siliconsally Skrevet 29. januar 2008 #3041 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe du er ikke den eneste fuerza. Tror denne dagboken er full av puppegale kvinnfolk! I dag er det 13 dager igjen og jeg gleeeeder meeeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 29. januar 2008 #3042 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk tlf fra klinikken nå, de spurte om jeg ville operere kommende torsdag, er jo bare to dager til! Jeg stod på venteliste i tilfelle noen skulle avbestille.. Nå er jeg nervøs, ikke tvil om det! Men om to dager har jeg nye pupper -weee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 29. januar 2008 #3043 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehehe, gratulerer Dette er jo storveis :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 29. januar 2008 #3044 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk takk tenk at jeg endelig skal få det gjort! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 29. januar 2008 #3045 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk takk tenk at jeg endelig skal få det gjort! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 29. januar 2008 #3046 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei lillepus84. Har du fortsatt bilder du vil dele? Ser ut til at det blir Fornebuklinikken på meg også. Skal på konsultasjon om en drøy uke.. Veldig spent.. Har A-cup og øsnker en B/C-cup. Ble forespeila maks 300cc på konsultasjon hos Nobel clinic, men velger Fornebu pga garantien. La du over muskel? Pie Endret 29. januar 2008 av pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3047 Del Skrevet 29. januar 2008 hei alle sammen. jeg er ny her så har bare noen spm. jeg skal ta silikon, dette har jeg tenkt på i mange år. skulle ta det når jeg blei 18(desember 2006) men rett før jeg rakk og fylle 18 fikk jeg vite at jeg var gravid, så det måtte vent. jeg har vært litt inne på forskjellige sider å kikket, men synes det virker veldig fint på Clinique Pilestredet Park. noen som har noe erfaring derfra som kan fortelle litt? jeg har lest at dr. Tammy Fiabema ikke er så glad i store proteser. før hadde jeg bh str a liten b, men etter jeg blei mamma gikk jeg rett opp til bh str stor d. så når jeg skal opereres vil jeg ha str d. men jeg er veldig lita og nett så håper ikke han begynner å protestere:-) hehe håper på svar:-) Heihei! =) Jeg opererte meg på Pilestredet Clinique, og er kjempefornøyd! jeg fikk ikke intrykk av at han hadde noe i mot det egentlig.. Jeg fikk en liten D.. Men bestill konsultasjon, og ta en prat med han.. Han er utrolig koselig.. Bare spør om det er noe mer du lurer på!=) Klem:klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 29. januar 2008 #3048 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei lillepus84. Har du fortsatt bilder du vil dele? Ser ut til at det blir Fornebuklinikken på meg også. Skal på konsultasjon om en drøy uke.. Veldig spent.. Har A-cup og øsnker en B/C-cup. Ble forespeila maks 300cc på konsultasjon hos Nobel clinic, men velger Fornebu pga garantien. La du over muskel? Pie Bilde kan du få vettu Send meg pm med mail adresse du. Jeg hadde en 75a å er nå en 75c/d la 310ml under muskel. Opererte forresten på volvat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 29. januar 2008 #3049 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå er det 3uker og 1dag siden min operasjon. Jeg lever som normalt nå ingen smerter eller ubehag. Brysten har fått en mye finere form men kunne godt vært litt større Men er vel som med dere andre man blir vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 29. januar 2008 #3050 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som har lyst å dele bilde med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 29. januar 2008 #3051 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøver igjen jeg. Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt teip. De hadde bare scanpore. Er det den som jeg skal ha? Eller er det micropore? Det var en av dem som ikke pustet godt nok,var det scanpore? Har jeg kjøpt feil???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 29. januar 2008 #3052 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøver igjen jeg. Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt teip. De hadde bare scanpore. Er det den som jeg skal ha? Eller er det micropore? Det var en av dem som ikke pustet godt nok,var det scanpore? Har jeg kjøpt feil???? det lurer jeg også veldig på! jeg har scanpore, og den klør og jeg er ilrød under teipen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3053 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som har lyst å dele bilde med meg Du kan få bilder av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3054 Del Skrevet 29. januar 2008 det lurer jeg også veldig på! jeg har scanpore, og den klør og jeg er ilrød under teipen! Jeg bruker micropore, og den virker veldig fin.. Ikke noe rød eller noenting.. Synes jeg har lest her et sted at micropore er best, fordi den puster bedre enn scanpore.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. januar 2008 #3055 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk tlf fra klinikken nå, de spurte om jeg ville operere kommende torsdag, er jo bare to dager til! Jeg stod på venteliste i tilfelle noen skulle avbestille.. Nå er jeg nervøs, ikke tvil om det! Men om to dager har jeg nye pupper -weee! Oi! Det gikk fort! Misunnelig ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 29. januar 2008 #3056 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det hadde vært spuert Endret 29. januar 2008 av pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 29. januar 2008 #3057 Del Skrevet 29. januar 2008 Det hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 29. januar 2008 #3058 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan få bilder av meg? Kjempe flotte pupper du har fått deg Spørr igjen hvor mye har du lagt inn over el under muskel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3059 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjempe flotte pupper du har fått deg Spørr igjen hvor mye har du lagt inn over el under muskel? Takk! Er veldig fornøyd=D Har lagt inn 325 cc, under muskel=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 29. januar 2008 #3060 Del Skrevet 29. januar 2008 Heihei! =) Jeg opererte meg på Pilestredet Clinique, og er kjempefornøyd! jeg fikk ikke intrykk av at han hadde noe i mot det egentlig.. Jeg fikk en liten D.. Men bestill konsultasjon, og ta en prat med han.. Han er utrolig koselig.. Bare spør om det er noe mer du lurer på!=) Klem:klemmer: ja oki. tusen takk for svar da:-) er det mulighet for å få en liten titt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå