Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
15 minutter siden, 2a1m skrev:

Oi, dette var jeg ikke klar over! Det er det jeg har fått hvrr gang! Skal lese meg opp,  takk for tips! 

Bare hyggelig! Ville lest meg opp på det ja, siden har ikke all info. Men jeg sjekket siden til fornebu nå! Er meg som blandet litt! Er ikke på grunn av kapsel, men økt inflammasjon. Du kan lese om dette her: 

https://www.fornebuklinikken.no/operasjon/brystkirurgi/brystforstørrelse

Tror uansett om du skulle byttet at jeg ville testet andre implanter. Kan være de ru du reagerer på. Men som @Superblomst sier, så er de ikke så ille! Det mener jeg. Jeg ser en liten indikasjon på venstre bryst som egentlig bare ser ut som den ikke har droppet helt? Men jeg ser heller ingen kapsel. Men jeg er heller ingen ekspert! Men de er absolutt ikke så ille, men det er jo også hvordan de føles ikke bare hvordan de ser ut. Og det er uansett ergelig at det har blitt sånn etter 3 operasjoner! Men uansett om du skal la de være eller gjøre noe på nytt så spør om en ny kirurg kan vurdere deg å gi deg noen råd, som kanskje hun opprinnelige kirurgen ikke tenkte på!

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Superblomst skrev:

De ser MINST tusen ganger bedre ut enn hva jeg forestile meg! Jeg kan ikke se kapslingen og synes de ser bra ut,  men så er jeg ingen puppeekspert heller da :fnise:

Haha, det er jo bare den ene puppen. Den venstre, den skråne mot innsiden av armen. Vises kanskje ikke så godt, men jeg ser det og kjenner det :fnise: godt å høre at det ikke er så ille da. Som jeg skrev det er ikke så ille enda. Men regner med at det blir verre...

Skrevet
1 minutt siden, 2a1m skrev:

Ser du ikke hvor skeiv den er da???!

Jeg ser det egentlig ikke så godt, men det kan være bildet også som gjør det litt vanskelig å se? Kanskje det syntes bedre i virkeligheten.

Skrevet
5 minutter siden, PiratKine skrev:

Bare hyggelig! Ville lest meg opp på det ja, siden har ikke all info. Men jeg sjekket siden til fornebu nå! Er meg som blandet litt! Er ikke på grunn av kapsel, men økt inflamasjon. Du kan lese om dette her: 

https://www.fornebuklinikken.no/operasjon/brystkirurgi/brystforstørrelse

Tror uansett om du skulle byttet at jeg ville testet andre implanter. Kan være de ru du reagerer på. Men som @Superblomst sier, så er de ikke så ille! Det mener jeg. Jeg ser en liten indikasjon på venstre bryst som egentlig bare ser ut som den ikke har droppet helt? Men jeg ser heller ingen kapsel. Men jeg er heller ingen ekspert! Men de er absolutt ikke så ille, men det er jo også hvordan de føles ikke bare hvordan de ser ut. Og det er uansett ergelig at det har blitt sånn etter 3 operasjoner! Men uansett om du skal la de være eller gjøre noe på nytt så spør om en ny kirurg kan vurdere deg å gi deg noen råd, som kanskje hun opprinnelige kirurgen ikke tenkte på!

Ok, er enig med deg. På tide og prøve en annen type hvis jeg får det da. 

Så rart at dere ikke syns det er så ille. Jeg ser det kjempegodt, lyser mot meg liksom :fnise:  

Skrevet (endret)
2 minutter siden, 2a1m skrev:

Ok, er enig med deg. På tide og prøve en annen type hvis jeg får det da. 

Så rart at dere ikke syns det er så ille. Jeg ser det kjempegodt, lyser mot meg liksom :fnise:  

Man er nok mye mer ops på det selv, siden man kan undersøke + se samtidig. Men jeg ser jo en liten indikasjon, og det er jo kjedelig etter så mange operasjoner! Men absolutt ikke så ille! Ville aldri latt din kirurg rørt meg igjen om jeg var deg. Bare av prinsipp sak, er ikke sikkert det er hennes feil. Men skader ikke å få en samtale med en annen kirurg! Håper virkelig det løser seg for deg!

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, 2a1m said:

Ser du ikke hvor skeiv den er da???!

Jeg har aldri hatt helt symmetriske pupper selv, så mulig det er derfor jeg ikke tenkte over det? Når du påpeker det ser jeg jo at det er en forskjell. Han ene kirurgen jeg var hos sa vel noe sånt som at pupper er søstre, ikke tvillinger :laugh: Krysser fingrene for at det ikke endrer seg til det verre! 

• Liker 1
Skrevet

@Superblomst Kan jeg være litt små frekk å spørre om ett kjapt bildet av din progress? Har sett du har lagt ut tidligere, og er fryktelig nysgjerrig på dine!:fnise: Siden du har operert på fornebu!

Skrevet
1 minutt siden, Superblomst skrev:

Jeg har aldri hatt helt symmetriske pupper selv, så mulig det er derfor jeg ikke tenkte over det? Når du påpeker det ser jeg jo at det er en forskjell. Han ene kirurgen jeg var hos sa vel noe sånt som at pupper er søstre, ikke tvillinger :laugh: Krysser fingrene for at det ikke endrer seg til det verre! 

Mine er også forskjellig, så jeg må nok ha to ulike størrelser! Det er ganske normalt😄

Skrevet
3 minutter siden, PiratKine said:

@Superblomst Kan jeg være litt små frekk å spørre om ett kjapt bildet av din progress? Har sett du har lagt ut tidligere, og er fryktelig nysgjerrig på dine!:fnise: Siden du har operert på fornebu!

Nå vet jeg ikke hvor up to date bildene du har sett har vært? La ut uke 10 sist, og har ikke tatt noen nye bilder siden det :) 

Skrevet
Akkurat nå, Superblomst skrev:

Nå vet jeg ikke hvor up to date bildene du har sett har vært? La ut uke 10 sist, og har ikke tatt noen nye bilder siden det :) 

Jeg har ikke sett noen bilder i det hele tatt, derfor jeg er så nysgjerrig! Har bare sett at du har lagt ut noen flere i forhold til forskjellige uker med bildene fjernet😄

Skrevet

Man blir jo litt skada i prosessen her, og jeg vet at puppene ikke er like. Mine var i utgangspunktet ganske like, så jeg har vært heldig. Man skal ikke kødde med naturen :fnise:

Men, det er faktisk venstre puppen som har droppet.( den med kapsel ) Den henger lenger ned. Høyre puppen er jo bare en firkant enda...venter på droppingen og forhåpentligvis vil den bli rundere da. 

@Superblomst du har en fantastisk resultat!🤩 Er helt misunnelige jeg 

Skrevet
2 minutter siden, 2a1m skrev:

@Superblomst du har en fantastisk resultat!🤩 Er helt misunnelige jeg 

Alle har sett utenom meg jo! Vil så gjerne seee:fnise:

Skrevet (endret)

Haha, nå tok jeg bilde for å se om det har skjedd noe siden sist.

Det til høyre er tatt nå, rett ut av sportsbhen så mulig  det er derfor de ser litt mer uavslappet ut. Ikke vet jeg, synes de ser forskjellige ut hver gang man tar bilde. Har sikkert noe med hvordan man bruker brystmusklene å gjøre også, kanskje?

Herregud, prøv å overse den gigantiske mengden svart lo som har lagt seg i porene ->

Om jeg husker rett la jeg ut disse som eksempel på drop and fluff:

Endret av Superblomst
Skrevet

@Superblomst De var kjempe fine! Skjønner hva folk mener:fnise: På de øverste bildene.. er den høyre bitte litt høyere enn den andre? Har begge droppet tror du?

Uansett kjempe fine! Du burde være kjempe fornøyd🤩

Skrevet (endret)
12 minutter siden, PiratKine said:

@Superblomst De var kjempe fine! Skjønner hva folk mener:fnise: På de øverste bildene.. er den høyre bitte litt høyere enn den andre? Har begge droppet tror du?

Uansett kjempe fine! Du burde være kjempe fornøyd🤩

Tror nok det er asymmetri fra naturens side, min sinnsykt ujevne taping hjelper nok ikke på :) Den høyre er den siden som alltid har vært litt større. 

De forandrer seg veldig etter "dagsformen" :laugh: Bruker jeg brystmusklene mye en dag blir feks mellomrommet mellom de større. 

Hvilken størrelse er det du har nå og hvor mye tenker du ta? går helt i surr med alle her inne!

Endret av Superblomst
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Superblomst skrev:

Hvilken størrelse er det du har nå og hvor mye tenker du ta? går helt i surr med alle her inne!

De var hvertfall kjempe fine!

Litt vanskelig å si hva jeg har, for jeg ligger midt i mellom to størrelser. Og har aldri blitt målt så vet ikke helt om jeg har valgt riktig til min kropp. Men bhene jeg eier nå er en 70b bombshell! Men de passer ikke helt. Puppene faller liksom ned i bhen, og har ingen øvre fylde om det gir mening, bare litt nederst. Jeg vil nok tro at jeg egentlig er en 65A eller 70A uten noe som helst padding. Kanskje ikke det engang. 

Jeg har fått anbefalt 220-250 av en kirurg tidligere som jeg ikke gikk for, vet ikke helt hva fornebu vil anbefale da jeg ikke har hatt den siste konsultasjonen der enda. Har bare hatt en telefonkonsultasjon, og da sa han at han måtte undersøke meg før han kunne si noe mer konkret. Får vite det om 1 uke. Men jeg håper han også anbefaler noe rundt det samme som han forrige. Vet hvertfall at jeg skal ha runde, under muskelen😄 Såpass kunne han si over telefon.

Det er bare å spørre! Er ikke så lett å følge med på alle her:fnise:

Har du under eller over? Sorry om jeg har spurt om det før. Og de to siste bildene du la ut istad (altså de nederste med drop and fluff) hvor lang tid tok det for deg før de liksom droppet fra å være helt faste og inntil kroppen - til muskelen begynte å slappe betydelig av?😄

Endret av PiratKine
Skrevet
2 minutter siden, PiratKine said:

De var hvertfall kjempe fine!

Litt vanskelig å si hva jeg har, for jeg ligger midt i mellom to størrelser. Og har aldri blitt målt så vet ikke helt om jeg har valgt riktig til min kropp. Men bhene jeg eier nå er en 70b bombshell! Men de passer ikke helt. Puppene faller liksom ned i bhen, og har ingen øvre fylde om det gir mening, bare litt nederst. Jeg vil nok tro at jeg egentlig er en 65A eller 70A uten noe som helst padding. Kanskje ikke det engang. 

Jeg har fått anbefalt 220-250 av en kirurg tidligere som jeg ikke gikk for, vet ikke helt hva fornebu vil anbefale da jeg ikke har hatt den siste konsultasjonen der enda. Har bare hatt en telefonkonsultasjon, og da sa han at han måtte undersøke meg før han kunne si noe mer konkret. Får vite det om 1 uke. Men jeg håper han også anbefaler noe rundt det samme som har forrige. Vet hvertfall at jeg skal ha runde, under muskelen😄 Såpass kunne han si over telefon.

Det er bare å spørre! Er ikke så lett å følge med på alle her:fnise:

Har du under eller over? Sorry om jeg har spurt om det før. Og de to siste bildene du la ut istad (altså de nederste med drop and fluff) hvor lang tid tok det for deg før de liksom droppet fra å være helt faste og inntil kroppen - til muskelen begynte å slappe betydelig av?😄

Hvor høy er du?

Jeg brukte 75A, så er nok en litt større version av deg:fnise: Helt sinnsykt å se på før-bildene i allefall, du må huske å ta mange av de! NÅ synes jeg jo at jeg har små pupper, så greit å sette ting i perspektiv en gang i blandt med å se de bildene. Jeg har under, tror de bare legger over om man har mye brystvev eller driver med idrett? 

Rundt uke to hadde de fluffet seg endel, men uten droppinga :) 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Superblomst skrev:

Hvor høy er du?

Jeg brukte 75A, så er nok en litt større version av deg:fnise: Helt sinnsykt å se på før-bildene i allefall, du må huske å ta mange av de! NÅ synes jeg jo at jeg har små pupper, så greit å sette ting i perspektiv en gang i blandt med å se de bildene. Jeg har under, tror de bare legger over om man har mye brystvev eller driver med idrett? 

Rundt uke to hadde de fluffet seg endel, men uten droppinga :) 

Jeg er ganske lita! 154 høy og 42 kilo:fnise: Ja skal passe på å ta noen før bilder. Man kan nok fort bli blind etterhvert, som med alt annet! Håper jeg får «tidlig» fluff jeg også, og at de ikke bruker for lang tid på å droppe. Er litt lettere å følge med på kapseldannelse ogsånn kan jeg tenke meg om de dropper og fluffer litt tidlig, for da kan man jo merkbart se om noe skulle skjedd. Håper på det beste! 13 dager til op nå😄 Grugleder meg!

Endret av PiratKine
Skrevet
5 timer siden, Superblomst skrev:

Haha, nå tok jeg bilde for å se om det har skjedd noe siden sist.

Det til høyre er tatt nå, rett ut av sportsbhen så mulig  det er derfor de ser litt mer uavslappet ut. Ikke vet jeg, synes de ser forskjellige ut hver gang man tar bilde. Har sikkert noe med hvordan man bruker brystmusklene å gjøre også, kanskje?

Herregud, prøv å overse den gigantiske mengden svart lo som har lagt seg i porene ->

Om jeg husker rett la jeg ut disse som eksempel på drop and fluff:

Kan jeg få se? Vært ute med barna i hele dag så liten tid til mobil før nå😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...