Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som har mer vondt i den ene! Idag har jeg fått dusjet igjen. Maaagisk! Idag er også første dagen jeg bare har tatt paracet :)

Men jeg lurer på ting til. Hvordan kan man oppdage infeksjon i sårene? Er så redd for å få det, og det er enda fem dager til jeg kan bytte teipen og se på sårene..

Du merker det når tapen ikke blir helt tørr, etter dusj, med føneren og det er en "skygge" under tapen som forandrer form... Hos meg var det en liten tråd som irriterte. Etter noen uker og to infeksjoner fant jeg den under en liten skorpe. Beh var veldig lett, ikke ha på tape før alt er helt tørt(noen dager) bruk vanlig plaster som du klipper til eller en luftig kompress. Var på klinikken og fikk klippet bort tråden og vips...helt fin igjen:0) det er bare å løfte litt på tapen om du har en real mistanke om at det er noe galt...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mc, ja jeg har fylde øverst der det var tomt før ;)

Det høres bra ut :)

Vil jo ha de litt fyldigere enn de er nå.

Hadde du moderat profil?

Skrevet

Jepp jeg har 340 cc og moderat profil. :)

Skrevet

Er fem uker+ og har ikke sjans til å lage kløft ennå.... Noen som vet når de blir mer bevegelige? De sitter fortsatt fast der de ble "plantet". Synes for øvrig de er dritfine og er kjempefornøyd, men er nok en gang utålmodig på ferdig resultat;0)

Hvor mye har de forandret seg på de 5 ukene? Er de blitt myke enda? Mine skal falle ganske mye "til ro" for at jeg skal bli fornøyd.. Nå (dag 5) ser de ganske merklige ut, men de har forandret seg en del.

Godt det ikke bare er jeg som har mer vondt i den ene! Idag har jeg fått dusjet igjen. Maaagisk! Idag er også første dagen jeg bare har tatt paracet :)

Men jeg lurer på ting til. Hvordan kan man oppdage infeksjon i sårene? Er så redd for å få det, og det er enda fem dager til jeg kan bytte teipen og se på sårene..

Først vil såret bli (enda mer) rødt og irritert, og så vil det begynne å væske. Hvis du er bekymret kan du skifte tapen nå. Bare vær veldig forsiktig og pass godt på hygienen.

Skrevet

Jo de har blitt mye mykere, men jeg håper at de blir mye mykere enn dette også. Det virker litt som alt som var min pupp er blitt mykt igjen mens protesen er fortsatt ganske hard... Pk mente de ville bli mykere, så jeg smører meg med tålmodighetskrem:0) har lært meg at det er nøklen i denne prosessen;0) skulle ikke se endelig resultater før etter minst tre mnd, og da har jeg også lenge igjen... Men mine har droppet, den ene litt mer enn den andre. Nå heles kroppens to halvdeler i forskjellig tempo og helt like kan jeg vel ikke forvente at de blir heller. Vi får veeeente å se;0)

Skrevet

Ang. amming og silikon folkens..

Hvordan er det?

Jeg slutta å amme, etter 1 år med baby hengende i puppene, ca i Januar. Så da har gått over tre måneder siden jeg sluttet (som jeg fikk beskjed om var minimum), men har fortsatt melk i puppene. Sånn noen dråper, når jeg klemmer på de. Har det noe å si? Glemte å spørre om det på konsultasjonen.

Gjest entwine90
Skrevet

Takk for svar :) Tror ikke jeg har infeksjon, bare litt føre-var :)

Nå har jeg så sinnnsykt vondt i hodet og ryggen! Stiv som en stokk. Håper jeg kan sove på siden snart..

Skrevet

Var så sikker på at jeg aldri skulle gå uten tape på arret jeg. I går bytta jeg for første gang, etter 13 dager. Leste nå at jeg skulle ha dusja før jeg satte på ny tape.

Har det noe å si at arret ikke blir dusja før neste tapebytte (om en uke), altså 3 uker etter op.? :S

• Liker 1
Skrevet

Har forresten enda et spørsmål:p

Hvor langt opp er det støttebåndet rett etter operasjonen?

Jeg skal i bryllup 4(!) dager etter op, og driver å ser etter kjole. Men må kanskje ha en som dekker hele overpartiet? Eller hvor lenge skal man gå med det støttebåndet?

Tror ikke jeg har noe ork til å reise på kjoleshopping etter op, så satser litt med å finne en nå :P

Skrevet

Var så sikker på at jeg aldri skulle gå uten tape på arret jeg. I går bytta jeg for første gang, etter 13 dager. Leste nå at jeg skulle ha dusja før jeg satte på ny tape.

Har det noe å si at arret ikke blir dusja før neste tapebytte (om en uke), altså 3 uker etter op.? :S

Tapen løsner lettere når den er våt, derfor er det smart å skifte etter en dusj:)

Skrevet

Har forresten enda et spørsmål:p

Hvor langt opp er det støttebåndet rett etter operasjonen?

Jeg skal i bryllup 4(!) dager etter op, og driver å ser etter kjole. Men må kanskje ha en som dekker hele overpartiet? Eller hvor lenge skal man gå med det støttebåndet?

Tror ikke jeg har noe ork til å reise på kjoleshopping etter op, så satser litt med å finne en nå :P

Det er ikke sikkert du får bånd. Skulle ikke du ha over muskel? Det har jeg og Fikk ikke bånd.

Men det er kanskje lurt med en dekkene kjole allikevel? Jeg var tilbake i det 'virkelige liv' i dag, og følte alle glodde på puppene mine!:P (kan være overdrevet innbilning, siden jeg ser er så bevisst om dem nå.)

Skrevet

Det er ikke sikkert du får bånd. Skulle ikke du ha over muskel? Det har jeg og Fikk ikke bånd.

Men det er kanskje lurt med en dekkene kjole allikevel? Jeg var tilbake i det 'virkelige liv' i dag, og følte alle glodde på puppene mine! :P (kan være overdrevet innbilning, siden jeg ser er så bevisst om dem nå.)

å, så gøy! hadde vært deilig å få slippe det:p skal ha over muskel ja:) vet du hva som er grunnen til at noen får og noen ikke får?

hehe, de glodde vel fordi de synes de var så fine da :D (eller bare du som er litt ekstra oppmerksom som du sier, siden du er veldig klar over det selv ;) )

hvordan har tiden etter operasjonen vært? :) det er vel dag 7 nå? eller tar jeg helt feil? orker ikke bla meg tilbake, har en vilter 1åring her som absolutt skal hjelpe meg å trykke:p

Skrevet

å, så gøy! hadde vært deilig å få slippe det:p skal ha over muskel ja:) vet du hva som er grunnen til at noen får og noen ikke får?

hehe, de glodde vel fordi de synes de var så fine da :D (eller bare du som er litt ekstra oppmerksom som du sier, siden du er veldig klar over det selv ;) )

hvordan har tiden etter operasjonen vært? :) det er vel dag 7 nå? eller tar jeg helt feil? orker ikke bla meg tilbake, har en vilter 1åring her som absolutt skal hjelpe meg å trykke:p

Det er noe med hvor stramt brystet er på undersiden, og om det er fare for at implantatet skal gli opp. Så det har nok ikke direkte noe med over/under muskel å gjøre.

I morgen er det en uke siden jeg blei operert, og tiden nå har vært myye bedre enn det skrekkscenarioet jeg hadde forestilt meg på forhånd!:D Jeg tok de her go'e, sterke pillene om kvelden de to første dagene, ellers har jeg klart meg på noen få Paracet/Ibux. Sove på ryggen har vært det verste med det hele synes jeg! :P

Jeg er helt vanvittig spent på å se det endelige resultatet. Måneder virker som årtusener nå!

Skrevet

Det er noe med hvor stramt brystet er på undersiden, og om det er fare for at implantatet skal gli opp. Så det har nok ikke direkte noe med over/under muskel å gjøre.

I morgen er det en uke siden jeg blei operert, og tiden nå har vært myye bedre enn det skrekkscenarioet jeg hadde forestilt meg på forhånd!:D Jeg tok de her go'e, sterke pillene om kvelden de to første dagene, ellers har jeg klart meg på noen få Paracet/Ibux. Sove på ryggen har vært det verste med det hele synes jeg! :P

Jeg er helt vanvittig spent på å se det endelige resultatet. Måneder virker som årtusener nå!

så bra at det har gått så fint! :) håper jeg er like heldig!

ja, ser for meg det blir bale å vente på det endelige resultatet.. akkurat ferdig med å telle ned dagene til operasjonen, så må man telle ned til puppene "normaliserer" seg også liksom:p

Skrevet

I morgen er dagen for meg!! Wææ, det her er skummelt. Kan iallefall bare glemme å få sove i natt :)

Skrevet

I morgen er dagen for meg!! Wææ, det her er skummelt. Kan iallefall bare glemme å få sove i natt :)

Masse lykke til :):):)

Skrevet

Hei nå håper jeg noen kan hjelpe meg! Teres Colosseum skriver i mine papirer at jeg kan bruke spilebh etter 6 uker. Men hører jo at andre må vente mye lenger? Hva er greia? Må jeg vente for sikkerhetsskyld? Evt hvorfor? :vetikke:

Skrevet

Hei nå håper jeg noen kan hjelpe meg! Teres Colosseum skriver i mine papirer at jeg kan bruke spilebh etter 6 uker. Men hører jo at andre må vente mye lenger? Hva er greia? Må jeg vente for sikkerhetsskyld? Evt hvorfor? :vetikke:

Jeg begynte med bh etter 6 uker. Ikke hatt noen som helst problemer med det. Ulik praksis rundt om kring, men skal legge til at jeg har over muskel da.

Gjest Monicaeh
Skrevet

Skulle gjerne hatt svar på det jeg også :-/ Du kan bruke det etter 6 uker, mens jeg må vente 6 mnd! Høres veldig rart ut at det skal være så stor forskjell.

Skrevet

Jeg kan bruke bh med spiler etter 3 mnd sa de på klinikken. . Ikke før pga arrene ikke skal ha noe press eller gnag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...