Mik85 Skrevet 1. desember 2012 #23841 Skrevet 1. desember 2012 Nå har jeg vært på change å shoppet bher. 4 stk.var i butikken så de målte meg. Ble en i 65i og 3 70h. Ble litt sjokkert over str må jeg si :-p hehe. Men nå har jeg i hvert fall noen som sitter veldig bra :-) I og H?? Åj! Mye har du lagt inn?
kris123 Skrevet 1. desember 2012 #23842 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Ikke mer enn 355 under muskel så ikke spør meg ka som skjer med de der str :-p hehe. Begynte liksom å lure på kor de som virkelig har store pupper finner sine bher for jeg føler ikke selv at mine er spesielt store :-p Endret 1. desember 2012 av kris123
Mik85 Skrevet 1. desember 2012 #23843 Skrevet 1. desember 2012 Hehe okei. Spent på hva min størrelse blir.. Hadde B cup å la inn 375 og 400. Men så hadde jeg litt å fylle opp etter amming.. Men ei venninne av meg sa hun bruker C i bh fra H&M , men da hun målte seg i en undertøysbutikk på Majorstua måtte hun opp i DD !! Såe.. Skjønner ikke helt hvorfor det er så stor forskjell .. 1
kris123 Skrevet 2. desember 2012 #23844 Skrevet 2. desember 2012 Hehe ja. Ikke vet jeg men jeg har prøvd å finne bh på hm og Cubus, men ingenting har passet så då tenkte eg at d var greit å gå å få målt meg å få hjelp i en undertøysbutikk :-)
Gurip Skrevet 2. desember 2012 #23845 Skrevet 2. desember 2012 Hallo, Er det noen som har startet å trene igjen? På fredag er det 6 uker siden min OP, noe som betyr at jeg kan gjennoppta trening OG bruke bh uten spieler/pushup. Lurer på åssen folk har trent etter OP ? skjønner at man ikke bør prøve å makse styrken sin i benk feks, men kan man jogge? eller bør man holde seg til typ spinning og styrke på bein osv en god stund i starten? evt hvor lenge? står ingenting om dette i skrivet fra kirurgen - står kun at man gradvis kan gjennoppta trening og idrettslige aktiviteter. Hva ligger i ordet "gradvis" er vel egentlig mitt spørsmål! hehe... Herreguuuud som jeg gleder meg btw!! Har også bestilt meg BH`er og 2 bikinier fra VS som jeg får om 2 uker. Blir spennende å se om de passer *krysse fingrene*. Noen som har erfaringer fra str derfra forresten? Jeg begynte å trene forsiktig etter 6-7 uker. Jeg trener mest styrke, så begynte med push ups på knærne mot senga, så på gulvet og så vanlige, strake push ups. Jeg var med på en aerobictime etter 7-8 uker og det gikk veldig fint. Jeg ville begynt å gå turer, jogge forsiktig og teste styrken litt hjemme før jeg ble med på noen timer eller trene styrke på gymmet. Det er bedre å ta det litt rolig i noen uker enn å trene så det gjør vondt. Nå har det gått snart et halvt år siden jeg opererte og forsøkte meg på negative chins for et par uker siden. Det gjorde fortsatt vondt og jeg venter et par uker til før jeg prøver igjen. Hvor lang tid tok det før brystene deres myknet skikkelig, og droppet? Jeg tror jeg kan se antydning til at venstre er på vei ned, det ser litt mer naturlig ut og litt lavere, men ellers er de omtrent som de har vært hele veien... Om enn mye mykere, selvsagt. Er selvsagt forferdelig utålmodig her, skjønner jeg (Dag 18 i dag) Jeg kan ikke si hvilken dag de myket og droppet, men et sted mellom uke 8 og 12 begynte de å bli mer naturlige. 18 dager er ingen ting i denne sammenhengen Nå har jeg vært på change å shoppet bher. 4 stk.var i butikken så de målte meg. Ble en i 65i og 3 70h. Ble litt sjokkert over str må jeg si :-p hehe. Men nå har jeg i hvert fall noen som sitter veldig bra :-) Jeg har også handlet flere bh'er på Change. De er flinke til å rinne riktig størrelse og passform. Jeg bruker 65e i bh'er derfra. Venninner blir sjokkerte når jeg sier at puppene mine er en e-cup, men det varierer jo mellom butikker og merker og det er jo så mange som bruker feil størrelse at det vi tenker på som en c-cup kanskje ikke egentlig er en c-cup (hvis dere skjønner hva jeg mener...?). Jeg tør ikke kjøpe bh'er på internett, synes det varierer så i passform og størrelse, vil helst prøve de i butikken med klær over først...
