Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Iwwll skrev:

Hvordan vasker dere kompresjonsbhen, for hånd eller i vaskemaskin? Hva gjør dere med puppene mens bhen er til vask?🤭 hvordan tørker dere den?

Min kan vaskes på 60 grader. Mirabelle sin 🙂 du kan bruke en sportsbh eller annen støttebh uten spiler når den er til vask 😊 eg bestilte meg en ekstra fra apoteket, så har to 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Halldis skrev:

Så bra :) Her går det i spinning og ridning, 5 uker i går. ;) Nå er det faktisk sånn at jeg glemmer av og til at jeg har operert, og det er kjempedeilig 😄 Og gleder meg til å begynne å trene styrke i overkroppen igjen! 

Om en uke du har lov å trene vekter? 

Skrevet
7 timer siden, Iwwll skrev:

Hvordan vasker dere kompresjonsbhen, for hånd eller i vaskemaskin? Hva gjør dere med puppene mens bhen er til vask?🤭 hvordan tørker dere den?

Jeg kjøpte 2 stk. Vasket de i vaskemaskinen. Jeg opererte på det varmeste i juli, så den tørket på 5 min ute i sola 😂

Skrevet
På 18.3.2019 den 12.16, Sokkar skrev:

Tips til bikini som kan dekke tapen mottas med takk 😊

Det er en del bikinitopper med brei kant nede nå 😊

Screenshot_20190320-081616_H&M.jpg

Screenshot_20190320-081509_H&M.jpg

Skrevet
1 minutt siden, Sokkar skrev:

@MyNewBoobs Dei var jo skikkelig fine! Hvor fant du dei? 

HM 😊 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Halldis skrev:

Så bra :) Her går det i spinning og ridning, 5 uker i går. ;) Nå er det faktisk sånn at jeg glemmer av og til at jeg har operert, og det er kjempedeilig 😄 Og gleder meg til å begynne å trene styrke i overkroppen igjen! 

Så deilig 😄  Kjenner jeg gleder meg masse til å begynne å trene, tror jeg skal prøve meg på en liten skitur også, noe de fra klinikken sa skulle være greit så lenge man ikke fikk veldig vondt. Når tenker du å begynne å trene styrke i overkroppen? 

Skrevet
9 timer siden, Iwwll skrev:

Jeg har vasket mine i vaskemaskinen, og bare latt de lufttørke. Kjøpte en til fra Boots, likte den veldig godt da jeg følte den ikke strammet sååå mye som den jeg fikk fra klinikken, samtidig som den allikevel gir god støtte. Den første gangen jeg skulle dusje hadde jeg fortsatt ikke kjøpt en annen kompresjonsbh, så puppene mine var uten noen bh mens jeg ventet på at den kompresjonsbhen jeg fikk fra klinikken tørker (kombinerte tørketrommel og hårføner haha). Gikk et par timer i hvertfall, så skal ikke være krise å gå uten bh mens du venter på at den tørker :)  Jeg hadde ikke mulighet til å bruke mine gamle sportsbher, da de ble altfor småe. Men det kan muligens være et alternativ? 

Skrevet
1 time siden, hylleblomst12 skrev:

Så deilig 😄  Kjenner jeg gleder meg masse til å begynne å trene, tror jeg skal prøve meg på en liten skitur også, noe de fra klinikken sa skulle være greit så lenge man ikke fikk veldig vondt. Når tenker du å begynne å trene styrke i overkroppen? 

@SokkarJeg tenker å begynne forsiktig neste uke. Det er 6 uker på mandag, og arrene ser veldig fine ut. Det strekker ikke lenger i dem, og nå sover jeg uten bh også 😂😂 

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere som veit om det gjør noe dersom jeg prøver å "skille" puppene inni bhen? 

Det som er, er at den ene puppen har synke nesten 1 cm lenger ned enn den andre. Den vanskelige, treige puppen skviser seg av og til mot den andre. Det gir et ubehag, og "gnager" når det skjer. Da hjelper det dersom jeg flytter den tilbake med fingrene. Nesten som den prøver å fluffe før den dropper? 

Skrevet

Iiiiih! Kan noen berolige meg? 

Begynner å bli bekymra for dobbelpupp, symmestia. (infobilde vedlagt, der protestene har sklidd sammen). 

Hvor stort mellomrom har dere mellom deres pupper? 

264192311.jpg

Skrevet

Området med hud som henger igjen er på størrelse med en kulepenn. 

IMG_20190321_094031.jpg

IMG_20190321_094204.jpg

Skrevet
1 time siden, Sokkar skrev:

IMG_20190321_094031.jpg

IMG_20190321_094204.jpg

Jeg brukte Triumph triaction bh. Den skiller puppene litt mer. Huden mellom puppene mine var lenge stram, men ting slipper litt taket etterhvert 😜

Skrevet
7 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg brukte Triumph triaction bh. Den skiller puppene litt mer. Huden mellom puppene mine var lenge stram, men ting slipper litt taket etterhvert 😜

Fjuuuuh 😅 eg har tapa fast ein maskara mellom puppane no 🙈 

Skrevet
2 minutter siden, Sokkar skrev:

Fjuuuuh 😅 eg har tapa fast ein maskara mellom puppane no 🙈 

Hahaha 😂

Skrevet
3 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Hahaha 😂

Jeg har forresten sendt deg pm av puppene mine, fordi jeg også begynner å bli bekymra for at den ene puppen ikke kommer til å synke lenger ned 🙄 jeg har litt vel god tid til å bekymre meg for alt mulig 😅

Skrevet
Akkurat nå, Sokkar skrev:

Jeg har forresten sendt deg pm av puppene mine, fordi jeg også begynner å bli bekymra for at den ene puppen ikke kommer til å synke lenger ned 🙄 jeg har litt vel god tid til å bekymre meg for alt mulig 😅

Jeg så det. Måtte bare vente litt med å svare. Sitter i åpent landskap på jobb, så jeg ville ikke sitt med et puppebilde oppe på telefonen 😂😂

Skrevet
19 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg så det. Måtte bare vente litt med å svare. Sitter i åpent landskap på jobb, så jeg ville ikke sitt med et puppebilde oppe på telefonen 😂😂

😂😂 Ingen fare, bildet forsvinner ikke 😁

Skrevet
2 hours ago, Sokkar said:

Er huden mellom puppene "festet" til beinet under, eller føles det løst? Jeg har samme mellomrom (kanskje til og med mindre) men hadde også lite mellomrom mellom puppene før operasjonen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...