Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Under konsultasjonstimen prøvde jeg ulike størrelser, og havna på mellom 300 og 350. Så før op tegna han på meg, og skrev 360 og 320 på hver pupp, men i garantikortet (eller hva det er) så står det 350 og 330. Så det ble noen endringer underveis :) Jeg er såååå fornøyd :D Kjenner meg litt påkjørt over brystet idag, og litt ubehagelig i sårene. Men det blir bedre og bedre. Skulle du inn i førsten av mai?

Og nikotin; jeg snuser vanligvis en boks i løpet av et døgn, men har trappa ned litt nå etter op. Det er så godt med en trøstesnus når man har vondt.. haha..

Da er det samme situasjon jeg kommer til å være i :) mellom 300 og 350 :) så spent på hva det blir :D ja skal inn 8 mai.. Tror det kommer til å gå farlig fort frem til det ;) snuser litt over en boks om dagen så må begynne å trappe ned nå :P huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være en bra ting å bare kutte ordentlig ned da sikkert. Har kuttet ned mer enn jeg trodde jeg skulle klare så :P Vet dere hva nikotinen gjør? Altså, hvorfor er det så viktig å slutte?

Utover det som er nevnt om sårheling, burde du nevne for anestesilegen at du ikke har stoppet helt, da røyk øker risikoen for mange komplikasjoner ved narkose og postoperativt.

Skrevet

Hvor lenge sov dere andre på ryggen etter operasjonen? Jeg er kun på dag 4, men sliter sikkelig med å sovne på ryggen. Heller hele tiden mot siden :P

Skrevet (endret)

Forresten noen som har diabetes som har operert seg?? Noen som vet om det har noe å si, om kroppen feks lettere støter fra seg implantatene eller noe??

Endret av Milkyway
Skrevet

Hvor lenge sov dere andre på ryggen etter operasjonen? Jeg er kun på dag 4, men sliter sikkelig med å sovne på ryggen. Heller hele tiden mot siden :P

Jeg er to uker og fire dager post-op i dag. Sover fortsatt på ryggen.. Men i natt sov jeg endelig litt på siden og. Bare bygde opp med puter, så ikke implantatene ble presset av madrassen :)

Skrevet

Jeg tror det tok ca 4 uker før jeg begynte å legge meg over på siden, så du må nok belage deg på å ligge på ryggen ei stund til :)

Skrevet

Jeg tror det tok ca 4 uker før jeg begynte å legge meg over på siden, så du må nok belage deg på å ligge på ryggen ei stund til :)

Jeg er to uker og fire dager post-op i dag. Sover fortsatt på ryggen.. Men i natt sov jeg endelig litt på siden og. Bare bygde opp med puter, så ikke implantatene ble presset av madrassen :)

Ja, må vel bare bite det i meg og sove på ryggen en del lengre. Det er bare så vaanskelig! :P

Skrevet

Ja, må vel bare bite det i meg og sove på ryggen en del lengre. Det er bare så vaanskelig! :P

Trur jeg sov på ryggen i 4 mnd, mulig litt lenger og, men alle er jo ikke som meg heldigvis =) Og jeg hater å sove på ryggen, men kom meg nå gjennom det. Ble liksom litt vant med det etter så lang tid :P

Gjest entwine90
Skrevet

Er det vanlig å ha mer vondt i den ene puppen? :sjokkert:

Skrevet

Jeg har hatt det periodevis! Ble op.2/4. Men er blitt litt bedre nå, skal på ekstra kontroll på mandag så skal se hva pk sier da..men har litt mistanke om double bouble, er derfor jeg skal på kont. :( smertene er blitt bedre hvertfall, så tror du må ta tiden til hjelp om du er nylig operert.

Skrevet

Jeg har hatt det periodevis! Ble op.2/4. Men er blitt litt bedre nå, skal på ekstra kontroll på mandag så skal se hva pk sier da..men har litt mistanke om double bouble, er derfor jeg skal på kont. :( smertene er blitt bedre hvertfall, så tror du må ta tiden til hjelp om du er nylig operert.

Hva det? Dobbelt fold?

Jeg har ganske mye mer vondt i den ene! "Godt" å høre du også har det (forstå meg riktig nå:))

Skrevet

Google double bouble..eller double bubble.litt usikker på skrivemåten..

Det er en slags ekstra fold på en måte ja.man ser liksom hvor den tidligere folden har vært..sykt irriterende! ! Betaler ikke 40 000 for dårlig arbeid :( :( må høre med pk hva han mener, om det går seg til eller hva.

Gjest Monicaeh
Skrevet

Jeg hadde også mye vondere i det ene brystet. Men det kommer seg etterhvert :-)

Skrevet

er det jeg tenker, heller gå på en konsultasjon for mye, enn en for lite, just in case :)

men jeg følte meg veldig trygg på dr. ørner da, han forklarte veldig godt, og til og med mamma som var med likte ham, og det skal mye til!! :P

og han sa jo det at jeg hadde MER enn nok vev til å ta over, så jeg tviler på at han er så ute på jordet og sier det, uten at det er tilfelle:)

Hei. jeg ble operert av dr. Ørner i 2011. Han sa akkurat det samme til meg, at jeg hadde nok vev til å legge under osv. men jeg fikk ripling :-( men nå behøver det ikke skje med deg da, men jeg angrer veldig på at jeg ikke la under muskelen.

Skrevet

Jeg begynner å bli ganske sikker på at silikon er det rette valget for meg, men jeg har mange spørsmål jeg håper dere kan svare på! For tiden holder jeg på å gå ned i vekt, så ser ikke vits i å begynne å gå på konsultasjon osv, før jeg er ferdig med vektnedgang.

Jeg må operere i Trondheim. Noen som har operert her? Stokkan eller Aleris i Trondheim? Hvilke kirurger?

Hvor lenge før operasjon bør man slutte å snuse eller røyke?

Jeg er ca 80A nå, men cupen blir for stor for puppene mine, så jeg er vel heller en 75A tenker jeg (men der er omkretsen for liten. Vanskelig dette :fnise: ). Det største problemet bortsett fra at jeg synes de er alt for små, er egentlig formen på puppene. De er "trekantete" eller kjegleformet, eller hva jeg skal kalle det. Tenkte kanskje silikon ville fylle de ut mer, så de blir mer runde? Puppene mine blir bare runde hvis jeg fryser og brysvortene blir stive :rodme: Håper det er noe de får gjort noe med.

Jeg har ikke fått noen barn enda, og hvis alt går etter planen begynner vi å prøve på det om 2-3 år. Noen vil si at jeg bør vente med operasjon, men jeg orker rett og slett ikke å se slik ut lengre.. Har skjemtes i alt for lang tid på stranda, i bassenget, i garderoben osv. Jeg vil NYTE neste sommer. Noen andre her som har fått barn og har silikon? Hvordan gikk det?

Jeg vil gjerne ta operasjonen så nærme jul som mulig, vet dere når de bruker å ta juleferie? :fnise: Finner ikke noe på sidene deres.

Jeg har nok uendelig mye fler spørsmål, men akkurat nå lurer jeg aller mest på hvilke klinikker i Trondheim dere har best erfaring med :)

Skrevet

Er fem uker+ og har ikke sjans til å lage kløft ennå.... Noen som vet når de blir mer bevegelige? De sitter fortsatt fast der de ble "plantet". Synes for øvrig de er dritfine og er kjempefornøyd, men er nok en gang utålmodig på ferdig resultat;0)

Skrevet

Dere som har anatomiske proteser: Fikk dere litt fylde på toppen med de? Og er det lett å lage kløft? :)

Gjest entwine90
Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som har mer vondt i den ene! Idag har jeg fått dusjet igjen. Maaagisk! Idag er også første dagen jeg bare har tatt paracet :)

Men jeg lurer på ting til. Hvordan kan man oppdage infeksjon i sårene? Er så redd for å få det, og det er enda fem dager til jeg kan bytte teipen og se på sårene..

Skrevet

Jeg har en smal fingerbredde mellom de når de henger "løst", har ikke forsøkt med vanlig bh enda da men har neesten kløft med sportsbhen på.regner med jeg får kløft når jeg bruker en bh med mer støtte under og fra siden..håper da det!! :)

Skrevet

Mc, ja jeg har fylde øverst der det var tomt før ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...