kris123 Skrevet 2. desember 2012 #23846 Skrevet 2. desember 2012 Noen som har noen tips til butikker som selger bher i litt andre str enn Cubus og hm utenom change? det er vanskelig å finne cupstr større enn D dersom man skal ha 65-70 i omkrets :-s
Gurip Skrevet 2. desember 2012 #23847 Skrevet 2. desember 2012 Noen som har noen tips til butikker som selger bher i litt andre str enn Cubus og hm utenom change? det er vanskelig å finne cupstr større enn D dersom man skal ha 65-70 i omkrets :-s Vet ikke hva de ulike heter, men på mange kjøpesentre er det spesielle undertøysbutikker. Jeg ville googlet litt på kjøpesentre i nærheten av deg og sett hva som fantes. I Oslo er det mange forskjellige undertøysbutikker, husker ikke navn, men ta en liten runde på google Ellers selger feks underverker.no bh i masse størrelser på internett Ja, det er litt dyrt med bh for oss i 65-70 med stor cup, men så gir riktig bh fantastisk støtte og komfort også, da
RosaPrinsesse Skrevet 2. desember 2012 #23848 Skrevet 2. desember 2012 Jeg kan ikke si hvilken dag de myket og droppet, men et sted mellom uke 8 og 12 begynte de å bli mer naturlige. 18 dager er ingen ting i denne sammenhengen Aaaaaah, jeg vet! Jeg er bare SÅ utålmodig! Hehe. Høyre har seget enda litt mer, og det er nå tydelig høydeforskjell på dem, hehe. Byttet teipen for første gang i dag, og det ser veldig bra ut!
Summer.-) Skrevet 2. desember 2012 #23849 Skrevet 2. desember 2012 Det er en del push up bher med innlegg som kan tas ut. Kan man bruke disse hvis man fjerner spilene og innlegget? Kikker litt på nettet nå på hm og lindex. Mange størrelser som er utsolgt.. Typisk når man finner noe man vil ha :-P
ceca Skrevet 2. desember 2012 #23850 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ikke mer enn 355 under muskel så ikke spør meg ka som skjer med de der str :-p hehe. Begynte liksom å lure på kor de som virkelig har store pupper finner sine bher for jeg føler ikke selv at mine er spesielt store :-p Den samme følelsen har jeg Og ikke ser de såå store ut når jeg har klær på. Jeg fant noen bh på Lindex, men måtte kjøpe de større rundt en det jeg egentlig skulle. Så de varer ikke like lenge. Men siden jeg skal ta ut spilene og "ødelegge" bhene så gjør det ingenting. Ellers kommer jeg til å ta sjangsen på å kjøpe på nett. Endret 2. desember 2012 av ceca
ceca Skrevet 2. desember 2012 #23851 Skrevet 2. desember 2012 Det er en del push up bher med innlegg som kan tas ut. Kan man bruke disse hvis man fjerner spilene og innlegget? Kikker litt på nettet nå på hm og lindex. Mange størrelser som er utsolgt.. Typisk når man finner noe man vil ha :-P Jeg fjerner spilene, men bhene har ikke inlegg i seg. Men vil tro at det går bra når du fjerner innleggene også
ceca Skrevet 2. desember 2012 #23852 Skrevet 2. desember 2012 Når begynte dere å støvsuge og vaske etter operasjonen? Mener de sa 3 uker til meg på klinikken. Blir gal av alle hybelkaninene, så må si jeg gleder meg :-) På klinikken sa de at jeg kunne gjøre ting men holde armene inntil overkroppen de to første ukene.
Gjest PiaC Skrevet 3. desember 2012 #23853 Skrevet 3. desember 2012 Hei! Skal kanskje opereres 11 desember og få lagt inn ca 280/300 g over muskel. Hvor mange dager tror dere det tar før jeg igjen kan sette meg ned foran en pc og jobbe med semesteroppgaven min? Jeg tenker; de bevegelsene er vell ikke særlig belastende? Iallefall med tanke på at jeg legger over muskel istedenfor under. Hva er deres erfaringer? Btw: Tusen takk for svar!
