ceca Skrevet 21. januar 2013 #24961 Skrevet 21. januar 2013 Har brukt sportsbh så å si hele tiden , dag og natt siden operasjonen :/ men kan det være musklen som holder igjen implantatet sånn at det ikke kommer ordentlig ut? .. Det var ikke slik for meg, så jeg vet ikke. Men nå studerte jeg ikke puppene så veldig i starten fordi jeg visste at det ville gå seg til med tiden, og de var "mindre pene" de første ukene.
Lellie Skrevet 21. januar 2013 #24962 Skrevet 21. januar 2013 Det var ikke slik for meg, så jeg vet ikke. Men nå studerte jeg ikke puppene så veldig i starten fordi jeg visste at det ville gå seg til med tiden, og de var "mindre pene" de første ukene. Det er det jeg har prøvd å unngå , men siden teipet forsvant så jeg alt mye bedre . Og er 6 uker siden jeg Opererte :/ men får ringe imorgen Men ang det du spurte om her , det er ikke ripling da?
~white lady~ Skrevet 22. januar 2013 #24963 Skrevet 22. januar 2013 Hehe, har dere lagt merke til reklamen fra Aleris i toppen? "Brystkirurgi-et spørsmål om selvfølelse". Tenker noen har fått snusen i at denne tråden her er temmelig aktiv... 1
~white lady~ Skrevet 22. januar 2013 #24964 Skrevet 22. januar 2013 Hei og takk for svar! Har tenkt på dette siden ungdommen, men er så ambivalent :/ er redd for å angre, men vil ikke ha det slik det er nå. Har bestilt time til konsultasjon, og det blir nok en av mange tenker jeg! Dessverre har vi bare en klinikk her som opererer bryster, så har ingen valgmuligheter :/ Må man betale alt med en gang, eller kan man delbetale? Jeg hadde bare en konsultasjon, var fornøyd med kirurgen og vi ble veldig fort enige. Så det er jo noe du må se an. Ang pris så var jeg mer opptatt av klinikkens rykte enn å få det så billig som mulig. Betalte hele summen med en gang, før jeg gikk inn til operasjon. Men man kan delbetale, de fleste klinikkene har en avbetalingsordning, eller du kan ta opp et forbrukslån etc i banken.
Karenina Skrevet 22. januar 2013 #24965 Skrevet 22. januar 2013 Jeg hadde bare en konsultasjon, var fornøyd med kirurgen og vi ble veldig fort enige. Så det er jo noe du må se an. Ang pris så var jeg mer opptatt av klinikkens rykte enn å få det så billig som mulig. Betalte hele summen med en gang, før jeg gikk inn til operasjon. Men man kan delbetale, de fleste klinikkene har en avbetalingsordning, eller du kan ta opp et forbrukslån etc i banken. Ja det er jeg også opptatt av Har fått time på torsdag, men tror nok jeg må ha flere konsultasjoner før jeg bestemmer meg.
RosaPrinsesse Skrevet 22. januar 2013 #24966 Skrevet 22. januar 2013 Hei, Er det noen her som har brukt andre teip ? Mepiform skal visst være veldig bra for arr, men litt dyr da. Noen her som kan dele sin erfaring ? :-) Jeg har ikke prøvd Mepiform, jeg byttet til silketeip (den heter bare det) når jeg begynte å reagere på Micropore. Silketeip sitter ganske dårlig, men den er MYE snillere mot huden, og ikke stort dyrere enn Micropore.
Milli30 Skrevet 22. januar 2013 #24967 Skrevet 22. januar 2013 Hvilken cup var du før og etter ? Og hvem opererte deg ? Pk'en som skal operere meg har lyst å legge inn ca det samme. Jeg er en liten 70a, 53 kg / 165 cm , gleder meg til å få ordnet dette Jeg har ca samme mål som deg (54 kg/165 cm) og la inn 240 gr, moderat profil under muskel. Jeg bruker 70D nå, var nok en 70B før. Jeg ønsket meg et naturlig resultat og det har jeg fått Vil tro du kommer til å fylle ut en 70D (minst) med 350 gr. Lykke til!
ceca Skrevet 22. januar 2013 #24968 Skrevet 22. januar 2013 Men ang det du spurte om her , det er ikke ripling da? Tror ikke det er ripling, det synes ikke, men det kjennes. Googlet litt og fant et annet forum og leste der. Der er det en som har akuratt samme, og fikk beskjed om at implantatene kan flytte litt på seg og at hun måtte vente til minst 6 mnd etter op før hun trengte tenke på en konsultasjon for å se på det (men så hadde hun rimelig lang reisevei)
ceca Skrevet 22. januar 2013 #24969 Skrevet 22. januar 2013 Destruit skrev 20 januar 2013 - 20:53: Hvilken cup var du før og etter ? Og hvem opererte deg ? Pk'en som skal operere meg har lyst å legge inn ca det samme. Jeg er en liten 70a, 53 kg / 165 cm , gleder meg til å få ordnet dette Jeg har ca samme mål som deg (54 kg/165 cm) og la inn 240 gr, moderat profil under muskel. Jeg bruker 70D nå, var nok en 70B før. Jeg ønsket meg et naturlig resultat og det har jeg fått Vil tro du kommer til å fylle ut en 70D (minst) med 350 gr. Lykke til! Jeg er 56kg/165 cm og la inn 360. Gikk fra en liten 70B og bruker 70E nå (eller75 DD når jeg ikke finner 70E). Puppene ser ut som en stor C-cup med klær, men er store uten klær. Men passer fint til kroppen min. Opererte på Fornebuklinikken , av Pål Schistad.
Banan Skrevet 22. januar 2013 #24970 Skrevet 22. januar 2013 Et par måneder etter min operasjon begynte jeg å se antydninger til strekkmerker på den ene puppen min, og etter hvert ble det bare enda mer synlig. Jeg var veldig flat fra før, og hadde jo for så vidt lite å fylle opp, så er kanskje ikke så rart, men er det vanlig? Noen andre som har opplevd lignende eller vet om det har noe man kan gjøre for å få det bort?
Melli Skrevet 22. januar 2013 #24971 Skrevet 22. januar 2013 Et par måneder etter min operasjon begynte jeg å se antydninger til strekkmerker på den ene puppen min, og etter hvert ble det bare enda mer synlig. Jeg var veldig flat fra før, og hadde jo for så vidt lite å fylle opp, så er kanskje ikke så rart, men er det vanlig? Noen andre som har opplevd lignende eller vet om det har noe man kan gjøre for å få det bort? hvor mye la du inn? Hva sa pk din? Er det lenge siden? Kan man klage tro, eller er det noe med liten skrift om det i samtykkeskjema? Strekkmerker pleier ikke bli borte dessverre, men de blekner og blir lyse med tiden. Har aldri hørt om noe produkt som tar det bort heller:( er det mye?
Puppedama Skrevet 22. januar 2013 #24972 Skrevet 22. januar 2013 hvor mye la du inn? Hva sa pk din? Er det lenge siden? Kan man klage tro, eller er det noe med liten skrift om det i samtykkeskjema? Strekkmerker pleier ikke bli borte dessverre, men de blekner og blir lyse med tiden. Har aldri hørt om noe produkt som tar det bort heller:( er det mye? Kan jo ikke klage på strekkmerker. Strekker man hud er det en stor mulighet for å få strekkmerker,sånn er det jo bare.
RosaPrinsesse Skrevet 22. januar 2013 #24973 Skrevet 22. januar 2013 Et par måneder etter min operasjon begynte jeg å se antydninger til strekkmerker på den ene puppen min, og etter hvert ble det bare enda mer synlig. Jeg var veldig flat fra før, og hadde jo for så vidt lite å fylle opp, så er kanskje ikke så rart, men er det vanlig? Noen andre som har opplevd lignende eller vet om det har noe man kan gjøre for å få det bort? Det finnes desverre ingenting å gjøre med strekkmerker. De blekner med tiden.
Melli Skrevet 22. januar 2013 #24974 Skrevet 22. januar 2013 RosaPrinsesse: er du fornøyd med ditt resultat og ikke minst med Skolleborg? Det virker som det er flere som drar på Fornebuklinikken enn Colosseum... Har nemlig blitt fortalt at han er den " tryggeste" pk. Hva er din erfaring?
Puppedama Skrevet 22. januar 2013 #24975 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Kom til to-ukersdagen nå også,også begynte jammen huden å henge igjen! Gjett hvem som har dratt på brystbåndet og strammet til? Nå som jeg endelig har blitt vant til å ha puppene der de er skal de for pokker ikke skli opp i haka igjen! Vet ikke om huden henger fordi de har sklidd opp eller hva det er,men frustrerende er det... Endret 22. januar 2013 av Puppedama
ceca Skrevet 22. januar 2013 #24976 Skrevet 22. januar 2013 Banan Trodde strekkmerkene ville komme litt kjappere enn etter et par måneder. Det er lite man kan gjøre med strekkmerker. De lysner med tiden heldigvis. Puppedama What??? Merkelige greier det der altså, at huden/puppene dine skal reagere slik... Eneste jeg kan si er at du må la tiden jobbe for deg, men bruk brystbåndet. Og sov med overkroppen litt høyere.. (aner ikke om det har noe å si etter to uker). Mine pupper "jobber" nok ennå,3 mnd siden op, for her har den ene puppen forandret seg slik at jeg kjenner implantatet i underkant. Leste et annet sted at det kunne gå seg til da implantater flytter på seg i prossessen (som regnes opp mot ett år). Så dette er en prosess hvor man er fonøyd, stusser på noe, reagerer på noe, og så håper vi sluttresultatet blir bra. Har du sagt ifra til kirurgen?
Puppedama Skrevet 22. januar 2013 #24977 Skrevet 22. januar 2013 Banan Trodde strekkmerkene ville komme litt kjappere enn etter et par måneder. Det er lite man kan gjøre med strekkmerker. De lysner med tiden heldigvis. Puppedama What??? Merkelige greier det der altså, at huden/puppene dine skal reagere slik... Eneste jeg kan si er at du må la tiden jobbe for deg, men bruk brystbåndet. Og sov med overkroppen litt høyere.. (aner ikke om det har noe å si etter to uker). Mine pupper "jobber" nok ennå,3 mnd siden op, for her har den ene puppen forandret seg slik at jeg kjenner implantatet i underkant. Leste et annet sted at det kunne gå seg til da implantater flytter på seg i prossessen (som regnes opp mot ett år). Så dette er en prosess hvor man er fonøyd, stusser på noe, reagerer på noe, og så håper vi sluttresultatet blir bra. Har du sagt ifra til kirurgen? Jeg får litt bange anelser,detter er jo faktisk akkurat det samme som skjedde sist. Skal til kirurgen om en uke,har mast betydelig på han denne gangen så har litt is i magen nå
RosaPrinsesse Skrevet 22. januar 2013 #24978 Skrevet 22. januar 2013 RosaPrinsesse: er du fornøyd med ditt resultat og ikke minst med Skolleborg? Det virker som det er flere som drar på Fornebuklinikken enn Colosseum... Har nemlig blitt fortalt at han er den " tryggeste" pk. Hva er din erfaring? Jeg er kjempefornøyd. Jeg har jo vært hos ham to ganger nå, en bukplastikk for tre år siden og nå brystforstørrelsen. Han er flink, seriøs og utrolig hyggelig, om enn litt kjapp.. Han svarer på alt man lurer på, men han snakker VELDIg mye, hehe. Jeg liker ham masse, oppfatter ham som en varm, omsorgsfull og flink kirurg.
Banan Skrevet 22. januar 2013 #24979 Skrevet 22. januar 2013 hvor mye la du inn? Hva sa pk din? Er det lenge siden? Kan man klage tro, eller er det noe med liten skrift om det i samtykkeskjema? Strekkmerker pleier ikke bli borte dessverre, men de blekner og blir lyse med tiden. Har aldri hørt om noe produkt som tar det bort heller:( er det mye? La inn alt som kirurgen mente det var plass til, 300g. Opererte 6. november, så begynner jo å bli en stund siden, så synes det var rart at strekkmerkene kom så lenge etterpå. Har ikke snakket med kirurgen om det, men viser det jo selvfølgelig når jeg skal på etterkontroll i slutten av februar. Det er litt, men er ikke kjempegale heller. Bryr meg egentlig ikke så mye, for vil heller ha disse strekkmerkene enn å være helt flatbrysta som før, men litt kjedelig er det jo.
ceca Skrevet 22. januar 2013 #24980 Skrevet 22. januar 2013 Jeg får litt bange anelser,detter er jo faktisk akkurat det samme som skjedde sist. Skal til kirurgen om en uke,har mast betydelig på han denne gangen så har litt is i magen nå Det skjønner jeg godt at du får. Hva sier han til dette? Blir spennende hva han sier neste uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå