Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Pollini skrev:

Selve operasjonen betalte jeg 34500kr for, i tillegg betalte jeg 500kr for konsultasjon i forkant av operasjonen, 600kr for sportsbh og rundt 300kr for medisiner+hibiscrub😁

Takk for svar :)

Når og hvor hadde du operasjon? 😄 Fornøyd nå i ettertid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, HappyGomp skrev:

Lurer litt på hva totalkostnadene deres ble (sånn operasjon, medisiner etc) :)

Ca. 56k

Skrevet (endret)
På 11.7.2018 den 11.33, Tamarari skrev:

Nå 5 mnd etter operasjon er jeg 90 % sikker på at jeg har kapsel i venstre.. Når jeg ser meg i speilet er den rundere enn den høyre også, i tillegg til som nevnt før- myyyyye hardere enn den høyre. Sånn var det ikke tidligere. Ser ut som en høyprofil sammen med en naturlig en (den høyre er perfekt). Jeg kan flytte implantatet rundt inne i brystet. Jeg ringte forebuklinikken og ville bestille kontrolltime, men det var ingenting ledig før i midten av september! Det var heller ikke mulig å få snakke med kirurgen på telefonen... syns ikke dette er helt innafor. Jeg har lyst å ringe igjen og si at som pasient ved en privatklinikk som skryter såpass og koster såpass forventer jeg litt mer hjelp når man føler seg usikker? Hva tenker dere? Er det innafor å ringe igjen? Eller blir jeg en saiko-pasient? 😅

Jeg ringe i juni og ba om etterkontroll og fikk ikke før den 20. August. Så om du ringte nå nylig har vi det igrunnen likt mtp ventetiden.

Jeg lurer også på om jeg har kapsling på den ene siden. Har du over eller under muskel?

Endret av Jaktenka
.
Skrevet

Jeg er 174 høy og veier 67 kg. Fyller en A cup. Noen andre her med ca samme utgangspunkt som har tatt silikon? Kan dere fortelle hvor mye dere la inn?

Skjønner at selvom man har ca likt utgangspunkt kan man få forskjellig resultat, men er uansett interessert i å høre om deres erfaringer 🙂

Skrevet (endret)
4 timer siden, Jaktenka skrev:

Jeg ringe i juni og ba om etterkontroll og fikk ikke før den 20. August. Så om du ringte nå nylig har vi det igrunnen likt mtp ventetiden.

Jeg lurer også på om jeg har kapsling på den ene siden. Har du over eller under muskel?

Ja, ringte forrige uke.. under muskel. Hadde ikke noe vondt i den siden etter operasjonen, men den er ikke normal nå. Kan også kjenne protesekanten på den siden og det kan jeg ikke på den andre. Krysser fingrene for oss begge, skikkelig kjipt hvis det er det!! Jeg har egentlig innstilt meg på det siden jeg er så sikker.. det jeg er redd for er at det er grad 2 og at det derfor ikke dekkes re-operasjon. Da hadde det nesten vært bedre om det var 3 😅Vil ikke ha en så fast/hard pupp som den ene er nå 👎🏻 Den er ikke vond i det hele tatt..  hvordan føles din? 

Endret av Tamarari
Skrevet
11 timer siden, HappyGomp skrev:

Takk for svar :)

Når og hvor hadde du operasjon? 😄 Fornøyd nå i ettertid?

Jeg opererte 3 juli på volvat-stokkan i Trondheim😊 Er fornøyd så langt, selv om det kun er 1,5 uke siden operasjon og de er ganske blå/gule/grønne og står rett ut enda😂 er veldig fornøyd med størrelsen, har også vært veldig heldig med lite smerter! Nå er jeg egentlig bare utålmodig og venter på at tiden ska gå så jeg kan slippe sportsbh, brystbånd og slippe å holde meg så mye i ro😄 rastløs!

Skrevet
Akkurat nå, Pollini skrev:

Jeg opererte 3 juli på volvat-stokkan i Trondheim😊 Er fornøyd så langt, selv om det kun er 1,5 uke siden operasjon og de er ganske blå/gule/grønne og står rett ut enda😂 er veldig fornøyd med størrelsen, har også vært veldig heldig med lite smerter! Nå er jeg egentlig bare utålmodig og venter på at tiden ska gå så jeg kan slippe sportsbh, brystbånd og slippe å holde meg så mye i ro😄 rastløs!

Så gøy! Skal selv operere 22. august på Fornebuklinikken i Oslo, gleder meg veldig (og litt nervøs, hehe). Tror deg på det med sportsbh etc. haha

Hvor mye la du inn, og hvilken størrelse hadde du/har ud fått? Hvis jeg kan spørre :)

Skrevet
23 minutter siden, HappyGomp skrev:

Så gøy! Skal selv operere 22. august på Fornebuklinikken i Oslo, gleder meg veldig (og litt nervøs, hehe). Tror deg på det med sportsbh etc. haha

Hvor mye la du inn, og hvilken størrelse hadde du/har ud fått? Hvis jeg kan spørre :)

Jeg brukte 75b før jeg opererte, men har aldri målt meg ordentlig🙈 la inn 450cc i hver, og bruker str. 80D i sportsbhen jeg bruker nå etter operasjon😁 gleder meg til å handle undertøy om noen måneder! Blir spennende å måle seg når de har falt på plass litt mer😅😍

Kan også si at jeg er 177cm og veier rundt 73kg, har alltid følt at puppene har vært for små i forhold til resten av kroppen og nå etter operasjonen føles det ut som jeg har fått de puppene jeg alltid har følt at jeg skulla ha hatt! Veldig rart, men samtidig så godt å føle at jeg har tatt rett valg!😄

Skrevet
1 minutt siden, Pollini skrev:

Jeg brukte 75b før jeg opererte, men har aldri målt meg ordentlig🙈 la inn 450cc i hver, og bruker str. 80D i sportsbhen jeg bruker nå etter operasjon😁 gleder meg til å handle undertøy om noen måneder! Blir spennende å måle seg når de har falt på plass litt mer😅😍

Kan også si at jeg er 177cm og veier rundt 73kg, har alltid følt at puppene har vært for små i forhold til resten av kroppen og nå etter operasjonen føles det ut som jeg har fått de puppene jeg alltid har følt at jeg skulla ha hatt! Veldig rart, men samtidig så godt å føle at jeg har tatt rett valg!😄

Så gøy! Vil tro du er spent på hvordan det blir til slutt! 

Skrevet
På 11.7.2018 den 22.22, HappyGomp skrev:

Lurer litt på hva totalkostnadene deres ble (sånn operasjon, medisiner etc) :)

Operasjonen kostet 40.500 (500 for konsultasjon ble trukket fra totalprisen på 41.000) ca 300 for medisiner, også kjøpte jeg en ekstra kompresjonsbh på klinikken til ca 400. Opererte på Fornebuklinikken og de brukte et inngrep som gir mindre (kortere) arr 😊

Skrevet
2 minutter siden, Bloodflowers skrev:

Operasjonen kostet 40.500 (500 for konsultasjon ble trukket fra totalprisen på 41.000) ca 300 for medisiner, også kjøpte jeg en ekstra kompresjonsbh på klinikken til ca 400. Opererte på Fornebuklinikken og de brukte et inngrep som gir mindre (kortere) arr 😊

Blir vel ca. det som blir prisen for meg og tror jeg. Skal også på Fornebuklinikken, hvem opererte deg? Hvilken størrelse var du og har ud blitt? Hvor mye la du inn? Og hvordan er Bh'n (sånn er den komfortabel å ha på?)

Hehe, ble mye spørsmål det her 😅 

Skrevet
1 time siden, HappyGomp skrev:

Så gøy! Vil tro du er spent på hvordan det blir til slutt! 

Jaa🙈

Har lest mye bra om Fornebuklinikken her inne på forumet så det er bare å glede seg for deg! Og om tiden går sakte så kan du bare tenke på at det kan være kjekt at operasjonen er sent i august slik at du ikke trenger å ha sportsbh-perioden imens det er så varmt ute!☀️ Er slitsomt å sitte ute når man verken kan bruke en vanlig bikini, og heller ikke kan bade😅 

Skrevet
3 minutter siden, Pollini skrev:

Jaa🙈

Har lest mye bra om Fornebuklinikken her inne på forumet så det er bare å glede seg for deg! Og om tiden går sakte så kan du bare tenke på at det kan være kjekt at operasjonen er sent i august slik at du ikke trenger å ha sportsbh-perioden imens det er så varmt ute!☀️ Er slitsomt å sitte ute når man verken kan bruke en vanlig bikini, og heller ikke kan bade😅 

Haha, ja! I den varmen vi har hatt her i Oslo denne sommeren kunne jeg ikke taklet å ikke kunne kjøle meg ned 😅   

Skrevet (endret)
11 timer siden, HappyGomp skrev:

Blir vel ca. det som blir prisen for meg og tror jeg. Skal også på Fornebuklinikken, hvem opererte deg? Hvilken størrelse var du og har ud blitt? Hvor mye la du inn? Og hvordan er Bh'n (sånn er den komfortabel å ha på?)

Hehe, ble mye spørsmål det her 😅 

Det var Marius Barstad som opererte meg. Veldig hyggelig mann 😊 La inn 230 og 245.  Brukte str 80a før, som jeg ikke fylte ut. Vet ikke om jeg brukte riktig størrelse da, hehe. Målte meg hjemme i går og så på BH-kalkulatoren til Lindex og Change. Ble da en 80b/75c. Fornøyd med det altså! 😁

Har du vært på konsultasjon? 😊

Endret av Bloodflowers
Skrevet
14 timer siden, Tamarari skrev:

Ja, ringte forrige uke.. under muskel. Hadde ikke noe vondt i den siden etter operasjonen, men den er ikke normal nå. Kan også kjenne protesekanten på den siden og det kan jeg ikke på den andre. Krysser fingrene for oss begge, skikkelig kjipt hvis det er det!! Jeg har egentlig innstilt meg på det siden jeg er så sikker.. det jeg er redd for er at det er grad 2 og at det derfor ikke dekkes re-operasjon. Da hadde det nesten vært bedre om det var 3 😅Vil ikke ha en så fast/hard pupp som den ene er nå 👎🏻 Den er ikke vond i det hele tatt..  hvordan føles din? 

Den ene siden står fortsatt høyere, er hardere (men ikke rundere) og jeg kjenner protesen ganske godt. Jeg har gått litt ned i vekt siden operasjon, så vanskelig å si om det bare er derfor. Ikke vond, men jeg kjenner det liksom i muskelen på den siden ennå. Er høyre side og jeg er høyrehendt.

Skrevet
14 timer siden, Pollini skrev:

Jeg er også fornøyd med Volvat i Trondheim 👌

Skrevet
10 timer siden, Bloodflowers skrev:

Det var Marius Barstad som opererte meg. Veldig hyggelig mann 😊 La inn 230 og 245.  Brukte str 80a før, som jeg ikke fylte ut. Vet ikke om jeg brukte riktig størrelse da, hehe. Målte meg hjemme i går og så på BH-kalkulatoren til Lindex og Change. Ble da en 80b/75c. Fornøyd med det altså! 😁

Har du vært på konsultasjon? 😊

Så bra du ble fornøyd! Har vært på konsultasjon ja, hos Barstad, likte fyren! Fikk inntrykk av at han visste hva han drev på med. Skal i ilden 22. august (hvis alt går etter planen med fri fra jobb etc.), gleder meg! 😄

• Liker 1
Skrevet

Er nå to og en halv uke etter operasjon. Var trolig litt overivrig i går og løftet litt mye og var ganske aktiv. På kvelden oppdaget jeg at på det ene brystet på siden mot kløften nesten så ut som rippling. Er nok ikke d, for kan ikke kjenne protesen. Men er akkurat som deler av brystmuskel har kommet litt ut fra brystbenet, slika at det blir vaskebrettriller. Hadde også på en sportsbh fra Nike med glidlås fram for føste gang i går. Kjente at den presset brystene mer mot hverandre enn den jeg har brukt siden operasjonen. Så vet ikke om det er toppen eller løftingen som er årasken. Noen vært borte i noe lignende?

Skrevet
54 minutter siden, Tingaling skrev:

Er nå to og en halv uke etter operasjon. Var trolig litt overivrig i går og løftet litt mye og var ganske aktiv. På kvelden oppdaget jeg at på det ene brystet på siden mot kløften nesten så ut som rippling. Er nok ikke d, for kan ikke kjenne protesen. Men er akkurat som deler av brystmuskel har kommet litt ut fra brystbenet, slika at det blir vaskebrettriller. Hadde også på en sportsbh fra Nike med glidlås fram for føste gang i går. Kjente at den presset brystene mer mot hverandre enn den jeg har brukt siden operasjonen. Så vet ikke om det er toppen eller løftingen som er årasken. Noen vært borte i noe lignende?

Har du lag under muskel? Hvor aktiv legger du i "litt overivrig"? Har du noe bilde? Jeg tok det veldig piano i 6 uker, men måtte løfte barn i ny og ne før den tid. Har du mye polstring der fra før?

Skrevet

Hei:) 

Jeg har lest myyye her og endelig er det snart min tur! 

Jeg skal operere til høsten, brystløft med innlegg. Prøvde 250ml på konsultasjon men usikker på om jeg kanskje vil prøve litt større. Ved bare brystløft mente sykepleier at jeg ville få en liten B cup, mens med innlegg på 250 blir det en god c-cup. Noen med erfaring/tanker om det kan stemme? :) bør jeg kanskje ha 300ml for å få skikkelige pupper? 😉 Vil ikke ha superstore men vil ha litt størrelse når jeg først skal gjøre det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...