HoneyBooBoo Skrevet 1. mai 2013 #26822 Skrevet 1. mai 2013 Gratulerer så mye HoneyBooBoo;0) Tusen takk
Puppmania Skrevet 1. mai 2013 #26823 Skrevet 1. mai 2013 Yey! Go boobs!!! :0) Så flott å høre fra noen som er så fornøyd:0) jeg elsker mine jeg og, men kunne godt tenkt meg at de var mye mykere og mer bevegelige...(40 dager postop) når ble dine myke? Wee, så bra!! Godt å høre sånne suksesshistorier Selv er jeg på min første dag etter operasjonen. Kjenner at det gjør mer vondt, men det er absolutt overkommelig. Ikke noe problem å komme seg opp og ned av senga, ikke noe problem å gå på do uten hjelp, og jeg kjenner det kommer til å gå bra å dusje alene på lørdag så lenge jeg har en stol å sette meg på så det blir lettere å vaske håret. Det eneste jeg har slitt med var å gå på do i dag tidlig, da alt av smertestillende var ute av kroppen. Uansett, trodde det her skulle være myyye verre, og håper min opplevelse fortsetter å holde seg like positiv! Melli: Yayy boobs! Mine er blitt ganske bevegelige nå faktisk, musklene sitter fortsatt stramt, men bare slapp av, de blir veldig sakte men sikkert myke! Hos meg har det vært veldig sånn at jeg bare plutselig har fått litt mykere og litt mer bevegelige dag for dag. Nå disser de til og med når jeg pussertenna og hopper opp og ned ! haha. Honeybooboo: Gled deg til første dusjen ! Er kjempe gøy å smøre såpe over dem og kjenne på formen !! haha ! Selv fikk jeg hjelp av mamma og søster til å vaske håret, vi har badekar så jeg bare slang hodet over kanten der og ble vasket
HoneyBooBoo Skrevet 1. mai 2013 #26825 Skrevet 1. mai 2013 Honeybooboo: Gled deg til første dusjen ! Er kjempe gøy å smøre såpe over dem og kjenne på formen !! haha ! Selv fikk jeg hjelp av mamma og søster til å vaske håret, vi har badekar så jeg bare slang hodet over kanten der og ble vasket Haha, jeg gleder meg! Har faktisk tenkt endel på det, at jeg gleder meg til å ta på dem for å kjenne formen ordentlig. Prøver å forberede meg selv på at de helt sikkert ikke ser så pene ut enda, vil ikke bli skuffet. Skjønner jo at det tar tid før de faller ordentlig på plass. Grattis HoneyBooBoo. Håper formen er bra! Tusen takk! Formen er kjempefin den!
Stjernesamleren Skrevet 1. mai 2013 #26826 Skrevet 1. mai 2013 Haha, jeg gleder meg! Har faktisk tenkt endel på det, at jeg gleder meg til å ta på dem for å kjenne formen ordentlig. Prøver å forberede meg selv på at de helt sikkert ikke ser så pene ut enda, vil ikke bli skuffet. Skjønner jo at det tar tid før de faller ordentlig på plass. Smart! Min umiddelbare reaksjon på mine var .. Sånn ca. Men her en uke etter ser det allerede mye bedre ut:)
Gjest entwine90 Skrevet 1. mai 2013 #26827 Skrevet 1. mai 2013 Hei damer Jeg lurer på en ting. Jeg er bedt på fest 16.mai, og det er tre uker og en dag etter op. Kan jeg ha på ordentlig BH uten spiler for en kveld?
HoneyBooBoo Skrevet 1. mai 2013 #26828 Skrevet 1. mai 2013 Smart! Min umiddelbare reaksjon på mine var .. Sånn ca. Men her en uke etter ser det allerede mye bedre ut:) Ooooooh, gleder meg!! :D
HoneyBooBoo Skrevet 1. mai 2013 #26829 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Hei damer Jeg lurer på en ting. Jeg er bedt på fest 16.mai, og det er tre uker og en dag etter op. Kan jeg ha på ordentlig BH uten spiler for en kveld? Vet ikke hva som eeeegentlig er riktig, men jeg hadde gjort det hvis alt føltes bra og bh'en ga nok støtte. Finnes jo mange støttende og fine bh-er uten spiler. I mine papirer står det iallefall at man skal bruke en støttende bh uten spiler (f.eks sports-bh), og at man kan bruke bh med spiler etter 6 uker. Endret 1. mai 2013 av HoneyBooBoo
Milkyway Skrevet 1. mai 2013 #26830 Skrevet 1. mai 2013 Stolt over å ha gått hele dagen uten snus :) en uke til op fra i dag :D
HoneyBooBoo Skrevet 1. mai 2013 #26831 Skrevet 1. mai 2013 Stolt over å ha gått hele dagen uten snus :) en uke til op fra i dag :D Flink!! Jeg kuttet kraftig ned, men snuste allikevel litt helt til dagen før operasjonen. Har bare snust nikotinfri etter operasjonen da, men nikotinsuget nå er helt ekstremt.. Skulle gjerne vært like flink som deg, keep it up!
frk A Skrevet 2. mai 2013 #26832 Skrevet 2. mai 2013 Hey! Er det noen som vet om man kan ta solarium uken før operasjonen? Evt hvorfor kan man ikke?
Milkyway Skrevet 2. mai 2013 #26833 Skrevet 2. mai 2013 Hey! Er det noen som vet om man kan ta solarium uken før operasjonen? Evt hvorfor kan man ikke? Jeg hadde planer om å ta sol i dag, 6 dager til op.. Klarer ikke å finne en logisk grunn til at man ikke kan det.. ? Har du hørt det noe sted?
frk A Skrevet 2. mai 2013 #26835 Skrevet 2. mai 2013 Finner ingen logisk grunn jeg heller, men har hørt det før! Så tenkte bare å sjekke om noen andre hadde hørt noe
HoneyBooBoo Skrevet 2. mai 2013 #26836 Skrevet 2. mai 2013 Jeg døøør av at jeg klør så fælt! Under heeele bandasjen klør det, og jeg blir gal snart! MÅ virkelig hele den store bandasjen være på helt til lørdag? Er jo tape og ekstra bandasje over arrene under selve den store bandasjen (hvis det gir mening for noen av dere )
Stjernesamleren Skrevet 2. mai 2013 #26837 Skrevet 2. mai 2013 Jeg døøør av at jeg klør så fælt! Under heeele bandasjen klør det, og jeg blir gal snart! MÅ virkelig hele den store bandasjen være på helt til lørdag? Er jo tape og ekstra bandasje over arrene under selve den store bandasjen (hvis det gir mening for noen av dere ) Jeg kunne ta av alt (untatt tapen selvfølgelig) dagen etter, så jeg tviler på det er krise om du fjerner den:) Noen som har denne: http://www.hm.com/no/product/11081?article=11081-A ? I så fall: Hvordan sitter den mtp arret? Og hvordan er de i størrelsen?
HoneyBooBoo Skrevet 2. mai 2013 #26838 Skrevet 2. mai 2013 Jeg kunne ta av alt (untatt tapen selvfølgelig) dagen etter, så jeg tviler på det er krise om du fjerner den:) Noen som har denne: http://www.hm.com/no...article=11081-A ? I så fall: Hvordan sitter den mtp arret? Og hvordan er de i størrelsen? Er liksom så redd for å gjøre noe feil.. Jeg har ikke den bh-en selv, men jeg prøvde den for noen uker siden. Hvordan den kommer til å sitte over arret aner jeg ikke, det var ikke noe jeg tenkte på den gangen. Det eneste jeg husker er at jeg syntes den var liiiten i størrelsen. Måtte vel ha 40, og jeg har måtte ha 36 eller 38 i sånne type topper tidligere.
*Bumblebee* Skrevet 2. mai 2013 #26839 Skrevet 2. mai 2013 Jeg hadde kun tape, ingen bandasje! Så du kan nok trygt ta den bort
Karenina Skrevet 3. mai 2013 #26840 Skrevet 3. mai 2013 Hei alle sammen, både dere som har operert og dere som skal operere Hvordan går det med dere? Nå er jeg 6 uker post-op, og har begynt med spilebh. Arrene har grodd veldig pent så vidt jeg kan se, og brystene føles bra, men gleder meg til de blir mykere, de er så harde enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå