Sillicious Skrevet 16. mai 2019 #41741 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, Lexii skrev: Er de stikk-smertene du kjenner på undersiden av hele puppen? Eller kun på arret/stingene? Jeg har hatt slike stikk-smerter som kommer å går i alle år etter å ha lagt inn silikon (10 år siden). Er du heldig går nok dine smerter bort. Jeg vil si de smertene er på hele undersiden av puppen egentlig. Er det samme til deg? 😳 Huff, håper ikke dine er like ille som hos meg da (og at det vil forsvinne) det er ganske så ubehagelig å gå med...
Sillicious Skrevet 16. mai 2019 #41742 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, Halldis skrev: Jeg hadde også sånne stikksmerter de første ukene, helt usannsynlig vondt. Men det har gått over Har ikke hatt, men jeg måtte ha i siste hakk i begynnelsen for å kunne puste skikkelig. Kunne ikke trekke pusten ordentlig de første dagene. Mine har grodd helt greit, var en stund redd for de skulle gro sammen da jeg hadde så lite mellomrom, men det rettet seg veldig fint når hevelsen gikk ned Takk for svar❤️ Det var beroligende. Det trengtes🙊! 1
Sillicious Skrevet 16. mai 2019 #41743 Skrevet 16. mai 2019 Ble imponert da typen fant frem saks og sysaker for å lage en forlenger til meg av en gammel bh😄 (håper bilder kan lastes ned nå) 😳 1
Halldis Skrevet 16. mai 2019 #41744 Skrevet 16. mai 2019 @Sillicious Så lurt 😄 Jeg tenkte ikke på å åpne den der egentlig, jeg slapp ned stroppene helt, det hjalp litt. Men dette er nok bedre Og alt ble mye bedre når jeg lurte meg til en liten pause fra det fryktelige båndet jeg måtte gå med! Det var en lettelse å slippe etter 6 uker
Sillicious Skrevet 16. mai 2019 #41745 Skrevet 16. mai 2019 4 timer siden, Halldis skrev: @Sillicious Så lurt 😄 Jeg tenkte ikke på å åpne den der egentlig, jeg slapp ned stroppene helt, det hjalp litt. Men dette er nok bedre Og alt ble mye bedre når jeg lurte meg til en liten pause fra det fryktelige båndet jeg måtte gå med! Det var en lettelse å slippe etter 6 uker Herlighet, jeg måtte slippe opp der, i tillegg ble jeg forstoppet av smertestillende så det hjalp lite på at det allerede var ganske trangt. Grusomt.😅 Kan tro det var en lettelse å endelig være ferdig med det etter så lang tid ja. Små pauser er vel ikke så dumt heller🙊
Mrs.Smith Skrevet 24. mai 2019 #41747 Skrevet 24. mai 2019 Er det noen som kan berolige meg? 🙏🏻 Jeg har operert på ny og alt har gått fint. Men fra ca dag 4 væske såret litt. Kun lys gul sårvæske og bittelitt friskt blod. Jeg er jo livredd at det samme skal skje som sist (ble hull inn til implantatet så måtte ta ut det ene innlegget å gå 6 mnd uten). Jeg har ikke feber eller tegn på infeksjon, og i går var det bare bittelitt væske. I dag er det litt mer igjen. Jeg blir gal, og er engstelig. 😔 Var på en ekstra sjekk i forgårs og det ser fredelig ut iflg sykepleier. Men denne sårvæsken plager meg! Har noe hatt det samme? Har Google meg ihjel og ser at det kan være vanlig men jeg klarer ikke slappe av. 😖
Mrs.Smith Skrevet 24. mai 2019 #41748 Skrevet 24. mai 2019 Har fått beskjed om å dusje x2 per dag og lufte brystene mye. Men det er jo begrenset ift at jeg er i full jobb. Har ikke tape på, kun kompresser under brystet. Har i dag smurt på medisinsk honning som skal være god for sår og dempe hevelse.
