Gjest entwine90 Skrevet 3. mai 2013 #26841 Skrevet 3. mai 2013 Hei alle sammen, både dere som har operert og dere som skal operere Hvordan går det med dere? Nå er jeg 6 uker post-op, og har begynt med spilebh. Arrene har grodd veldig pent så vidt jeg kan se, og brystene føles bra, men gleder meg til de blir mykere, de er så harde enda Hei Med meg er det bra. Er bare 9 dager post-op. De siste dagene har det skjedd forandringer på puppene. De har allerede blitt ganske myke, og sårene har begynt å gro. Litt bekymret for at de har lagt feil størrelse i feil pupp, da den store er fortsatt endel større og tyngre. Får bare ta tiden til hjelp. I morgen skal jeg skifte teipen for første gang, gruer meg litt!
Lille v Skrevet 3. mai 2013 #26842 Skrevet 3. mai 2013 Hei Med meg er det bra. Er bare 9 dager post-op. De siste dagene har det skjedd forandringer på puppene. De har allerede blitt ganske myke, og sårene har begynt å gro. Litt bekymret for at de har lagt feil størrelse i feil pupp, da den store er fortsatt endel større og tyngre. Får bare ta tiden til hjelp. I morgen skal jeg skifte teipen for første gang, gruer meg litt! Gratulerer med nye pupper:-) Hadde du stor forskjell på str på innleggene? Hvor var det du var operert?
Stjernesamleren Skrevet 3. mai 2013 #26843 Skrevet 3. mai 2013 Er liksom så redd for å gjøre noe feil.. Jeg har ikke den bh-en selv, men jeg prøvde den for noen uker siden. Hvordan den kommer til å sitte over arret aner jeg ikke, det var ikke noe jeg tenkte på den gangen. Det eneste jeg husker er at jeg syntes den var liiiten i størrelsen. Måtte vel ha 40, og jeg har måtte ha 36 eller 38 i sånne type topper tidligere. Æsj da, blir litt risky å bestille over nett hvis den ikke er normal i størrelsen. Hei alle sammen, både dere som har operert og dere som skal operere Hvordan går det med dere? Nå er jeg 6 uker post-op, og har begynt med spilebh. Arrene har grodd veldig pent så vidt jeg kan se, og brystene føles bra, men gleder meg til de blir mykere, de er så harde enda 10 dager post-op her. Har hatt et veldig syteløst forløp. Har bare fått blåmerker over hele ene puppen. Ser mega merkelig ut! :D Til og med sykepleieren som fjernet stingene her forleden dag synes det så litt morsomt ut. Aaarh, jeg gleder meg til å bruke normal BH igjen! Er så lei, lei, lei sports-BH'en allerede!
HoneyBooBoo Skrevet 3. mai 2013 #26844 Skrevet 3. mai 2013 Wæææ! Tok av bandasjen i dag, greide ikke vente lenger. De er STORE!! Haha, jeg elsker det! Håper jo de setter seg mer på plass og sånn, men herregud, er jo tre dager etter operasjonen. Sååå glad jeg gjorde det her, verdt all smerten iallefall! Gleder meg til sommeren!!
Stjernesamleren Skrevet 3. mai 2013 #26845 Skrevet 3. mai 2013 Hvor sitter arrene deres, forresten? Det er ikke så lenge siden jeg ble operert, så brystene kommer til å forandre seg en del, men jeg under meg litt over hvor arrene er nå. De sitter liksom ganske langt inn på brystene, og slett ikke (i det som nå er) folden..
Gjest entwine90 Skrevet 3. mai 2013 #26846 Skrevet 3. mai 2013 LilleV: Takk Jeg la inn 350 og 320. Så 30 gram forskjell. PK antok på konsultasjonen at det var ca 30 gram forskjell. Kan jo hende han tok feil. Jeg opererte på Clinic Strømstad
*Bumblebee* Skrevet 3. mai 2013 #26847 Skrevet 3. mai 2013 Hvor sitter arrene deres, forresten? Det er ikke så lenge siden jeg ble operert, så brystene kommer til å forandre seg en del, men jeg under meg litt over hvor arrene er nå. De sitter liksom ganske langt inn på brystene, og slett ikke (i det som nå er) folden.. synes også mine er litt høye..ikke i folden.håper det jevner seg etter hvert.. har også litt double bubble, så må kansje fikse på det og. må vente ca 6 mnd før vi kan ta en avgjørelse på det.sånn ellers er jeg fornøyd, de er blitt mer "mine" nå og er myknet opp bra. Gleeder meg gil å bruke vanlige bher!! 4 uker postop idag.
Megogmine Skrevet 3. mai 2013 #26848 Skrevet 3. mai 2013 Hei dere! Jeg er idag/igår 8 uker post.op og jeg er bare så fantastisk lykkelig for de nye puppene mine! ! Skjønner ikke at jeg ventet i 10 år før jeg gjorde noe med det:) Det eneste jeg tenker nå er atde kunne vært større! La inn 520 cc i hver pupp, anatomiske proteser! Kunne sikkert hatt 600 uten at det hadde gjort noe! Jeg ser at noen kan begynne med spile bh etter 6 uker! ! hvilken klinikk sier det? Jeg må vente i 6 mnd og det er øeeenge å vente:( Til alle dere som venter på opr, gled dere! !
yoggi Skrevet 3. mai 2013 #26849 Skrevet 3. mai 2013 Hei dere! Jeg er idag/igår 8 uker post.op og jeg er bare så fantastisk lykkelig for de nye puppene mine! ! Skjønner ikke at jeg ventet i 10 år før jeg gjorde noe med det:) Det eneste jeg tenker nå er atde kunne vært større! La inn 520 cc i hver pupp, anatomiske proteser! Kunne sikkert hatt 600 uten at det hadde gjort noe! Jeg ser at noen kan begynne med spile bh etter 6 uker! ! hvilken klinikk sier det? Jeg må vente i 6 mnd og det er øeeenge å vente:( Til alle dere som venter på opr, gled dere! ! Jeg må også vente 6 mnd med spilebh:p
*Bumblebee* Skrevet 3. mai 2013 #26850 Skrevet 3. mai 2013 Jeg må vente tre mnd..litt forskjellig fra sted til sted tror jeg
Lille v Skrevet 3. mai 2013 #26851 Skrevet 3. mai 2013 Kunne bruke valgfri bh etter 6 uker..Merkelig med så forskjellig praksis
HoneyBooBoo Skrevet 4. mai 2013 #26852 Skrevet 4. mai 2013 Jeg fikk beskjed om 6 uker ) Forresten noen som vet hvor tidlig man kan se antydning til double bubble?
HoneyBooBoo Skrevet 4. mai 2013 #26854 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Jeg så det etter ca 3 uker.. Du så det ikke de første gangene du så ordentlig på puppene? Jeg ser (og kjenner) et tydelig skille på hvor puppene gikk før, men tenker at det er for tidlig å se sånt og at det helt sikkert blir annerledes når de faller mer på plass. Herregud, er jo dag 4 etter operasjonen i dag, det kan da ikke være mulig å se noe double bubble allerede nå? Jeg har tatt et bilde hvor man ser det.. Tenkte på å legge det ut en time eller to, sånn at noen med erfaringer kan se? Endret 4. mai 2013 av HoneyBooBoo
Stjernesamleren Skrevet 4. mai 2013 #26855 Skrevet 4. mai 2013 Jeg måtte google double bubble nå, for å se hvordan det egentlig ser ut. (Oh my freaking shit hvor mange bilder av virkelig, virkelig dårlige "boob jobs" som dukket opp!!) Når du sier du så det, var det forskjell i fold/arr, eller hadde du da fått utbuligen som man kan se på bilder? (Fikk desverre ikke til å sette inn illustrerende bilde.) Jeg så det etter ca 3 uker..
Godterirusk Skrevet 4. mai 2013 #26856 Skrevet 4. mai 2013 Jeg skal på konsultasjon neste onsdag! Teres Nobel med dr. Morten Haug. Noen som har erfaring med han? Jeg har ikke noe spes ønske om protese men tror jeg vil ha under muskel. Grugleder meg
tennissokker Skrevet 4. mai 2013 #26857 Skrevet 4. mai 2013 nå er kalenderen stappet fremover, og det er snart bare to uker til det er min tur, så tida flyr avgårde!! hvordan er det med dere? er ganske nervøs for hvordan det skal gå i bryllupet jeg er invitert i, bare 4 dager etter op.. håper jeg er heldig, og ikke har veldig smerter.. kjolen er hvertfall bestilt, og håper det går bra med sportsbh under http://www.sheinside.com/Sequined-Solid-Waist-Irregular-Chiffon-Dress-Pink-p-85944-cat-1727.html noen synspunkter på kjolen?
Mhaaa91 Skrevet 4. mai 2013 #26858 Skrevet 4. mai 2013 Jeg skal på konsultasjon neste onsdag! Teres Nobel med dr. Morten Haug. Noen som har erfaring med han? Jeg har ikke noe spes ønske om protese men tror jeg vil ha under muskel. Grugleder meg hei! jeg ble operert av Morten Haug på tirsdag, jeg er fornøyd så langt! :D har også en bestevennine som har blitt operert av han og hun er også fornøyd! 1
Godterirusk Skrevet 4. mai 2013 #26859 Skrevet 4. mai 2013 hei! jeg ble operert av Morten Haug på tirsdag, jeg er fornøyd så langt! :D har også en bestevennine som har blitt operert av han og hun er også fornøyd! Så spennende! Har hørt mye bra om han! Grugleder meg til konsultasjon. Hvor lenge ventet du på operasjon? Jeg lurer på om jeg vil ta i starten av juni men da blir jo sommeren ødelagt med tanke på bading, bikini, fine kjoler osv. Hvor lenge må du gå med sportsbh?
Mhaaa91 Skrevet 4. mai 2013 #26860 Skrevet 4. mai 2013 Så spennende! Har hørt mye bra om han! Grugleder meg til konsultasjon. Hvor lenge ventet du på operasjon? Jeg lurer på om jeg vil ta i starten av juni men da blir jo sommeren ødelagt med tanke på bading, bikini, fine kjoler osv. Hvor lenge må du gå med sportsbh? mhm, må jo vente med bading til etter 4-6 ukers tid, men tror da man kan sole seg før om man dekker til arra med teipen man må bruke og ha på bikini-topp! jeg var på konsultasjon 23 april også fikk jeg time 30 April altså en uke senere så det gikk veldig fort heldigvis! jeg må gå med sportsbh i 6 uker, kan bruke bh uten spiler og push up etter det, og push og spiler igjen etter 6 mnd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå