cerruti Skrevet 4. juni 2020 #42601 Del Skrevet 4. juni 2020 17 timer siden, nysgjerrigess skrev: tok da brystløft hos Fornebuklinikken(utrolig fornøyd med de, anbefaler virkelig den klinikken) Bra du er fornøyd! Kan jeg spørre om hvilken kirurg du har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 4. juni 2020 #42602 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) Hei alle sammen. Da var det min tur til å si noe. En en dame på 36 og har 2 barn. Helt flatbrystet og vært det hele tidn egentlig utenom når jeg ammet.Har sett i dette forumet noen uker og har endelig vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Nå går det plutselig veldig fort i svingene og har booket operasjon 24 juni🙊🙊 er veldig frem og tilbake. Men så ser jeg på 3D bildene og så vil jeg 100% igjen. Er det noen som har tatt 3D bilder som opplevde at de fikk det samme resultatet som ble vist? Endret 4. juni 2020 av Idis83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolaa97 Skrevet 4. juni 2020 #42603 Del Skrevet 4. juni 2020 17 timer siden, nysgjerrigess skrev: Er usikker på hvilken str jeg bruker, har ikke kjøpt en eneste bh etter jeg opererte første gangen, og nå ligger jeg jo nyoperert med støttebh på😅 men brukte str small i bikinitopper og sportsbher før denne operasjonen! Regner med jeg var ca 70b/70c om jeg ikke tar heelt feil ingen problem, bare å spørre her eller i chat om du lurer på noe🥰 syns det var utrolig vanskelig at ingen skrev om det jeg gikk igjennom/var i samme situasjon som meg så vil mer enn gjerne hjelpe og fortelle hvordan min opplevelse var for å hjelpe🥰 Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrigess Skrevet 4. juni 2020 #42604 Del Skrevet 4. juni 2020 7 timer siden, cerruti skrev: Bra du er fornøyd! Kan jeg spørre om hvilken kirurg du har brukt? Har brukt Jørgen utvoll, og kan virkelig anbefale han videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 5. juni 2020 #42605 Del Skrevet 5. juni 2020 En annen ting jeg lurer på å håper at noen kan svare på rundt sportsbh. Hva slags support styrke burde man ha? Ser at de kommer i light, medium og high support? Ser også at mange bruker Pierre Robert sine. Er det noen som anbefaler noe 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 5. juni 2020 #42606 Del Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 22.54, Wannabee skrev: Tusen takk for tilbakemelding! Tenker det faller pp 295! Nå har jeg flyttet operasjonsdagen med to dager, slik at jeg fikk oppmøte klokka 10 og ikke 14! Så neste uke skjer det, wææ gruer meg litt jeg😰 spesielt tiden fra jeg kommer inn døra til narkose.. Den tiden går så fort at du merker det nesten ikke! Helt merkelig! Jeg betalte mens tre ansatte stod og så på, og så var det bare vosj, vosj til jeg lå på bordet og fikk narkose. På 4.6.2020 den 18.19, Idis83 skrev: Hei alle sammen. Da var det min tur til å si noe. En en dame på 36 og har 2 barn. Helt flatbrystet og vært det hele tidn egentlig utenom når jeg ammet.Har sett i dette forumet noen uker og har endelig vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Nå går det plutselig veldig fort i svingene og har booket operasjon 24 juni🙊🙊 er veldig frem og tilbake. Men så ser jeg på 3D bildene og så vil jeg 100% igjen. Er det noen som har tatt 3D bilder som opplevde at de fikk det samme resultatet som ble vist? Hehe, du kommer ikke til å angre! Jeg syns det ble finere enn på 3D-bildene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a.n.o.n.y.m. Skrevet 7. juni 2020 #42607 Del Skrevet 7. juni 2020 Hei, er ny her, har nettopp tatt silikon (5 dager siden) å har noen spørsmål Hvor lenge etter operasjonen ventet dere før dere hadde sex? hvor mange dager/uker? Når dro dere tilbake på jobb, og hvilken jobb er det? (kontor, butikk, mer krevende jobb?) Når dro dere i bursdag, fest eller drakk alkohol for første gang etter inngrepet? Brukte dere støttebh døgnet rundt i en måned, eller tok dere den av et par ganger og gikk uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 7. juni 2020 #42608 Del Skrevet 7. juni 2020 28 minutter siden, a.n.o.n.y.m. skrev: Hei, er ny her, har nettopp tatt silikon (5 dager siden) å har noen spørsmål Hvor lenge etter operasjonen ventet dere før dere hadde sex? hvor mange dager/uker? Når dro dere tilbake på jobb, og hvilken jobb er det? (kontor, butikk, mer krevende jobb?) Når dro dere i bursdag, fest eller drakk alkohol for første gang etter inngrepet? Brukte dere støttebh døgnet rundt i en måned, eller tok dere den av et par ganger og gikk uten? Hadde sex etter ca to uker tror jeg, poenget med å la det være er at man skal holde pulsen lav og puppene i ro. Jeg jobber som lærer (har blant annet gym) og var tilbake på jobb etter ca 12 dager, da skulle jeg bare jobbe to dager og så var det heldigvis helg. Drakk litt ca 10 dager etter inngrepet, det var nyttårsaften. Danset litt mer enn jeg burde og var ganske stressa for det dagen etterpå, fikk litt vondt av det. Jeg brukte bhen HELE tiden, bortsett fra når jeg dusjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 8. juni 2020 #42609 Del Skrevet 8. juni 2020 Hei! tenkte å ha to bh-er å veksle mellom, noen som har kjøpt/bestilt fra andre steder enn klinikk? som vil dele link? på forhånd, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrigess Skrevet 8. juni 2020 #42610 Del Skrevet 8. juni 2020 Opererte på tirsdag forrige uke og de siste 3 dagene har det klødd så sinnsykt mye at jeg ikke får sove om nettene fordi det klør så vanvittig mye.. har ikke hatt noe smerter, og skulle nesten ønske jeg heller hadde smerter enn denne kløen (uten at jeg kan klø pga operasjonssårene..) ringte Fornebuklinikken og de sa det mest sannsynlig var tapen, og at jeg skulle ta den av nå og smøre sårene med aloe vera istedenfor. noen som har reagert på tapen og har erfaring med dette? Skal jeg smøre aloe vera på selvom sårene ikke er grodd? Er jo bare 6 dager siden jeg opererte. og hvor ofte skal jeg smøre på evt? Tapen er jo på døgnet rundt, må jeg da smøre på aloe vera så såret holder seg «vått/fuktig» døgnet rundt eller hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 9. juni 2020 #42611 Del Skrevet 9. juni 2020 11 timer siden, nysgjerrigess skrev: Opererte på tirsdag forrige uke og de siste 3 dagene har det klødd så sinnsykt mye at jeg ikke får sove om nettene fordi det klør så vanvittig mye.. har ikke hatt noe smerter, og skulle nesten ønske jeg heller hadde smerter enn denne kløen (uten at jeg kan klø pga operasjonssårene..) ringte Fornebuklinikken og de sa det mest sannsynlig var tapen, og at jeg skulle ta den av nå og smøre sårene med aloe vera istedenfor. noen som har reagert på tapen og har erfaring med dette? Skal jeg smøre aloe vera på selvom sårene ikke er grodd? Er jo bare 6 dager siden jeg opererte. og hvor ofte skal jeg smøre på evt? Tapen er jo på døgnet rundt, må jeg da smøre på aloe vera så såret holder seg «vått/fuktig» døgnet rundt eller hvordan skal jeg gjøre det? Jeg ville ringt klinikken en gang til jeg, og si at du er litt usikker og kom på flere spørsmål . Hadde heldigvis ikke samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 12. juni 2020 #42612 Del Skrevet 12. juni 2020 Hei er det noen som har små barn som har tatt operasjonen? Jeg har en baby på ca 10 kg og lurer hvor lenge jeg må gå uten å løfte/bære henne🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 12. juni 2020 #42613 Del Skrevet 12. juni 2020 3 timer siden, Idis83 skrev: Hei er det noen som har små barn som har tatt operasjonen? Jeg har en baby på ca 10 kg og lurer hvor lenge jeg må gå uten å løfte/bære henne🙂 Jeg fikk beskjed om å ikke engang støvsuge på 6 uker.. løfte ti kilo tror jeg du bør vente en stund med. Jeg fikk ikke lov til å løfte armene over hodet (over skuldrene egentlig) på like lenge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 12. juni 2020 #42614 Del Skrevet 12. juni 2020 8 timer siden, Spøkelse skrev: Jeg fikk beskjed om å ikke engang støvsuge på 6 uker.. løfte ti kilo tror jeg du bør vente en stund med. Jeg fikk ikke lov til å løfte armene over hodet (over skuldrene egentlig) på like lenge heller. Pappan har fått beskjed om å ta de tyngste løftene så jeg får prøve å hjelpe til der jeg kan 🙂 kan jeg spørre om hvor mye du tok og hvor 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 12. juni 2020 #42615 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) 27 minutter siden, Idis83 skrev: Pappan har fått beskjed om å ta de tyngste løftene så jeg får prøve å hjelpe til der jeg kan 🙂 kan jeg spørre om hvor mye du tok og hvor 🙂 Ja, jeg tok 340, motiva ergonomix på Nimo-klinikken i Drammen, under muskel . Hadde kanskje liten B fra før. Jeg er 167 og veide ca 66 kg da, nå er jeg vel rundt 70 et sted. Endret 12. juni 2020 av Spøkelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 12. juni 2020 #42616 Del Skrevet 12. juni 2020 15 minutter siden, Spøkelse skrev: Ja, jeg tok 340, motiva ergonomix på Nimo-klinikken i Drammen, under muskel . Hadde kanskje liten B fra før. Jeg er 167 og veide ca 66 kg da, nå er jeg vel rundt 70 et sted. Takk for svar🙂 jeg skal ta 265 motiva ergonomix. Er 170 og ca 58 kg så tror det skal se ganske passe ut😀 Betalte akkurat å nå ble det veldig virkelig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 12. juni 2020 #42617 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Liten oppdatering fra meg: ble operert i går, går overraskende fint hittil med tanke på smerte! I morgen er det dag 2, og tid for å ta av de store plasterene - spørsmål: er dette noe jeg klarer selv eller burde jeg ha hjelp til det?! hvor lenge følte dere at dere var mørbanka? Endret 12. juni 2020 av Wannabee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 13. juni 2020 #42618 Del Skrevet 13. juni 2020 7 timer siden, Wannabee skrev: Liten oppdatering fra meg: ble operert i går, går overraskende fint hittil med tanke på smerte! I morgen er det dag 2, og tid for å ta av de store plasterene - spørsmål: er dette noe jeg klarer selv eller burde jeg ha hjelp til det?! hvor lenge følte dere at dere var mørbanka? Så fint at du ikke har så vondt🙂 hvor mye tok du og hvor? Skal ta selv den 24. Kjenner jeg gruer meg veldig😬 men fint å høre at det ikke gjorde så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 13. juni 2020 #42619 Del Skrevet 13. juni 2020 (endret) Det sto mellom 295 og 275! Jeg er typ 182, veldig smal i livet/bringa og veier typ 57kg! Kirurg fikk siste avgjørelse på størrelse da hun skulle teste begge under operasjon, Det ble 275 siden jeg er så smal! husk at smerte etterpå er veldig individuelt - men jeg forventa det verste siden jeg har under muskel! Fornebuklinikken😊 Endret 13. juni 2020 av Wannabee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 13. juni 2020 #42620 Del Skrevet 13. juni 2020 1 minutt siden, Wannabee skrev: Det sto mellom 295 og 275! Jeg er typ 182, veldig smal i livet/bringa og veier typ 57kg! Kirurg fikk siste avgjørelse på størrelse da hun skulle teste begge under operasjon, Det ble 275 siden jeg er så smal! Fornebuklinikken😊 Jeg tror jeg skal ta 265 motiva ergonomix er 170 og ca 57 kg så det håper jeg blir naturlig og fint. Nå er jeg helt flat🙈 jeg skal dit jeg og🙂 bytter på å grue meg og glede meg. Hvilken kirurg hadde du? Jeg skal til Barstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå