Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om deres bh fra klinikken sitter stramt. Det skal jo være en sportsbh, og de sportsbhene jeg har brukt før har sittet stramt. Men denne jeg bruker nå er ikke så stram. Mer som en valig bh egentlig nå. Var nok noe strammere før.

Lurer på om jeg er nødt til å kjøpe ny sportsbh som sitter stramt til de siste ukene jeg skal gå med sportsbh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå 4 mnd etter operasjon spør første person meg om jeg har fått silikon! :) ingen som har kommentert det før nu :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk bhene jeg hadde bestilt fra change i går, og måtte jo prøve bhene (veeeldig forsiktig da). Kjøpte en Balconette i str 60E, helt uten vattering, og herregud så svære puppene så ut i bh i forhold til sportsbh :danse: Bhen satt helt perfekt, noe jeg aldri hadde trodd når jeg først så den, for cupen var sykt stor.

Gøy, gøy,gøy!

Skrevet

Lurer på om deres bh fra klinikken sitter stramt. Det skal jo være en sportsbh, og de sportsbhene jeg har brukt før har sittet stramt. Men denne jeg bruker nå er ikke så stram. Mer som en valig bh egentlig nå. Var nok noe strammere før.

Lurer på om jeg er nødt til å kjøpe ny sportsbh som sitter stramt til de siste ukene jeg skal gå med sportsbh.

Synes min og har blitt ganske slapp i omkretsen den siste tiden. Har den til og med på innerste hakket. De er gjerne ikke laget for å bli brukt 6 uker i strekk :P Haha

Hvor lenge siden er det op. din nå? jeg har under en uke igjen og gidder ikke kjøpe ny.

Skrevet

Jeg har min på innerste hakket. Tror det er viktigst at den sitter godt rundt, ikke at den skal stramme over brystene så vidt jeg skjønte. Fikk beskjed om at den skulle støtte, ikke holde dem oppe eller klemme dem inn.

Jeg har bestilt en til i en str mindre for å ha fremover (har 3-4 uker igjen jeg må bruke den), men kommer jo til å bruke den på trening etterhvert også :-)

Skrevet

Heeei,nå er det strax 6 måneder siden operasjon:) Ting har gått veldig bra! Men jeg synes det er rart jeg ikke har fått innkalling til klinikken for 6 månederskontroll,da dem skal ta etterbilder av meg...Er det flere her som ikke har fått innkalling? Eller kanskje jeg bare må vente litt til..

Skrevet

Heeei,nå er det strax 6 måneder siden operasjon:) Ting har gått veldig bra! Men jeg synes det er rart jeg ikke har fått innkalling til klinikken for 6 månederskontroll,da dem skal ta etterbilder av meg...Er det flere her som ikke har fått innkalling? Eller kanskje jeg bare må vente litt til..

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt selv.

Skrevet

Synes min og har blitt ganske slapp i omkretsen den siste tiden. Har den til og med på innerste hakket. De er gjerne ikke laget for å bli brukt 6 uker i strekk :P Haha

Hvor lenge siden er det op. din nå? jeg har under en uke igjen og gidder ikke kjøpe ny.

Jeg har en og en halv uke igjen.

Vet ikke om jeg bør kjøpe nye eller om det går bra at de ikke er så stramme. Fortsetter jeg med disse jeg har nå (sportsbh`ene) så kan jeg like gjerne begynne med vanlige bh føles det som...

Vet dere hvor viktig det er at bh er veldig stramme helt ut uke seks etter op ?

Skrevet

Jeg har en og en halv uke igjen.

Vet ikke om jeg bør kjøpe nye eller om det går bra at de ikke er så stramme. Fortsetter jeg med disse jeg har nå (sportsbh`ene) så kan jeg like gjerne begynne med vanlige bh føles det som...

Vet dere hvor viktig det er at bh er veldig stramme helt ut uke seks etter op ?

Bhen skal aldri være stram dvs klemme brystene, løfte dem opp el. Men bare gi litt støtte. Så hvis den ikke henger-henger på deg, så er det vel ikke vits i å bytte?

