Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har forresten enda et spørsmål:p

Hvor langt opp er det støttebåndet rett etter operasjonen?

Jeg skal i bryllup 4(!) dager etter op, og driver å ser etter kjole. Men må kanskje ha en som dekker hele overpartiet? Eller hvor lenge skal man gå med det støttebåndet?

Tror ikke jeg har noe ork til å reise på kjoleshopping etter op, så satser litt med å finne en nå :P

Om du skulle få nedpressbånd er de aller fleste kjoler uaktuelle :(:P På meg syntes det hvartfall nesten uansett hva jeg hadde på.

Jeg har slitt sååå med å finne klær å ha på meg. Hettejakker første uka og andre uka ble det skjerf hver dag :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skulle få nedpressbånd er de aller fleste kjoler uaktuelle :(:P På meg syntes det hvartfall nesten uansett hva jeg hadde på.

Jeg har slitt sååå med å finne klær å ha på meg. Hettejakker første uka og andre uka ble det skjerf hver dag :P

å, hjelp! tror ikke hettejakke passer seg i bryllup akkurat :P hvor lenge må jeg evt. gå med slikt bånd?

har sett litt på denne typen kjole: https://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/rare-london-475/cut-out-seq-dip-hem-dress-475527-122/

kunne den gått?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk med det i to uker..det er også litt "klumpete" under klær, så styr unna kjoler med veldig tynt stoff hvertfall! Jeg bodde så og si i hettejakker med glidelås de to ukene.. :)

Skrevet

Edit; hadde aaldri gått med noe slikt i bryllup. Altfor avkledd og billig synes jeg..det skal være classy, ikke trash sexy ;)

Skrevet

å, hjelp! tror ikke hettejakke passer seg i bryllup akkurat :P hvor lenge må jeg evt. gå med slikt bånd?

har sett litt på denne typen kjole: https://nelly.com/no...ess-475527-122/

kunne den gått?

Hehe, huff, nei :(

Varierer fra person til person, men vanligst er vel 1-2 uker.

Kanskje akkurat ikke :/ også sant som bumblebee sier, det er litt klumpete under :S

Skrevet

Edit; hadde aaldri gått med noe slikt i bryllup. Altfor avkledd og billig synes jeg..det skal være classy, ikke trash sexy ;)

haha, kunne aldri gått med denne kjolen, hvertfall ikke i et bryllup, men måtte finne et eksempel i full fart og gadd ikke lete :P kunne forøvrig ikke hatt en kjole med hull i sidene heller, pga strekkmerker etter graviditeten:p så dårlig eksempel!

men poenget var overdelen, at den blir som en "genser" om du skjønner :)

Skrevet

tror dere denne hadde sett ok ut med sportsbh og evt. nedpressbånd? :)

http://www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-Scoop-Neck-Knee-Length-Chiffon-Charmeuse-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007004142-g4142

og, kan jeg gå med den i et bryllup? det står jo at det liksom er brudepikekjole, men betyr det at den ikke er "godkjent" for meg som gjest? :P

utrolig frustrerende å ikke kunne handle hvilken kjole jeg vil, ser jo for meg hvor mange fine stroppeløse kjoler jeg kunne hatt med de nye puppene! :D

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen med nye pupper! Var litt tidlig ute, siden man aldri vet hva som kan skje på veien. Bra var det, for de ringte og spurte om jeg kunne komme to timer før. Plutselig ble jeg mye mer nervøs!

Jeg kom dit med en venninne, ble tegnet på og vist til operasjonsstuen. Sykepleierne var utrolig hyggelige, snakket om alt og ingenting mens de vasket og klargjorde meg. Fikk veneflon i armen, og det siste jeg husker er at det begynte å gå rundt for meg. Det neste jeg husker er at jeg våknet opp i senga med noe tung på brystet, helt desorientert og skikkelig tissetrengt :P

Jeg har vært veldig spent på hvordan jeg kom til å takle narkosen og medisinene, men det har gått over all forventning. Når jeg først våknet var jeg i kjempeform, bare litt susete og glemsk etter narkosen. Etter å ha sittet i senga en stund og snakket med venninnen min gikk jeg uten problemer ned i bilen. Den 1.5 time lange bilturen gikk også veldig bra. Kjente etter jeg kom hjem at det begynte å gjøre ganske vondt, så tok de smertestillende som det stod på skjemaet at jeg skulle ta. Nå har jeg ikke smerter i det hele tatt, bare veldig press på brystet.

Jeg er så glad!! Gjør sikkert vondere i morgen, men det skal jeg klare. Gleder meg til lørdag, da får jeg ta av bandasjene og dusje, og endelig se resultatet!! Til dere som lurer, jeg er 170 høy, ca 65 kg, og tok 450 CC rund form med høy profil under muskel.

Kan absolutt anbefale Dr. Roald på Teres Colosseum Oslo. Han (og alle de andre for den saks skyld) passet så godt på meg, og jeg sitter igjen med en kjempegod følelse! :)

Skrevet

http://www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-Scoop-Neck-Knee-Length-Chiffon-Charmeuse-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007004142-g4142

og, kan jeg gå med den i et bryllup? det står jo at det liksom er brudepikekjole, men betyr det at den ikke er "godkjent" for meg som gjest? :P

utrolig frustrerende å ikke kunne handle hvilken kjole jeg vil, ser jo for meg hvor mange fine stroppeløse kjoler jeg kunne hatt med de nye puppene! :D

Den synes jeg var veldig fin!

Skrevet

[...]

Gratulerer!! :D

Vi har et ganske likt utgangspunkt. Jeg er 170, 62/63 kg og tok 410cc proteser:) Hvilken størrelse hadde du fra før?

Skrevet

Gratulerer!! :D

Vi har et ganske likt utgangspunkt. Jeg er 170, 62/63 kg og tok 410cc proteser:) Hvilken størrelse hadde du fra før?

Tusen takk! :D Jeg hadde 80B, men kun pga diameter under puppen på en måte. Var så lite volum øverst etter amming at øverste halvdel av bh-en var uten pupp. Veldig lite pent. Hva hadde du fra før?

Skrevet

Tusen takk! :D Jeg hadde 80B, men kun pga diameter under puppen på en måte. Var så lite volum øverst etter amming at øverste halvdel av bh-en var uten pupp. Veldig lite pent. Hva hadde du fra før?

Jeg hadde 70B. Hva synes du om størrelsen du fikk? Jeg har fått en del reaksjoner på det folk mener er aaalt for stort implantant, men jeg synes slett ikke de er unormalt store. Første reaksjon var nok "woow", men nå tenker jeg at jeg glatt kunne tatt noen ml mer uten at det ville komme til å ligne fake. :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde 70B. Hva synes du om størrelsen du fikk? Jeg har fått en del reaksjoner på det folk mener er aaalt for stort implantant, men jeg synes slett ikke de er unormalt store. Første reaksjon var nok "woow", men nå tenker jeg at jeg glatt kunne tatt noen ml mer uten at det ville komme til å ligne fake. :)

Nå har jo ikke jeg sett de på annen måte enn under bandasjer og sports-bh da, men førsteinntrykket var faktisk "ikke mer...?". Haha, jeg synes ikke de er små etter å ha sett litt nærmere og tatt litt på de altså, men 450 blir nok absolutt ikke stort på meg. Jeg er ganske bred rundt brystet, så tror det kommer til å se ganske riktig ut. Ender nok opp med litt større enn jeg hadde mens jeg ammet, noe som for meg er helt perfekt!

MEN, jeg skal ikke nekte for at jeg har ligget her på sofaen og mer enn en gang tenkt at jeg kanskje skulle ha gått for 500.. :fnise: Jeg er iallefall veldig glad jeg gikk for 450 istedenfor 400!

Har du moderat eller høy profil forresten? over/under muskel?

Endret av HoneyBooBoo
Skrevet

Nå har jo ikke jeg sett de på annen måte enn under bandasjer og sports-bh da, men førsteinntrykket var faktisk "ikke mer...?". Haha, jeg synes ikke de er små etter å ha sett litt nærmere og tatt litt på de altså, men 450 blir nok absolutt ikke stort på meg. Jeg er ganske bred rundt brystet, så tror det kommer til å se ganske riktig ut. Ender nok opp med litt større enn jeg hadde mens jeg ammet, noe som for meg er helt perfekt!

MEN, jeg skal ikke nekte for at jeg har ligget her på sofaen og mer enn en gang tenkt at jeg kanskje skulle ha gått for 500.. :fnise: Jeg er iallefall veldig glad jeg gikk for 450 istedenfor 400!

Har du moderat eller høy profil forresten? over/under muskel?

Det er også min "bredhet" over skuldre og hofte som gjør at ganske store pupper ser normalt ut:) Jeg har også tenkt at kaaanskje jeg skulle tatt et hakk større. Haha! Det er underlig hvor lynfort men venner seg til den nye størrelsen.

Jeg har anatomiske, høy profil over muskel.

Skrevet

Det er også min "bredhet" over skuldre og hofte som gjør at ganske store pupper ser normalt ut:) Jeg har også tenkt at kaaanskje jeg skulle tatt et hakk større. Haha! Det er underlig hvor lynfort men venner seg til den nye størrelsen.

Jeg har anatomiske, høy profil over muskel.

Hehe, jeg får i det minste vente med å synse for mye før jeg faktisk har sett de ordentlig da. Så langt er jeg bare overlykkelig over å ha gjort dette her! :)

Skrevet

Den var veldig fin! Hadde en lignende på julebord, 1,5 uke etter opr. Man føler seg ikke altfor lekker med sportsBH og nedpressbånd under, men det gikk helt fint og syntes ikke:-)

Skrevet (endret)

Edit: dobbelpost

Endret av Lille v
Skrevet

kan ikke tro at jeg allerede har hatt de fantastiske puppene mine i 71 dager !! åh lykke

Silikon må virkelig være det beste jeg noen gang har gjort.

Liten oppdatering på min front

Er 170cm høy og veier 51kg

var 65B før (egentlig 60) og tok 285cc under muskel moderat profil med ru overflate.

I dag er jeg en 65E og utroooolig lykkelig :danse:

Skrevet

kan ikke tro at jeg allerede har hatt de fantastiske puppene mine i 71 dager !! åh lykke

var 65B før (egentlig 60) og tok 285cc under muskel moderat profil med ru overflate.

Yey! Go boobs!!! :0)

Så flott å høre fra noen som er så fornøyd:0) jeg elsker mine jeg og, men kunne godt tenkt meg at de var mye mykere og mer bevegelige...(40 dager postop) når ble dine myke?

Skrevet

Wee, så bra!! Godt å høre sånne suksesshistorier :)

Selv er jeg på min første dag etter operasjonen. Kjenner at det gjør mer vondt, men det er absolutt overkommelig. Ikke noe problem å komme seg opp og ned av senga, ikke noe problem å gå på do uten hjelp, og jeg kjenner det kommer til å gå bra å dusje alene på lørdag så lenge jeg har en stol å sette meg på så det blir lettere å vaske håret. Det eneste jeg har slitt med var å gå på do i dag tidlig, da alt av smertestillende var ute av kroppen. Uansett, trodde det her skulle være myyye verre, og håper min opplevelse fortsetter å holde seg like positiv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...