Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Idis83 skrev:

Jeg tror jeg skal ta 265 motiva ergonomix er 170 og ca 57 kg så det håper jeg blir naturlig og fint. Nå er jeg helt flat🙈 jeg skal dit jeg og🙂 bytter på å grue meg og glede meg. Hvilken kirurg hadde du? Jeg skal til Barstad

Tror det blir fint! Jeg har hofter, men er veldig smal ellers! Og slik jeg la frem hvordan jeg ville ha det ble 275 best for meg ☺️ Grugleder meg til å ta av plasteret etterpå😰 

jeg er en person som gruer meg veldig og blir fysisk dårlig, jeg var nervøs helt til jeg kom til klinikken! Alle ansatte er super snille og rolige, og det hjalp veldig for min del! De forklarte alt fra a til å! Jeg sa ifra at jeg var nervøs, og det tok de hensyn til! I ettertid skjønner jeg ikke hvorfor jeg gruet meg sånn, gikk jo så fint😃 

Ine Mørk hadde jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Wannabee skrev:

Tror det blir fint! Jeg har hofter, men er veldig smal ellers! Og slik jeg la frem hvordan jeg ville ha det ble 275 best for meg ☺️ Grugleder meg til å ta av plasteret etterpå😰 

jeg er en person som gruer meg veldig og blir fysisk dårlig, jeg var nervøs helt til jeg kom til klinikken! Alle ansatte er super snille og rolige, og det hjalp veldig for min del! De forklarte alt fra a til å! Jeg sa ifra at jeg var nervøs, og det tok de hensyn til! I ettertid skjønner jeg ikke hvorfor jeg gruet meg sånn, gikk jo så fint😃 

Ine Mørk hadde jeg 

Så fint at du hadde en hyggelig opplevelse. Jeg har lest at mange har hatt det. Gruer meg fordet🙈 masse lykke til med å ta v plasteret etterpå🙂 du får sitte mens du gjør det. Jeg er også ånn som blir syk hvis jeg gruer meg, er nervøs eller glede meg. Men er veldig klar for å bli ferdig med det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å være med på en strand med familien imorgen siden det er meldt 27 grader, men er 11 dager siden jeg opererte

Noen som vet om det går fint om jeg blir med, så lenge jeg dekker puppene/sårene bra? Og hvordan skal jeg evt dekke de, med flere lag med klær eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til konsultasjon med Dr. Knut Christian Skolleborg på Aleris Colosseum i morgen, noen andre her som har operert hos han? Jeg har mistet masse volum i forbindelse med graviditeter osv og er vel i dag en B cup og ønsker meg en D. Har tenkt på å ta 500 cc og medium eller høy profil, noen andre som har gjort det? Er det vanligst nå og ta under armhulen eller  under brystet? Ser de har både Mentor og Motiva proteser, heller mer mot Motiva proteser, noen som har erfaringer her og hva valgte dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har dusjet på dag 4, fått panikk over størrelsen - men blitt beroliget med resultatet etter hvert? Har et snev av panikk og syns de ser veldig «sprengt» ut (plutselig var det to store pupper der) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 23.52, nysgjerrigess skrev:

Tenkte å være med på en strand med familien imorgen siden det er meldt 27 grader, men er 11 dager siden jeg opererte

Noen som vet om det går fint om jeg blir med, så lenge jeg dekker puppene/sårene bra? Og hvordan skal jeg evt dekke de, med flere lag med klær eller?

Holder vel å dekke med ett lag klær og holde pulsen nede? 

4 timer siden, Wannabee skrev:

Noen som har dusjet på dag 4, fått panikk over størrelsen - men blitt beroliget med resultatet etter hvert? Har et snev av panikk og syns de ser veldig «sprengt» ut (plutselig var det to store pupper der) 

Det er bare frankenboobs, det går over. De kan se mongo ut en stund! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt over 2, snart 3 uker siden jeg opererte meg. Arrene ser veldig bra ut og jeg prøver å være så forsiktig som mulig enda selvom jeg ikke har hatt noe smerter. Men har veldig lyst til å utnytte finværet nå imens det er opp mot 30 grader.. Skal jo egentlig bruke støttebhen dag og natt, og det har jeg gjort (bortsett fra etter jeg har dusja og når støttebhen er til vask) 

Kan jeg være noen timer på stranda i bikini om jeg dekker sårene/arrene godt? eller burde jeg bruke støttebhen om jeg skal på stranda? Syns det ser så dumt ut å ligge med den, alle skjønner jo at jeg er nyoperert og jeg vil jo ikke at andre skal vite om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, a.n.o.n.y.m. skrev:

Er litt over 2, snart 3 uker siden jeg opererte meg. Arrene ser veldig bra ut og jeg prøver å være så forsiktig som mulig enda selvom jeg ikke har hatt noe smerter. Men har veldig lyst til å utnytte finværet nå imens det er opp mot 30 grader.. Skal jo egentlig bruke støttebhen dag og natt, og det har jeg gjort (bortsett fra etter jeg har dusja og når støttebhen er til vask) 

Kan jeg være noen timer på stranda i bikini om jeg dekker sårene/arrene godt? eller burde jeg bruke støttebhen om jeg skal på stranda? Syns det ser så dumt ut å ligge med den, alle skjønner jo at jeg er nyoperert og jeg vil jo ikke at andre skal vite om det

Kjedelig som jeg er så sier jeg; du visste at det var straks sommer da du valgte tidspunkt. Du bør følge rådene så du ikke får et styggere resultat enn forventet. Ganske kjipt å risikere dårligere resultat og så mye penger for noen timer på stranda? Hva med å dra et annet sted med færre folk og bruke riktig bh? Eller kjøp en som ser mindre operasjonsaktig ut? Skjønner at du vil ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håper noen kan svare🙏

Operasjonen er i morgen kl 13. Jeg har akkurat tatt en dusj med hibiscrub. Men er det noe spesielt man skal gjøre eller er det bare å smøre inn kropp så skylle av? Merker hjernen fungerer ikke optimalt nå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Idis83 skrev:

Operasjonen er i morgen kl 13. Jeg har akkurat tatt en dusj med hibiscrub. Men er det noe spesielt man skal gjøre eller er det bare å smøre inn kropp så skylle av? Merker hjernen fungerer ikke optimalt nå🙈

Jeg skrubbet kveld og morgen, merket ikke noe. Men viktig å skylle med vann godt og lenge - unngå å få i øyer!!! Tror det står på flaska

lykke til i morgen!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wannabee skrev:

Jeg skrubbet kveld og morgen, merket ikke noe. Men viktig å skylle med vann godt og lenge - unngå å få i øyer!!! Tror det står på flaska

lykke til i morgen!☺️

Tusen takk 🙂 skal dusje i gjen i morgen skal ikke møte før kl 13 .tusen takk for svar🤗

Hvirdan går det med deg forresten 🤗

Endret av Idis83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Idis83 skrev:

Tusen takk 🙂 skal dusje i gjen i morgen skal ikke møte før kl 13 .tusen takk for svar🤗

Hvirdan går det med deg forresten 🤗

Det går veldig fint med meg, klarer meg mye bedre selv og arrene har grodd veldig bra hittil! Kjenner jeg fortsatt er veldig stiv og litt spreng, men myyye bedre enn hva jeg var✌🏼 Har hatt minimalt med smerte jeg hvertfall☺️ Skal på jobb til helgen, så det blir veldig spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Idis83 skrev:

Kropp og hår :) . Den er ikke en god sjampo for å si det sånn ;D . Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Spøkelse skrev:

Kropp og hår :) . Den er ikke en god sjampo for å si det sånn ;D . Lykke til!

Men ikke mellom bena ogsånn🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Idis83 skrev:

Men ikke mellom bena ogsånn🙈🙈🙈

Når det står hele kroppen, så er det hele kroppen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, Idis83 skrev:

Går greit 🙂 sliter med søvn bare. Varme og sittesoving funker dårlig 😒 men jeg sovner vel til slutt🙏🙂

Det skjønner jeg godt!! Får skaffe deg ei vifte og drikke mye✌🏼 jeg sov veldig dårlig selv (små varmt og dårlig stilling), men gikk over☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei liten oppdatering fra meg🤗 igår var jeg ikke menneske da jeg ble veldig kvalm av oxynormen. Klarte ikke å holde noe nede. Men bedre idag ikke så mye smerter bare ganske støl og trykk.

Veldig glad for å være ferdig men skulle gjerne hoppet en uke frem i tid🙈

Går det bra med dere andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...