Sillicious Skrevet 24. mai 2019 #41749 Skrevet 24. mai 2019 2 timer siden, Mrs.Smith skrev: Er det noen som kan berolige meg? 🙏🏻 Jeg har operert på ny og alt har gått fint. Men fra ca dag 4 væske såret litt. Kun lys gul sårvæske og bittelitt friskt blod. Jeg er jo livredd at det samme skal skje som sist (ble hull inn til implantatet så måtte ta ut det ene innlegget å gå 6 mnd uten). Jeg har ikke feber eller tegn på infeksjon, og i går var det bare bittelitt væske. I dag er det litt mer igjen. Jeg blir gal, og er engstelig. 😔 Var på en ekstra sjekk i forgårs og det ser fredelig ut iflg sykepleier. Men denne sårvæsken plager meg! Har noe hatt det samme? Har Google meg ihjel og ser at det kan være vanlig men jeg klarer ikke slappe av. 😖 Dette skjedde venninna mi, hun sa det va sånn gul væske som kom ut av såret .. Men det ga seg etter ei lita uke altså, bare husk å rens det godt og ellers gjøre som de sier tenker nå jeg Men når sykepleier sier det ser bra ut og er normalt, og du er feberfri så ville ikke jeg vært bekymret! Men forstår at de kan være plagsomt, men det går over. Arrene hennes har grodd kjempefint i ettertid iallefall. 1
Mrs.Smith Skrevet 24. mai 2019 #41750 Skrevet 24. mai 2019 3 timer siden, Sillicious skrev: Dette skjedde venninna mi, hun sa det va sånn gul væske som kom ut av såret .. Men det ga seg etter ei lita uke altså, bare husk å rens det godt og ellers gjøre som de sier tenker nå jeg Men når sykepleier sier det ser bra ut og er normalt, og du er feberfri så ville ikke jeg vært bekymret! Men forstår at de kan være plagsomt, men det går over. Arrene hennes har grodd kjempefint i ettertid iallefall. Å tusen takk, dette gjorde godt å lese. 🧡 Jeg skal prøve å slappe litt av 🙈 1
MyNewBoobs Skrevet 24. mai 2019 #41751 Skrevet 24. mai 2019 7 timer siden, Mrs.Smith skrev: Er det noen som kan berolige meg? 🙏🏻 Jeg har operert på ny og alt har gått fint. Men fra ca dag 4 væske såret litt. Kun lys gul sårvæske og bittelitt friskt blod. Jeg er jo livredd at det samme skal skje som sist (ble hull inn til implantatet så måtte ta ut det ene innlegget å gå 6 mnd uten). Jeg har ikke feber eller tegn på infeksjon, og i går var det bare bittelitt væske. I dag er det litt mer igjen. Jeg blir gal, og er engstelig. 😔 Var på en ekstra sjekk i forgårs og det ser fredelig ut iflg sykepleier. Men denne sårvæsken plager meg! Har noe hatt det samme? Har Google meg ihjel og ser at det kan være vanlig men jeg klarer ikke slappe av. 😖 Jeg hadde gul veske og det ble mer og mer dessverre. Fikk resept på en sårsalve av kirurgen. Renset såret med pyrisept 2 ganger om dagen og smørte med salven. Hadde bare på kompress, ikke tape. Ble helt fint til slutt da 😊 Men når det er sagt hadde jeg litt gul veske fra det såret som ikke hadde noe problemer også. Jeg tenker du ikke skal nøle med å ta kontakt med klinikken. Det er ikke rart at du er ekstra bekymret etter det du opplevde sist.
Jaktenka Skrevet 24. mai 2019 #41752 Skrevet 24. mai 2019 (endret) På 12.5.2019 den 23.19, nysgjerrigess skrev: mulighet for å se bildet du delte i dette innlegget pånytt eller evt på pm? du har omtrent akkurat samme utgangspunkt som meg, bare at jeg er 165cm og 69kg. har også ganske "brede" pupper, skal legge inn silikon neste mnd, er tre måneder siden jeg tok brystløft 🙈 tok du brystløft først, og silikon etterpå eller begge i samme operasjon? evt hvor lenge gikk du mellom brystløft til du tok silikon dersom du tok det i to operasjoner? Endret 25. mai 2019 av Jaktenka Poff
Jaktenka Skrevet 24. mai 2019 #41753 Skrevet 24. mai 2019 (endret) På 12.5.2019 den 23.19, nysgjerrigess skrev: mulighet for å se bildet du delte i dette innlegget pånytt eller evt på pm? du har omtrent akkurat samme utgangspunkt som meg, bare at jeg er 165cm og 69kg. har også ganske "brede" pupper, skal legge inn silikon neste mnd, er tre måneder siden jeg tok brystløft 🙈 tok du brystløft først, og silikon etterpå eller begge i samme operasjon? evt hvor lenge gikk du mellom brystløft til du tok silikon dersom du tok det i to operasjoner? Husker ikke hvilket bilde som lå, men la ut et nå iallefall. Løft+silikon i en og samme operasjon. Hadde jeg skulle gjort noe annerledes så skulle jeg ha gått ned i vekt først. Har nå i etterkant gått ned 10 kg, så de har mistet litt piffen. Endret 24. mai 2019 av Jaktenka
Sokkar Skrevet 28. mai 2019 #41754 Skrevet 28. mai 2019 På 24.5.2019 den 17.13, Mrs.Smith skrev: Å tusen takk, dette gjorde godt å lese. 🧡 Jeg skal prøve å slappe litt av 🙈 Skjønner godt du er bekymret. Ikke vær redd for å mase på kirurgen. I ditt tilfelle føler jeg det er på sin plass.
Sillicious Skrevet 30. mai 2019 #41755 Skrevet 30. mai 2019 Hei damer! Når begynte dere å trene igjen? På mandag er det 3 uker siden operasjon og alt jeg ser er at rumpa mi krymper! (armene og skuldrene også, men det er greit at de må vente!). Men kan jeg ta noen ben/rumpeøvelser hjemme tro? Utfall/knebøy osv uten vekter i hendene selvfølgelig. Det går greit å få opp pulsen litt nå så lenge de ikke bouncer?😅 Og et lite spørsmål til, når dere bytter tape, har dere noe ekstra tape over den arrtapen eller har dere kun en strimle med den? Tenker på sportstape ellernoe for beskyttelse av den innerste tapen..
Iwwll Skrevet 30. mai 2019 #41756 Skrevet 30. mai 2019 Til dere som bruker silikon-tape hvordan fester dere den skikkelig, så den sitter bra på huden/over arrene? Har brukt silicone tapen i 8-9 uker nå, men må skifte oftere enn det står i brevet pga tapen ikke sitter skikkelig fast og detter av fort..
Halldis Skrevet 30. mai 2019 #41757 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, Sillicious skrev: Hei damer! Når begynte dere å trene igjen? På mandag er det 3 uker siden operasjon og alt jeg ser er at rumpa mi krymper! (armene og skuldrene også, men det er greit at de må vente!). Men kan jeg ta noen ben/rumpeøvelser hjemme tro? Utfall/knebøy osv uten vekter i hendene selvfølgelig. Det går greit å få opp pulsen litt nå så lenge de ikke bouncer?😅 Og et lite spørsmål til, når dere bytter tape, har dere noe ekstra tape over den arrtapen eller har dere kun en strimle med den? Tenker på sportstape ellernoe for beskyttelse av den innerste tapen.. Jeg tok 1 bens knebøy og utfall uten vekter etter 3 uker 😊 Støttet meg til en stol slik at armene ikke kom høyt opp. Pulsen må du vente med i 6 uker pga faren for blødning 😣 Jeg spurte om jeg kunne sykle (Innesykling på watt sykkel) men fikk streng beskjed om å vente minst 6 uker før pulsen kunne opp 🤪 1
Sillicious Skrevet 30. mai 2019 #41758 Skrevet 30. mai 2019 18 minutter siden, Halldis skrev: Jeg tok 1 bens knebøy og utfall uten vekter etter 3 uker 😊 Støttet meg til en stol slik at armene ikke kom høyt opp. Pulsen må du vente med i 6 uker pga faren for blødning 😣 Jeg spurte om jeg kunne sykle (Innesykling på watt sykkel) men fikk streng beskjed om å vente minst 6 uker før pulsen kunne opp 🤪 Men pulsen går jo opp med utfall iallefall, det er jo en sånn ekkel øvelse man blir så andpusten av ☹️ får bare ta en og en og ta det slow da.. Men daså, 6 uker før jeg kan få opp pulsen ved trening, greit å vite. 🙊❤️ 1
Sillicious Skrevet 30. mai 2019 #41759 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, Iwwll skrev: Til dere som bruker silikon-tape hvordan fester dere den skikkelig, så den sitter bra på huden/over arrene? Har brukt silicone tapen i 8-9 uker nå, men må skifte oftere enn det står i brevet pga tapen ikke sitter skikkelig fast og detter av fort.. Jeg bruker Micropore over den silikontapen igjen for å få det til å sitte, men usikker på om det er nødvendig.. For jeg har ikke prøvd å se om den sitter uten den oppå enda. 🙊
Halldis Skrevet 30. mai 2019 #41760 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, Sillicious skrev: Men pulsen går jo opp med utfall iallefall, det er jo en sånn ekkel øvelse man blir så andpusten av ☹️ får bare ta en og en og ta det slow da.. Men daså, 6 uker før jeg kan få opp pulsen ved trening, greit å vite. 🙊❤️ Ja må bare de tregt og dypt😂😎
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå