Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
noen andre som har lyst til til å sende meg noen bilder? :gjeiper:

spennende å se på resultatet:-)

svinsesvans: er det deg bildet i avataren din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
svinsesvans: er det deg bildet i avataren din? :)

hei:-) nei er ikke det,men er sånn jeg vil ha. pene pupper altså hehe

tenkte å ta med det bilde på konsultasjon hehe

Skrevet
hei:-) nei er ikke det,men er sånn jeg vil ha. pene pupper altså hehe

tenkte å ta med det bilde på konsultasjon hehe

Okey,skjønner! :D Hehe. er det en av glamourmodellene eller bare at tilfeldig du har funnet?

Når skal du på konsultajson forresten og hvor? :)

Skrevet
Okey,skjønner! :D Hehe. er det en av glamourmodellene eller bare at tilfeldig du har funnet?

Når skal du på konsultajson forresten og hvor? :)

Det er vel en av disse glamourmodellene, men jeg veit ikke hvem. Synes de så bra ut iallefall. jeg har ikke bestilt time enda,men skal gjøre det så fort jeg får bestemt meg for hvem klinikk jeg skal velge. hmmm har du hørt noe om Oslo plastikkirurgi? synes det virker bra der.

Skrevet
Det er vel en av disse glamourmodellene, men jeg veit ikke hvem. Synes de så bra ut iallefall. jeg har ikke bestilt time enda,men skal gjøre det så fort jeg får bestemt meg for hvem klinikk jeg skal velge. hmmm har du hørt noe om Oslo plastikkirurgi? synes det virker bra der.

Jeg skal på konsultasjonstime hos oslo plastikkirurgi på mandag, kan si hvordan det virker der da :)

Skrevet

Nei har ikke hørt noe om de tror jeg.. Selv valgte jeg fornebuklinikken av ulike grunner. Grunner som utrolig bra garanti, dyktige kirurger, utrolig bra service og at jeg har hørt kun positivt om dem. De har et godt rykte på seg,og i tillegg til garantien føler jeg med i trygge hender :)

Skrevet
Jeg skal på konsultasjonstime hos oslo plastikkirurgi på mandag, kan si hvordan det virker der da :)

ja det hadde vært knall. fint å høre litt tilbake medlinger fra klinikker. Det kommer sikkert litt ann på men,

tar det lang tid fra man ringer og bestiller til man for konsultasjonstime?

Skrevet
ja det hadde vært knall. fint å høre litt tilbake medlinger fra klinikker. Det kommer sikkert litt ann på men,

tar det lang tid fra man ringer og bestiller til man for konsultasjonstime?

jeg kunne få en time uken etter at jeg ringte, men pga mine jobbtider har jeg ventet noen uker nå. Gleder meg! Håper jeg kan få operasjon før påske! :D

Skrevet
jeg kunne få en time uken etter at jeg ringte, men pga mine jobbtider har jeg ventet noen uker nå. Gleder meg! Håper jeg kan få operasjon før påske! :D

Gleder meg jeg å. må vente litt over en måned til for jeg har amma, men håper tiden kan gå litt fort så det snart blir min tur:-)

Skrevet

Dere nyopererte og dere som snart skal operere, er det mange som vet om det?

Her er det kun meg,samboer,mamma og min beste venninne som vet det. Vi har heller ikke tenkt å si det til noen. Om noen ser det så kommer jeg jo ikke til å nekte,men sier det ikke selv. Bor på en liten plass,og slik blir fort samtaletema. Gidder ikke være "hun med silikonpuppene". :ler:

Skrevet

Her er det to vennepar som vet det, samt min mann.

Man kan ikke se det så tydelig på meg, iallefall ikke med klær.

Selv om jeg nå er en stor d-cup, og tidligere kun var en sto a.

Utrolig hvor mye en pushup-bh faktisk gjør.

Skrevet
Dere nyopererte og dere som snart skal operere, er det mange som vet om det?

Her er det kun meg,samboer,mamma og min beste venninne som vet det. Vi har heller ikke tenkt å si det til noen. Om noen ser det så kommer jeg jo ikke til å nekte,men sier det ikke selv. Bor på en liten plass,og slik blir fort samtaletema. Gidder ikke være "hun med silikonpuppene". :ler:

Her veit mamma, pappa søstern og samboern det.

Noen som veit hvor jeg kan finne bilder som viser forskjell på høy profil-lav profill

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det har gått med Kanutta jeg. Hun har ikke vært innom her siden operasjonen...

Kanutta: håper alt står bra til med deg!

Skrevet

Kanuttaaaaa , I hope you are doing just fine :)

Skrevet

Hi girls:) I would like to join you here:)

And if its O.K i would write in English, since i am not norwegian and English is still easier for me. I have been reading this forum for quite a long time and i have been thinking about breast inlargement for some years, since i realized that its possible:)

2 years ago i was at the consultation at Nobel klinikk, but suddenly things changed and i didnt have a chance to do it.

But just yesterday i was at the konsult. at Fornebu klinikk, Dr. Erik Dillerud.

When i came in he said "Ok, lets see what you have" ja, ja " so you have nothing!" he said........and its true i have nothing......so many times my boyfriend was asking "where is your breast?!" that was the question that could kill me, that was the worst thing i have ever heard.....but that was true.....and yeasterday to hear the same from the surgen was not painful at all , it made me finally to decide, so now i will do it. I ordered the time for opperation and came back home.....i should have done it earlier...

Skrevet

Hi there :vinke:

Fornebuklinikken is a nice and safe place.

Did you set a date for the operation?

How big will you go?

Will you have your inplants under/over your muscles?

I was fixed at Fornebuklinikken. 320 round, rought inplants over muscle :) Very happy. Got a d-cup now :-D

Skrevet

Hei Vici:)

Yeah, i got a date for the 27 of feb:)

i tried 260 and 200 round, 200 seemed to be too small and Dillerud said that we will decide during the opperation weather to put in 240 or 260... And he also said that he will see during the opperation if we have to put them over or under the muscle...i think thay are very nice there, i felt myself safe:)

But i am not from oslo, so i will have to find a hotel there to stay for 5-6 days, i think:)

Skrevet

Yeah, sounds like a good plan.

And yes, you should trust them with the descision under the operation. Though if they decide under the muscle it takes more time to recover - however the result is often nicer - though you might have to wait a year for the final result.

There is a hotel near the klinikk :)

Skrevet

yeah...first i was scared to put under the muscle...it can cause more bleeding sometimes...but i will let him decide :) and will contact the hotel these days to order the room...ja ja...sooner or later i had to do it....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...