Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke så pene. De var røde og hakkete og ganske tykke :tristbla: . Heldigvis blir de pene nå, er fortsatt litt rød, men de ser veldig tynne og fine ut.

Mine blir også fine nå. Men var veldig hovne og røde sår til å begynne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle spørsmålene mine,men når kunne dere begynne å ligge "normalt"? Altså uten ekstra puter men rett på rygg? Og litt på siden? :)

Skrevet
Beklager alle spørsmålene mine,men når kunne dere begynne å ligge "normalt"? Altså uten ekstra puter men rett på rygg? Og litt på siden? :)

Du må ikke beklage, alle vi som har vært gjennom dette vet hvordam det er, mange ting man lurer på både i forkant og etterkant :klemmer: .

jeg begynte å ligge normalt etter en uke, da begynte jeg også å vri meg over på magen og siden. det kan derimot ikke anbefales, var temmelig sår i brystene. men gjorde det i søvne, så kunne ikke kontrollere det. etter en god mnd begynte det å gå greit, og nå etter tre mnd har jeg sovet sånn lenge uten noen problemer.

men legger armene sånn at jeg avlaster brystene litt.

Gjest Perle77
Skrevet
takk for svar vici..

Hvordan så arrene ut første gang dere tittet på dem?

Hei, og gratulerer med nye pupper :)

Jeg så du hadde en del spm tidligere, men jeg tror jeg begynner å bli gammel og fortutlet, for jeg husker ikke helt hvordan det var for meg...

Nå er det ganske nøyaktig 4 mnd siden jeg ble operert. La inn 235/255 dråperformede under muskel. (gikk fra 70b til 70d, uten at jeg forstår helt hvorfor, for de ser ikke veldog store ut,(helt perfekte må jeg få legge til :fnise: ) og jeg leser jo om masse jenter som har lagt inn større proteser og ikke gått opp så masse i bh-str..)

Følte at hevelsen hadde gått ned etter 2-3 uker, men nå etter fire måneder kan jeg se god forskjell på bildene jeg tok uke til uke frem til ihvertfall det var gått tre mnd. Etter det kan jeg ikke se veldig stor forskjell, men litt. (Ikke bare hevelsen som var borte, men litt endring i 'fasongen'..)

Jeg har enda ikke fått helt tilbake følelsen i brystene. Har lite/ingen følelse i høyre brystvorte, og i begge brystene i nedre halvdel føles det på en måte litt 'numment' når jeg tar på.

Jeg fikk beskjed fra kirurgen om å ikke heve armene over hodet før det var gått 8 uker, men det så jeg på som umulig å gjennomføre...

Det klødde ganske mye i arrene mine de to første ukene, men da jeg byttet til en annen sports-bh gav det seg nesten helt. Det var nok den jeg fikk på meg etter operasjonen som ikke satt helt som den skulle.

Arrene var der litt skorver på de første ukene. Nå er de veldig fine. Fortsatt et lite rødt punkt på hvert arr, men regner med de forsvinner snart og. Ser veldig bra ut.

Følte tidlig at brystene er en del av meg selv. Nå tenker jeg ikke på det bortsett fra når jeg kler av/på meg og ser hvor bra det er blitt :sexy:

Men det føles fortsatt litt ubehagelig å skulle ligge på magen. Heldigvis liker jeg best å ligge på siden..

Du må ha lykke til videre i helings-prosessen!!

Klem Perle :)

Skrevet

Tusen takk for fine svar og lykkeønskning Perle! :)

Skal dusje i morgen og gleder meg til å se dem skikkelig.. Hehe. Har jo smugtittet litt. Smugtittet i ste både jeg og samboer,og jeg er storfornøyd. (Og det er tydeligvis samboer også i følge hans mannlige instinkter "downstairs" Hihi :ler: )

Synes det ser utrolig mye bedre ut allerede. Håper de ikke krymper så utrolig mye da,hehe.

Skrevet (endret)

Tenker det blir deilig med en dusj Siliconsally :jepp:

Jeg gleder meg bare mer og mer til operasjonen for hver dag som går nå. Men det er fortsatt 3 1/2 uke igjen. Håper de går fort.

Lykke til i morgen da Siliconsally ;) Hold godt på dem så de ikke "faller av" :ler:

Endret av Bare meg selv
Skrevet

Hei!

I morgen er det 1 uke siden operasjonen og for hver dag som går, går det bedre.

Men jeg lurer på en ting, neste helg skal jeg på en hotellweekend. lurer på om jeg da kunne brukt en vanlig bh noen timer på fredagskvelden og lørdagskvelden? Er så kjipt å sitte med sportsbhen når en skal vere litt pynta...

Skrevet

Du kommer nok til å merke at det gjør veldig vondt i arrene når du får på deg vanlig BH. også er puppene så harde enda, så bh'n vil ikke sitte ordentlig. prøv od se :) Så ville nok kanskje anbefalt deg å ha deg sportsbh'n hele tiden, iallefall i 3-4 uker. men jeg var selv ute 1 1/2 uke etter operasjonen, og jeg bare tok på meg en mer vanlig sportsbh. en som ikke var todelt. tok en litt "vid" pen topp, som ikke var noe særlig utringning på. og det så faktisk veldig stort ut :D

Men pass på at ikke folk "dytter" på de ogsånn! jeg hadde ei venninne som bare "åh du har tatt silikon!" og døtta fingern inn i puppen på meg. gjorde rimelig vondt... :sjenert:

Skrevet

hei..:-)

vært mye her inne å lest i en god stund nå...tenkte at da var det vel på tide å legge igjen ett lite livstegn...:-D

I morgen klokka 08.30 skal jeg endelig legge inn silikon..

dette er noe jeg har tenkt på i flere år.. og nå skal det skje!!!

ville bare dele gleden..og ikke minst nervene med noen andre, som skjønner det..:-)

ha en strålende søndagskveld videre, alle sammen...

Skrevet

Good luck tomorrow, Kila 24 !!!!!!!!!!!

My turn is next week :babyjente:

Skrevet

lykke til i morgen!! :)

tirsdag er det en uke siden jeg fikk mine nye pupper! så er alt bra, og eg er utroolig fornøyd :):)

hvor ofte skifter dere teipen på arrene? har fått beskjed om å skifte annenhver dag, men etter å ha lest litt rundt her virker det veldig ofte?

Skrevet

tusen takk!!!

gleder meg syyykt mye..men ganske uvirkelig enda..men du har det helt sikkert på samme måte..hehe

Lykke til til deg også!!!! :-D

Skrevet
tusen takk!!!

gleder meg syyykt mye..men ganske uvirkelig enda..men du har det helt sikkert på samme måte..hehe

Lykke til til deg også!!!! :-D

lykke til i morgen. kan jeg få spørre hvem klinikk du skal ta det på?

Skrevet

heisann linnjenta.. :)

takk takk..:-) blir spennende det her..

har du spesielt vondt enda?

har noe kraftige sommerfugler i magen så nattesøvnen på denne jent blir det nok ikke så mye med.. :danse:

Skrevet

Yeah, I am counting the days and in general I am looking forward to having it done :transe: , but on the other hand I am so scared, when i think that it will never again be like it is now...jaja the changes always scarry me a little :sjenert:

Skrevet

uff..hatt samme greiene her..

fant ut at jeg gleda meg mer enn jeg grua meg, siden tiden begynte å gå unormalt sakte.. denne uka her er jeg sikker på at må ha hatt 10 dager i seg.. føles ihvertfall sånn..:)

men det kommer til å gå så bra så.. :)

Skrevet

Yeah, Everything will go fine and at this time tomorrow you will think that it was actually nothing to be afraid of :) A lot a lot of luck :) And let us know after how everything went :)

Skrevet
heisann linnjenta.. :)

takk takk..:-) blir spennende det her..

har du spesielt vondt enda?

har noe kraftige sommerfugler i magen så nattesøvnen på denne jent blir det nok ikke så mye med.. :danse:

nei, har egentlig gått over all forventning! var vondt samme dagen, og spesielt dagen etterpå, men bortsett fra det har det gradvis gått over og kjenner ik så mye til det :) eneste når eg skal opp av senga om morningen!

ellers er eg kun hoven mellom puppene... rar plass i grunn, men det holder på å gå over så eg er fornøyd :) blåmerker hadde eg ingenting av så det var jo flott!

i dag merket eg også at brystvortene er begynt å reagere igjen! morro siden det er mange som må vente lenge på dette :)

har fortsatt ik vent meg til at det er mine pupper! føler liksom de skal "dette av" når eg dusjer! :ler: men regner med det kommer seg på sikt!

du må oppdatere så snart det er unnagjort og du er i stand til å skrive, så får vi vite hvordan det har gått :)

Skrevet
:babyjente:

På Volvat i fredrikstad..:)

Der opererte jeg meg for 6uker siden idag :)

Er det Dr.Barbara Dahl som opererte deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...