Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nalaya - ja valget var enkelt etter å vert begge stedene,det er viktig å føle seg komfortabel med kirurgen. Hehe ja er jo muligheter for at jeg har gitt feil intrykk av hva jeg ønsker fordi det skal ikke vere åpenbart på noen måte. Jeg skal ta med flere bilder på hva jeg ønsker så det ikke er tvil og kansje noen der med eksempel på hvordan jeg absolutt ikke ønsker :ler:

Sugargirl - Så bra!! Kjekt å høre om dei som er fornøgd :D Hadde du ønske om anatomiske før du var på konsultasjon eller var det pk som anbefalte det? Er det mulighet for at du vil sende bilde til meg som privat melding?

Kris123 - Så kjekt! ah mulig det blir endel spørsmål til deg ja :D Hvordan opplevde du konsultasjonen og pk? Var det han som anbefalte størrelsen til deg? Eg tenker at eg kommer til å si at jeg ikke ønsker noe mer en 360-400 ca. Spør deg også,er det mulighet for at du vil/kan sende bilde til meg på privat melding? Gøy at vi har så mye felles i forhold til by,klinikk,pk og kropp/utgangspunkt (dog du er litt høyere og lettere) :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nalaya - ja valget var enkelt etter å vert begge stedene,det er viktig å føle seg komfortabel med kirurgen. Hehe ja er jo muligheter for at jeg har gitt feil intrykk av hva jeg ønsker fordi det skal ikke vere åpenbart på noen måte. Jeg skal ta med flere bilder på hva jeg ønsker så det ikke er tvil og kansje noen der med eksempel på hvordan jeg absolutt ikke ønsker :ler:

Sugargirl - Så bra!! Kjekt å høre om dei som er fornøgd :D Hadde du ønske om anatomiske før du var på konsultasjon eller var det pk som anbefalte det? Er det mulighet for at du vil sende bilde til meg som privat melding?

Kris123 - Så kjekt! ah mulig det blir endel spørsmål til deg ja :D Hvordan opplevde du konsultasjonen og pk? Var det han som anbefalte størrelsen til deg? Eg tenker at eg kommer til å si at jeg ikke ønsker noe mer en 360-400 ca. Spør deg også,er det mulighet for at du vil/kan sende bilde til meg på privat melding? Gøy at vi har så mye felles i forhold til by,klinikk,pk og kropp/utgangspunkt (dog du er litt høyere og lettere) :lillesky:

Jeg syns at konsultasjoner var grei, men er enig i at Bugge er litt spesiell :-p han anbefalte str til meg ja. Så var jeg litt usikker først, men bestemte meg til slutt for å ta det han anbefalte. Nå er det greit, men tror ikke jeg ville gått for noe særlig større enn det jeg har. Syns det passer fint til meg :-) Syns 360-400 høres fornuftig ut til deg, jeg :-)

Jeg kan sende bilde på inbox seinere i dag, men er på jobb nå så passer seg ikke helt her :-p hehe

Skrevet

Hallo,

Er det noen som har startet å trene igjen? På fredag er det 6 uker siden min OP, noe som betyr at jeg kan gjennoppta trening OG bruke bh uten spieler/pushup.

Lurer på åssen folk har trent etter OP ? skjønner at man ikke bør prøve å makse styrken sin i benk feks, men kan man jogge? eller bør man holde seg til typ spinning og styrke på bein osv en god stund i starten? evt hvor lenge? står ingenting om dette i skrivet fra kirurgen - står kun at man gradvis kan gjennoppta trening og idrettslige aktiviteter. Hva ligger i ordet "gradvis" er vel egentlig mitt spørsmål! hehe... Herreguuuud som jeg gleder meg btw!!

Har også bestilt meg BH`er og 2 bikinier fra VS som jeg får om 2 uker. Blir spennende å se om de passer *krysse fingrene*. Noen som har erfaringer fra str derfra forresten?

Skrevet

Hadde tenkt på det forhånd, for jeg ville at de skulle se naturlige ut og helst unngå silikonlooken, er ikke helt typen til det. Vi snakket om forskjellige str og implater, og hun sa at anatomiske ville se penest ut på meg. Jeg er veldig tynn midje og flat mage, så skikkelige store runde baller ville ikke sett bra ut.

De er runde og fine altså, de ser runde ut, men har en veldig fin overgang fra brystkasse til bryst.

Sender bilde når jeg får tilgang på data:)

Skrevet (endret)

Hallo,

Er det noen som har startet å trene igjen? På fredag er det 6 uker siden min OP, noe som betyr at jeg kan gjennoppta trening OG bruke bh uten spieler/pushup.

Lurer på åssen folk har trent etter OP ? skjønner at man ikke bør prøve å makse styrken sin i benk feks, men kan man jogge? eller bør man holde seg til typ spinning og styrke på bein osv en god stund i starten? evt hvor lenge? står ingenting om dette i skrivet fra kirurgen - står kun at man gradvis kan gjennoppta trening og idrettslige aktiviteter. Hva ligger i ordet "gradvis" er vel egentlig mitt spørsmål! hehe... Herreguuuud som jeg gleder meg btw!!

Har også bestilt meg BH`er og 2 bikinier fra VS som jeg får om 2 uker. Blir spennende å se om de passer *krysse fingrene*. Noen som har erfaringer fra str derfra forresten?

Jeg har startet å trene :-) Er vel snart 10 uker siden min op, men startet å trene 6, 5 uke etter op :-) Begynte da å gå på timer på sats, dans og aerobic. Tok det litt med ro i begynnelsen og prøvde å ikke hoppe og veive med armene for mye over hodet. Nå trener jeg som normalt.

Hadde min første styrkeøkt på mandag som var da, har ventet litt ekstra med det. Tok det veldig rolig på brystmusklene og begynte med litt mindre vekter enn jeg pleier for å være sikker. Alt har gått fint her i hvert fall. Har trent 3-4 ganger pr uke siden eg begynte igjen :-)

Endret av kris123
Skrevet

Hei!

Idag har jeg vært på konsultasjon på colosseumklinikken, og jeg er så glad! Der ble jeg virkelig hørt! Da blir det op på onsdag. 400 cc under muskel. Jeg gleder meg! :D følte meg mye bedre tatt imot der enn på fornebuklinikken.

• Liker 1
Skrevet

Cupcake92: Så synd du fikk så dårlig inntrykk på Fornebu. Jeg har ingenting vondt å si om de. jeg er superfornøyd!

Jeg har anatomiske, og er happy-clappy! :) Synes de bare blir finere og finere jeg! :)

Hvordan ser arrene deres ut, jenter? Føler at mine kan bli veldig pene etterhvert, fortsatt litt røde da, men det er gjort vakkert syarbeid! :)

Skrevet

Cupcake92: Så synd du fikk så dårlig inntrykk på Fornebu. Jeg har ingenting vondt å si om de. jeg er superfornøyd!

Jeg har anatomiske, og er happy-clappy! :) Synes de bare blir finere og finere jeg! :)

Hvordan ser arrene deres ut, jenter? Føler at mine kan bli veldig pene etterhvert, fortsatt litt røde da, men det er gjort vakkert syarbeid! :)

Søsteren min skal operer seg der, så hun er fornøyd. Kan hende jeg bare var uheldig. Men men :D det gjør jo ikke noe, nå får jeg det som jeg føler er riktig!

Skrevet

Hei!

Idag har jeg vært på konsultasjon på colosseumklinikken, og jeg er så glad! Der ble jeg virkelig hørt! Da blir det op på onsdag. 400 cc under muskel. Jeg gleder meg! :D følte meg mye bedre tatt imot der enn på fornebuklinikken.

Hei:)! så bra du følte deg bedre ivaretatt på colosseum:) var der på konsultasjon i sommer, og følte meg veldig trygg der:) har planer om å ta silikon til sommeren neste år:) er student og må spare opp litt penger først;) har et spm til deg, ser du skriver at du helst bare vil ha lokalbedøvelse, får du det hos colosseum? jeg har veldig angst for den narkosen, er så redd for å bli kvalm og kaste opp pga den.. er bare ett sted jeg har funnet ut (i følge nettsidene) at man kan velge mellom narkose og lokalbedøvelse, og det er på terres klinikken i drammen:p

Skrevet

Hei:)! så bra du følte deg bedre ivaretatt på colosseum:) var der på konsultasjon i sommer, og følte meg veldig trygg der:) har planer om å ta silikon til sommeren neste år:) er student og må spare opp litt penger først;) har et spm til deg, ser du skriver at du helst bare vil ha lokalbedøvelse, får du det hos colosseum? jeg har veldig angst for den narkosen, er så redd for å bli kvalm og kaste opp pga den.. er bare ett sted jeg har funnet ut (i følge nettsidene) at man kan velge mellom narkose og lokalbedøvelse, og det er på terres klinikken i drammen:p

Jeg tror ikke Colosseum tilbyr lokalbedøvelse, men det må du nesten høre med dem om. Jeg har vært der to ganger, og ikke reagert på narkosen i det hele tatt. De er veldig, veldig flinke på Colosseum!

Skrevet

Jeg tror ikke Colosseum tilbyr lokalbedøvelse, men det må du nesten høre med dem om. Jeg har vært der to ganger, og ikke reagert på narkosen i det hele tatt. De er veldig, veldig flinke på Colosseum!

Jeg ringte inn og spurte, hun sekretærdama sa at i løpet av de 12 årene hun har jobbet der, er det kun en som har villet gjort det kun med lokalbedøvelse. Hun anbefalte at man tok narkose, det var visstnok det beste for pasienten og kirurgen.

Skrevet

Jeg er også høy og slank og har 295 over muskel, protesekantene viser forsåvidt kun når jeg står naken å løfter armene over hodet :P Syntes 320 hørtes bra ut siden du er så høy :)

Hei. Jeg er 179 og veier 59 kg. Jeg tok silikon for to uker siden. 275g under muskel. Kjempe fornøyd. Var hos to kirurger, og der jeg ikke opererte sa han at jeg kunne ta over muskel visst jeg ikke ville ha mer enn 200 g. Så mente han at visst jeg skulle ta under muskel kunne jeg ta opptil 400g, sa jeg hadde mye brystvev. Jeg valgte et annet sted og der sa de under muskel uansett. jeg stod mellom 275 og 300, og gikk for 275. Etter operasjonen sa de at jeg ikke hadde hatt plass til mer, så flaks jeg ikke forventa mer. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt konsultasjon et annet sted også! Hvertfall hvis du er ganske tynn som meg. Greit med to vurderinger uansett :-)
Skrevet

Når begynte dere å støvsuge og vaske etter operasjonen? Mener de sa 3 uker til meg på klinikken. Blir gal av alle hybelkaninene, så må si jeg gleder meg :-)

Skrevet

Når begynte dere å støvsuge og vaske etter operasjonen? Mener de sa 3 uker til meg på klinikken. Blir gal av alle hybelkaninene, så må si jeg gleder meg :-)

Etter 4 horrible uker....
Skrevet

Svært forsiktig etter omtrent halvannen uke.. Støvsuget bare gulvene da, og rørte nesten ikke teppet... Bare dro støvsugern litt forsiktig over, ingen dytting :P

Skrevet

noen som har erfaring med aleris i oslo?

Skrevet

Hvor lang tid tok det før brystene deres myknet skikkelig, og droppet? Jeg tror jeg kan se antydning til at venstre er på vei ned, det ser litt mer naturlig ut og litt lavere, men ellers er de omtrent som de har vært hele veien... Om enn mye mykere, selvsagt. Er selvsagt forferdelig utålmodig her, skjønner jeg :fnise:

(Dag 18 i dag)

Skrevet

noen som har erfaring med aleris i oslo?

Jeg ble operert av margareth bruheim på Nesbruplastikkirurgi. Hun er også på Aleris, kjempe dyktig!! Kan virkelig anbefale henne!
Skrevet

Hei!

Opererte selv på Colusseum for snart 2 uker siden, syns dem var veldig flinke, hyggelige, proffe.. :) Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte dem. Hvilken kirurg skal du bruke? Jeg var hos Dr.Roald, kjempe kul fyr :)

Skrevet

Nå har jeg vært på change å shoppet bher. 4 stk.var i butikken så de målte meg. Ble en i 65i og 3 70h. Ble litt sjokkert over str må jeg si :-p hehe. Men nå har jeg i hvert fall noen som sitter veldig bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...