp fra familie har det gått veldig bra. Angrer ikke et sekund🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine damer

Jente her på 38 år som har tenkt på implantater i mange år. Var på konsultasjon hos Pål Schibsted på Fornebu klinikken for over to år siden. Jeg har derimot vært så redd for komplikasjoner at jeg tilslutt valgte å trekke meg fra operasjonen. Følte meg ikke klar verken psykisk eller fysisk. Nå har jeg derimot bestemt meg for å gjennomføre! Skal til Barstad på konsultasjon i morgen, med planlagt operasjon i begynnelsen av august. Jeg er 156 cm og veier 42 kg. Er vel en 70 A nå.  Tenker å legge inn Motiva ergonomisk på mellom 200-230 ml som Pål anbefalte. Blir spennende å høre hva Barstad tenker. 

Hvor mye la du inn Idis83?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Geniuspig skrev:

Hei fine damer

Jente her på 38 år som har tenkt på implantater i mange år. Var på konsultasjon hos Pål Schibsted på Fornebu klinikken for over to år siden. Jeg har derimot vært så redd for komplikasjoner at jeg tilslutt valgte å trekke meg fra operasjonen. Følte meg ikke klar verken psykisk eller fysisk. Nå har jeg derimot bestemt meg for å gjennomføre! Skal til Barstad på konsultasjon i morgen, med planlagt operasjon i begynnelsen av august. Jeg er 156 cm og veier 42 kg. Er vel en 70 A nå.  Tenker å legge inn Motiva ergonomisk på mellom 200-230 ml som Pål anbefalte. Blir spennende å høre hva Barstad tenker. 

Hvor mye la du inn Idis83?

Hei

jeg la inn 265 ergonomix demi i profil🙂

Veldig fornøyd med størrelsen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Idis83 😘

Hvordan synes du formen på brystene er? Står de nærme hverandre eller mer ut til siden? Eller begge deler? Jeg er usikker på om jeg skal gå for mini eller demi. Vil heller ha litt flate og brede som står tett, enn to runde baller lang fra hverandre. Blir gal av hodet mitt her. Har nok både lest og sett litt for mye.. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Geniuspig skrev:

Tusen takk for svar Idis83 😘

Hvordan synes du formen på brystene er? Står de nærme hverandre eller mer ut til siden? Eller begge deler? Jeg er usikker på om jeg skal gå for mini eller demi. Vil heller ha litt flate og brede som står tett, enn to runde baller lang fra hverandre. Blir gal av hodet mitt her. Har nok både lest og sett litt for mye.. 😆

Vel akkurat nå er det bare 13 dager siden operasjonen så de står liksom fast på brystet🙈 jeg ville egentlig ta så lite som mulig men hvis jeg hadde tatt 245 så hadde de vært lengre fra hverandre men ikke å mye mindre. Så går vel litt på bredden. Jeg syntes de er akkurat passe nå. Jeg var ganske redd for at de skulle komme for nærme hverandre også men det har gått veldig fin. Barstad er kjempe dyktig i et han gjør så han får nok en plan når han ser deg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
34 minutter siden, Idis83 skrev:

Vel akkurat nå er det bare 13 dager siden operasjonen så de står liksom fast på brystet🙈 jeg ville egentlig ta så lite som mulig men hvis jeg hadde tatt 245 så hadde de vært lengre fra hverandre men ikke å mye mindre. Så går vel litt på bredden. Jeg syntes de er akkurat passe nå. Jeg var ganske redd for at de skulle komme for nærme hverandre også men det har gått veldig fin. Barstad er kjempe dyktig i et han gjør så han får nok en plan når han ser deg🙂

Du har så rett! På et punkt må man bare stole på kirurgen og den kompetansen de innehar 🙂 Så bra du er fornøyd 😍 Masse lykke til videre med tilheling 🥰 

Endret av Geniuspig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Geniuspig skrev:

Du har så rett! På et punkt må man bare stole på kirurgen og den kompetansen de innehar 🙂 Så bra du er fornøyd 😍 Masse lykke til videre med deg og videre tilheling 🥰 

Takk 🤗 masse lykke til til deg også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Igjen :) 

Da har jeg vært hos Marius Barstad på konsultasjon i dag. Veldig proff, empatisk og kunnskapsrik kirurg. Ble foreløpig bestemt Motiva Ergonomix demi 230cc. Var det som så best utifra 3D bildene, og det samme som Pål anbefalte for 2 år siden. Syntes allikevel 230cc føltes enormt da jeg testet med protese! Føltes som jeg hadde en «veranda» på overkroppen.. Hehe. Hvordan ble det endelige resultatet på dere sammenlignet med prøveprotesen? Blir gal av meg selv her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har lest masse på forumet en stund nå å fant endelig ut at d gikk ann å bli medlem å skrive selv 😂 jeg skal på konsultasjon på Fornebu imorgen kl 10. Veldig spent, har noen spørsmål som sikkert kunne ventet til imorgen men skader jo ikke å spørr flere ganger. Kommer sikkert med noen spørsmål imorgen også 😂

Jeg lurer på, dere som har fra før og har hatt en stund, klarer dere å ligge på magen? Og dere som har tatt med 3D, ble det veldlg likt som etter operasjonen? Hører noen sier du bare får en brøkdel av hva resultatet blir. Gjerne skriv litt om d. Og crossfit, hvor lenge ventet dere med å trene etter operasjonen? 

28år, 1.60høy og 61kg, er selv en A.

Endret av silkal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...