Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39361 Skrevet 30. mars 2018 5 timer siden, Superblomst skrev: Hvor høy er du? Jeg brukte 75A, så er nok en litt større version av deg Helt sinnsykt å se på før-bildene i allefall, du må huske å ta mange av de! NÅ synes jeg jo at jeg har små pupper, så greit å sette ting i perspektiv en gang i blandt med å se de bildene. Jeg har under, tror de bare legger over om man har mye brystvev eller driver med idrett? Rundt uke to hadde de fluffet seg endel, men uten droppinga Jeg ba om å få de under muskel
Nelli Skrevet 30. mars 2018 #39362 Skrevet 30. mars 2018 4 minutter siden, Jaktenka skrev: Kan jeg få se? Vært ute med barna i hele dag så liten tid til mobil før nå😅 Samme her
Superblomst Skrevet 30. mars 2018 #39363 Skrevet 30. mars 2018 3 minutter siden, Jaktenka said: Kan jeg få se? Vært ute med barna i hele dag så liten tid til mobil før nå😅 Tipper det var 2a1m du mente, mine har jo vært klistra over denne tråden her tusen ganger
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39364 Skrevet 30. mars 2018 8 minutter siden, Superblomst skrev: Tipper det var 2a1m du mente, mine har jo vært klistra over denne tråden her tusen ganger Hehe, ja meget mulig. Dårlig dekning på hytta gjør ikke saken noe bedre 😂
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39365 Skrevet 30. mars 2018 Her er det nå 10,5 uker siden operasjon løft+protese. Jeg synes det er veldig stor forskjell på venstre og høyre pupp fortsatt. Er det noe håp for at det retter seg fortsatt? Begynner å bli litt bekymra 😝
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39366 Skrevet 30. mars 2018 (endret) Her kommer bilde.. Endret 31. mars 2018 av Jaktenka . 1
Nelli Skrevet 30. mars 2018 #39367 Skrevet 30. mars 2018 @Jaktenka Ser at det er litt forskjell, men syns ikke det er "veldig stor forskjell" som du skriver Men du, sååå fint arret har blitt 1
PiratKine Skrevet 30. mars 2018 #39368 Skrevet 30. mars 2018 (endret) @Jaktenka Har du sjekket for kapsel? Liksom om det er hardt noe sted? Tror ikke du har kapsel altså, men kan være greit å følge litt med. Vet ikke hvor lang tid man skal gi det før man vet om det er endelig resultat når det kommer til dropping🤔 Veldig pene arr! Endret 30. mars 2018 av PiratKine
Superblomst Skrevet 30. mars 2018 #39369 Skrevet 30. mars 2018 WOW, for noen arr! Hva er det du har brukt på de for å få de så pene? Litt forskjell er det, men de er veldig pene og ser ut som de passer deg godt! Tror det er vanlig at de dropper litt i rykk og napp, og tenker det kan ta litt ekstra tid når man har tatt løft i tillegg? Nå husker jeg ikke helt hvordan de var forrige gang du la ut bilde, har de endret seg siden da? Jeg gikk igjennom en periode hvor de var sinnsykt usymmetriske, det varte en god stund. En grunn til at det er flere uker mellom bildene jeg har lagt ut, haha
Superblomst Skrevet 30. mars 2018 #39370 Skrevet 30. mars 2018 5 minutter siden, PiratKine said: @Jaktenka Har du sjekket for kapsel? Liksom om det er hardt noe sted? Tror ikke du har kapsel altså, men kan være greit å følge litt med. Vet ikke hvor lang tid man skal gi det før man vet om det er endelig resultat når det kommer til dropping🤔 Veldig pene arr! Under 5% får kapsling iløpet av 10 år og det er ekstremt uvanlig å få det så tidlig etter operasjon, så det er ikke noe jeg ville ofret mye tanke Kan ta opptil ett år før man ser det endelige resultatet, men mest vanlig er ca 3-6 mnd. 1
PiratKine Skrevet 30. mars 2018 #39371 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, Superblomst skrev: Under 5% får kapsling iløpet av 10 år og det er ekstremt uvanlig å få det så tidlig etter operasjon, så det er ikke noe jeg ville ofret mye tanke Kan ta opptil ett år før man ser det endelige resultatet, men mest vanlig er ca 3-6 mnd. Okei! Det er da godt å høre. Føler liksom det bare er mer «vanlig» enn det det egentlig er sikkert, siden folk nevner det her inne litt ofte Tror ikke det er kapsel som sagt altså! Er bare slikt jeg selv hadde vært redd for, fordi jeg er redd for alt..
