Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

mhm, må jo vente med bading til etter 4-6 ukers tid, men tror da man kan sole seg før om man dekker til arra med teipen man må bruke og ha på bikini-topp! jeg var på konsultasjon 23 april også fikk jeg time 30 April altså en uke senere så det gikk veldig fort heldigvis! jeg må gå med sportsbh i 6 uker, kan bruke bh uten spiler og push up etter det, og push og spiler igjen etter 6 mnd!

Okei. Takk for svar. Jeg får bare spørre hva han råder med til. Skulle gjerne gjort det med en gang men må vente til samboer kan ta seg litt fri for å hjelpe meg med alt mulig.

Hvor lenge trenger man hjelp til å gå på do og kle på seg? Har jo lest at noen er alene etter oprasjon så det varierer vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var en fin kjole! Var på julebord 1,5 uke etter første opr og hadde kjole med samme type overdel. Ingen kunne se at det var sportsBH under

Endret av Lille v
Skrevet

Okei. Takk for svar. Jeg får bare spørre hva han råder med til. Skulle gjerne gjort det med en gang men må vente til samboer kan ta seg litt fri for å hjelpe meg med alt mulig.

Hvor lenge trenger man hjelp til å gå på do og kle på seg? Har jo lest at noen er alene etter oprasjon så det varierer vel?

Jeg fikk hjelp av samboern min med å ta på meg klær, han lagde mat, rydda, henta ting for meg da jeg trengte det, men å gå på do klart jeg helt selv fra første stund, men etter det la jeg meg rett i sofaen igjen for å hvile, jeg lå mesteparten av tia i senga og sofaen helt til i går :P Men i dag på min 4 dag har jeg gjort alt selv, har veldig lite smerter idag heldigvis og føler meg mye bedre, men tar det fortsatt med ro og gjør ting saktere enn vanlig, jeg skal også dusje for første gang etter operasjoen idag, men venter til samboern er hjemme fra jobb tilfelle jeg trenger noe hjelp :P hehe men jeg tror jo jeg har vært heldig med såpass lite smerter, men det har vel også noe å si om du legger under eller over, så det varierier jaa :)

Skrevet

nå er kalenderen stappet fremover, og det er snart bare to uker til det er min tur, så tida flyr avgårde!!

hvordan er det med dere? :)

er ganske nervøs for hvordan det skal gå i bryllupet jeg er invitert i, bare 4 dager etter op.. håper jeg er heldig, og ikke har veldig smerter..

kjolen er hvertfall bestilt, og håper det går bra med sportsbh under :)

http://www.sheinside...4-cat-1727.html

noen synspunkter på kjolen?

Den kjolen var søøt, digga fargen :)

Skrevet

Jeg har både kunne kle på meg selv og gå på do uten problemer. Dusjet i dag, det var heller ikke noe problem.

Skrevet

Du så det ikke de første gangene du så ordentlig på puppene? Jeg ser (og kjenner) et tydelig skille på hvor puppene gikk før, men tenker at det er for tidlig å se sånt og at det helt sikkert blir annerledes når de faller mer på plass. Herregud, er jo dag 4 etter operasjonen i dag, det kan da ikke være mulig å se noe double bubble allerede nå? :(

Jeg har tatt et bilde hvor man ser det.. Tenkte på å legge det ut en time eller to, sånn at noen med erfaringer kan se?

Nei så det ikke i begynnelsen. .da var de så hovne.men nå ser jeg det på begge sider..man ser (og kjenner) implantatet liksom.det ser litt "for stort ut" i forh.til resten av brystet på en måte..kan sees under og opp mot siden langs armen.nå er jeg ganske tynn så kansje det forverrer saken. ..? Skulle gjerne sett bilder av dine så ser jeg om det ligner..men har du over el under? Dine er så nye at de vil nok endres en del :)

Skrevet (endret)

Nei så det ikke i begynnelsen. .da var de så hovne.men nå ser jeg det på begge sider..man ser (og kjenner) implantatet liksom.det ser litt "for stort ut" i forh.til resten av brystet på en måte..kan sees under og opp mot siden langs armen.nå er jeg ganske tynn så kansje det forverrer saken. ..? Skulle gjerne sett bilder av dine så ser jeg om det ligner..men har du over el under? Dine er så nye at de vil nok endres en del :)

Sånn ser de ut! Jeg synes man ser skyggen av det som (nå iallefall) er en double bubble på høyre bryst. Jeg håper og regner med at det blir borte etterhvert. Som du sier så er de jo veeldig nye. Hva tror du?

Ikke sitèr innlegget uten å ta vekk bildet er du grei, tenkte å slette bildet igjen snart :)

Endret av HoneyBooBoo
Skrevet

Sånn ser de ut! Jeg synes man ser skyggen av det som (nå iallefall) er en double bubble på høyre bryst. Jeg håper og regner med at det blir borte etterhvert. Som du sier så er de jo veeldig nye. Hva tror du?

Ikke sitèr innlegget uten å ta vekk bildet er du grei, tenkte å slette bildet igjen snart :)

Det er tror jeg bare er den egen pupp som ikke har strukket seg helt ut over implantatet enda (hvis det ga mening..?) Jeg så også litt sånn ut i starten, men det er nesten vekk nå:)

Skrevet

Det er tror jeg bare er den egen pupp som ikke har strukket seg helt ut over implantatet enda (hvis det ga mening..?) Jeg så også litt sånn ut i starten, men det er nesten vekk nå :)

Det ga mening, og det er akkurat noe jeg sånt jeg håpet at noen kom til å svare! Tusen takk! ;)

Skrevet

Det ser litt ut som slik jeg har det ja..men om du har over muskel så retter det seg nok :) jeg har under, mitt problem er at mitt eget bryst "siger" en anelse og det blir derfor slik.skal sjekkes om 6 mnd, evt blir det snitt rundt brystvorten og litt løft for å korrigere det.man må jo se an arr osv og om det er "verdt" det..

Skrevet

Det ser litt ut som slik jeg har det ja..men om du har over muskel så retter det seg nok :) jeg har under, mitt problem er at mitt eget bryst "siger" en anelse og det blir derfor slik.skal sjekkes om 6 mnd, evt blir det snitt rundt brystvorten og litt løft for å korrigere det.man må jo se an arr osv og om det er "verdt" det..

Jeg har under muskel jeg også :s Får vel bare vente og se da

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har double bubble, men under puppen går det først rett frem i ca. 1 cm, og så kommer folden. Det ser veldig rart ut :/

Skrevet

Teita; slik er det på meg og! Er implantatet som lager den kanten..

Skrevet

Kan man få double bobble uansett om man har tatt over under eller delvis under muskel? Sitter å har litt noia her, tenker på alt som kan gå galt, fire dager igjen... Fjerde dagen uten snus :) #stolt#

Gjest entwine90
Skrevet

Hvordan legger man inn bilder? Tenkte vise før og etter-bilder om noen vil se. :)

Skrevet

Hvordan legger man inn bilder? Tenkte vise før og etter-bilder om noen vil se. :)

Jeg vil se ;) man må bruke full Editor :)

Gjest entwine90
Skrevet (endret)

.

Endret av entwine90
Vil ikke ha dette her lengre
Skrevet

Ble veldig bra :):) grei forskjell fra før og etter hihi :D

Gjest entwine90
Skrevet

Takk :D Fortsatt litt størrelsesforskjell på puppene. Men det får heller gå. Ja, litt forskjell å gå fra 70A/B til 70C/D :D

Gjest Teta
Skrevet

De ser kjempefine ut allerede entwine90! :icon_lol: Mine ligner ganske mye på dine før-pupper, og jeg håper jeg får et lignende resultat! Hvor mye har du lagt inn, og er det over/under muskel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...