Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Næmmen hallo Janis!

Så hyggelig at du kom hit også!  :sjarmor:

Da er det ikke bare jeg som er helt ny her...ha ha...  :)

Skal du på ny konsultasjon snart eller?

Klem

Halla! ;) Jeg så deg i stad! Måtte jo inn her jeg også! Begynnte å lese tråden her i dag. Og et visst annet sted er ikke til å komme inn på. grr...

Ja, jeg må komme meg til konsultasjon igjen. Har bare et par andre ting som skal gjøres først. Snuppa skal oppereres for mandler først + at jeg skal oppereres i foten til fredag(fort gjort). Når DET er gjort, da skal jeg ta en tur til fastlegen osv...

Så må jeg finne ut av hvor jeg skal på konsultasjon. Og det har jeg jo fine kveldstimer til å finne ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Takk for det! Ja, kanskje jeg kan ta begge deler samme dag. Ikke dumt  ;) 

Hvordan har du valgt å gjøre det da?

Hvor mye skal du legge inn, og hvor skal du gjøre det?

Skal opereres på fana medisinske senter. Jeg skal ha snittet i armhulen, under muskelen og saltvann. Skal legge inn ca 325ml.

Håper det blir bra... Nå er det bare 2 dager til operasjon, og jeg kjenner at jeg begynner å få panikk. Merker at jeg begynner å lete etter grunner for å ikke gjøre det.... :tristbla: Skikkelig PYSE jeg!

Endret av McSnurp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal opereres på fana medisinske senter. Jeg skal har snittet i armhulen, under muskelen og saltvann. Skal legge inn ca 325ml.

Håper det blir bra... Nå er det bare 2 dager til operasjon, og jeg kjenner at jeg begynner å få panikk. Merker at jeg begynner å lete etter grunner for å ikke gjøre det....  :tristbla:  Skikkelig PYSE jeg!

Jeg har ikke opperert meg enda, men jeg vil tro det er heelt normalt å være nervøs. Sender deg mange klemmer :klem::klem:

Det går så bra! og jeg er kjempe misunnelig på deg!*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal opereres på fana medisinske senter. Jeg skal ha snittet i armhulen, under muskelen og saltvann. Skal legge inn ca 325ml.

Håper det blir bra... Nå er det bare 2 dager til operasjon, og jeg kjenner at jeg begynner å få panikk. Merker at jeg begynner å lete etter grunner for å ikke gjøre det....  :tristbla:  Skikkelig PYSE jeg!

Oi! Oi! Oi! Spennende! Det kommer til å bli kjempebra skal du se!

Skal legge inn omtr samme som meg, så da må det bli bra ;):ler:

Det er bare bra å være nervøs, det viser bare hvor mye dette betyr for deg og at du gjør det rette for deg.

Masse lykke til hvertfall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kan anbefale en god sports-bh til bruk etter operasjonen?

En som ikke er så stor helst.. får litt hetta av å sove med klær på :sjenert:

Og fint om den kan kjøpes på internett :)

Verste jeg vet er å handle undertøy i butikker... finner aldri det jeg skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Nå har jeg også lest igjennom hele dagboken og søker herved om medlemsskap! :)

Litt om meg selv.. Jeg er 38 år, samboer og jeg har 4 barn, vi bor i utlandet nermere bestemt Irland samboer er Irsk. Har ammet i nermere 6 år tilsammen og har tenkte og tenkt i halvannet år nå på å corrigere bysten.

Samboeren min syns jeg har fine pupper akkurat sånn som de er og syns ikke jeg trenger å forandre på dem. men forstår samtidig at jeg ikke er så veldig fornøyd med utseende på dem lenger.

Så han varmes opp til tanken, altså jeg ser det slik, jeg har vert veldig takknemlig for at jeg har kunnet gi barna våre den beste start på livet ved å amme dem, nå som vi ikke skal ha flere barn har jeg lyst til å få litt puff i sakene igjen.

Jeg føler meg fortsatt ung og lever et rimelig aktivt liv, men puppene mine er nå så usexy som de kan få blitt føler jeg uansett hva sambo sier og vil helst ungå at han tar på dem t.o.m.

Så jeg skal gjøre dette ene og alene for min egen skyld og vellvære, er foruten dette problemet en nokså happy person, veldig taknemmelig for det jeg har. Regner med at jeg vil få det gjort på en clinic i Dublin men skal forhøre meg litt rundt før jeg bestemmer meg. Har ikke peiling på hvor mye eller vilken type implant jeg ønsker ei heller om det skal ligge under eller over :ler: men har lært en god del å fått masse innblikk her inne i dagboken, veldig glad for at falt over denne siden.

Later girls! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått en operasjonsdato!

13.juni!! :klappe:

Å herregud som jeg gleder meg!!!!!!!!!! :hoppe::danse::tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, nå er det ikke så mange timene igjen til jeg skal i ilden :sjenert:

Har skrubbet meg med hibiscrub en gang i dag, så nå er det to ganger igjen.

Vasker dere hele kroppen med det der??

Jeg vet at dette er det riktige for meg, så jeg får bare bite tenna sammen og tenke på de fine bikiniene jeg kan ha på meg i sommer ;)

Kom forresten på at jeg har helt glemt å fortelle litt om meg selv :rodme:

Jeg er 31 år, samboer og har 2 barn. En gutt og en jente :) Dvs samboeren har en gutt fra før, datteren min er fra et tidligere forhold og så har vi da en sønn sammen. Skikkelig mine, dine og våres. Ganske kompliserende til tider kan man si, men det går stortsett greit:-)

Vi bor like utenfor Bergen....

Ellers så er jeg prosessoperatør av yrke, og jobber på et stort oljeraffineri.

Jeg har forresten bursdag i dag, så man kan vel si at operasjonen i morgen er bursdagsgaven min i år :danse: Ikke værst altså!!

Bunny: Kjempe flott at du har fått deg en dato!! Skal du ha konsultasjonen samme dagen eller??

:klem:

Endret av McSnurp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, nå er det ikke så mange timene igjen til jeg skal i ilden  :sjenert:

Har skrubbet meg med hibiscrub en gang i dag, så nå er det to ganger igjen.

Vasker dere hele kroppen med det der??

Jeg vet at dette er det riktige for meg, så jeg får bare bite tenna sammen og tenke på de fine bikiniene jeg kan ha på meg i sommer ;)

Kom forresten på at jeg har helt glemt å fortelle litt om meg selv :rodme:

Jeg er 31 år, samboer og har 2 barn. En gutt og en jente :) Dvs samboeren har en gutt fra før, datteren min er fra et tidligere forhold og så har vi da en sønn sammen. Skikkelig mine, dine og våres. Ganske kompliserende til tider kan man si, men det går stortsett greit:-)

Vi bor like utenfor Bergen....

Ellers så er jeg prosessoperatør av yrke, og jobber på et stort oljeraffineri.

Jeg har forresten bursdag i dag, så man kan vel si at operasjonen i morgen er bursdagsgaven min i år :danse: Ikke værst altså!!

Bunny: Kjempe flott at du har fått deg en dato!! Skal du ha konsultasjonen samme dagen eller??

Gratulerer så masse med dagen!! :bursdag:

Litt av en bursdagsgave du får a! :ler:

Når det gjelder Hibiscrub, skal du bare vaske overkroppen.

Dette er en desinfiserende såpe, så det er lite vits i å vaske beina ;)

Jeg skal ha konsultasjon 23. mai, og operasjon 13.juni.

Fikk ikke begge samtidig.. Han ville undersøke meg osv osv.. jeg vet ikke.. hun var litt grinete hun jeg snakket med..

Benytter også anledningen til å ønske deg masse masse lykke til i morgen!

Hvis du orker å komme innom hit i morgen,

hadde det vært koselig å høre hvordan det gikk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen!!  :bursdag:

Litt av en bursdagsgave du får a!  :ler:

Når det gjelder Hibiscrub, skal du bare vaske overkroppen.

Dette er en desinfiserende såpe, så det er lite vits i å vaske beina ;)

Jeg skal ha konsultasjon 23. mai, og operasjon 13.juni.

Fikk ikke begge samtidig.. Han ville undersøke meg osv osv.. jeg vet ikke.. hun var litt grinete hun jeg snakket med..

Benytter også anledningen til å ønske deg masse masse lykke til i morgen!

Hvis du orker å komme innom hit i morgen,

hadde det vært koselig å høre hvordan det gikk  :klem:

Tuuuusen takk :)

Syns det var rart ang konsultasjon og operasjon samme dag. De fleste jeg har vært inne og sjekket har sagt at det er mulig dersom en har lang reise... Jaja, det er vel litt forskjellig praksis rundt om...

Jeg skal prøve å komme innom og fortelle hvordan det har gått... Hører dere ikke noe, så har jeg det sikkert for vondt eller er for sliten :blunke: Men det får vi tro at jeg ikke er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det hele vel overstått, Snurp. Håper du har det ok. Gratulerer på etterskudd forresten. :bursdag:

Så nå er vi hvertfall to fra Bergen her. ;) Jeg er ikke innfødt men har bodd her noen år.

Du må ha en god rekonvalesensperiode. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det hele vel overstått, Snurp. Håper du har det ok. Gratulerer på etterskudd forresten. :bursdag:

Så nå er vi hvertfall to fra Bergen her. ;) Jeg er ikke innfødt men har bodd her noen år.

Du må ha en god rekonvalesensperiode. :klem:

Tusen takk!!

For å være helt ærlig, så er dette det værste jeg har vært ute for! Jeg har sinnsyke smerter i dag også. Er helt invalid, og klarer ikke å gå på do alene en gang!!

Begynner å lure på om det er normalt å ha så vondt...

Var skikkelig kvalm i går etter operasjonen, det har kommet seg litt i dag.

Syns puppene så små ut, men er skikkelig hoven på sidene. Håper de blir litt større når de dette på plass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig med mye smerter.

Det er nok helt normalt å ha det så vondt. Smerte er en ting som varierer fra person til person. Noen opplever mindre, andre mer. Dessuten er det mer smerte forbundet med å legge inn under muskelen. Fordelene ved valget ditt kommer senere.

Kvalme etter operasjon er hvertfall helt normalt. Det er mange som er kvalme og noen føler seg nesten fyllasjuke etter de våkner fra narkose. ;)

Puppene ser sikkert litt små ut fordi muskelen din gjør at implantatene legger seg høyt i førsten. Da ser en ikke så godt noen stor forandring i volum, men vent til hevelsen gir seg og implantatene legger seg dit de skal. Da blir det nok bra. :sjarmor:

Håper uansett at smertene blir mindre etterhvert og at du ikke er invalid så mye lenger. Ønsker alt godt for rekonvalesensen og at du blir godt fornøyd med resultatet. :klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uff, så kjedelig med mye smerter.

Det er nok helt normalt å ha det så vondt. Smerte er en ting som varierer fra person til person. Noen opplever mindre, andre mer. Dessuten er det mer smerte forbundet med å legge inn under muskelen. Fordelene ved valget ditt kommer senere.

Kvalme etter operasjon er hvertfall helt normalt. Det er mange som er kvalme og noen føler seg nesten fyllasjuke etter de våkner fra narkose. ;)

Puppene ser sikkert litt små ut fordi muskelen din gjør at implantatene legger seg høyt i førsten. Da ser en ikke så godt noen stor forandring i volum, men vent til hevelsen gir seg og implantatene legger seg dit de skal. Da blir det nok bra. :sjarmor:

Håper uansett at smertene blir mindre etterhvert og at du ikke er invalid så mye lenger. Ønsker alt godt for rekonvalesensen og at du blir godt fornøyd med resultatet. :klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportsbhen som jeg kjøpte er for liten. Den strammer så sinnsykt under puppen at jeg får store smerter hver gang jeg skal reise meg. Så nå har jeg tatt den av litt. Må kjøpe en større i morgen...

Tror dere det går greit om jeg tar noen pauser fra den om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde nok gå greit. Hvertfall til i morgen da butikkene åpner igjen. Det er hvertfall ikke noe hyggelig å ha smerter.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde nok gå greit. Hvertfall til i morgen da butikkene åpner igjen. Det er hvertfall ikke noe hyggelig å ha smerter.

Har fremdeles mye smerter jeg, men jeg tror de er på vei til å avta litt. Skal på kontroll på tirsdag, det gruer jeg meg noe sinnsykt til.

Regner med han har tenkt å ta på dem, og det vet jeg ikke om jeg takler med de smertene jeg har.

Saeria, jeg var såvidt inne på dagboken din. Droppet du arkeologi studiet? Jeg har alltid hatt så lyst til å bli arkeolog, men skjebnen ville det anderledes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...