Superblomst Skrevet 28. mars 2018 #39321 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, Jaktenka said: Svindyr til at den skal brukes kun 1 uke av gangen 😅 Er på første uka nå, så kan ikke uttale meg egentlig, men fornøyd så langt 😊👌 Godt vi fikk den på salg, haha! Om den fremdeles klistrer seg på kan man nok bruke den lengre enn en uke; tilsvarende produkt i usa varer rund 3 mnd. Folk putter de visst i kjøleskapet mens de dusjer, da skal de klistre seg bedre på igjen 8 minutter siden, PiratKine said: @Superblomst @Jaktenka @Tamarari Hva brukte dere post op før det hadde gått 6 uker? Brukte dere kun klinikk bhen eller kjøpte dere noe sportsbh eller lignende også som dere vekslet på? Veldig usikker på hva jeg skal gå med🤔 Har dere eventuelt noen bh’er som åpnes i fronten å anbefale før man kan bruke vanlig bh uten spiler? Helst noen som ikke er 500kr +😅 Jeg bruker fremdeles operasjonsbhen min jeg (Denne her ) , skikkelig behagelig Bruke den 24/7 med nedpressbånd i 4 uker, og startet som smått etter det å bruke tshirtbra noen timer om dagen, men brukte alltid operasjonsbhen når jeg var hjemme de første 6-8 ukene. Har en Triumph extreme lite,varierer mellom den, operasjonsbhen, og noen billige behagelige greier fra ebay (Sånn som denne) når jeg vil ha det comfy. Endret 28. mars 2018 av Superblomst 1
Nelli Skrevet 28. mars 2018 #39322 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, PiratKine skrev: Ja, da husket jeg riktig tror jeg. Min er om 2 og en halv (uke 15) Spennende Skulle du ta under? ( sorry hvis jeg spør om det samme, men er så mange å skille mellom her inne )
PiratKine Skrevet 28. mars 2018 #39323 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Nelli skrev: Spennende Skulle du ta under? ( sorry hvis jeg spør om det samme, men er så mange å skille mellom her inne ) Ikke noe problem. Det er ikke bare bare å holde kontroll Ja, jeg skal ha under! 1
Nelli Skrevet 28. mars 2018 #39324 Skrevet 28. mars 2018 Dette med nedpressbånd, er det noe alle klinikker bruker? Hvorfor har noen det og ikke andre?
Nelli Skrevet 28. mars 2018 #39325 Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, Superblomst skrev: Godt vi fikk den på salg, haha! Om den fremdeles klistrer seg på kan man nok bruke den lengre enn en uke; tilsvarende produkt i usa varer rund 3 mnd. Folk putter de visst i kjøleskapet mens de dusjer, da skal de klistre seg bedre på igjen Jeg bruker fremdeles operasjonsbhen min jeg (Denne her ) , skikkelig behagelig Bruke den 24/7 med nedpressbånd i 4 uker, og startet som smått etter det å bruke tshirtbra noen timer om dagen, men brukte alltid operasjonsbhen når jeg var hjemme de første 6-8 ukene. Har en Triumph extreme lite,varierer mellom den, operasjonsbhen, og noen billige behagelige greier fra ebay (Sånn som denne) når jeg vil ha det comfy. Lurer på å bestille en, greit å ha 2 å bytte på med ! Jeg er 75 rundt, så da burde vel str M være en grei størrelse til meg vil jeg tro..
Superblomst Skrevet 28. mars 2018 #39326 Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, Nelli said: Dette med nedpressbånd, er det noe alle klinikker bruker? Hvorfor har noen det og ikke andre? Det er helt individuelt og ikke noe alle trenger (heldigvis) 1
PiratKine Skrevet 28. mars 2018 #39327 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Superblomst skrev: Det er helt individuelt og ikke noe alle trenger (heldigvis) Litt usikker på om jeg håper jeg får dette eller ikke. Er jo omdiskutert om det fungerer, men jeg tenker ikke på at de «dropper» fortere. For det har jeg ikke helt troen på, men føler kanskje det hjelper litt på at de «gror på plass der de burde» på en måte Men det må jo samtidig kanskje være litt stress å ha det på. 1
Superblomst Skrevet 28. mars 2018 #39328 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, PiratKine said: Litt usikker på om jeg håper jeg får dette eller ikke. Er jo omdiskutert om det fungerer, men jeg tenker ikke på at de «dropper» fortere. For det har jeg ikke helt troen på, men føler kanskje det hjelper litt på at de «gror på plass der de burde» på en måte Men det må jo samtidig kanskje være litt stress å ha det på. Jeg var veldig redd for å få "fake-look" med implantatkanten synlig øverst på brystet (som Victoria Beckham, grøss og gru!!!!!) Nedpressbåndet var en trygghet da Nå som det har vært kaldt og genservær uansett har det vært helt ok å gå med. Skal ikke være så stramt på at det gjør vondt, så for meg gjorde det ikke så mye forskjell fra eller til! 2
Jaktenka Skrevet 28. mars 2018 #39329 Skrevet 28. mars 2018 28 minutter siden, PiratKine skrev: @Superblomst @Jaktenka @Tamarari Hva brukte dere post op før det hadde gått 6 uker? Brukte dere kun klinikk bhen eller kjøpte dere noe sportsbh eller lignende også som dere vekslet på? Veldig usikker på hva jeg skal gå med🤔 Har dere eventuelt noen bh’er som åpnes i fronten å anbefale før man kan bruke vanlig bh uten spiler? Helst noen som ikke er 500kr +😅 Jeg har vekslet mellom sportsbh fra Fila (anbefalt fra klinikken) og en kompresjonsbh (Mirabella) fra bandasjist 😊
Jaktenka Skrevet 28. mars 2018 #39330 Skrevet 28. mars 2018 54 minutter siden, Superblomst skrev: Godt vi fikk den på salg, haha! Om den fremdeles klistrer seg på kan man nok bruke den lengre enn en uke; tilsvarende produkt i usa varer rund 3 mnd. Folk putter de visst i kjøleskapet mens de dusjer, da skal de klistre seg bedre på igjen Æsj, jeg var så teit at jeg kasta den plasten som teipen satt på 😝 Så får ikke tatt den av og lagt den noen steds mens jeg dusjer. Hvorfor står det man skal kun bruke den i 1 uke tror du? 🤔
PiratKine Skrevet 28. mars 2018 #39331 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Jaktenka skrev: Æsj, jeg var så teit at jeg kasta den plasten som teipen satt på 😝 Så får ikke tatt den av og lagt den noen steds mens jeg dusjer. Hvorfor står det man skal kun bruke den i 1 uke tror du? 🤔 Du spurte ikke meg, hehe. Men jeg kan tenke meg at det har noe å gjøre med at siden den kan brukes om igjen at det har noe med bakterier og slikt å gjøre De som lager disse teipene regner jo som regel med at man har ett åpent sår. 1
Jaktenka Skrevet 28. mars 2018 #39332 Skrevet 28. mars 2018 56 minutter siden, Nelli skrev: Dette med nedpressbånd, er det noe alle klinikker bruker? Hvorfor har noen det og ikke andre? Forskjellig praksis fra kirurg til kirurg. Jeg brukte i 3 uker. 1
Jaktenka Skrevet 28. mars 2018 #39333 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, PiratKine skrev: Du spurte ikke meg, hehe. Men jeg kan tenke meg at det har noe å gjøre med at siden den kan brukes om igjen at det har noe med bakterier og slikt å gjøre De som lager disse teipene regner jo som regel med at man har ett åpent sår. Ja det har jo ikke jeg 😄
Tamarari Skrevet 28. mars 2018 #39334 Skrevet 28. mars 2018 Noen som har hatt tydelig forskjell på droppinga og kan svare på hvor lang tid det tok før begge var mer like? 😅 skjønner at dette er individuelt, men nysgjerrig på hvor lang tid det kan ta.. ser T Y D E L I G forskjell, spesielt dersom jeg løfter armene! Den som ikke har droppa føles ikke helt på plass enda heller (Guri som jeg maser om den høyre, er fullt klar over det 🙊) utålmodig, gleder meg sånn til den dropper den også!! 6 uker i morgen.