Nalaya Skrevet 3. desember 2012 #23854 Skrevet 3. desember 2012 Hei! Skal kanskje opereres 11 desember og få lagt inn ca 280/300 g over muskel. Hvor mange dager tror dere det tar før jeg igjen kan sette meg ned foran en pc og jobbe med semesteroppgaven min? Jeg tenker; de bevegelsene er vell ikke særlig belastende? Iallefall med tanke på at jeg legger over muskel istedenfor under. Hva er deres erfaringer? Btw: Tusen takk for svar! Jeg satt ved pcn sånn ca 1 time etter inngrepet hehe!
Lille v Skrevet 3. desember 2012 #23855 Skrevet 3. desember 2012 Hei! Noen som har hatt innlegg over muskel og har byttet til under? Har i dag saltvannsproteser, satt inn i -98, hvor det fulgte med litt ripling på kjøpet, dog ikke no jeg brydde meg særlig om. Etter to graviditeter og amminger, samt litt vektnedgang er mengden underhudsfett og brystfett nada = veldig mye mer ripling og stygge pupper Har nå time hos Aviva Helse for å bytte disse førstk onsdag. Kirurgen anbefaler under muskel for å begrense/minske risikoen for ripling og bedre resultatet. Vurderer også anatomiske innlegg da de som er i dag er kronestykkerunde Hvor lenge hadde dere sterke smerter nå sist? Var det stor forskjell i smerte/ubehag/hvor lenge dere måtte ta det med ro denne gangen kontra første gangen? Har tungt fysisk arbeid og hadde håpet å være tilbake på jobb etter 14 dager...
CupCakeSnuppa Skrevet 3. desember 2012 #23856 Skrevet 3. desember 2012 Hei:)! så bra du følte deg bedre ivaretatt på colosseum:) var der på konsultasjon i sommer, og følte meg veldig trygg der:) har planer om å ta silikon til sommeren neste år:) er student og må spare opp litt penger først;) har et spm til deg, ser du skriver at du helst bare vil ha lokalbedøvelse, får du det hos colosseum? jeg har veldig angst for den narkosen, er så redd for å bli kvalm og kaste opp pga den.. er bare ett sted jeg har funnet ut (i følge nettsidene) at man kan velge mellom narkose og lokalbedøvelse, og det er på terres klinikken i drammen:p Jeg opererte meg på Fornebuklinikken og var i narkose. Det var ingen ting å grue seg for! Før jeg ble lagt i narkose fikk jeg kvalmestillende (i armen), og fikk med meg mange kvalmestillende tabletter hjem. Jeg ble ikke kvalm av narkosen i det hele tatt (min største frykt også). For selve narkosen er jo bare digg. Du merker ingen ting! Føles ut som du har sovet i 10-15min De 2 første dagene ble jeg litt svimmel de gangene jeg var oppe og gikk, men det var mest pga påkjenniningen i seg selv og det at jeg var litt redd for sårene ol. Men jeg tok kvalmestillende og opplevde ikke noe ubehagelig kvalme!
jasmiine Skrevet 3. desember 2012 #23857 Skrevet 3. desember 2012 Takk for gode svar og tilbakemeldinger Ringte i dag og fikk time til ny konsultasjon på tirsdag 11.12 for å bli enige om str og denne gangen skal eg ha med bilder Gøy/informativt å lese om dere andre her i melllomtiden
Pernille:91 Skrevet 4. desember 2012 #23858 Skrevet 4. desember 2012 noen som vet forskjellen eller hva som er best av eurosilicone og mentor innleggene?
Nalaya Skrevet 4. desember 2012 #23859 Skrevet 4. desember 2012 (endret) noen som vet forskjellen eller hva som er best av eurosilicone og mentor innleggene? Jeg har lest litt rundt, og mentor og eurosilicone skal kjennes ganske like. Men eurosilicone skulle vist være litt mykere da det er tynnere skall på protesene. Men svarene varierer fra sted til sted. En annen vesentlig forskjell er at Mentor og f.eks Allergan (de store merkene) er FDA godkjente. Altså godkjente til bruk i usa. Det er ikke Eurosilicone Endret 4. desember 2012 av Nalaya
Mik85 Skrevet 4. desember 2012 #23860 Skrevet 4. desember 2012 Hei! Skal kanskje opereres 11 desember og få lagt inn ca 280/300 g over muskel. Hvor mange dager tror dere det tar før jeg igjen kan sette meg ned foran en pc og jobbe med semesteroppgaven min? Jeg tenker; de bevegelsene er vell ikke særlig belastende? Iallefall med tanke på at jeg legger over muskel istedenfor under. Hva er deres erfaringer? Btw: Tusen takk for svar! Jeg har under muskel, skrev på tlf med en gang jeg våkna. Dro hjem å skrev på data. NULL problem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå