Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Skjønner godt hva du mener ang fordommer der inne ja.....noen folk altså!!!

Jeg fikk mine "extra sterke" panodil på klinikken. (Fikk en pose med kanskje 6-7 stk i tilleg til en pose med 6 pinex forte som jeg aldri tok.)

Ok, da får jeg bare høre om de har de... Evt. Sjekke på apoteket først.

Best å være godt rustet dersom jeg skulle være en av de som får store smerter etterpå... Tror jeg har ganske høy smerte terskel. Har født begge barna mine uten noen som helst form for smertestillende. Det må da være verre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm jeg vil ikke si at dette er noe i forhold til en fødsel nei.

Men smerten kan ikke helt sammenliknes synes jeg. Jeg har også født uten smertestillende - likevel må jeg ha bedøvelse hos tannlegen...he he he.

Men det går sikkert fint! Ta en telefon til legen og hør hva slags smertestillende du vil få. Du har vel fyllt ut noen skjemaer som forteller om du ikke tåler eventuelle ting sånn at de har alternativene klare til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg vil ikke si at dette er noe i forhold til en fødsel nei.

Men smerten kan ikke helt sammenliknes synes jeg. Jeg har også født uten smertestillende - likevel må jeg ha bedøvelse hos tannlegen...he he he.

Men det går sikkert fint! Ta en telefon til legen og hør hva slags smertestillende du vil få. Du har vel fyllt ut noen skjemaer som forteller om du ikke tåler eventuelle ting sånn at de har alternativene klare til deg...

Ja, jeg må ta en tlf til dem i morgen. Lurer jo på det ang at jeg har hatt betennelse i kjeven denne uken og har måttet ta pencillin..... Håper inderlig at det ikke har noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har infeksjoner i kroppen opererer de ikke, mener jeg å huske.

Har lest det jeg også, men jeg visste ikke om kjeven gikk inn under... Tenkte mer på forkjølelse og sånne ting.

Jeg er ganske bra i kjeven igjen nå, men lurer på om det har noe å si at jeg har tatt pencillin den siste uken....

Finner det uansett ut i morgen :tristbla:

Endret av McSnurp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

får håpe det går bra da, at den er ute av kroppen! man forbereder seg jo mentalt på dette her, da er det litt nedtur om man ikke blir operert når man har tenkt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakket med Fana medisinske senter i dag, og spurt om det der med betennelsen i kjeven. Hun som svarte på tlf kunne ikke svare på det, men hvis jeg ikke hadde hørt noe innen kl 15 skulle jeg bare stille som avtalt.

Nå er kl ti på og jeg har ikke hørt noe enda... Så jeg har et håp :sjarmor:

Legger ut noen før/etter bilder av sånne pupper jeg ønsker meg....

http://www.justbreastimplants.com/gallery/set1.htm

http://www.justbreastimplants.com/gallery/set46.htm

Men det spørs vel om jeg får legge i så mye....

Tror dere det er forsent at jeg tar med bilder operasjons dagen?? Glemte det på konsultasjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de var så store. Kanskje litt - men ikke mye....

Jeg tror ikke det er for sent å ta de med. Vi diskuterte str på min konsultasjon - men igjen ret før operasjonen.

På konsultasjonen snakket han om 260/320 eller 280/340 (fordi mine ikke var like store) men jeg endte med 320/340.

De ser vel ann og prøver ut litt under operasjonen har jeg forstått....også er det kanskje plass til mindre/mere enn man trodde på forhånd av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de var så store. Kanskje litt - men ikke mye....

Jeg tror ikke det er for sent å ta de med. Vi diskuterte str på min konsultasjon - men igjen ret før operasjonen.

På konsultasjonen snakket han om 260/320 eller 280/340 (fordi mine ikke var like store) men jeg endte med 320/340.

De ser vel ann og prøver ut litt under operasjonen har jeg forstått....også er det kanskje plass til mindre/mere enn man trodde på forhånd av og til....

Håper for gudsskyld at det ikke blir mindre!

Nå er kl 1507, og jeg har ikke hørt noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for gudsskyld at det ikke blir mindre!

Nå er kl 1507, og jeg har ikke hørt noe!

He he nei skjønner det. Det måtte jo isåfall være om det rett og slett ikke var plass til mere. Da er det jo uansett bedre å ha "litt mindre" enn å gå å se helt sprengt ut ;)

Så bra at du ikke har hørt noe enda!

Når var det du skulle operere? Fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Phu... nå har jeg lest alle innleggene i denne dagboken, og søker herved om medlemsskap..hehe..

Tenkte jeg kunne presentere meg før jeg begynner å spørre og grave ;)

Jeg er en jente på 24 år, bor litt utenfor Oslo med samboeren min og vi har en liten gutt på 8 mnd.

Jeg skal til konsultasjon på Ringvollklinikken 23 mai.

Skal operere i juni.

Men så lurte jeg på da...

Kan man ta konsultasjon over mail/telefon fra denne klinikken?

(Jeg har 2 timers kjøretur dit, hvis jeg får tak i bil, eller nesten 4 timer med kollektiv transport).

Jeg er 165 høy og 60 kg. Har nå en ca str 80B.

Tenkte å legge inn 300 ml silikon foran muskelen. Hvordan tror dere det blir?

Og er det noen som har noen erfaringer med Ringvoll-klinikken?

Super tråd forresten!! Har lært masssse i dag! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he nei skjønner det. Det måtte jo isåfall være om det rett og slett ikke var plass til mere. Da er det jo uansett bedre å ha "litt mindre" enn å gå å se helt sprengt ut ;)

Så bra at du ikke har hørt noe enda!

Når var det du skulle operere? Fredag?

Skal opereres fredag kl 10!! :danse:

Er ikke så høy i hatten egentlig..... Ser for meg hva de gjør, mens jeg ligger der i narkose.... Grøss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt nervøs for narkosen jeg og. Men det var jo bare sååå deilig.

Du merker ikke at vu sovner engang ogås våkner du "2 sekunder etterpå¨" og er ferdig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt nervøs for narkosen jeg og. Men det var jo bare sååå deilig.

Du merker ikke at vu sovner engang ogås våkner du "2 sekunder etterpå¨" og er ferdig :danse:

Det er vel bare normalt å grue seg litt.... Gleder meg noe sinnsykt til det er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei hei!

Phu... nå har jeg lest alle innleggene i denne dagboken, og søker herved om medlemsskap..hehe..

Tenkte jeg kunne presentere meg før jeg begynner å spørre og grave  ;)

Jeg er en jente på 24 år, bor litt utenfor Oslo med samboeren min og vi har en liten gutt på 8 mnd.

Jeg skal til konsultasjon på Ringvollklinikken 23 mai.

Skal operere i juni.

Men så lurte jeg på da...

Kan man ta konsultasjon over mail/telefon fra denne klinikken?

(Jeg har 2 timers kjøretur dit, hvis jeg får tak i bil, eller nesten 4 timer med kollektiv transport).

Jeg er 165 høy og 60 kg. Har nå en ca str 80B.

Tenkte å legge inn 300 ml silikon foran muskelen. Hvordan tror dere det blir?

Og er det noen som har noen erfaringer med Ringvoll-klinikken?

Super tråd forresten!! Har lært masssse i dag!  :klappe:

Heisann!!

Det er jo mange som tar konsultasjonen samme dag som operasjonen. Så det må vel gå greit. Ring dem og spør:)

Jeg har valgt en annen måte å gjøre det på enn deg, men det er fordi jeg er så tynn og har veldig lite brystvev.

Ønsker deg kjempemasse lykke til!!!

Endret av McSnurp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har nå også lest igjennom hele tråden, og søker medlemsskap :)

Jeg skal med tid og stunder foreta et brystløft og legge inn innlegg. Har i grunn en god størrelse nå, men etter brystløft blir det dessverre ikke mye igjen.

Har vært på tre konsultasjoner tidligere, siste for 1,5 år siden ca. Ble til at jeg kjøpte hus i stedet. :sjenert:

Kan jo si litt mer; jeg er 24 år og har ei jente på 3 år som ble fullammet(!) til hun var ett år.

(jeg hadde tidligere en idè om å lage et forum for "slike som oss" , men gjorde det aldri pga at jeg synes jeg har for lite kunnskaper. Men jeg har kunnskaper nok til å lage et forum-tror jeg. En idè?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har nå også lest igjennom hele tråden, og søker medlemsskap :)

Jeg skal med tid og stunder foreta et brystløft og legge inn innlegg. Har i grunn en god størrelse nå, men etter brystløft blir det dessverre ikke mye igjen.

Har vært på tre konsultasjoner tidligere, siste for 1,5 år siden ca. Ble til at jeg kjøpte hus i stedet.  :sjenert:

Kan jo si litt mer; jeg er 24 år og har ei jente på 3 år som ble fullammet(!) til hun var ett år.

(jeg hadde tidligere en idè om å lage et forum for "slike som oss" , men gjorde det aldri pga at jeg synes jeg har for lite kunnskaper. Men jeg har kunnskaper nok til å lage et forum-tror jeg. En idè?)

Næmmen hallo Janis!

Så hyggelig at du kom hit også! :sjarmor:

Da er det ikke bare jeg som er helt ny her...ha ha... :)

Skal du på ny konsultasjon snart eller?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Det er jo mange som tar konsultasjonen samme dag som operasjonen. Så det må vel gå greit. Ring dem og spør:)

Jeg har valgt en annen måte å gjøre det på enn deg, men det er fordi jeg er så tynn og har veldig lite brystvev.

Ønsker deg kjempemasse lykke til!!!

Hei hei!

Takk for det! Ja, kanskje jeg kan ta begge deler samme dag. Ikke dumt ;)

Hvordan har du valgt å gjøre det da?

Hvor mye skal du legge inn, og hvor skal du gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...