_Malene Skrevet 14. september 2016 #38301 Skrevet 14. september 2016 Siste natta før operasjon imorgen tidlig. Ekstremt nervøs! Uæææ.. Hva er det jeg har valgt å gjøre?!..
Nerine_ Skrevet 16. september 2016 #38302 Skrevet 16. september 2016 Den 14.9.2016 at 23.20, _Malene skrev: Siste natta før operasjon imorgen tidlig. Ekstremt nervøs! Uæææ.. Hva er det jeg har valgt å gjøre?!.. Hvordan har det gått?
Malkor Skrevet 16. september 2016 #38303 Skrevet 16. september 2016 Den 12. september 2016 at 20.15, Bettys skrev: Desire wireless fra Lindex er veldig gode. Har sett at Pierre Robert har akkurat lansert en veldig enkel og delikat bh uten spiler 🙂 Jeg lurer på om den kan brukes? Skal operere om 2 uker 😊
Malkor Skrevet 16. september 2016 #38304 Skrevet 16. september 2016 Den 14. september 2016 at 23.20, _Malene skrev: Siste natta før operasjon imorgen tidlig. Ekstremt nervøs! Uæææ.. Hva er det jeg har valgt å gjøre?!.. Samme tenker jeg også... Og jeg har enda 2 uker igjen til operasjon 😱
Karry Skrevet 16. september 2016 #38305 Skrevet 16. september 2016 (endret) Jeg er godt voksen, ferdig med barn, og har tenkt å få silikonbryst. Jeg har vært hos to leger, en ene sier at jeg kan velge om jeg vil legge over eller under muskelen, den andre sier jeg har for lite fett på brystkassen til at det vil bli pent å legge det over muskelen, det er fare for at innleggene vil synes. Begge anbefaler anatomiske innlegg. Men, jeg er ganske fysisk aktiv, og liker å sykle, gå på langrenn, løpe og svømme. Vil det hemme meg for mye, særlig med tanke på svømming? Vil det bli et problem rett og slett at det blir dårligere muskulatur som følge av inngrepet? For det bekymrer meg litt. Ikke det at jeg svømmer veldig mye, men jeg liker ikke tanken på å miste muligheten eller gleden ved det.... Endret 16. september 2016 av Karry
Nerine_ Skrevet 17. september 2016 #38306 Skrevet 17. september 2016 12 timer siden, Malkor skrev: Har sett at Pierre Robert har akkurat lansert en veldig enkel og delikat bh uten spiler 🙂 Jeg lurer på om den kan brukes? Skal operere om 2 uker 😊 Hvis du tenker på rett etter operasjonen bør du heller invistere i en kompresjonsbh fra apoteket. Du trenger en bh som sitter stramt For du får ikke bh på klinikken?
Nerine_ Skrevet 17. september 2016 #38307 Skrevet 17. september 2016 10 timer siden, Karry skrev: Jeg er godt voksen, ferdig med barn, og har tenkt å få silikonbryst. Jeg har vært hos to leger, en ene sier at jeg kan velge om jeg vil legge over eller under muskelen, den andre sier jeg har for lite fett på brystkassen til at det vil bli pent å legge det over muskelen, det er fare for at innleggene vil synes. Begge anbefaler anatomiske innlegg. Men, jeg er ganske fysisk aktiv, og liker å sykle, gå på langrenn, løpe og svømme. Vil det hemme meg for mye, særlig med tanke på svømming? Vil det bli et problem rett og slett at det blir dårligere muskulatur som følge av inngrepet? For det bekymrer meg litt. Ikke det at jeg svømmer veldig mye, men jeg liker ikke tanken på å miste muligheten eller gleden ved det.... Jeg er også veldig glad i å trene styrke og kondisjon. Kirurgen min mente at å legge silikon under muskelen ikke hadde betydning med mindre jeg skulle bli kroppsbygger, og at man kunne fortsette å gjøre som man pleier etter en stund. Har ikke begynt å trene enda så jeg vet ikke hvordan det går i praksis. 1
Karry Skrevet 18. september 2016 #38308 Skrevet 18. september 2016 (endret) Angående størrelse, min kirurg anbefalte 375cc, jeg er høy og bredskuldret, og han mente dette vil se veldig bra ut på meg. Dette er en erfaren og anerkjent kirurg. Jeg syntes også det så bra ut, men etter å ha tenkt meg litt om så har jeg bestilt en ny time for å prøve ut litt mer størrelser da jeg tror dette blir for stort for meg. Jeg har jo ikkeno pupper idag, men alle utenforstående har ikke sett meg med noe annet en de største pushup BH ene :-D. Så jeg tør liksom ikke gå særlig over den størrelsen om dere skjønner, og jeg tror nok dette ble litt større enn det? Samtidig så skal jo resultatet se bra ut isolert sett uten klær :-D. Og da vil jeg tro han vet hva han snakker om. Så lite dilemma her. Tenker iallefall prøve 325 og høre hva han tror om det..... (jeg er godt voksen, og har store barn, har tenkt å unngå ville utrop i heimen... :-D) Noen erfaringer med størrelser og kirurgens anbefaling? Endret 18. september 2016 av Karry
Nerine_ Skrevet 18. september 2016 #38309 Skrevet 18. september 2016 2 timer siden, Karry skrev: Angående størrelse, min kirurg anbefalte 375cc, jeg er høy og bredskuldret, og han mente dette vil se veldig bra ut på meg. Dette er en erfaren og anerkjent kirurg. Jeg syntes også det så bra ut, men etter å ha tenkt meg litt om så har jeg bestilt en ny time for å prøve ut litt mer størrelser da jeg tror dette blir for stort for meg. Jeg har jo ikkeno pupper idag, men alle utenforstående har ikke sett meg med noe annet en de største pushup BH ene :-D. Så jeg tør liksom ikke gå særlig over den størrelsen om dere skjønner, og jeg tror nok dette ble litt større enn det? Samtidig så skal jo resultatet se bra ut isolert sett uten klær :-D. Og da vil jeg tro han vet hva han snakker om. Så lite dilemma her. Tenker iallefall prøve 325 og høre hva han tror om det..... (jeg er godt voksen, og har store barn, har tenkt å unngå ville utrop i heimen... :-D) Noen erfaringer med størrelser og kirurgens anbefaling? Kirurgen anbefalte meg å gå for noe mellom 325 og 365. Når jeg prøvde protesene med bh og trøye så jeg ikke noe særlig forskjell på de. Ende opp med å velge de største, har hørt om så mange som angrer på at de tok for lite etter en liten stund. Man må bare stole på kirurgens anbefaling (med mindre magefølelsen sier noe helt annet), de er stort sett veldig gode på det de driver med.
tmmk Skrevet 18. september 2016 #38310 Skrevet 18. september 2016 3 timer siden, Karry skrev: Angående størrelse, min kirurg anbefalte 375cc, jeg er høy og bredskuldret, og han mente dette vil se veldig bra ut på meg. Dette er en erfaren og anerkjent kirurg. Jeg syntes også det så bra ut, men etter å ha tenkt meg litt om så har jeg bestilt en ny time for å prøve ut litt mer størrelser da jeg tror dette blir for stort for meg. Jeg har jo ikkeno pupper idag, men alle utenforstående har ikke sett meg med noe annet en de største pushup BH ene :-D. Så jeg tør liksom ikke gå særlig over den størrelsen om dere skjønner, og jeg tror nok dette ble litt større enn det? Samtidig så skal jo resultatet se bra ut isolert sett uten klær :-D. Og da vil jeg tro han vet hva han snakker om. Så lite dilemma her. Tenker iallefall prøve 325 og høre hva han tror om det..... (jeg er godt voksen, og har store barn, har tenkt å unngå ville utrop i heimen... :-D) Noen erfaringer med størrelser og kirurgens anbefaling? Hei, jeg var på to konsultasjoner. Den første ville legge inn 450(!!!) runde. Jeg ga beskjed om at det var for stort og om jeg ikke burde ha anatomiske pga lite brystvevet. Han stilte spørsmål til det og lurte på om jeg ikke ville at folk skulle snu seg etter meg på gata. Jeg ble helt paff, da sa an "ok vi går for 400g!" Jeg følte meg totalt overkjørt. Jeg ville bare fylle i mine pupper, ikke noen store, kun fylle i etter amming. Jeg bestilte ikke tid hos han for å si det slik... Dette var aleris (teres) så skulle trodd di hadde peiling. Neste jeg var hos forklarte meg alt, høyde og forskjell på di forskjellige. Før og etter bilde osv. Han kunne maks legge inn 375ml men om jeg ville ha ett naturlig resultat ville han legge inn 315ml anatomiske. Det var ikke ett vanskelig valg. Puppene mine er ikke gigantiske nå. Men jeg er fornøyd med størrelsen. Så jeg anbefaler å gå flere plasser :-) 1
Karry Skrevet 18. september 2016 #38311 Skrevet 18. september 2016 1 time siden, tmmk skrev: Hei, jeg var på to konsultasjoner. Den første ville legge inn 450(!!!) runde. Jeg ga beskjed om at det var for stort og om jeg ikke burde ha anatomiske pga lite brystvevet. Han stilte spørsmål til det og lurte på om jeg ikke ville at folk skulle snu seg etter meg på gata. Jeg ble helt paff, da sa an "ok vi går for 400g!" Jeg følte meg totalt overkjørt. Jeg ville bare fylle i mine pupper, ikke noen store, kun fylle i etter amming. Jeg bestilte ikke tid hos han for å si det slik... Dette var aleris (teres) så skulle trodd di hadde peiling. Neste jeg var hos forklarte meg alt, høyde og forskjell på di forskjellige. Før og etter bilde osv. Han kunne maks legge inn 375ml men om jeg ville ha ett naturlig resultat ville han legge inn 315ml anatomiske. Det var ikke ett vanskelig valg. Puppene mine er ikke gigantiske nå. Men jeg er fornøyd med størrelsen. Så jeg anbefaler å gå flere plasser :-) Ja, enig. Jeg er ikke på jakt etter gigantpupper noen skal se etter, jeg er over 40 og ferdig med de greiene der..... :-D. Jeg har vært to steder, og har bestemt meg for å gå til han jeg var hos sist. Jeg vet om fler som har vært veldig fornøyd der, og jeg synes jeg hadde en god konsultasjonstime. Han var veldig opptatt av å lytte til mine meninger og ønsker, men jeg ser at jeg selv måtte "sove litt på det" i etterkant for å si det sånn. Vil tro at om jeg sier jeg ønsker det noe mindre, så gjør han jo det, samtidig vil jeg gjerne høre hans betraktninger. Jeg skal også ta med meg et par topper/jakker til for å prøve ut hvordan det ser ut sammenliknet med hvordan det ser ut idag. Tror det vil gi meg et bedre inntrykk.
Karry Skrevet 18. september 2016 #38312 Skrevet 18. september 2016 1 time siden, Nerine_ skrev: Kirurgen anbefalte meg å gå for noe mellom 325 og 365. Når jeg prøvde protesene med bh og trøye så jeg ikke noe særlig forskjell på de. Ende opp med å velge de største, har hørt om så mange som angrer på at de tok for lite etter en liten stund. Man må bare stole på kirurgens anbefaling (med mindre magefølelsen sier noe helt annet), de er stort sett veldig gode på det de driver med. Ja, jeg har bestilt en ny time og tenker be om å prøve ut litt mer forskjellig så jeg ser forskjellen selv bedre.
_Malene Skrevet 19. september 2016 #38313 Skrevet 19. september 2016 Den 16. september 2016 at 10.20, Nerine_ skrev: Hvordan har det gått? Møtte på klinikken 0745, nyvaska med hibiscrub, nervøs som aldri før. Fikk en beroligende/ smertestillende (oxycontin?). Jeg måtte faktisk legge meg nedpå litt da kirurgen tegna på meg. Var redd jeg skulle svime av. Ble fulgt inn på operasjonsstua av en superhyggelig sykepleier og anestesilege. De var gode som gull altså. La meg ned, fikk veneflon. Jeg var rolig pga medisinen hadde kicka inn. Så husker bare at legen sa jeg nå kom til å sovne, og det gjorde jeg. Våkna i en stressless på oppvåkningsrommet. Ville sove mer, men fikk ikke lov. Skalv som et aspeløv og det var ikke godt. Så ble stressa av det, og bevegde meg mye. Fikk mat, vann og saft. Ble godt ivaretatt, men var svinmel. Ingen smerter. Det hadde blitt lagt 300 cc subfacialt, dvs over muskel, men under et fasciavev som egentlig dekker muskelen. Alt var gått fint under operasjonen. Mannen kom og henta meg halv tolv. Da jeg kom hjem var jeg trøtt, men super urolig i kroppen. Måtte liksom bevege på meg. Sykepleieren hadde forberedt meg på at endel reagerte slik når narkose/ medikamenter gikk ut av kroppen. Var rimelig fjern tror jeg, sendte på snaps i hytt og pine 😂 Tror jeg var altfor aktiv den dagen dessverre. Merka at den ene puppen var utrolig sprengt og hoven. Tenkte at det nok skulle være sånn, men ble bekymret. Hadde ikke særlig vondt, men tok smertestillende som anbefalt fra klinikken. Fredagen var fortsatt ene puppen svær og jeg ringte klinikken. Jeg fikk komme inn og kirurgen så umiddelbart at jeg hadde fått en blødning i sårhulen, som gjorde at brystet ble så stort. Jeg ble utrolig stressa. Han la masse kompresser på for å klemme den sammen, og ga meg ny time til mandagen. Lørdagen syntes jeg det var blitt verre og ringte kirurgen privat. Jeg var livredd. Han ville se på meg, så han tok turen til klinikken og møtte meg der. Han sa at jeg måtte operere ut innlegget og drenere ut blod. Men han ville ikke ha meg på sykehuset pga der er der større fare for bakterier. Jeg ble sendt hjem, og litt senere ble jeg ringt opp. Kirurgen hadde da satt sammen et team som kunne operere meg på klinikken, til tross for at den egentlig er stengt i helgene. 1615 lørdagen møtte jeg opp igjen. Samme fantastiske anestesilege. Jeg hadde fastet siden kl 11, dusjet så godt jeg kunne, og ble lagt under kniven ca kl 17. Alt ble fikset, og våknet opp med dren i puppen. Mln største frykt, da jeg har "litt" angst for blod i større mengder. Reagerte på samme måte som sist med narkosen, var helt vannvittig urolig. Husker igrunn bare bruddstykker fra resten av lørdag-søndag. Var helt forferdelig å gå rundt med den blodposen. Hadde så angst at jeg trodde jeg holdt på å bli gal. Og en vannvittig anger. Absolutt noe av det verste jeg har vært med på psykisk. Fikk rare tanker om at jeg kom til å dø.. Helt sykt. Har også sovet veldig lite og vært veldig rar og ør av smertestillende. Idag var jeg på klinikken igjen og fikk fjerna drenet. Har holdt meg veldig i ro for å ikke fucke det opp igjen. Alt så fint ut, takk og lov! Etter å ha gjort det (ufattelig ekkelt når de dro det ut), så har nervene roa seg. Ble helt utrolig lettet nå over at alt nå går greit. Psykisk er jeg oppe igjen, og har lite vondt. Kutter ut smertestillende nå. (Er redd for piller). Puppene ser veldig fine ut forresten. VELDIG fine. Nå som dramatikken har lagt seg, må jeg bare si at jeg er så imponert over kirurgen og alle de ansatte på klinikken. De har vist en utrolig service ovenfor meg. Nå krysser jeg fingrene for stadig fremgang og litt søvn inatt..
Nerine_ Skrevet 20. september 2016 #38314 Skrevet 20. september 2016 Så kjedelig at det ble sånn _Malene Men der ser man virkelig fordelene med å velge en skikkelig klinikk å operere på! Blødning er dessverre noe som kan skje alle, selv om man gjør akkurat som man skal etter operasjonen. Håper du fikk sove bedre inatt da Du vil nok merke litt fremgang for hver dag som går!
_Malene Skrevet 20. september 2016 #38315 Skrevet 20. september 2016 4 timer siden, Nerine_ skrev: Så kjedelig at det ble sånn _Malene Men der ser man virkelig fordelene med å velge en skikkelig klinikk å operere på! Blødning er dessverre noe som kan skje alle, selv om man gjør akkurat som man skal etter operasjonen. Håper du fikk sove bedre inatt da Du vil nok merke litt fremgang for hver dag som går! Tusen takk Beste natta jeg har hatt på lenge og humøret er oppe! Har kuttet helt ut smertestillende, men må gå på antibiotika pga blødningen (er større infeksjonsfare da). Spiser mat med proteiner og c- vitamin for bedre sårheling. Du har helt rett, valg av klinikk er så viktig! Kan absolutt anbefale Aleris Kristiansand. Kirurgen heter Luis Caviglia. Synes alle der har vært helt fantastiske! Jeg fikk som sagt lagt inn 300 cc, og det ser helt passe ut. Puppene er nok ca på samme strls som da jeg var gravid første gangen. Ligner på mine pre- svangerskapspupper, bare større. Så føler igrunn jeg bare har fyllt inn det som har vært der før.
k0609 Skrevet 21. september 2016 #38316 Skrevet 21. september 2016 Den 16.9.2016 at 20.13, Karry skrev: Jeg er godt voksen, ferdig med barn, og har tenkt å få silikonbryst. Jeg har vært hos to leger, en ene sier at jeg kan velge om jeg vil legge over eller under muskelen, den andre sier jeg har for lite fett på brystkassen til at det vil bli pent å legge det over muskelen, det er fare for at innleggene vil synes. Begge anbefaler anatomiske innlegg. Men, jeg er ganske fysisk aktiv, og liker å sykle, gå på langrenn, løpe og svømme. Vil det hemme meg for mye, særlig med tanke på svømming? Vil det bli et problem rett og slett at det blir dårligere muskulatur som følge av inngrepet? For det bekymrer meg litt. Ikke det at jeg svømmer veldig mye, men jeg liker ikke tanken på å miste muligheten eller gleden ved det.... Heihei! Jeg vil bare dele min erfaring ang dette med trening og bruk av bryst-muskulaturen etter å ha lagt inn proteser. Jeg la inn 325cc i fjor og har operert på nytt nå for 3 uker siden, da 450cc, under muskel begge gangene. Er også veldig aktiv og driver med styrketrening hver dag. Jeg har måttet kutte ut å trene bryst eller øvelser hvor man bruker brystmuskelen, totalt. Får ikke til å ta ordentlige push-ups og heller ikke chin-ups eller hang-ups, har ikke sjangs og det kjennes utrolig merkelig ut å gjøre det også.. ikke vondt, men veldig ubehagelig. Når det gjelder svømming gjør jeg ikke så mye av det men da jeg var i syden i sommer, med mine gamle implantater som ikke var noe store engang (liten C-cup), kjentes det rart ut å svømme.. som om man kan kjenne at det strammer seg og de "deler seg" liksom, når man bruker muskelen. Og jeg er helt klart myye svakere der enn før jeg la inn noe, kollapser liksom bare når jeg prøver å ta en armhevning. Haha, helt håpløst altså.. Vet ikke om det går an å "trene" opp muskelen igjen, men jeg tar ikke sjangsen på å begynne med det.. er redd for at det ikke er bra. Vet at ikke alle har det slik, men jeg har i hvertfall ikke kunnet gått tilbake til alt det jeg gjorde før jeg fikk nye pupper. Så det er jo noe å tenke over, at dette kan skje. Alt annet kan jeg trene akkurat som før da, det gjelder bare det man bruker brystmuskelen til.
ClosedParadise Skrevet 21. september 2016 #38317 Skrevet 21. september 2016 11 dager igjen til det er min tur 😍 *spent*
_Malene Skrevet 22. september 2016 #38318 Skrevet 22. september 2016 12 timer siden, k0609 skrev: Heihei! Jeg vil bare dele min erfaring ang dette med trening og bruk av bryst-muskulaturen etter å ha lagt inn proteser. Jeg la inn 325cc i fjor og har operert på nytt nå for 3 uker siden, da 450cc, under muskel begge gangene. Er også veldig aktiv og driver med styrketrening hver dag. Jeg har måttet kutte ut å trene bryst eller øvelser hvor man bruker brystmuskelen, totalt. Får ikke til å ta ordentlige push-ups og heller ikke chin-ups eller hang-ups, har ikke sjangs og det kjennes utrolig merkelig ut å gjøre det også.. ikke vondt, men veldig ubehagelig. Når det gjelder svømming gjør jeg ikke så mye av det men da jeg var i syden i sommer, med mine gamle implantater som ikke var noe store engang (liten C-cup), kjentes det rart ut å svømme.. som om man kan kjenne at det strammer seg og de "deler seg" liksom, når man bruker muskelen. Og jeg er helt klart myye svakere der enn før jeg la inn noe, kollapser liksom bare når jeg prøver å ta en armhevning. Haha, helt håpløst altså.. Vet ikke om det går an å "trene" opp muskelen igjen, men jeg tar ikke sjangsen på å begynne med det.. er redd for at det ikke er bra. Vet at ikke alle har det slik, men jeg har i hvertfall ikke kunnet gått tilbake til alt det jeg gjorde før jeg fikk nye pupper. Så det er jo noe å tenke over, at dette kan skje. Alt annet kan jeg trene akkurat som før da, det gjelder bare det man bruker brystmuskelen til. Nå kjenner jeg at jeg er glad for at jeg kunne velge å ta over muskelen. Men det er ettersom jeg har skjønt, mange fordeler med å ta under muskelen. Bla mindre fare for ripling og hard kapsel.
k0609 Skrevet 22. september 2016 #38319 Skrevet 22. september 2016 7 timer siden, _Malene skrev: Nå kjenner jeg at jeg er glad for at jeg kunne velge å ta over muskelen. Men det er ettersom jeg har skjønt, mange fordeler med å ta under muskelen. Bla mindre fare for ripling og hard kapsel. Jeg har jo under men fikk likevel kapsel og rippling på utsiden på det ene brystet, derfor jeg måtte operere på nytt nå, men ja det er vel fordeler og ulemper med begge alternativene!
Karry Skrevet 23. september 2016 #38320 Skrevet 23. september 2016 Den 21.09.2016 at 20.59, k0609 skrev: Heihei! Jeg vil bare dele min erfaring ang dette med trening og bruk av bryst-muskulaturen etter å ha lagt inn proteser. Jeg la inn 325cc i fjor og har operert på nytt nå for 3 uker siden, da 450cc, under muskel begge gangene. Er også veldig aktiv og driver med styrketrening hver dag. Jeg har måttet kutte ut å trene bryst eller øvelser hvor man bruker brystmuskelen, totalt. Får ikke til å ta ordentlige push-ups og heller ikke chin-ups eller hang-ups, har ikke sjangs og det kjennes utrolig merkelig ut å gjøre det også.. ikke vondt, men veldig ubehagelig. Når det gjelder svømming gjør jeg ikke så mye av det men da jeg var i syden i sommer, med mine gamle implantater som ikke var noe store engang (liten C-cup), kjentes det rart ut å svømme.. som om man kan kjenne at det strammer seg og de "deler seg" liksom, når man bruker muskelen. Og jeg er helt klart myye svakere der enn før jeg la inn noe, kollapser liksom bare når jeg prøver å ta en armhevning. Haha, helt håpløst altså.. Vet ikke om det går an å "trene" opp muskelen igjen, men jeg tar ikke sjangsen på å begynne med det.. er redd for at det ikke er bra. Vet at ikke alle har det slik, men jeg har i hvertfall ikke kunnet gått tilbake til alt det jeg gjorde før jeg fikk nye pupper. Så det er jo noe å tenke over, at dette kan skje. Alt annet kan jeg trene akkurat som før da, det gjelder bare det man bruker brystmuskelen til. Hmmm. Tusen tusen takk for godt, ærlig og utdypende svar, som selvsagt gjør meg veldig betenkt. Det er nemlig ganske vanskelig å finne informasjon om slikt "der ute", og jeg opplever kirurger som litt nølende eller unnvikende ved spørsmål. Ulempen er at det er veldig individuelt hvilken konsekvens det får. Og det er vanskelig å forutse. Jeg lurer også litt på om norske kirurger har litt "enklere" alternativer enn det man feks finner i USA. Her hører jeg bare om over eller under muskelen, men på amerikanske sider fortelles det om "dual plane" og litt andre mellomløsninger enn bare over eller under. Jeg har snakket med to kirurger her, ingen har nevnt noe om det. Jeg lurer derfor på om jeg ikke helt våger å gå for "under muskel". Men gjenstår med en vurdering om det i det hele tatt er et alternativ for meg å gjøre dette da. Den første kirurgen sa at at jeg med min bygning/fettprosent kunne velge over eller under. Jeg er høy og slank. Som han sa, hvis du har tenkt å gå ned 8-10 kilo ville jeg ikke tatt over muskel, men han mente det nå er tilstrekkelig for å kunne gjøre det. Han forklarte godt og sa at de fleste ikke "fikk et valg", mange ga han helt klare råd om å legge under. Fordi det ikke ville bli pent. Den andre kirurgen jeg gikk til og som jeg nå egentlig har avtalt en operasjonsdato hos mente at det ikke ville bli pent over muskelen, eller at det ville synes selv med anatomiske proteser. Så nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre. Bestille time hos en tredje kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå