Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pupper blir en større versjon av puppene dine uten silikon. Hadde du mellomrom før, så vil du nesten få det samme mellomrommet etterpå, muligens litt mindre.

Det er korrekt,men når hevelsen slipper blir huden mer fleksibel og kløften blir tydeligere.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er korrekt,men når hevelsen slipper blir huden mer fleksibel og kløften blir tydeligere.

Det har blitt helt motsatt hos meg. Når hevelsen var der ble puppene bredere og stakk mer ut, etter hevelsen er gått ned er kløften også blitt mindre og mindre markant.

Skrevet (endret)

Det har blitt helt motsatt hos meg. Når hevelsen var der ble puppene bredere og stakk mer ut, etter hevelsen er gått ned er kløften også blitt mindre og mindre markant.

Her spiller helt sikkert elastisiteten i huden en stor rolle. Du har antagelig mer elastisk hud meg som at gått tilbake etter hevelse. Hos meg ble den strekt av hevelsen og puppene fikk mer naturlig kløft med tiden. Endret av Puppedama
Skrevet

Cupcake 92 -

flotte pupper du har fått :)

Cocco -

så fint at det går bra med deg etter op.

Puppedama -

Kan være greit å vente til etter sommere med å ta en evt ny op. Litt kjipt å gå med brystbånd/tape, ikke bade etc på sommeren. (ivertfall tenker jeg slik..)

Hvorfor er du redd for brystløft?

Min søster har tatt det, en på jobben, tre venninner, og tre bekjente.

Puppene er blitt kjempefine. Arrene er tynne, tynne striper, og jeg må utrolig nærme for å i det hele tatt se dem. De blekner med tiden og "forsvinner" merkelig nok. Kan ikke se det om man ikke visste det.

Noen av dem hadde pupper langt under armen så det ble arr langt under armen. Men det synes overhode ikke.

De er alle superfonøyd, og hadde glatt gjort det igjen.

Smulteringløft har jeg ikke hørt om noen som har tatt.

Hva sa kirurgen om å legge protese under muskelhinnen?

Om du går for større innlegg så må du tenke på at hvis du ha hud som lett strekker seg og ikke trekker seg sammen igjen, vil den påny strekke seg. Hva da? En evig rund-dans?

Har du vurdert å gå på konsultasjon andre steder bare for å få en "second opinion"?

Ellers er det flott at din kirurg tar deg på alvor, og ser problemet :)

Skrevet (endret)

Cupcake 92 -

Cocco -

Puppedama -

Kan være greit å vente til etter sommere med å ta en evt ny op. Litt kjipt å gå med brystbånd/tape, ikke bade etc på sommeren. (ivertfall tenker jeg slik..)

Puppene er blitt kjempefine. Arrene er tynne, tynne striper, og jeg må utrolig nærme for å i det hele tatt se dem. De blekner med tiden og "forsvinner" merkelig nok. Kan ikke se det om man ikke visste det.

Noen av dem hadde pupper langt under armen så det ble arr langt under armen. Men det synes overhode ikke.

Om du går for større innlegg så må du tenke på at hvis du ha hud som lett strekker seg og ikke trekker seg sammen igjen, vil den påny strekke seg. Hva da? En evig rund-dans?

Har du vurdert å gå på konsultasjon andre steder bare for å få en "second opinion"?

Når tiden strekker til så kommer jeg til å ta meg en runde for å høre litt hva ulike kirurger tenker om saken. Greit med ulike synspunkter:)

Grunnen til at jeg er litt tilbakeholden angående løft er at jeg har bare 1-1,5 cm å vinne på det. Er det verdt arrene da,tenker jeg...

Endret av Puppedama
Skrevet

Når tiden strekker til så kommerjegtil å ta meg en runde for å høre litt hva ulike kirurger tenker om saken. Greit med ulike synspunkter:)

Grunnen til at jeg er litt tilbakeholden angående løft er at jeg har bare 1-1,5 cm å vinne på det. Er det verdt arrene da,tenker jeg...

Tror nok de beste svarene på det får du av andre kirurger.

Men om det er et løft som skal til for at puppene blir bra så er det verdt det. Arrene er knapt synlige når tiden har gått. Men de synes jo en stund, og det er en stor operasjon. 1,5 cm er ikke mye, riktig det.

Men - du må sette det opp mot risikoen for å strekke huden enda mer hvis enda større implantater settes inn. Jeg aner ikke hva som er best, eller om du må ende med å "fjerne hud"/ta løft selv om du legger inn mer.

Hadde kirurgen noen anbefalinger?

Trodde kirurgen at huden ville strekke seg mer igjen hvis det ble lagt inn enda større implantater?

Litt over til noe annet for å sammenligne.Huden min har gått fint tilbake etter hevelsen. Jeg tok også fettsuging på magen, (fjernet 300) og der hang huden løs en periode etter at den enorme hevelsen gikk ned. Men nå, 3mnd etter, så er huden trukket seg sammen igjen. Kirurgen sa at det ikke var alle det skjedde på, og da måtte en liten mageplastikk til for å fjerne overskuddshuden. Så vi er alle forskjellige.

Skrevet

og skulle legge til på det siste avsnittet... at jeg vil tro at noen kriurger har vært borti dette før.

Har du funnet noe om det på andre forum?

Skrevet

Puppedama, jeg tror heller ikke du behøver å frykte løft så mye, har også to venninner som er strålende fornøyde med sine løft. Kan nesten ikke se arrene. Alt kommer vel ned til hvor store du vil ha (særlig mht elastiteten) og løft krever en superflink pk, det er jo et lite kunstverk å få dem penest mulig:0)

Skrevet

Det er en bekymring til og det er at jeg vet ikke om jeg er ferdig med barn,og med et løft så kan det vel bli problematisk å amme. For det andre har jeg mistet følelsen i en brystvorte,vil neppe miste den i den andre også. Det er ting min kirurg har nevnt i forhold til løft.

Det som har forårsaket at huden min har strekt seg er uansett ikke implantatene,men hevelsen. De var helt sprengte av hevelse første gangen,trodde brystvortene skulle gå i oppløsning. Den andre gangen ble jeg ikke hoven. Hvorfor huden henger nå er jeg overbevist om at er fordi implantatene har sklidd opp. Jeg kjenner at de sitter høyere.

Det er større risiko forbundet med et løft,enn for meg å legge inn implantater på nytt. Lommen er allerede der så operasjonen er liten sammenlignet med løft. Det som bekymrer kirurgen i forhold til større implantater er det estetiske. Han mener jeg kan fint ha store bryster siden jeg er såpass høy,men siden jeg er så slank er han vel redd det vil bli vulgært.

Skrevet

og skulle legge til på det siste avsnittet... at jeg vil tro at noen kriurger har vært borti dette før.

Har du funnet noe om det på andre forum?

De fleste velger å legge implantatene foran muskel. Da vil jeg ende opp med puppene langt ned på magen så det vil jeg ikke ha. Er heller ikke noe min kirurg vil anbefale.

Skrevet

Cupcake 92 -

Cocco -

Puppedama -

Så godt å lese det du skriver om at flere har fått fine og lite arr etter et løft! :-) Er så spent på hvordan mine blir. Snittet mitt går rundt brystvorten og bittelitt ned..ingenting under.

Skrevet

Med tanke på følesen i brystvorten kan den komme tilbake i løpet av ett til to år. Nervene bruker litt tid på å gro sammen igjen.

Ingen av de som jeg kjenner som har tatt løft har mistet følelsen i brystvortene. de har fått "overfølsomme" brystvorter istedet.

Amming er ikke noe problem, da de bruker enn annen type å flytte nipplene og melkegangene på enn før. De flytter nippelen og "stangen" sammen(aner ikke hva den heter ) og da er melkegangene i orden. De jeg kjenner fikk beskjed om at de fint kunne amme. Nå ha ingen av dem fått barn i ettertid.

Amming kan også bli et problem i forbindelse med implantater, sier noe.

Du må kanskje belage deg på en ny runde operasjoner etter ammerunde også da?

Klart det er en mindre op å legge inn større i de lommene du har. Hva skal til for at nye implantater ikke sklir opp? Visste han det?

Det estetiske må du avgjøre selv. Hva du kan trives med. Der er vi alle forskjellige.

Skrevet

Så godt å lese det du skriver om at flere har fått fine og lite arr etter et løft! :-) Er så spent på hvordan mine blir. Snittet mitt går rundt brystvorten og bittelitt ned..ingenting under.

Tror nok de vil bli kjempefine Cocco.

Bruk tapen og følg rådene du har fått av legen.

Ene jeg kjenner fikk betennelse i arret, men det ble fint etterpå allikevel :)

Men det tar litt tid før arrene blekner, så tålmodighet må man ha. Men resultatet blir bra.

Skrevet

Ok :-)Hvordan følte du de ble etterhvert? Blir de mindre etterhvert som ukene går, eller større etterhvert som de dropper? :-)

Jeg føler at de har blitt større. Særlig når de droppet. :-)

Skrevet

Med tanke på følesen i brystvorten kan den komme tilbake i løpet av ett til to år. Nervene bruker litt tid på å gro sammen igjen.

Ingen av de som jeg kjenner som har tatt løft har mistet følelsen i brystvortene. de har fått "overfølsomme" brystvorter istedet.

Amming er ikke noe problem, da de bruker enn annen type å flytte nipplene og melkegangene på enn før. De flytter nippelen og "stangen" sammen(aner ikke hva den heter ) og da er melkegangene i orden. De jeg kjenner fikk beskjed om at de fint kunne amme. Nå ha ingen av dem fått barn i ettertid.

Amming kan også bli et problem i forbindelse med implantater, sier noe.

Du må kanskje belage deg på en ny runde operasjoner etter ammerunde også da?

Klart det er en mindre op å legge inn større i de lommene du har. Hva skal til for at nye implantater ikke sklir opp? Visste han det?

Det estetiske må du avgjøre selv. Hva du kan trives med. Der er vi alle forskjellige.

I følge det jeg har lest av annen kirurg på forum så er det liten sjanse for at følelsen kommer tilbake hvis den kun er borte på en side. Akkurat det plager meg en hel del og jeg vil virkelig ikke risikere at det skjer på andre også! Uff.... Da hadde jeg blitt helt sykt fortvilet.

Jeg regner med ny operasjon om ca 10 år,var i grunn da jeg hadde tenkt å ta løft.

Hvis det blir ny operasjon og det blir lagt inn ny implantater så blir nok de såpass store at de fyller det rommet implantatene flytter seg på ,og derfor fortsatt blir "tunge" i bunn. Sånn som det er nå så har ikke jeg implantat nederst i puppen. Videre så er vel projeksonen det viktigste for å fylle ut den slappe huden. De vil med andre ord bli høyere enn bredere,hvis jeg har forstått det hele riktig :)

Skrevet

Regnet du med ny op om ti år??

Hvorfor det?

Har du ikke implantater med "livstidsgaranti"?

Håper du uansett valg blir fornøyd med sluttresultatet :)

Skrevet (endret)

Regnet du med ny op om ti år??

Hvorfor det?

Har du ikke implantater med "livstidsgaranti"?

Håper du uansett valg blir fornøyd med sluttresultatet :)

Jo,men naturen går sin gang i løpet av ti år:) Endret av Puppedama
Skrevet

Forøvrig også noe kirurgen nevnte,at de fleste operer etter 10-15 år

Skrevet

Forøvrig også noe kirurgen nevnte,at de fleste operer etter 10-15 år

Det nevnte ikke min kirurg..håper egentlig jeg slipper ny op. Nå har mine to forskjellig str. så kan hende den ene må det nå.

Men da håper jeg egentlig at jeg er "ferdig med operasjon-få-pupper".

Kan det være noe med alderen, at er man ung så opererer man igjen etter amming, etc. ?

Uff...kanskje jeg bare får forberede meg på op om 15 år...

Er det flere her som har fått samme beskjed?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...