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39372 Skrevet 30. mars 2018 13 minutter siden, Superblomst skrev: WOW, for noen arr! Hva er det du har brukt på de for å få de så pene? Litt forskjell er det, men de er veldig pene og ser ut som de passer deg godt! Tror det er vanlig at de dropper litt i rykk og napp, og tenker det kan ta litt ekstra tid når man har tatt løft i tillegg? Nå husker jeg ikke helt hvordan de var forrige gang du la ut bilde, har de endret seg siden da? Jeg gikk igjennom en periode hvor de var sinnsykt usymmetriske, det varte en god stund. En grunn til at det er flere uker mellom bildene jeg har lagt ut, haha Jeg har brukt den brune kirurgiske tapen fra Micropore i 6 uker, gikk så over til silikontape til Micropore, bruker nå Mepiform arrbandasje. Bildet er tatt for nesten en uke siden, altså før jeg starta med Mepiform Jeg har under muskel, og er høyrehendt. Kan det da hende det tar lengre tid før høyre droppen? Om muskelen er strammere der da 🤔
PiratKine Skrevet 30. mars 2018 #39373 Skrevet 30. mars 2018 1 minutt siden, Jaktenka skrev: Jeg har brukt den brune kirurgiske tapen fra Micropore i 6 uker, gikk så over til silikontape til Micropore, bruker nå Mepiform arrbandasje. Bildet er tatt for nesten en uke siden, altså før jeg starta med Mepiform Jeg har under muskel, og er høyrehendt. Kan det da hende det tar lengre tid før høyre droppen? Om muskelen er strammere der da 🤔 Det vil jeg tro! Hvis høyere er din dominante hånd så vil jo muskelen der være strammere enn på venstre. Så kan ta litt lengere tid før muskelen slapper av! Mener jeg har hørt dette fra noen jenter på youtube faktisk, at det tok lengere tid med puppen under den dominante muskelen! Du får bare smøre deg med litt tålmodighet😄🙌🏼 1
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39374 Skrevet 30. mars 2018 6 minutter siden, PiratKine skrev: Det vil jeg tro! Hvis høyere er din dominante hånd så vil jo muskelen der være strammere enn på venstre. Så kan ta litt lengere tid før muskelen slapper av! Mener jeg har hørt dette fra noen jenter på youtube faktisk, at det tok lengere tid med puppen under den dominante muskelen! Du får bare smøre deg med litt tålmodighet😄🙌🏼 Håper det stemmer 😄 Har sagt til meg selv jeg skal gi det 3 mnd før jeg spør kirurgen 😆 Men utålmodig😝
PiratKine Skrevet 30. mars 2018 #39375 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, Jaktenka skrev: Håper det stemmer 😄 Har sagt til meg selv jeg skal gi det 3 mnd før jeg spør kirurgen 😆 Men utålmodig😝 Hehe, kjenner meg igjen! Jeg hadde vært akkurat som deg! Er fryktelig utålmodig🙈 Men de er kjempe fine! Og forskjell er liten, så det vil nok gå seg til skal du se🙌🏼😄 Dere kommer sikkert til å si akkurat det samme til meg om noen uker når det er meg som stresser over sånt, såpass kjenner jeg meg selv🙄😅
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39376 Skrevet 30. mars 2018 3 minutter siden, PiratKine skrev: Hehe, kjenner meg igjen! Jeg hadde vært akkurat som deg! Er fryktelig utålmodig🙈 Men de er kjempe fine! Og forskjell er liten, så det vil nok gå seg til skal du se🙌🏼😄 Dere kommer sikkert til å si akkurat det samme til meg om noen uker når det er meg som stresser over sånt, såpass kjenner jeg meg selv🙄😅 Haha, ja det har jo kosta sitt også 😁
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39377 Skrevet 30. mars 2018 34 minutter siden, Superblomst skrev: WOW, for noen arr! Hva er det du har brukt på de for å få de så pene? Litt forskjell er det, men de er veldig pene og ser ut som de passer deg godt! Tror det er vanlig at de dropper litt i rykk og napp, og tenker det kan ta litt ekstra tid når man har tatt løft i tillegg? Nå husker jeg ikke helt hvordan de var forrige gang du la ut bilde, har de endret seg siden da? Jeg gikk igjennom en periode hvor de var sinnsykt usymmetriske, det varte en god stund. En grunn til at det er flere uker mellom bildene jeg har lagt ut, haha Jeg tror nok også at livsstil og forhåndsregler har stor betydning for resultatet jeg har oppnådd ang. arrene😀 For jeg har ikke noen bra kvalitet på huden. Tynn hud som får veldig lett strekkmerker og blåflekker. Dårlig elastisitet osv😝
Nelli Skrevet 30. mars 2018 #39378 Skrevet 30. mars 2018 10 minutter siden, Jaktenka skrev: Jeg tror nok også at livsstil og forhåndsregler har stor betydning for resultatet jeg har oppnådd ang. arrene😀 For jeg har ikke noen bra kvalitet på huden. Tynn hud som får veldig lett strekkmerker og blåflekker. Dårlig elastisitet osv😝 Akkurat sånn hud har jeg også, så må si jeg er fryktelig spent på resultatet
Superblomst Skrevet 30. mars 2018 #39379 Skrevet 30. mars 2018 36 minutter siden, Jaktenka said: Jeg har brukt den brune kirurgiske tapen fra Micropore i 6 uker, gikk så over til silikontape til Micropore, bruker nå Mepiform arrbandasje. Bildet er tatt for nesten en uke siden, altså før jeg starta med Mepiform Sukk, jeg taper jo for harde livet, men mine er veldig lilla fremdeles Synes den silikontapen var litt vanskelig å få dreisen på, ble liksom tykke hakk ned i huden loddrett der det var tapet Tror kanskje det er fordi den er tykkere enn vanlig micropore, og derfor mindre fleksibel? Arrbandasjen derimot, er jeg veldig fornøyd med så langt
Jaktenka Skrevet 30. mars 2018 #39380 Skrevet 30. mars 2018 4 minutter siden, Superblomst skrev: Sukk, jeg taper jo for harde livet, men mine er veldig lilla fremdeles Synes den silikontapen var litt vanskelig å få dreisen på, ble liksom tykke hakk ned i huden loddrett der det var tapet Tror kanskje det er fordi den er tykkere enn vanlig micropore, og derfor mindre fleksibel? Arrbandasjen derimot, er jeg veldig fornøyd med så langt Hvor ofte bytter du? Jeg bytter 1 gang i uka. Når jeg bytter holder jeg igjen huden hele tiden, om du skjønner River veldig rolig og forsiktig. tillegg har jeg strukket arrene minst mulig. Begynte først å trene denne uka, selv om det var lov etter 4-6 uker. Usikker på hvor avgjørende disse tingene har vært. Kirurgens dyktighet tror jeg også har en del betydning. Tykke hakk i teipen er der her også fra tid til annen. Varierer flere ganger i løpet av døgnet faktisk hvor skrukkete osv teipen ser ut😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå