Sokkar Skrevet 12. mars 2019 #41561 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, MyNewBoobs skrev: Jeg fikk heller ikke bandasje. Under muskel. Og jeg kunne dusje etter 2 dager. Er nok litt forskjellig praksis bare. Er nok det 😊 bare så utålmodig etter å se hvordan det ser ut under alle lagene med stoff og bandasje 😜 men fredag skal bandasjen uansett av 😊👌
Halldis Skrevet 12. mars 2019 #41562 Skrevet 12. mars 2019 20 minutter siden, Sokkar skrev: La du over eller under muskelen? Under 😊
Halldis Skrevet 12. mars 2019 #41563 Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Sokkar skrev: Er nok det 😊 bare så utålmodig etter å se hvordan det ser ut under alle lagene med stoff og bandasje 😜 men fredag skal bandasjen uansett av 😊👌 Ja jøss, skal si du er polstret 😂😊😂 så ikke bilde i sted 😉
Sokkar Skrevet 12. mars 2019 #41564 Skrevet 12. mars 2019 59 minutter siden, Halldis skrev: Ja jøss, skal si du er polstret 😂😊😂 så ikke bilde i sted 😉 Ja. Har glidelåsen på jakka helt dradd opp, for at ikke bandasjen skal vise 😅
Sokkar Skrevet 12. mars 2019 #41565 Skrevet 12. mars 2019 Veit dere hva desse røde ringene er for noe?
Nelli Skrevet 13. mars 2019 #41567 Skrevet 13. mars 2019 Jeg så vel puppene mine dagen etter, da fikk jeg beskjed om å fjerne bandasjen som lå over såret/teipen @Sokkar
Sokkar Skrevet 13. mars 2019 #41568 Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, Nelli skrev: Aner ikke hva det kan være @Sokkar 😐 Takk for svar, likevel 😊
hylleblomst12 Skrevet 13. mars 2019 #41569 Skrevet 13. mars 2019 På 11.3.2019 den 12.33, Halldis skrev: Jeg har ikke prøvd meg på ski enda, kjenner at jeg er pysete når det gjelder å bruke armene... 4 uker i dag. Bading kan du gjøre i både klor og sjø så snart sårene er lukket Ja, jeg er litt pysete selv, men kjenner jeg samtidig er veldig rastløs og utålmodig haha. Åh, takk! Når kan man vite når sårene er lukket, vet du det? Har gått tre uker, og har de "mini-arrene", fått en fin og mørk skorpe i hvertfall. Vil det da si at sårene er lukket?
hylleblomst12 Skrevet 13. mars 2019 #41570 Skrevet 13. mars 2019 På 11.3.2019 den 14.33, Februar12 skrev: Fikk streng beskjed om å IKKE bade i basseng, badekar osv før en god stund egentlig, så det ville jeg kanskje ventet litt med Oi, hvilken klinikk opererte du deg på?
Halldis Skrevet 13. mars 2019 #41571 Skrevet 13. mars 2019 5 minutter siden, hylleblomst12 skrev: Ja, jeg er litt pysete selv, men kjenner jeg samtidig er veldig rastløs og utålmodig haha. Åh, takk! Når kan man vite når sårene er lukket, vet du det? Har gått tre uker, og har de "mini-arrene", fått en fin og mørk skorpe i hvertfall. Vil det da si at sårene er lukket? Mine er lukket nå, og jeg er 4 uker. Hos meg er det ikke noe skorpe, jeg ser at såret er helt liksom 😊 Jeg red i går, og det gikk veldig bra😉 men det er jo ikke så mye armer som skigåing. Og skal på spinning i dag. Kjenner at jeg er sykt rastløs, så noe må jeg finne på 😂
Halldis Skrevet 14. mars 2019 #41572 Skrevet 14. mars 2019 En liten oppdatering fra meg. Tusen hjertelig takk til alle dere som svarte og forklarte da jeg nettopp hadde operert og var redd og usikker på det meste! Denne tråden har virkelig spart meg for mange bekymringer! Jeg hadde dessverre ikke satt meg inn i hvordan det kunne være tiden etterpå, jeg har to venninner som har lagt over muskel, og de gikk gjennom det nesten uten smerter. Jeg hadde veldig mye vondt de 10 første dagene, og var ganske handikappet faktisk Kunne ikke gjøre noen ting, og sov kjempedårlig. Heldigvis fikk jeg med mye smertestillende, og de brukte jeg helt etter oppsatt skjema, og det hjalp Nå er jeg 4 uker og 3 dager post op, og har ikke vondt i det hele tatt Puppene er litt såre, og det er veldig uvant, men det går seg jo til. Det er rart når jeg bruker brystmusklene, håper det blir mindre rart når jeg kan begynne å trene overkropp igjen Jeg har så vidt begynt å ri, det gikk veldig fint. Og jeg har vært på sykkeltrening (inne), og det gikk jo også veldig fint. Deilig å få opp pulsen litt igjen. Jeg har spasert tur fra 1. dag etter operasjon, og merket til min store forbauselse at jeg var utslitt etter kun 2 km de første dagene/uken Arrene ser veldig fine ut når jeg bytter tape, og de er helt lukket. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når jeg blir vant med å ha pupper, og når de har kommet helt på plass liksom. Fremdeles er de ganske harde, og står litt ut, men forstår at de kommer til å "sette seg" enda noen uker- så jeg venter i spenning. Jeg la inn 330 under muskel, avtalen var 295, men kirurgen ombestemte dette på operasjonsbordet. Jeg hadde selvfølgelig sagt ja på forhånd, at han kunne gjøre slik som ble best og penest, men trodde vel at 295 var nok. Angrer ikke et sekund i alle fall, på tross av smertene jeg hadde, og tiden jeg har måttet ta det helt med ro! Gleder meg til jeg kan kjøpe bh, uten spiler og push up, uten vatterte skåler og uten innlegg ❤️
hylleblomst12 Skrevet 14. mars 2019 #41573 Skrevet 14. mars 2019 18 timer siden, Halldis skrev: Mine er lukket nå, og jeg er 4 uker. Hos meg er det ikke noe skorpe, jeg ser at såret er helt liksom 😊 Jeg red i går, og det gikk veldig bra😉 men det er jo ikke så mye armer som skigåing. Og skal på spinning i dag. Kjenner at jeg er sykt rastløs, så noe må jeg finne på 😂 Oi så stilig at du turte å ri og dra på spinning!! Jeg er veldig rastløs selv, har så lyst til både yoga, skitur, bading, og styrke, selv om jeg vet det beste er å vente så lenge som mulig. Til nå har jeg gått endel småturer, merker at jeg også blir veldig fort sliten slik som du, også må jeg konsentrere meg skikkelig om å legge ned tempoet litt, går normalt veeldig fort/powerwalk. Så bra å høre at du er fornøyd og at alt har gått greit så langt!! Jeg føler meg også veldig fornøyd, er liksom verdt all venting og ubehaget til slutt tenker jeg 😄 Hvor lenge tenker du å gå med kompresjonsbh? Hvilken klinikk opererte du på igjen? Jeg er 3 uker post-op, og i følge klinikken min kan jeg slutte å bruke kompresjonsbh etter 4 uker. Jeg var innom å prøvde bher uten spiler for noen dager siden, men følte puppene fortsatt står veldig ut og kjøpte derfor ingen, siden jeg føler de kommer til å forandre seg mye fremover så det er nok fortsatt litt vanskelig å vite hvilken str som passer best. Hva gjorde dere andre? Hvor lenge gikk dere med kompresjonsbhen?
Halldis Skrevet 14. mars 2019 #41574 Skrevet 14. mars 2019 @hylleblomst12 Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal gå med komp bh, i alle fall de ukene som er anbefalt. Jeg fikk anbefalt 4 uker døgnet rundt, og neste 4 uker på dagtid. også håper jeg å finne et par gode sportsbh etter hvert Har en litt trøblete skulder, og må derfor ha sportsbh med knepping enten foran eller bak, og det syns jeg er vanskelig å oppdrive Men finner nok når jeg begynner og lete, og vet helt bankers hvilken str jeg skal se etter Jeg opererte ved Aleris Colosseum i Stavanger.
Sokkar Skrevet 14. mars 2019 #41575 Skrevet 14. mars 2019 Jeg skal gå med kompresjonsbh dag og natt i 4 veker, deretter 4 veker på dagtid. Men hva skal keg da bruke på natta? Har hørt at spilebh ikke er anbefalt før etter 6 mnd?
MyNewBoobs Skrevet 14. mars 2019 #41576 Skrevet 14. mars 2019 12 minutter siden, Sokkar skrev: Jeg skal gå med kompresjonsbh dag og natt i 4 veker, deretter 4 veker på dagtid. Men hva skal keg da bruke på natta? Har hørt at spilebh ikke er anbefalt før etter 6 mnd? Ingenting 😜
MyNewBoobs Skrevet 14. mars 2019 #41577 Skrevet 14. mars 2019 Nå er det snart 9 mnd siden min operasjon. Jeg syns det er så deilig å gå uten bh 😜 Før gikk jeg aldri uten bh for da ble jeg helt flat 😂 Men problemet er at jeg blir veldig "sliten" i puppene når jeg går uten bh. Vanskelig å beskrive, men det blir ømt og ubehagelig etter en stund. Er det flere som opplever dette? Jeg spurte kirurgen min og hun sa at det kan gå et år før puppene føles som naturlige. Jeg bare tenker på om den følelsen er vanlig? Kanskje det bare er tyngden? Kanskje det føles sånn for de som har naturlig store pupper også?
Sokkar Skrevet 14. mars 2019 #41578 Skrevet 14. mars 2019 @MyNewBoobs nå kan jeg bare sammenligne med ammepuppene mine, og da gjekk jeg ofte rundt uten bh for å la dei lufttørke... Og rett og slett fordi jeg glemte å klemme hempene på plass midt i ammetåken. Ja, jeg såg ut som et sånt bilde du ser i tegneserier med puppen ute og håret til alle kanter😅 For meg var det ikke tungt og jeg merket ikke noe til det, men du har trolig større nå enn ammepuppene jeg hadde? Og det er jo en kjent sak at kvinner med store bryst synes det er tungt, så kanskje? Kanskje silikon er tyngre på en annen måte enn fett? Usikker 😊 men trodde kirurgen din at det kom til å gå seg til innen et år?
Sokkar Skrevet 14. mars 2019 #41579 Skrevet 14. mars 2019 2 timer siden, MyNewBoobs skrev: Ingenting 😜 Er det trygt å gå uten? Skal jeg ikke bruke en vanlig sportsbh en gang? 😅
Halldis Skrevet 14. mars 2019 #41580 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, Sokkar skrev: Er det trygt å gå uten? Skal jeg ikke bruke en vanlig sportsbh en gang? 😅 Jeg er jo over 4 uker nå, men sover enda med den... 😂 Syns det er litt rart og skummelt uten 😅 Må vel bare hoppe i det 😝
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå