Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Halldis skrev:

Ja må bare de tregt og dypt😂😎 

Slow and deep baby, got it 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Sillicious skrev:

Slow and deep baby, got it 😂

Haha 😂😂😂🙈

• Liker 1
Skrevet

Angående tape, jeg brukte silikontape fra apoteket fra 3M og syns den satt godt, byttet ca hver tredje dag. 

Skrevet

Synes silikontapen sitter bra. Lager snitt på ene siden, etter at jeg har klipt den. Så fester jeg den på. 

Skrevet

Noen som har lyst å dele erfaringer med det å ta brystløft om sommeren? Rundt denne tiden av året som er nå/slutten av juni? ☺️

Hvordan gjør dere det når dere trener, tenker på bh? Bruker dere støttebhen under trening? Bruker dere sportsbh + støttebh, eller kun en av delene?

Skrevet
3 minutter siden, nysgjerrigess skrev:

Noen som har lyst å dele erfaringer med det å ta brystløft om sommeren? Rundt denne tiden av året som er nå/slutten av juni? ☺️

Hvordan gjør dere det når dere trener, tenker på bh? Bruker dere støttebhen under trening? Bruker dere sportsbh + støttebh, eller kun en av delene?

*Mente erfaring med å operere/legge inn silikon om sommeren, ikke brystløft

Skrevet
6 minutter siden, nysgjerrigess skrev:

Jeg tok det i midten av mai, men skulle gjerne tatt det tidligere.. For denne bh'n du må gå med i 6 uker ser ikke særlig fin ut i sommerkjoler (eller kjoler generelt) for å si det sånn. 😂 

Jeg har fortsatt 3 uker igjen før jeg kan trene (det er jo etter 6+ uker), så resten kan jeg ikke uttale meg om. 🙊  

Bare vær forberedt på det om du ikke vil vente til det er kaldere i luften! Kan ikke sole deg heller før 4 uker etter, eller bade.. 😊

Skrevet
13 timer siden, nysgjerrigess skrev:

Jeg opererte helt i starten av juli. Det var sykt kjipt! Kunne ikke bade eller sole meg, og med støttebh og brystbånd kunne jeg ikke gå med hva som helst av klær. I tillegg til at det var sykt varmt i fjor sommer.... Skulle jeg valgt på nytt hadde det blitt høsten! 

Kjøpte en sportsbh når jeg kunne begynne å trene igjen. Etter 6 uker. 

Skrevet

Opererte meg 11. Mars. Prøvde meg på armhevinger i går... Dæven som det reiv og sleit i muskelen.. Så jeg droppet det. Aner ikke når muskelen min er klar. Har vanlig sportsbh, men har også trent i bikinotopp osv. Spørs naturligvis hvilke bevegelser jeg gjør. 

Skrevet

Puppene er friskmeldt og gror som de skal! 

Fy søren så lettet jeg er 😍

Bare 3 uker til med støttebh så kan jeg endelig kose meg 👌🏼☀️👏🏻

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Puppene er friskmeldt og gror som de skal! 

Fy søren så lettet jeg er 😍

Bare 3 uker til med støttebh så kan jeg endelig kose meg 👌🏼☀️👏🏻

Veldig glad på dine vegne!! :) 

Her er puppene 5,5 mnd gamle og ser bra ut. Kjennbar rippling under, men ikke synbar. Liten pris å betale, håper det holder seg! :) 

• Liker 3
Skrevet

3 uker er endelig gått og jeg kan ligge uten bh'n på natten! 🤸‍♀️

Men ehm, min første natt uten igår ble litt lite søvn for å si det sånn. Prøvde å ligge på siden (ligget på rygg frem til nå), men føler jeg bare er redd for å "knøvle" den nederste puppen eller at den øverste bare vrenger seg eller flytter på seg.. Vet ikke. Så mange tanker, så lite ro :fnise:

Og om jeg ligger på ryggen uten bh tenker jeg på enn om de flytter seg mer fra hverandre.. Håpløs. 😅 

Det går bra eller? Om det ikke er vondt? 😳

Skrevet
48 minutter siden, Sillicious skrev:

3 uker er endelig gått og jeg kan ligge uten bh'n på natten! 🤸‍♀️

Men ehm, min første natt uten igår ble litt lite søvn for å si det sånn. Prøvde å ligge på siden (ligget på rygg frem til nå), men føler jeg bare er redd for å "knøvle" den nederste puppen eller at den øverste bare vrenger seg eller flytter på seg.. Vet ikke. Så mange tanker, så lite ro :fnise:

Og om jeg ligger på ryggen uten bh tenker jeg på enn om de flytter seg mer fra hverandre.. Håpløs. 😅 

Det går bra eller? Om det ikke er vondt? 😳

Jeg kunne ta av bh etter 4 uker, men prøvde en natt, den kom fort på igjen og ble på i nærmere 6 uker 😂😂😂 Føltes veldig rart å sove uten i begynnelsen, men går seg til 😉

Skrevet
2 minutter siden, Halldis skrev:

Jeg kunne ta av bh etter 4 uker, men prøvde en natt, den kom fort på igjen og ble på i nærmere 6 uker 😂😂😂 Føltes veldig rart å sove uten i begynnelsen, men går seg til 😉

Herlighet, jeg prøver flere netter uten før jeg gir opp, ja. Klarer ikke tanken på å ha den på 24/7 mer! 🙊

• Liker 1
Skrevet

Update: Har gått tre måneder siden min operasjon, og er veldig fornøyd! Puppene ser veldig naturlig og fine ut, og arrene gror veldig fint syns jeg, sluttet med den hvite tapen for noen uker siden. Arrene er strengt talt ikke synlige, med mindre jeg løfter på puppen. Føler nesten arrene har grodd for mye inn mot brystet, om noen skjønner? Altså, føler arrene nesten ligger under selve implantatet.. Noen som opplever det samme? 

Ellers så er jeg veeeeldig klar for sommer og bikini sesongen, første gang jeg ikke kommer til å føle meg helt flat på stranden!  Lykke til til dere som skal operere nå i sommer, alt stresset med kompresjonsbh kommer til å være så verdt det til slutt 😄 

• Liker 2
Skrevet

Dette blir kanskje som å banne i kirka, men jeg lurer på om det er flere som har hatt det sånn..... 

Er det flere enn meg som angrer bittert på at de tok operasjon? Jeg er 165 cm og 54 kg og la inn 335 motiva ergonomix under muskelen. Må dessverre si jeg faktisk syns jeg kledde mye bedre mine naturlige.... syns de var mer sexye og. Enda jeg hadde veldig små, og etter to graviditeter ikke fylte ut en A cup, engang.

Jeg ble frarådet operasjon av omtrent samtlige av mine venner og familie, pga pengene og fordi naturlig er sexy- men valgte likevel å gjøre det. Er nå 10 dager siden og jeg syns ikke det var verdt pengene og smertene, og syns resultatet ser veldig fake ut, og overhode ikke «meg». De er også knallharde. Etter operasjonen syns jeg faktisk plutselig at små pupper er det fineste- om de så er flate eller har heng/ mammapupper. (Mine originale var små, med mye strekkmerker men lite heng). Merker at jeg nå faktisk syns at «før»- bildene på Internett er finere enn «etter». 

Det å ikke vite om det blir komplikasjoner og kapsel er utrolig skummelt. Ble fortalt at under muskelen skulle være mye tryggere- men ser jo at flere har fått det likevel. Jeg tenker foreløpig å ta de ut igjen. Synd med 40.000 ut av vinduet- skjønner ikke at jeg kunne være så dum å ta en sånn operasjon.... 

Må og nevnes at jeg har hatt silikon før, for 15 år siden. Tok de ut etter fem år pga kapsel. Da hadde jeg oppå muskel. Jeg lovde meg selv å aldri gjøre dette igjen, men likevel gjorde jeg det.... - og angrer som en hund. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 176cm 62 kg, og la inn 210cc. Fjernet de etter 18år og ville kjenne på hvordan det var å være uten (ingen kapsel eller plager). Men jeg savner det veldig. Synes naturlige bryster er finest (også de med heng) men hos meg er det helt flatt. Synd at du angrer, men har du tenkt på om du kanskje la inn mer enn det idealet du har? Hvis du angrer veldig er det jo en enkel prosedyre å fjerne de ☺️

Endret av Venize
Skrevet

@Leolita leit å høre at du angrer!

Men siden du har hatt silikon før så vet du vel at det endelige resultatet ikke vises før kanskje et års tid? Da vil de få mer naturlig form og bli mykere. 10 dager er jo ingenting, de er fortsatt hovne og ser Fake ut ja.. 

Det er 4 uker siden hos meg nå, ser mye bedre ut allerede, men vet de vil se enda mer naturlig ut etterhvert! Angrer gjør jeg ikke. 

Jeg er 174cm og 70kg, la inn 375cc, gikk fra en B til D. Superfornøyd så langt 😍 

Håper du slipper unna kapsel igjen.. Og håper du blir fornøyd etterhvert som tiden går, må være grusomt å føle på anger på dette.. ❤️

• Liker 1
Skrevet (endret)

Veldig glad for å høre at du ikke fikk kapsel. Legen mente jeg fikk kapsel sist pga jeg ble gravid bare noen mnd etter jeg la inn silikon (ikke helt planlagt nei). Denne gang er jeg jo ferdig med barn, så håper at jeg iallefall kan unngå problemer.. jeg angrer, og har også følt meg deprimert. Ifølge legen er det visst normalt å få en slags depresjon etter operasjonen. Må vel og nevnes at han sier mine vil endre seg og bli mye finere/ mer naturlige. Jeg la inn det som legen mente ville passe. Noen ganger / dager tenker jeg at de er pene og at dette er litt kjekt og- bare de gror fint og det ikke ender med kapsel igjen. Jeg vet ikke om mitt «inntrykk» av silikon og grunnen til at jeg er blitt så negativ etter operasjonen, er pga denne depresjonen. Men som du sier, skulle det ikke være greit om noen mnd så kan jeg jo bare ta det ut. 

Endret av Leolita
Skrivefeil
Skrevet
2 minutter siden, Sillicious skrev:

@Leolita leit å høre at du angrer!

Men siden du har hatt silikon før så vet du vel at det endelige resultatet ikke vises før kanskje et års tid? Da vil de få mer naturlig form og bli mykere. 10 dager er jo ingenting, de er fortsatt hovne og ser Fake ut ja.. 

Det er 4 uker siden hos meg nå, ser mye bedre ut allerede, men vet de vil se enda mer naturlig ut etterhvert! Angrer gjør jeg ikke. 

Jeg er 174cm og 70kg, la inn 375cc, gikk fra en B til D. Superfornøyd så langt 😍 

Håper du slipper unna kapsel igjen.. Og håper du blir fornøyd etterhvert som tiden går, må være grusomt å føle på anger på dette.. ❤️

Takk ❤️ Det hjelper å høre dette. Håper virkelig at de blir mer naturlige og mer «meg». Og at jeg slutter å favorisere de jeg hadde før. For det var jo faktisk en grunn for at jeg ville ta operasjon igjen, og det var jo at jeg ønsket mer volum og mer spretne pupper 😉 og disse er absolutt mer livlige enn mine forrige.... så kanskje jeg klarer å bli mer glad i dem etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...