glossii Skrevet 16. februar 2020 #42441 Skrevet 16. februar 2020 (endret) På 6.2.2020 den 21.04, Milliis skrev: Er det noen her som har motiva som vil legge ut bilde om hvordan de ser ut, har ikke funnet et eneste bilde med de🥴 Her er mine motiva ergonomix moderat profil 285 og 265 gram, 3,5 uke etter operasjon! Så de har ikke satt seg helt enda, men håper ikke de blir så mye mindre.. liker de veldig sånn de er nå🙊😍 Har prøvd med litt div klær osv, og sitter så fint med denne størrelsen og endelig pupp🙌🏼 Sletter bildet etter litt! Og forresten, hvor tidlig begynte dere andre med silikontape? Det ene arret er så fint nå, men det andre har fortsatt en del størknet blod så klarer ikke se om det er grodd ordentlig under eller ikke🤔 Endret 19. februar 2020 av glossii
Jeanetteeh Skrevet 16. februar 2020 #42442 Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, glossii skrev: Her er mine motiva ergonomix moderat profil 285 og 265 gram, 3,5 uke etter operasjon! Så de har ikke satt seg helt enda, men håper ikke de blir så mye mindre.. liker de veldig sånn de er nå🙊😍 Har prøvd med litt div klær osv, og sitter så fint med denne størrelsen og endelig pupp🙌🏼 Sletter bildet etter litt! Og forresten, hvor tidlig begynte dere andre med silikontape? Det ene arret er så fint nå, men det andre har fortsatt en del størknet blod så klarer ikke se om det er grodd ordentlig under eller ikke🤔 Akkurat sånn hadde jeg ville de skulle se ut 😂 Jeg har 335 cc, men enda ser dine mye større ut. Ikke er de så langt fra hverandre heller 👌
Knott1 Skrevet 16. februar 2020 #42443 Skrevet 16. februar 2020 På 15.2.2020 den 20.58, MyNewBoobs skrev: Man glemmer så utrolig fort 😂 De verste smertene var borte etter en ukes tid, men det var lenge ømt da... Husker jeg lå på magen hos kiropraktor etter 3 mnd og da fikk jeg ganske vondt etterpå. Men det går seg til. Det eneste som plager meg litt nå er når jeg spenner brystmusklene. Det er litt rart. Jeg har litt ripling på sidene, men jeg har ikke noe eget brystvev. Jeg vil heller ha pupper med litt ripling enn ingen pupper 😅 Hva er ripling på sidene egentlig?🙈
Laura84 Skrevet 16. februar 2020 #42444 Skrevet 16. februar 2020 Jeg skal ha 225 i hver, men håper de blir like fine som dine. Hehe Er det demi, full eller corse du har?
LeneXCII Skrevet 17. februar 2020 #42445 Skrevet 17. februar 2020 9 timer siden, Knott1 skrev: Hva er ripling på sidene egentlig?🙈 Rippling er at du ser at implantatet har "bølget seg". https://www.google.no/amp/s/ralphcolpittsmd.wordpress.com/2011/07/14/the-ripple-effect/amp/
glossii Skrevet 17. februar 2020 #42446 Skrevet 17. februar 2020 På 16.2.2020 den 23.02, Laura84 skrev: Jeg skal ha 225 i hver, men håper de blir like fine som dine. Hehe Er det demi, full eller corse du har? Jeg har motiva ergonomix demi, om det var meg du spurte😊
Knott1 Skrevet 18. februar 2020 #42447 Skrevet 18. februar 2020 16 timer siden, LeneXCII skrev: Rippling er at du ser at implantatet har "bølget seg". https://www.google.no/amp/s/ralphcolpittsmd.wordpress.com/2011/07/14/the-ripple-effect/amp/ Takk ☺️
OP-februar Skrevet 19. februar 2020 #42448 Skrevet 19. februar 2020 En uten oppdatering fra meg! Jeg er på dag 5 etter operasjon fra tomme ammepupper (som forøvrig alltid har vært veldig små), til 300 og 320cc motiva ergonomix demi under muskel. Jeg er forresten 174 og 62, og forholdsvis slank og formløs. Operasjonen var over på et blunk, ingen smerter da jeg våknet. Veldig godt ivaretatt på Fornebuklinikken! Første dagen var jeg rastløs og merket fint lite, men mot kvelden/natten ble jeg kvalm og kjente på ubehag, men fremdeles ikke smertefullt. Dag to gikk ubehaget sakte over og tre var jeg helt fin. Overraskende lite smerter! Bortsett fra natta, hvor jeg har truffet på det folk her kaller morning boob! En slags følelse av melkespreng ut av en annen verden 😆🙈 Noen som har gode råd til hvordan å unngå dette? Kanskje jeg må ta sterkere smertestillende enn Paracet...? Bortsett fra nettene med lite søvn er jeg sykt fornøyd til nå! Jeg har nok vært heldig mtp smerter, kunne gå over på Paracet etter dag 2. Størrelsen er nok riktig for meg, selv om jeg må venne meg til de 😅 Gruer meg ti å skifte teipen, er det noen som har tips til hvordan å gjøre det for at den skal slippe så mye som mulig selv?
FrøkenLinus Skrevet 19. februar 2020 #42449 Skrevet 19. februar 2020 Til dere som har operert. Når sluttet dere å bruke plaster over operasjon såret? 5 uker siden jeg opererte nå..
Laura84 Skrevet 19. februar 2020 #42450 Skrevet 19. februar 2020 4 timer siden, OP-februar skrev: Bortsett fra nettene med lite søvn er jeg sykt fornøyd til nå! Jeg har nok vært heldig mtp smerter, kunne gå over på Paracet etter dag 2. Størrelsen er nok riktig for meg, selv om jeg må venne meg til de 😅 Gruer meg ti å skifte teipen, er det noen som har tips til hvordan å gjøre det for at den skal slippe så mye som mulig selv? Tok du over eller under muskel? Når skal du skifte første teip? En uke til jeg skal inn
OP-februar Skrevet 19. februar 2020 #42451 Skrevet 19. februar 2020 @Laura84 Jeg tok under muskel ☺️ Er vel stort sett det som er anbefalt. Jeg kunne velge, men ble allikevel rådet av kirurgen til å ta under. Teipen skal skiftes rundt dag 10-12. Livredd for at det skal begynne å blø og væske når man tar den av 🙈 Så spennende! Håper det blir en like god opplevelse for deg som meg! Nå merker jeg dag for dag at de er litt mindre hovne og blir mykere, selv om de ser veldig rare ut enda 😆 Gått en lang tur i dag og merker ingenting 😀
Jeanetteeh Skrevet 19. februar 2020 #42452 Skrevet 19. februar 2020 7 minutter siden, OP-februar skrev: @Laura84 Jeg tok under muskel ☺️ Er vel stort sett det som er anbefalt. Jeg kunne velge, men ble allikevel rådet av kirurgen til å ta under. Teipen skal skiftes rundt dag 10-12. Livredd for at det skal begynne å blø og væske når man tar den av 🙈 Så spennende! Håper det blir en like god opplevelse for deg som meg! Nå merker jeg dag for dag at de er litt mindre hovne og blir mykere, selv om de ser veldig rare ut enda 😆 Gått en lang tur i dag og merker ingenting 😀 Jeg angret faktisk på at jeg tok av teipen etter dag 12. Jeg var VELDIG rød og hoven enda, men skylte bare av med vann uten å vaske noe særlig og la på ny teip. Tok så av igjen etter 12 dager og da raknet såret under så jeg måtte starte på antibiotika for at det ikke skulle sette seg betennelse 😊 Tok både brystløft og la inn. Nå begynner det å gro sakte men sikkert. Litt over 1 mnd siden operasjonen 👍 Arrene blir nok ikke like fine som de kunne blitt men.
OP-februar Skrevet 19. februar 2020 #42453 Skrevet 19. februar 2020 13 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Jeg angret faktisk på at jeg tok av teipen etter dag 12. Jeg var VELDIG rød og hoven enda, men skylte bare av med vann uten å vaske noe særlig og la på ny teip. Tok så av igjen etter 12 dager og da raknet såret under så jeg måtte starte på antibiotika for at det ikke skulle sette seg betennelse 😊 Tok både brystløft og la inn. Nå begynner det å gro sakte men sikkert. Litt over 1 mnd siden operasjonen 👍 Arrene blir nok ikke like fine som de kunne blitt men. Oi! Så ille! Hvordan kunne det vært gjort annerledes da?
Jeanetteeh Skrevet 19. februar 2020 #42454 Skrevet 19. februar 2020 8 minutter siden, OP-februar skrev: Oi! Så ille! Hvordan kunne det vært gjort annerledes da? Vet ikke 🤔 skulle bare latt teipen vært på lenge nok så jeg var sikker på at det ikke var så rødt og hovent under. Men det sto i skrivet at jeg skulle bytte etter 10-12 dager og 1 gang hver uke, men burde ikke skiftet med mindre det hadde vært skittent 😬 mulig såret hadde gått opp uansett. Så det da jeg tok det av så mulig det hadde raknet etter første teipskift siden det da var utrolig rødt. Ikke godt å si.
OP-februar Skrevet 19. februar 2020 #42455 Skrevet 19. februar 2020 6 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Vet ikke 🤔 skulle bare latt teipen vært på lenge nok så jeg var sikker på at det ikke var så rødt og hovent under. Men det sto i skrivet at jeg skulle bytte etter 10-12 dager og 1 gang hver uke, men burde ikke skiftet med mindre det hadde vært skittent 😬 mulig såret hadde gått opp uansett. Så det da jeg tok det av så mulig det hadde raknet etter første teipskift siden det da var utrolig rødt. Ikke godt å si. Ok. Veldig vanskelig å si ja. Og hvis det var betent ville det kanskje uansett vært det om du hadde ventet... Mine ser ikke betente ut, men man vet jo aldri. Det finnes vel en annen type teip som ikke henger like godt, slik at man ikke risikerer å dra av skorpen?
Jeanetteeh Skrevet 19. februar 2020 #42456 Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, OP-februar skrev: Ok. Veldig vanskelig å si ja. Og hvis det var betent ville det kanskje uansett vært det om du hadde ventet... Mine ser ikke betente ut, men man vet jo aldri. Det finnes vel en annen type teip som ikke henger like godt, slik at man ikke risikerer å dra av skorpen? Kan være at det hadde skjedd uansett ja. Kjøpte en annen teip på apoteket som skulle være mildere mot sår, men den skulle jeg ikke bruke med mindre såret/arret så fint ut visstnok 😊 Tenker å skifte til den etter en stund 😊👌
DDF Skrevet 19. februar 2020 #42457 Skrevet 19. februar 2020 10 timer siden, FrøkenLinus skrev: Til dere som har operert. Når sluttet dere å bruke plaster over operasjon såret? 5 uker siden jeg opererte nå.. Bruker enda uke 10. Skal vel ha plaster i 6 mnd fikk jeg beskjed om
DDF Skrevet 19. februar 2020 #42458 Skrevet 19. februar 2020 6 timer siden, Jeanetteeh skrev: Jeg angret faktisk på at jeg tok av teipen etter dag 12. Jeg var VELDIG rød og hoven enda, men skylte bare av med vann uten å vaske noe særlig og la på ny teip. Tok så av igjen etter 12 dager og da raknet såret under så jeg måtte starte på antibiotika for at det ikke skulle sette seg betennelse 😊 Tok både brystløft og la inn. Nå begynner det å gro sakte men sikkert. Litt over 1 mnd siden operasjonen 👍 Arrene blir nok ikke like fine som de kunne blitt men. Uff det høres ikke bra ut! Jeg tok av dag 12 i dusjen og da var det såpass grodd at jeg neste ikke så arrene. Er nok veldig individuelt
DDF Skrevet 19. februar 2020 #42459 Skrevet 19. februar 2020 6 timer siden, Jeanetteeh skrev: Kan være at det hadde skjedd uansett ja. Kjøpte en annen teip på apoteket som skulle være mildere mot sår, men den skulle jeg ikke bruke med mindre såret/arret så fint ut visstnok 😊 Tenker å skifte til den etter en stund 😊👌 Du kjøpte vel silikonteip? Kjøpte samme og føler ikke den sitter noe særlig. Gikk fort over på vanlig igjen
glossii Skrevet 19. februar 2020 #42460 Skrevet 19. februar 2020 Hjelp.. puppene mine var så mye mindre i dag når jeg skulle dusje, og nå er jeg så stresset og klarer ikke tenke på noe annet... føler de er for små og jeg var jo så fornøyd... ser så forskjell fra hvordan de var forrige uke😔 klarer ikke tenke på noe annet og er skikkelig lei meg.. vet noen om de kommer til å kanskje «fluffe» opp igjen? Er 4,5 uke siden op nå, og er så redd de bare vil krympe mer og mer😭 Føler de nå er mindre enn hva de var med push up bhene jeg brukte før.. og ville i utgangspunktet ha større enn det... virker så flate og «korte» nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå