Spøkelse Skrevet 7. april 2019 #41661 Skrevet 7. april 2019 Fra Cubus, størrelse Large . Ganske billig, 129,- og "3 for 2" om man vil. https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F990
hylleblomst12 Skrevet 8. april 2019 #41663 Skrevet 8. april 2019 11 timer siden, Spøkelse skrev: Fra Cubus, størrelse Large . Ganske billig, 129,- og "3 for 2" om man vil. https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F990 Det så veldig bra ut, grattis! Jeg var også nylig på min første bh shopping etter op, og vurderte denne modellen, men endte opp med en fra flirt serien fra Lindex. Er sååå fornøyd! Jeg hadde veldig små bryster i utganspunktet, fylte ikke en A-cup engang, så hadde egt ikke peiling på bh str. Fikk god hjelp av en hyggelig selger hos Lindex, som hadde vært borte i flere som hadde operert seg. Jeg trodde en B kom til å passe meg, men ble C til slutt 😄 Tok 245/265 over muskel.
hylleblomst12 Skrevet 8. april 2019 #41664 Skrevet 8. april 2019 Er litt usikker på om jeg har fått sånn ripling (?) i venstre bryst. Noen ganger når jeg føler på brystet liksom rett ved underarmen, kjennes det veldig "ruglete" ut. Andre ganger kjenner jeg nesten ingenting, da er det plutselig "glatt". Føler at jeg har fått litt vondt og ømhet der i det siste, men vet ikke om det er mentalt fordi jeg blir litt skremt eller om det faktisk er noe som skjer der? Hva skal man gjøre om man har fått ripling? Noe som kan redusere det? Burde man ikke trene?
Sokkar Skrevet 8. april 2019 #41665 Skrevet 8. april 2019 3 timer siden, hylleblomst12 skrev: Er litt usikker på om jeg har fått sånn ripling (?) i venstre bryst. Noen ganger når jeg føler på brystet liksom rett ved underarmen, kjennes det veldig "ruglete" ut. Andre ganger kjenner jeg nesten ingenting, da er det plutselig "glatt". Føler at jeg har fått litt vondt og ømhet der i det siste, men vet ikke om det er mentalt fordi jeg blir litt skremt eller om det faktisk er noe som skjer der? Hva skal man gjøre om man har fått ripling? Noe som kan redusere det? Burde man ikke trene? Kirurgen sa til meg at jeg hadde så lite fettvev, at det var ikke til å unngå 😊 er det synlig, eller kan du kun kjenne det? Tror det var fasthetsgraden i protestene som kunne være med å forebygge.. Og selvsagt riktig størrelse i forhold til kroppen. Jeg la inn 250cc og har også fått en C i samme merket 😊
hylleblomst12 Skrevet 8. april 2019 #41666 Skrevet 8. april 2019 4 timer siden, Sokkar skrev: Kirurgen sa til meg at jeg hadde så lite fettvev, at det var ikke til å unngå 😊 er det synlig, eller kan du kun kjenne det? Tror det var fasthetsgraden i protestene som kunne være med å forebygge.. Og selvsagt riktig størrelse i forhold til kroppen. Jeg la inn 250cc og har også fått en C i samme merket 😊 Åja, litt betryggende å høre det! Vet jeg har veldig lite fettvev selv, kirurgen min snakket om at det hadde vært best å legge under muskelen pga det, men så bestemte vi å legge over siden jeg har en fødselsskade(plexus brachialis) i armen som gjør at brystmuskelen også er berørt og det kunne skape litt prob i forhold til bevegelsen av armen. Riplingen er ikke synlig, bare "følbar" Hva var utganskpunktet ditt? Er du fornøyd med resultatet? Jeg er 160 og ca 48-49kg. Dagen på operasjonen spurte jeg om en str større på implantet til 280 i stedet for 260/45, men under operasjonen tok de det ut igjen fordi hun sa det ble altfor stort for meg. Er egentlig veldig fornøyd med resultatet nå, det ser liksom veldig naturlig ut, også kan man se at jeg "har noe der" når jeg har på meg bikini- Lykke!!
Spøkelse Skrevet 8. april 2019 #41667 Skrevet 8. april 2019 Jeg har ikke noe ripling foreløpig på sidene, men hvis jeg kjenner "innunder" ved arret så kan jeg kjenne nedre del av implantatet og sånn bølgete kant. Tror jeg hvertfall . Hvis ikke det bare er arrvev på innsiden. Ble deres noe merkbart mykere etter 3+ måneder?
Superblomst Skrevet 9. april 2019 #41668 Skrevet 9. april 2019 On 4/7/2019 at 7:58 PM, Sokkar said: Ja, betalte litt over 400kr tror jeg? Dessuten kan du bruke en vanlig sportsbh dersom det blir krise 😊 Obs til den du siterte - silikontape skal kun brukes etter at sårene har grodd og skorpen er falt av. Vanlig micropore frem til det 😊 1
MyNewBoobs Skrevet 9. april 2019 #41669 Skrevet 9. april 2019 17 timer siden, hylleblomst12 skrev: Åja, litt betryggende å høre det! Vet jeg har veldig lite fettvev selv, kirurgen min snakket om at det hadde vært best å legge under muskelen pga det, men så bestemte vi å legge over siden jeg har en fødselsskade(plexus brachialis) i armen som gjør at brystmuskelen også er berørt og det kunne skape litt prob i forhold til bevegelsen av armen. Riplingen er ikke synlig, bare "følbar" Hva var utganskpunktet ditt? Er du fornøyd med resultatet? Jeg er 160 og ca 48-49kg. Dagen på operasjonen spurte jeg om en str større på implantet til 280 i stedet for 260/45, men under operasjonen tok de det ut igjen fordi hun sa det ble altfor stort for meg. Er egentlig veldig fornøyd med resultatet nå, det ser liksom veldig naturlig ut, også kan man se at jeg "har noe der" når jeg har på meg bikini- Lykke!! Det er nok vanskelig å unngå rippling når du har lite brystvev. Jeg har selv fått rippling. 165 cm, 55 kg og fylte ikke en A-cup før operasjonen. La inn 300cc under muskel og bruker nå 70D i flirt-bhen. Noen uker etter operasjonen, når puppene ble myke kunne jeg kjenne bølgene og nå 9 mnd etterpå kan jeg se det også. Kirurgen min sa at det er lite man kan gjøre med det annet enn å legge på seg 😂 Man kan jo selvsagt fikse det med ny operasjon. Hardere proteser og/eller legge en "duk" over protesen. Jeg bryr meg veldig lite kjenner jeg. Det er jo et fåtall som ser puppene mine uten klær på og jeg er uansett mye mer fornøyd nå enn før operasjonen. 1
Sokkar Skrevet 9. april 2019 #41670 Skrevet 9. april 2019 3 timer siden, Superblomst skrev: Obs til den du siterte - silikontape skal kun brukes etter at sårene har grodd og skorpen er falt av. Vanlig micropore frem til det 😊 Jeg skulle ikke ta av den tapen fra kirurgen før den løsnet av seg selv, og da var såret slik som på bildet. Kirurgen min sa at jeg fint kunne bruke den. Siden den brune av og til kan dra med en del skurve, vil ikke såret gro så fort. Men skurven får ligge i fred ved silikontape. Men er sikkert sagt forskjellig, men jeg har hoppet rett på den 😊
Sokkar Skrevet 9. april 2019 #41671 Skrevet 9. april 2019 3 timer siden, MyNewBoobs skrev: Det er nok vanskelig å unngå rippling når du har lite brystvev. Jeg har selv fått rippling. 165 cm, 55 kg og fylte ikke en A-cup før operasjonen. La inn 300cc under muskel og bruker nå 70D i flirt-bhen. Noen uker etter operasjonen, når puppene ble myke kunne jeg kjenne bølgene og nå 9 mnd etterpå kan jeg se det også. Kirurgen min sa at det er lite man kan gjøre med det annet enn å legge på seg 😂 Man kan jo selvsagt fikse det med ny operasjon. Hardere proteser og/eller legge en "duk" over protesen. Jeg bryr meg veldig lite kjenner jeg. Det er jo et fåtall som ser puppene mine uten klær på og jeg er uansett mye mer fornøyd nå enn før operasjonen. Slik tenker jeg også 😊 så lenge den øverste delen ser fin ut, så er ikke det så viktig 😊 tipper det vil vise på meg også, siden jeg kan kjenne det allerde 😊
Sokkar Skrevet 9. april 2019 #41672 Skrevet 9. april 2019 Ferdig på undersøkelse. Han sier vi må vente til 3 mnd før vi avgjør eventuell korrigering med tanke på forskjellen. Han kunne forsikre meg om at jeg ikke kom til å få manopupp (eller hva det heter), men bedreviteren meg sa jo at han ikke hadde sett det på det verste 😅😜 han sier dei ser bra ut, og at ingen av protestene skal være lagt for høyt. Så i utgangspunktet bør jeg slappe av 😊 så da får jeg prøve på det 😅 1
Vinglefia Skrevet 10. april 2019 #41673 Skrevet 10. april 2019 Hei, jeg er ny her, håper det er plass til meg også 😊 Litt om meg, jeg tok silikon for 12 år siden, ammet to barn i mellomtiden og tok de ut for 2 mnd siden. Men som navnet sier er jeg vinglete og vurderer nye 😊 men klarer ikke bestemme meg! Nå er de helt flate og tomme men veldig behagelige 😳 Jeg har lest og lest her i dagboken og synes det er veldig spennende og lese deres historier🤗 3
MyNewBoobs Skrevet 10. april 2019 #41674 Skrevet 10. april 2019 20 timer siden, Sokkar skrev: Ferdig på undersøkelse. Han sier vi må vente til 3 mnd før vi avgjør eventuell korrigering med tanke på forskjellen. Han kunne forsikre meg om at jeg ikke kom til å få manopupp (eller hva det heter), men bedreviteren meg sa jo at han ikke hadde sett det på det verste 😅😜 han sier dei ser bra ut, og at ingen av protestene skal være lagt for høyt. Så i utgangspunktet bør jeg slappe av 😊 så da får jeg prøve på det 😅 Før operasjonen var min venstre pupp lavere, men kirurgen laget en lavere lomme på den høyre for at de skulle bli like høye. Hvis man ser bilde der jeg ikke har dekket til niplene ser de skjeve ut, men det er fordi de er forskjellig plassert på puppen. Hvis du skjønner hva jeg mener 😜
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #41675 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, MyNewBoobs skrev: Før operasjonen var min venstre pupp lavere, men kirurgen laget en lavere lomme på den høyre for at de skulle bli like høye. Hvis man ser bilde der jeg ikke har dekket til niplene ser de skjeve ut, men det er fordi de er forskjellig plassert på puppen. Hvis du skjønner hva jeg mener 😜 Tror jeg skjønner. Så dine er skeive, selv om han prøvde å korrigere det? Jeg synes undersiden når bra, det kan dekkes med bh. Er forskjellen på toppen jeg synes er mest irriterende. Men det er iallefall bra huden mellom brystene ikke kommer til å løsne mellom brystkassa da 😅😜
MyNewBoobs Skrevet 10. april 2019 #41676 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, Sokkar skrev: Tror jeg skjønner. Så dine er skeive, selv om han prøvde å korrigere det? Jeg synes undersiden når bra, det kan dekkes med bh. Er forskjellen på toppen jeg synes er mest irriterende. Men det er iallefall bra huden mellom brystene ikke kommer til å løsne mellom brystkassa da 😅😜 Nei, de er ikke skjeve. De ble helt perfekte 😜 Men de ser skjeve ut uten klær fordi niplene har forskjellig høyde.
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #41677 Skrevet 10. april 2019 37 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Nei, de er ikke skjeve. De ble helt perfekte 😜 Men de ser skjeve ut uten klær fordi niplene har forskjellig høyde. Åååå, da er jeg med 😊 for å få puppene like, ble det litt forskjell på niplene sin plassering 😊 synes faktisk det er viktigere at brystene er like, enn at niplene er like. Riktig valg av kirurgen din 😊
fuerza Skrevet 10. april 2019 #41678 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, Vinglefia skrev: Hei, jeg er ny her, håper det er plass til meg også 😊 Litt om meg, jeg tok silikon for 12 år siden, ammet to barn i mellomtiden og tok de ut for 2 mnd siden. Men som navnet sier er jeg vinglete og vurderer nye 😊 men klarer ikke bestemme meg! Nå er de helt flate og tomme men veldig behagelige 😳 Jeg har lest og lest her i dagboken og synes det er veldig spennende og lese deres historier🤗 Jeg har ca nøyaktig samme historie: hatt de i 10 år, ammet to barn og skal fjerne de om en måned. Var rimelig flat i utgangspunktet. Så du ligger litt foran meg i løypa. Hvor lang tid tok det fra du fjernet til du kunne løfte litt tungt? (Jeg har ei på 18 mnd som jeg bærer litt på, 12 kg) Ble resultatet bedre eller verre enn forventet? Ser du ut sånn cirka som før operasjon? Jeg er så usikker på denne fjerningen. Er så fornøyd med silikoninnlegg, men det begynner å bli ubehagelig. Redd for å hate resultatet når de fjernes..
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #41679 Skrevet 10. april 2019 På 7.4.2019 den 21.43, Spøkelse skrev: Fra Cubus, størrelse Large . Ganske billig, 129,- og "3 for 2" om man vil. https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F990 Så fin kløft 😍 du har lagt under muskelen, sant?
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #41680 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, Vinglefia skrev: Hei, jeg er ny her, håper det er plass til meg også 😊 Litt om meg, jeg tok silikon for 12 år siden, ammet to barn i mellomtiden og tok de ut for 2 mnd siden. Men som navnet sier er jeg vinglete og vurderer nye 😊 men klarer ikke bestemme meg! Nå er de helt flate og tomme men veldig behagelige 😳 Jeg har lest og lest her i dagboken og synes det er veldig spennende og lese deres historier🤗 Hei 😊 kan jeg spørre hvorfor du tok dei ut? Siden du likevel vurderer å sette inn nye? 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå