Elibo Skrevet 5. mai 2013 #26861 Skrevet 5. mai 2013 Kan man få double bobble uansett om man har tatt over under eller delvis under muskel? Sitter å har litt noia her, tenker på alt som kan gå galt, fire dager igjen... Fjerde dagen uten snus #stolt# så flink du er! Jg har operasjonsdag på onsdag og sprakk i røykekuttet i går. Har holdt meg siden onsdag men i går tok jg altså en røyk.... *stupid * gru/gleder meg til onsdag!!
Gjest entwine90 Skrevet 5. mai 2013 #26862 Skrevet 5. mai 2013 De ser kjempefine ut allerede entwine90! Mine ligner ganske mye på dine før-pupper, og jeg håper jeg får et lignende resultat! Hvor mye har du lagt inn, og er det over/under muskel? Takk Jeg har lagt inn 330 og 350 høy profil under muskel
Mhaaa91 Skrevet 5. mai 2013 #26863 Skrevet 5. mai 2013 Takk! To før bilder, så dagen etter operasjon, en uke etter op, og et fra idag. (Og helst ikke siter dette.) kjempe fine! kan jeg spørre om din høyde/vekt? De var veldig passelig til deg
Gjest entwine90 Skrevet 5. mai 2013 #26864 Skrevet 5. mai 2013 kjempe fine! kan jeg spørre om din høyde/vekt? De var veldig passelig til deg Takk Jeg er 174cm og 58-59 kg før operasjon. Synes størrelsen ble veldig fin og naturlig
tennissokker Skrevet 5. mai 2013 #26865 Skrevet 5. mai 2013 Det var en fin kjole! Var på julebord 1,5 uke etter første opr og hadde kjole med samme type overdel. Ingen kunne se at det var sportsBH under å så bra! da er det håp her også håper bare jeg slipper nedpressbånd!
tennissokker Skrevet 5. mai 2013 #26866 Skrevet 5. mai 2013 Den kjolen var søøt, digga fargen takk for det! jeg falt virkelig for den:) og så så billig! selv om det er utenlandsk nettside, så slapp jeg unna både moms og toll, da alt jeg bestilte kom på under 200-grensa! fikk både øredobber og en ring i tillegg, + det var fri frakt, så sier meg veldig fornøyd!
Milkyway Skrevet 5. mai 2013 #26867 Skrevet 5. mai 2013 så flink du er! Jg har operasjonsdag på onsdag og sprakk i røykekuttet i går. Har holdt meg siden onsdag men i går tok jg altså en røyk.... *stupid * gru/gleder meg til onsdag!! Skjønner deg godt ;) sliiiiiiiiter med å ikke ta meg en snus nå :/:/ men er så dumt å sprekke når jeg har holdt ut så lenge og onsdag er rett rundt hjørnet :O
Elibo Skrevet 5. mai 2013 #26868 Skrevet 5. mai 2013 Skjønner deg godt ;) sliiiiiiiiter med å ikke ta meg en snus nå :/:/ men er så dumt å sprekke når jeg har holdt ut så lenge og onsdag er rett rundt hjørnet :O Jg tenker at dette er en røykepause ! Pøser på med vann og innbiller meg at jg skal rense kroppen. En røyk vil da ødelegge hele greia:-) Fikk et kraftig sug for en time siden, da gikk jg ned i kjelleren og ryddet vaskerommet ) Det hjalp å "utnytte" suget..! Jg blir rastløs og irritabel når Jg kjenner røyksuget . Da hjelper det å gjøre noe fysisk. Neste rastløse-periode så skal jg løpe en tur. Tenk så gøy det hadde vært: Røykfri , nye pupper og strammere kropp!!?!?
Mhaaa91 Skrevet 5. mai 2013 #26869 Skrevet 5. mai 2013 takk for det! jeg falt virkelig for den:) og så så billig! selv om det er utenlandsk nettside, så slapp jeg unna både moms og toll, da alt jeg bestilte kom på under 200-grensa! fikk både øredobber og en ring i tillegg, + det var fri frakt, så sier meg veldig fornøyd! Så bra, da var du rå heldig! Den kler deg nok godt med nye boobs vettu!
Mhaaa91 Skrevet 5. mai 2013 #26870 Skrevet 5. mai 2013 Takk Jeg er 174cm og 58-59 kg før operasjon. Synes størrelsen ble veldig fin og naturlig helt enig!
-Artemis Skrevet 5. mai 2013 #26871 Skrevet 5. mai 2013 Ser at de fleste tar under muskel, om man har nok pupp til å kunne ha over muskel, er dette da en grei løsning? Eller burde man uansett ta unger? Er det noen ulemper med å ta over? Jeg ser for meg at puppene blir raskere hengete om man tar over muskel, stemmer dette? Og hva er eventuelle fordeler med å ta over muskel?
*Bumblebee* Skrevet 5. mai 2013 #26872 Skrevet 5. mai 2013 Min pk sa at de "sagger" mye lettere og raskere når de er over muskel, pga det var ingen ting som holdt de oppe og støtter. Men er jo mange som tar over og, men selv valgte jeg å ta under.
-Artemis Skrevet 5. mai 2013 #26873 Skrevet 5. mai 2013 Min pk sa at de "sagger" mye lettere og raskere når de er over muskel, pga det var ingen ting som holdt de oppe og støtter. Men er jo mange som tar over og, men selv valgte jeg å ta under. Takk for svar Ja, det er på en måte det jeg ser for meg at de vil også. Men problemet er at jeg er veldig glad i styrketrening og vil ikke ødelegge brystmusklene mine ved å ta silikon under muskel, men vil heller ikke ende opp med hengendesilikonpupper over muskel. hehe! En annen ting jeg lurte på, veier silikonpupper mer eller mindre enn ekte pupper. Altså om man har akkurat samme størrelse.
HoneyBooBoo Skrevet 5. mai 2013 #26874 Skrevet 5. mai 2013 Ser at de fleste tar under muskel, om man har nok pupp til å kunne ha over muskel, er dette da en grei løsning? Eller burde man uansett ta unger? Er det noen ulemper med å ta over? Jeg ser for meg at puppene blir raskere hengete om man tar over muskel, stemmer dette? Og hva er eventuelle fordeler med å ta over muskel? Har i tillegg lest at det er mindre sjans for hard kapsel når man tar under muskel
Milkyway Skrevet 5. mai 2013 #26875 Skrevet 5. mai 2013 Jg tenker at dette er en røykepause ! Pøser på med vann og innbiller meg at jg skal rense kroppen. En røyk vil da ødelegge hele greia:-) Fikk et kraftig sug for en time siden, da gikk jg ned i kjelleren og ryddet vaskerommet ) Det hjalp å "utnytte" suget..! Jg blir rastløs og irritabel når Jg kjenner røyksuget . Da hjelper det å gjøre noe fysisk. Neste rastløse-periode så skal jg løpe en tur. Tenk så gøy det hadde vært: Røykfri , nye pupper og strammere kropp!!?!? Da har vi det ganske likt jeg har ikke vært en fryd å leve med de fem siste dagene også fikk jeg mensen på den dagen jeg sluttet og, så syns synd på alle rundt meg nå løp en tur i går for første gang på lenge, og blir en løpetur til i kveld.. Føler at jeg orker mer uten snusen.. får ikke trena på en stund etter onsdag, men kan kontrollere mat inntaket snusfri, nye pupper og stram kropp here i come :D
Milkyway Skrevet 5. mai 2013 #26876 Skrevet 5. mai 2013 Men det er større sjans for double bobble når man tar under????
*Bumblebee* Skrevet 5. mai 2013 #26877 Skrevet 5. mai 2013 Ja det stemmer...så er jo for-imot på begge metoder.men heller double enn hard kapsel, spør du meg..om man måtte velge
tennissokker Skrevet 5. mai 2013 #26878 Skrevet 5. mai 2013 jeg ser det er mange som kutter røyk/snus "lenge" før opr.. hvorfor? jeg fikk beskjed om å slutte 2 dager før operasjonen, og holde meg til en uke etter.. og da hadde jeg i grunn ikke tenkt å ta min siste snus før jeg absolutt måtte.. er det dumt? har dere fått andre "regler", eller er dere bare flinke?
*Bumblebee* Skrevet 5. mai 2013 #26879 Skrevet 5. mai 2013 Ps du ødelegger da ikke musklene..de er der som før, men det er selvsagt lengre healingtid på under muskel vs over.er selv over 1 mnd post op. Nå, og synes det er ubehagelig å løfte litt tyngre ting.men kan uansett ikke løfte/bære tungt på minst seks uker post op.tror jeg trenger lenger tid enn det og, det varierer fra person til person. . Man må kjenne på kroppen og se an.jeg vet hvertfall at jeg IKKE vil være klar til tyngre styrketrening etter bare seks uker. Liker også å trene, så kjenner jeg er litt utålmodig der!
*Bumblebee* Skrevet 5. mai 2013 #26880 Skrevet 5. mai 2013 Jeg burde slutte å røyke to uker før, og MINST to uker etter.men jeg er over 4 uker postop.nå og har enda ikke røykt...tør ikke risikere noe, siden arrene enda er i grofasen.vil ha de så pene som mulig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå