Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt med spilebh bare 6 uker etter op.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I mine papirer fra klinikken står det at jeg kan begynne å bruke bh med spiler tidligst 6-8 uker etter operasjon. Er bare 2 uker siden op. så bruker fortsatt i sportsbh/bh fra klinikken.

Endret av Mik85
Skrevet

Ja. I mine papirer stod det at jeg kunne begynne med vanlige bh'er etter 6 uker. Har brukt "vanlige" spilebh'er siden det, ikke push up. Litt fordi jeg ikke har funnet noen som passer, litt fordi jeg tror det er best for puppene å virkelig få tid til å "sette seg" etter operasjonen, men mest fordi jeg føler at jeg ikke trenger det :)

Hei!

Skal kanskje opereres 11 desember og få lagt inn ca 280/300 g over muskel. Hvor mange dager tror dere det tar før jeg igjen kan sette meg ned foran en pc og jobbe med semesteroppgaven min? Jeg tenker; de bevegelsene er vell ikke særlig belastende? Iallefall med tanke på at jeg legger over muskel istedenfor under. Hva er deres erfaringer? :)

Btw: Tusen takk for svar!

Tror det kommer til å gå veldig fint :) Bare pass på å slappe av i skuldrene og armene, så er det nok ikke noe problem. Jeg skrev litt på dataen hver dag etter operasjonen :)

Skrevet

Jeg har lest litt rundt, og mentor og eurosilicone skal kjennes ganske like. Men eurosilicone skulle vist være litt mykere da det er tynnere skall på protesene. Men svarene varierer fra sted til sted.

En annen vesentlig forskjell er at Mentor og f.eks Allergan (de store merkene) er FDA godkjente. Altså godkjente til bruk i usa. Det er ikke Eurosilicone :)

tusen takk for svar! virkelig :D

Skrevet

Opererte selv på Colusseum for snart 2 uker siden, syns dem var veldig flinke, hyggelige, proffe.. :) Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte dem. Hvilken kirurg skal du bruke? Jeg var hos Dr.Roald, kjempe kul fyr :)

Skal operere hos Dr.Roald, imorgen!!! Uææææææ. Nervene begynner å komme nå. Selvfølgelig. :P

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Hadde min første treningstime i går etter ca 6,5 uke etter OP. Løp 2 km i ok tempo (nivå 10 på mølla) og var helt ødelagt etterpå (før OP løp jeg 1,5 mil i høyt tempo). Var ikke sliten-følelsen som stoppa meg, men jeg ble veldig svimmel, kvalm og nummen i hele kroppen. Hadde litt samme følelsen som når man nettopp våkner av narkosa etter OP. Skikkelig ekkel følelse. Noen som har opplevd det samme? Det merkelige var at jeg ikke fikk noe forvarsel, og løpingen i seg selv gjorde ikke vondt i puppene. Trodde ikke "gravdis gjennoppta trening" betydde å typ gå seg en tur! :P hehhe...

Skrevet (endret)

Skal operere hos Dr.Roald, imorgen!!! Uææææææ. Nervene begynner å komme nå. Selvfølgelig. :P

Å lykke til :) Han er veldig dyktig. Må få høre hvordan det gikk :)

Endret av Mik85
Skrevet

Cupcake92: Så synd du fikk så dårlig inntrykk på Fornebu. Jeg har ingenting vondt å si om de. jeg er superfornøyd!

Jeg har anatomiske, og er happy-clappy! :) Synes de bare blir finere og finere jeg! :)

Hvordan ser arrene deres ut, jenter? Føler at mine kan bli veldig pene etterhvert, fortsatt litt røde da, men det er gjort vakkert syarbeid! :)

Ville bare kommentere det med arr. Vi er jo operert av samme kirurg, og jeg må si at det er gjort en virkelig bra jobb! Mine vises nesten ikke, og jeg tror det skal godt gjøres at de vil utvikle seg annerledes enn dit de er på vei nå. Superfornøyd!!

Skrevet

Mine arr er kjempefine :-) ser de nesten ikke lenger og der er 12 uker siden op no.

Noen som føler at puppene har blitt større etterhvert? Hehe. Sportsbhene mine som jeg kjøpte 3 uker etter op er for små nå. Skjønner ingenting :-p de passet veldig fint da jeg kjøpte de.

Skrevet

Å lykke til :) Han er veldig dyktig. Må få høre hvordan det gikk :)

Tusen takk :D nå er jeg hjemme og formen er super, er bare så glad for at op gikk fint at jeg er ganske likegyldig til smertene. De var så snille og koselige der! Jeg er superhappy! Er full av bånd og bh og sånt nå, så ser jo ikke annet enn formen når jeg tar av genser. Men av det jeg ser er jeg superhappy! Passer supert til kroppen min :D nå ser jeg ikke ut som en som akkurat har kommer i puberteten på puppene mer. Jeg føler meg superfeminin :D jippi! Og narkose var jo ingenting å være redd for :P det var jo digg!

Skrevet

Ja. I mine papirer stod det at jeg kunne begynne med vanlige bh'er etter 6 uker. Har brukt "vanlige" spilebh'er siden det, ikke push up. Litt fordi jeg ikke har funnet noen som passer, litt fordi jeg tror det er best for puppene å virkelig få tid til å "sette seg" etter operasjonen, men mest fordi jeg føler at jeg ikke trenger det :)

Tror det kommer til å gå veldig fint :) Bare pass på å slappe av i skuldrene og armene, så er det nok ikke noe problem. Jeg skrev litt på dataen hver dag etter operasjonen :)

Ok, så bra :-) jeg fikk beskjed om å ikke bruke push up på 6 mnd, men spiller er ok så lenge det ikke gjør vondt. Hvor lenge siden er det du opererte igjen? Er arrene dine er fine?
Skrevet

I mine papirer fra klinikken står det at jeg kan begynne å bruke bh med spiler tidligst 6-8 uker etter operasjon. Er bare 2 uker siden op. så bruker fortsatt i sportsbh/bh fra klinikken.

3 uker siden min op. Har du tenkt å bruke vanlig spile bh etter 6-8 uker eller vente lenger? Jeg blir så usikker på hva som er best siden noen sier man skal vente 6 mnd...
Skrevet

3 uker siden min op. Har du tenkt å bruke vanlig spile bh etter 6-8 uker eller vente lenger? Jeg blir så usikker på hva som er best siden noen sier man skal vente 6 mnd...

I mine papirer står det at jeg kan bruke alle slags bher etter 6 uker, så jeg bruker spilebh nå, 7 uker etter op.

Skrevet

I mine papirer står det at jeg kan bruke alle slags bher etter 6 uker, så jeg bruker spilebh nå, 7 uker etter op.

Tok du under eller over muskel igjen? Tenker jeg kommer til å bruke spilebh men vente med push up. Var på lindex i sta, de har 25% på undertøy :-) kjøpte en protesebh som var uten spiler, den var veldig lik vanlig spilebh :-) så kjøpte jeg en med spiler.
Skrevet

Jeg tror jeg ser det litt ann. Hvis arrene er fine, og det ikke er ubehagelig å ha på spile-bh, så kommer jeg sikkert til å bruke spile etter 6-8 uker. Du da?

Skrevet

Tusen takk :D nå er jeg hjemme og formen er super, er bare så glad for at op gikk fint at jeg er ganske likegyldig til smertene. De var så snille og koselige der! Jeg er superhappy! Er full av bånd og bh og sånt nå, så ser jo ikke annet enn formen når jeg tar av genser. Men av det jeg ser er jeg superhappy! Passer supert til kroppen min :D nå ser jeg ikke ut som en som akkurat har kommer i puberteten på puppene mer. Jeg føler meg superfeminin :D jippi! Og narkose var jo ingenting å være redd for :P det var jo digg!

Narkose er bare digg ja :) Hehe, husker jeg var litt surrete på kvelden etter operasjonen, men da hadde jeg jo tatt Ketorax å da :P Gled deg til du kan ta av det store plasteret om 4 dager når du skal dusje! Puppene er myyye finere uten bandasjen/plasteret :)

Skrevet

Tok du under eller over muskel igjen? Tenker jeg kommer til å bruke spilebh men vente med push up. Var på lindex i sta, de har 25% på undertøy :-) kjøpte en protesebh som var uten spiler, den var veldig lik vanlig spilebh :-) så kjøpte jeg en med spiler.

Over :)

Ahhh, takk for tipset! Da skal jeg stikke innom lindex en dag :D

Skrevet

Jeg tror jeg ser det litt ann. Hvis arrene er fine, og det ikke er ubehagelig å ha på spile-bh, så kommer jeg sikkert til å bruke spile etter 6-8 uker. Du da?

Ja det samme tenker jeg :-) regner med det ikke har noe å si når noen kirurger mener det er ok. De som mener man bør vente er kanskje bare ekstra, ekstra forsiktige.
  • Liker 1
Skrevet

Narkose er bare digg ja :) Hehe, husker jeg var litt surrete på kvelden etter operasjonen, men da hadde jeg jo tatt Ketorax å da :P Gled deg til du kan ta av det store plasteret om 4 dager når du skal dusje! Puppene er myyye finere uten bandasjen/plasteret :)

Har tatt ketorax selv, men bare en halv, men føler meg småfull. Haha. Men hat kjøpt masse nye filmer, så koser meg ^^ gleder meg til å se dem! Er sykt å tenke på at de faktisk ikke har noen form for pushup/ordentlig bh, og de er såpass store! Haha. Men nå er de jo hovne da. :P men jeg gleder meg syyyyyyykt til å se!

Skrevet

Har tatt ketorax selv, men bare en halv, men føler meg småfull. Haha. Men hat kjøpt masse nye filmer, så koser meg ^^ gleder meg til å se dem! Er sykt å tenke på at de faktisk ikke har noen form for pushup/ordentlig bh, og de er såpass store! Haha. Men nå er de jo hovne da. :P men jeg gleder meg syyyyyyykt til å se!

Tok 1 i slengen jeg , + 2 paracet og 1 ibux :P Mye la du inn, å hva var utgangspunktet? (Du har vel skrevet det tidligere, men orker ikke lete :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...