Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har konsultasjon i morgen, og jeg har et kjapt spørsmål:

Hva hvis brystene mine er for små til å opereres? Kan det skje?

Tror det er svært liten sjangse for det! :) Tenk på at mange menn som ønsker å bli kvinner legger inn silikon, og mangen menn er jo ihvertfall flate :) Men veldig store implantater blir vell kanskje ikke mulig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er svært liten sjangse for det! :) Tenk på at mange menn som ønsker å bli kvinner legger inn silikon, og mangen menn er jo ihvertfall flate :) Men veldig store implantater blir vell kanskje ikke mulig

Åh det tenkte jeg ikke på engang! Takk for svar, det var beroligende :)

Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjon, kirurgen anbefaler 250 gram i hvert bryst, til nød 285g, men han var skeptisk. Så de blir ikke mer enn en B-cup, kanskje C. Vet ikke hva jeg synes, om det er vits da?

Men kirurgen var veldig hyggelig, og ikke minst ærlig. Likte han :)

Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjon, kirurgen anbefaler 250 gram i hvert bryst, til nød 285g, men han var skeptisk. Så de blir ikke mer enn en B-cup, kanskje C. Vet ikke hva jeg synes, om det er vits da?

Selvom det høres lite ut kan du få fint resultat med det , jeg har ei venninne som tok 230 og hennes pupper ser større ut enn mine 325 . Selvom hun ikke hadde noe utgangspunkt . Så det må ikke nødvendigvis så mye til :)

Skrevet

Tusen takk for det :) hvor opererte du deg og hos hvem ?

Jeg opererte hos Marius Barstad på Fornebuklinikken :-)

Skrevet

Hei, Jeg har lagt inn 240 ml i hvert bryst (165cm/54kg) og er veldig fornøyd med resultatet.

Hva er dine mål da?

250 ml vil jo utgjøre større forskjell på en "liten" jente, kontra en "stor" jente.

Hvilken BH str bruker du i dag? Jeg har gått fra 70B til 70D.

Skrevet

Jeg opererte hos Marius Barstad på Fornebuklinikken :-)

Ah, samme Pk jeg har tenkt å bruke :)

Skrevet

Takk for svar begge to :) jo det vil jo definitivt hjelpe :)

Jeg er 175 høy og ca 65 kg, og bruker 75A, men det er for stort. Så det skal bli spennende å kunne kjøpe en bh jeg kan fylle, for en gangs skyld :P

Skrevet

NÅ !!endelig kan jeg slenge meg på her :laugh:

Vurdert å legge inn siden ungd skolen, men mer seriøst de siste 2 årene..

Skulle under kniven høsten 11, men av flere årsaker måtte jeg trekke meg..

Nå ha jeg valgt ny klinikk ( Fornebu) og skal til Pål Schistad, som så mange har skrytt av.

Har konsultasjon 16 feb og tenker å signe meg opp til operasjon i juni. Gleder meg masse og skal følge godt med her inne, nå fremmover. Takk gud for denne siden!! :danse:

Skrevet

Ah, samme Pk jeg har tenkt å bruke :)

Anbefaler han :) Arrene har blitt veldig pene, nesten usynlige nå 10 uker etter operasjonen.

Skrevet

Takk for svar begge to :) jo det vil jo definitivt hjelpe :)

Jeg er 175 høy og ca 65 kg, og bruker 75A, men det er for stort. Så det skal bli spennende å kunne kjøpe en bh jeg kan fylle, for en gangs skyld :P

Litt vanskelig det der med strl osv . Som sagt venninnen min la inn mindre men virker større ( hun er også tyngre og lengre enn meg) mens jeg som er 161 og 52 kg med 325 har ikke noe store pupper , men helt normale . Men kirurgen har jo som oftest veldig bra peiling på hva som blir fint eller ikke :) satt noe operasjons dato da ?:)

Skrevet

Litt vanskelig det der med strl osv . Som sagt venninnen min la inn mindre men virker større ( hun er også tyngre og lengre enn meg) mens jeg som er 161 og 52 kg med 325 har ikke noe store pupper , men helt normale . Men kirurgen har jo som oftest veldig bra peiling på hva som blir fint eller ikke :) satt noe operasjons dato da ?:)

Ja får bare stole på ham :)

Har ikke det enda, selv om det fristet. Må bare holde hodet kaldt litt til, finne ut om jeg VIRKELIG vil, det er jo en stor avgjørelse..

Skrevet

. Lellie: hvor ble du op? Og av hvem? Jeg er 160/56 kg og skal også ha 300-350. Pk bestemmer når jeg ligger der hva som blir endelig str. Syntes du de var store med en gang? Er nemlig ikke ute etter for stort, men normalt stort når man er midt i livet! :0) er 40, og vil ikke se ut som 20( det får de som er 20 ta seg av) kunne du lagt ut et bilde? Ser det er mange som er snille og deler bilder;0)
Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli en smule frynsete i kantene av dette puppe-opplegget nå. Hadde jo omsider vent meg til de nye puppene og begynt å se på de som fine,så helt over natten sklir de opp på samme måte som sist og er plutselig ikke pene lenger i det hele tatt. Da har jeg jo gått igjennom en operasjon for ingenting. Det føles ikke bra!

Har dratt på brystbåndet så stramt jeg klarer å leve med,og det er stramt! Jeg har liten tro på at det hjelper,for jeg brukte jo brystbåndet hele tiden sist og det ble fortsatt ikke bra. Hvordan kan det bli bra nå som jeg tar det på etter 2 uker? Kjenner jeg har mine tvil. Frykter jo litt at det ikke er håp for meg,at kirurgen sier at vi har prøvd og det ble ikke bedre,da må du enten leve med det eller ta de ut. Kan si med en gang at jeg kommer til å bli over middels gal hvis jeg må ta de ut nå som min naturlige brystfold er senket. Samtidig kan jeg virkelig ikke gå med puppene hvis de blir som sist.

Aldri fred å få! Litt lei nå ja....

Skrevet

. Lellie: hvor ble du op? Og av hvem? Jeg er 160/56 kg og skal også ha 300-350. Pk bestemmer når jeg ligger der hva som blir endelig str. Syntes du de var store med en gang? Er nemlig ikke ute etter for stort, men normalt stort når man er midt i livet! :0) er 40, og vil ikke se ut som 20( det får de som er 20 ta seg av) kunne du lagt ut et bilde? Ser det er mange som er snille og deler bilder;0)

Jeg ble operert på Fornebu klinikken og av Mette Haga :) syns strl passer kroppen min veldig godt, jeg er veldig fornøyd :) absolutt ingen som kan se det med mindre jeg ikke står der naken ", . Hvem skal operere deg? Kan ta bilde og legge ut imorgen :)

Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli en smule frynsete i kantene av dette puppe-opplegget nå. Hadde jo omsider vent meg til de nye puppene og begynt å se på de som fine,så helt over natten sklir de opp på samme måte som sist og er plutselig ikke pene lenger i det hele tatt. Da har jeg jo gått igjennom en operasjon for ingenting. Det føles ikke bra!

Har dratt på brystbåndet så stramt jeg klarer å leve med,og det er stramt! Jeg har liten tro på at det hjelper,for jeg brukte jo brystbåndet hele tiden sist og det ble fortsatt ikke bra. Hvordan kan det bli bra nå som jeg tar det på etter 2 uker? Kjenner jeg har mine tvil. Frykter jo litt at det ikke er håp for meg,at kirurgen sier at vi har prøvd og det ble ikke bedre,da må du enten leve med det eller ta de ut. Kan si med en gang at jeg kommer til å bli over middels gal hvis jeg må ta de ut nå som min naturlige brystfold er senket. Samtidig kan jeg virkelig ikke gå med puppene hvis de blir som sist.

Huff. Det er forferdelig trist å høre. Men jeg nekter å tro at det ikke er mer å gjøre... :-/

Har du tenkt på (husker jeg sa dette i starten) men å gå på konsultasjon et annet sted?

Hvordan ser det ut nå egentlig?

Skrevet

La du de inn over eller under brystmuskelen ? Er det brystmuskelen som dytter de opp ? Og hvor lenge gikk du slik første gang ? Har jo lest fra flere at de kan flytte på seg , enten ved å "droppe" eller "skli opp" for så å bli normale igjen innen ett års tid . Hvor/når opererte du første gang? Og er det samme kirurg som har operert deg igjen ? Ble mange spørsmål på en gang, men håper du tar deg tid til å svare ;)

Skrevet

Huff. Det er forferdelig trist å høre. Men jeg nekter å tro at det ikke er mer å gjøre... :-/

Har du tenkt på (husker jeg sa dette i starten) men å gå på konsultasjon et annet sted?

Hvordan ser det ut nå egentlig?

Jeg tar først timen hos kirurgen min,og hvis jeg ikke føler meg vel med hans tilbakemelding så kommer jeg til å dra et annet sted.
Skrevet

La du de inn over eller under brystmuskelen ? Er det brystmuskelen som dytter de opp ? Og hvor lenge gikk du slik første gang ? Har jo lest fra flere at de kan flytte på seg , enten ved å "droppe" eller "skli opp" for så å bli normale igjen innen ett års tid . Hvor/når opererte du første gang? Og er det samme kirurg som har operert deg igjen ? Ble mange spørsmål på en gang, men håper du tar deg tid til å svare ;)

Jeg har lagt under muskel begge ganger. Akkurat hva som gjør at de sklir opp vet jeg ikke. Mine droppet først,men skled opp etter hvert,og i løpet av fire måneder så ble det bare værre og værre.

Samme kirurg begge ganger.

Skrevet

De ser forresten ut sånn som når de begynte å skli opp sist. Huden under er slapp og de blir høyere og høyere. Får veldig rar fasong..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...