:-)

Skrevet

Sportsbhen jeg fikk av klinikken var aldri stram slik at den løftet eller strammet noe sted. Mm, sportsbhene jeg har brukt før, og bruker de jeg bruker nå er stramme og holder de skikkelig på plass under aktivitet.

Så det er nok riktig at den er litt løs:)

Skrevet

Nå målte jeg bhstr me den greien t change. Noen som har prøvd om det faktisk er riktig? Målt og bestilt en bh u den str de fikk og at den faktisk passet? Fikk 65F der inne, syns det hørtes stort ut :-p

Skrevet

Nå målte jeg bhstr me den greien t change. Noen som har prøvd om det faktisk er riktig? Målt og bestilt en bh u den str de fikk og at den faktisk passet? Fikk 65F der inne, syns det hørtes stort ut :-p

Jeg målte meg og ble 60e, og en annen gang jeg målte meg ble jeg 65dd, bestilte en av hver og 60e satt som et skudd :) men det varierer nok mye fra modell til modell da :)

Skrevet

Bhen skal aldri være stram dvs klemme brystene, løfte dem opp el. Men bare gi litt støtte. Så hvis den ikke henger-henger på deg, så er det vel ikke vits i å bytte?

:-)

Sportsbhen jeg fikk av klinikken var aldri stram slik at den løftet eller strammet noe sted. Mm, sportsbhene jeg har brukt før, og bruker de jeg bruker nå er stramme og holder de skikkelig på plass under aktivitet.

Så det er nok riktig at den er litt løs:)

Da kan jeg fortsette å bruke de jeg har. Den sitter greit rundt brystene, litt løsere enn da jeg fikk den, men kjenner at den sitter der. Så da regner jeg med at det er greit :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk samme str. Var akkurat som deg, usikker på om det var rett. Jeg kjøpte en bh og den satt utrolig fint. Gode bher der! :)

Skrevet

Skrev inn målene mine på change (72 /92 ) og fikk 65G.

Slakker jeg litt på båndet rundt så det blir 73 fikk jeg fortsatt 65 men F-cup.

Handlet to bh igår, og endte opp med 75DD.

Fant ingen bh i vanlige kjeder i str 70E, og 70DD var for liten i bredden på cupen.

Men det er en viss forskjell på 75DD/70E og 65G vel?

Eller er de like i cup bare str er forskjellig fra sted til sted?

Litt vanskelig å handle på nettsteder der det ikke er str tabell når man får så forskjellige cuper overalt.

Puppene så store ut i bh i forhold til i sportsbh som Nalaya skrev.

Skrevet

er det noen her inne som veier ca 49-50 kg og er rundt 163 cm som har tatt mer enn 340 gr silikon? :)

Skrevet

Fant ingen bh i vanlige kjeder i str 70E, og 70DD var for liten i bredden på cupen.

Litt vanskelig å handle på nettsteder der det ikke er str tabell når man får så forskjellige cuper overalt.

De har kanskje på kappahl? Mener at jeg har sett 70e der :)

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her tidligere om akkurat det. Du får bla litt:)
Skrevet

Puppedama

Fant det ;)

Vi bruker samme str ser jeg. Syntes dine pupper så mye større ut enn mine på bildene du har lagt ut. Men det er bredden på mine pupper som gjør at jeg må opp i den cup-str. Utrolig nok fyller de ut cupen, og det ser flott ut !

Elle May var det som passet her også.

Hvordan går det med puppene?

To uker til ny kontroll.

Var innom kappahl. Der hadde de kun DD i str 85 og oppover. Men jeg lurer på om det var passe utplukket i butikkene nå. Får ta en runde senere.

Kjøpte spilebh men tar ut spilene. Regner med at det går ok.

Cupene er formpresset. Men det er vel ingen krise?

Skrevet

er det noen her inne som veier ca 49-50 kg og er rundt 163 cm som har tatt mer enn 340 gr silikon? :)

Jeg veier 10 kg mer enn deg og la inn 365, under muskel. Ammet to barn så det var litt å fylle opp ;)

Det passer min kropp å ha denne str på puppene. Bare de faller mer ned nå så ser de natulige ut.

Har du snakket med en kirurg. De anbefaler deg str ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...