LeneXCII Skrevet 29. mars 2018 #39335 Skrevet 29. mars 2018 6 timer siden, Tamarari skrev: Noen som har hatt tydelig forskjell på droppinga og kan svare på hvor lang tid det tok før begge var mer like? 😅 skjønner at dette er individuelt, men nysgjerrig på hvor lang tid det kan ta.. ser T Y D E L I G forskjell, spesielt dersom jeg løfter armene! Den som ikke har droppa føles ikke helt på plass enda heller (Guri som jeg maser om den høyre, er fullt klar over det 🙊) utålmodig, gleder meg sånn til den dropper den også!! 6 uker i morgen. Mine droppet temmelig likt, men 6 uker er jo relativt tidlig så ville ikke bekymret meg så veldig enda
Superblomst Skrevet 29. mars 2018 #39336 Skrevet 29. mars 2018 Hvor myke har deres blitt? Mine er relativt myke når jeg klemmer på de, og kan wiggle de rundt og lage kløft uten problem. Men om jeg poker puppen på fremsiden litt over nippelen, med en finger, er den veldig fast i forhold til ekte pupper (wow, spesifikt ) Er plutselig 12 uker siden operasjonen allerede, så spent på om de blir mykere enn dette!
2a1m Skrevet 29. mars 2018 #39337 Skrevet 29. mars 2018 18 timer siden, Tamarari skrev: Noen som har hatt tydelig forskjell på droppinga og kan svare på hvor lang tid det tok før begge var mer like? 😅 skjønner at dette er individuelt, men nysgjerrig på hvor lang tid det kan ta.. ser T Y D E L I G forskjell, spesielt dersom jeg løfter armene! Den som ikke har droppa føles ikke helt på plass enda heller (Guri som jeg maser om den høyre, er fullt klar over det 🙊) utålmodig, gleder meg sånn til den dropper den også!! 6 uker i morgen. Det er kun den ene som har droppet her å, den andren står mye høyre opp og er også fastere. Er 6 uker nå så håper virkelig at den dropper snart, så man kan se det endelige resultatet! Er redd jeg har fått kapsel på den som har droppet allerede da...vet ikke om det er noe vits i å gjøre noe med det igjen.
2a1m Skrevet 29. mars 2018 #39338 Skrevet 29. mars 2018 6 timer siden, Superblomst skrev: Hvor myke har deres blitt? Mine er relativt myke når jeg klemmer på de, og kan wiggle de rundt og lage kløft uten problem. Men om jeg poker puppen på fremsiden litt over nippelen, med en finger, er den veldig fast i forhold til ekte pupper (wow, spesifikt ) Er plutselig 12 uker siden operasjonen allerede, så spent på om de blir mykere enn dette! Den som har droppet er mye mykere, men kan lage kløft og løfte dem litt opp. Men er fortsatt veldig hard enkelte plasser
Jaktenka Skrevet 29. mars 2018 #39339 Skrevet 29. mars 2018 Noen som har hatt brystløft som har mistet pigment på areolaen? 🤔
PiratKine Skrevet 29. mars 2018 #39340 Skrevet 29. mars 2018 Litt dumt/vanskelig spørsmål kanskje, men hvordan kan man se forskjell på om puppen bare ikke har «droppet» og en eventuelt kapsel? Kapsel tanken skremmer meg litt😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå