Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det nevnte ikke min kirurg..håper egentlig jeg slipper ny op. Nå har mine to forskjellig str. så kan hende den ene må det nå.

Men da håper jeg egentlig at jeg er "ferdig med operasjon-få-pupper".

Kan det være noe med alderen, at er man ung så opererer man igjen etter amming, etc. ?

Uff...kanskje jeg bare får forberede meg på op om 15 år...

Er det flere her som har fått samme beskjed?

Når man opererer puppene og man er ung så har jo brystvevet en lang vei å gå. Naturlig endrer jo puppene seg mye opp igjennom livet,men implantatene følger ikke med. Antar at om jeg opererer om 10 år så er det også siste gang. For gudsskyld !!! Endret av Puppedama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også den beskjeden. Man burde sjekke status på implantatene etter 10-15 år, evt bytte....

Skrevet

hmm...da er det bare å belage seg på det ja..

Jeg har faktisk tenkt på hva implantatene vil gjøre med tiden. Husker bildet av en eldre dame med implantatene der puppene skal være og puppene nedover magen...Det bilde har florert på nettet så dere har sikkert sett det :)

Skrevet

hmm...da er det bare å belage seg på det ja..

Jeg har faktisk tenkt på hva implantatene vil gjøre med tiden. Husker bildet av en eldre dame med implantatene der puppene skal være og puppene nedover magen...Det bilde har florert på nettet så dere har sikkert sett det :)

ja, skikkelig kjipt bilde.....ellers så trøster jeg meg med god elastitet og ikke noe heng etter 40 år og ammet tre! Dette må jo gå bra:0) 15 år frem får bli som det blir...
Skrevet

ja, skikkelig kjipt bilde.....ellers så trøster jeg meg med god elastitet og ikke noe heng etter 40 år og ammet tre! Dette må jo gå bra:0) 15 år frem får bli som det blir...

Det er noen som har det ^^, Herregud,her er alt slapt!
Skrevet

Det er noen som har det ^^, Herregud,her er alt slapt!

. Joa, men du har sikkert hatt gleden av å ha pupper!!! Ble aldri mer enn liten B cup selv når jeg ammet. Ikke vanskelig å trekke seg sammen igjen da gitt;0) dessuten fikk jeg mine tre før jeg fylte 26, da er man jo "fresk" i kroppen og takler det meste! På tide med en real egotripp nå kjenner jeg. Drtispent på resultatet....klarer nesten ikke vente til op!!
Skrevet

. Joa, men du har sikkert hatt gleden av å ha pupper!!! Ble aldri mer enn liten B cup selv når jeg ammet. Ikke vanskelig å trekke seg sammen igjen da gitt;0) dessuten fikk jeg mine tre før jeg fylte 26, da er man jo "fresk" i kroppen og takler det meste! På tide med en real egotripp nå kjenner jeg. Drtispent på resultatet....klarer nesten ikke vente til op!!

Det er akkurat det jeg har. Har vel vært igjennom hele skalaen av størrelser på mine 30 år. Også er jeg ei skikkelig ku så jeg får veldig mye melk og puppene har blitt helt vrengt etter hver amming. Jeg var jo mye,mye større da jeg ammet enn jeg er nå med silikon,og etter amming er det kun hudfilla igjen. Oi så deprimerende!

Jeg ventet så lenge fra jeg bestilte time til konsultasjon før jeg bestilte time til operasjon. Gjorde ikke annet enn å tenke på pupper hele sommeren. Var så spent da dagen kom at jeg trodde jeg skulle sprekke! Og den følelsen da jeg tok av bandasjen kan ikke beskrives. Jeg var så sinnsykt glad! Gled deg :)

Skrevet

Jeg må inrømme at jeg er litt "crazy" om dagen! Tenker pupp 12 timer i døgnet..... Skal bli en lettelse på mange plan å få det gjort. Det har vært, og er, god terapi å ha dette forumet. Har jo ingen andre rundt meg som hadde overlevd besettelsen min...hihi tipper det ordner seg for deg jeg Puppedama. Det er jo fortsatt tidlig etter siste op. Men skulle du ønske deg flere barn også må jo det med i beregningen...sikkert lurt å la ting synke inn før du gjør noe mer med det første:0)

Skrevet

Jeg må inrømme at jeg er litt "crazy" om dagen! Tenker pupp 12 timer i døgnet..... Skal bli en lettelse på mange plan å få det gjort. Det har vært, og er, god terapi å ha dette forumet. Har jo ingen andre rundt meg som hadde overlevd besettelsen min...hihi tipper det ordner seg for deg jeg Puppedama. Det er jo fortsatt tidlig etter siste op. Men skulle du ønske deg flere barn også må jo det med i beregningen...sikkert lurt å la ting synke inn før du gjør noe mer med det første:0)

Bare 12 timer i døgnet? Synd jeg ikke får betalt for all den tid jeg har tenkt på pupper. Jeg blir snart gal av det her...

Jeg har ikke noe som helst tid til å operere før i slutten av mai så jeg har god tid. Bare så synd hjernen min ikke forstår det og kan gi meg fred;)

Skrevet

Må jo sove og jobbe litt også, men pupp døgnet rund ja! Uff, føler med deg....det er lenge å vente til mai. Synes mars er en evighet.....Rop ut om du blir frustrert så skal i alle fall jeg ( ogg sikkert flere med meg her) prøve å støtte deg i ventetiden!!

Skrevet

Må jo sove og jobbe litt også, men pupp døgnet rund ja! Uff, føler med deg....det er lenge å vente til mai. Synes mars er en evighet.....Rop ut om du blir frustrert så skal i alle fall jeg ( ogg sikkert flere med meg her) prøve å støtte deg i ventetiden!!

Takker så mye Melli,det får jeg nesten garantert behov for:)
Skrevet

Jeg har tatt løft . Og tillegg er jeg vel en av de yngste her inne ( vis jeg ikke tar helt feil) . Jeg opererte for 7 uker siden og arrene mine er slett ikke ille. Min pk sa at enten ble det løft eller at hu kunne putte en stor strl inn , de ville bli fine et til to år også ville bryst vevet slippe og de ville henge. . Det er en stor operasjon , eller en time lenger enn vanlig . Jeg var fin i form fra jeg våknet :) men alt dette kommer jo Ann på de forskjellige kroppene og hva man vil ha av resultat . Jeg har forresten også full følelse i begge , og hu sa garantien for at jeg ikke kunne amme igjen var liten . Men igjen , er vel inviduelt :)

Skrevet

Hei igjen :)

En liten oppdatering fra min side. Det har nå gått fem dager siden jeg opererte meg på Fornebuklinikken hos Pål Schistad. Jeg fikk lagt inn dråpeformede innlegg under brystmuskelen (225cc høyre/255cc venstre). Etter operasjonen hadde jeg så å si ingen smerter, og har egentlig ikke hatt noe særlig vondt siden.

Jeg er fryktelig blå under puppene og veldig hoven på sidene under armene. Er dette normalt?

MEN, en advarsel til alle som skal operere seg og som får legemiddelet Arcoxia på resept: Denne inneholder laktose, og dette var det ikke opplyst om i skrivet jeg fikk med! Jeg ble så fryktelig oppblåst etter operasjonen. Det så seriøst ut som jeg var gravid i niende måned og jeg hadde det helt forferdelig. Jeg fant tilfeldigvis ut da jeg leste pakningsvedlegget at den inneholdt laktose, og med en gang jeg sluttet med den ble jeg heldigvis bedre!

Jeg fikk med Triumph Tri-Action sports-bh fra klinikken, men denne gir veldig lite støtte. Kan noen anbefale en annen bh som gir litt mer støtte, og som er fornuftig å bruke den første tiden etter operajsonen? Når kan man begynne å gå med spileløse bh-topper, hvis dere skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Jeg har tatt løft . Og tillegg er jeg vel en av de yngste her inne ( vis jeg ikke tar helt feil) . Jeg opererte for 7 uker siden og arrene mine er slett ikke ille. Min pk sa at enten ble det løft eller at hu kunne putte en stor strl inn , de ville bli fine et til to år også ville bryst vevet slippe og de ville henge. . Det er en stor operasjon , eller en time lenger enn vanlig . Jeg var fin i form fra jeg våknet :) men alt dette kommer jo Ann på de forskjellige kroppene og hva man vil ha av resultat . Jeg har forresten også full følelse i begge , og hu sa garantien for at jeg ikke kunne amme igjen var liten . Men igjen , er vel inviduelt :)

Takk for at du delte Lellie:)
Skrevet

Hei jenter!eg skal på konsultasjon i morgen,gru/gleder meg! :) men eg tenkte å ha med en liste med aktuelle sp.mål,vil gjøre grundig forarbeid. Typisk meg å glemme det viktige jeg må spørre om;) kan dere tipse meg om ting eg bør huske på?

Skrevet

Hei jenter!eg skal på konsultasjon i morgen,gru/gleder meg! :) men eg tenkte å ha med en liste med aktuelle sp.mål,vil gjøre grundig forarbeid. Typisk meg å glemme det viktige jeg må spørre om;) kan dere tipse meg om ting eg bør huske på?

Spør om hvor mange av pasientene som har fått hard kapsel eller andre komplikasjoner. Om du skulle få kapsel, hvordan er det med garanti på ny operasjon? Spør om hvorfor de plasserer silikonen der de gjør, over eller under, fordel og ulemper med begge. Hvilken profil du bør ha, hvor mange gram osv og få kirurgen til å forklare hvorfor. Det er vel litt, men de andre har sikkert enda flere :)

Skrevet

Nei, den beskjeden fikk ikke jeg :-) Jeg har proteser med livstidsgaranti, og i utgangspunktet skal jeg ikke trenge å operere igjen. Men det er klart alt kommer an på endring i vekt, hvordan man reagerer på amming etc. Men som kirurgen min sa, det er mange som ikke får et endret resultat av disse tingene:)

Skrevet

Så kult! Det får du helt sikkert :-) når skal du operere igjen? Min hukommelse svikter den og :P

7 februar, altså torsdag neste uke! :D

Skrevet

hei igjen jenter,

jeg ser tydelig nå at det er størrelses forskjell på brystene mine. Altså der kirurgen har lagt inn mer, det er tre uker siden jeg opererte og jeg vet at det er for tidlig å se endelig resultat nå. Men det jeg lurer på er om brystene dropper også så vil jo det være ulik størrelse da også. Jeg føler at hun har kanskje lagt inn for mye. 240 i ene og 210 i andre.

Noen andre som opplever at puppene virker ulike i starten ?

Skrevet

7 februar, altså torsdag neste uke! :D

Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Hvor mye var det du skulle ha igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...