Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Allright! tusen takk :)

Her har vi da de nye fordelene, de gamle hadde liksom innsøkk under brystmuskelen, det lille som var av fyll hang nedenfor der...

Dette er etter dusjen dag 4, men de ser omtrent like ut nå, bare litt mykere og litt mer mobile. Har krympet en cm el to i omkretsen.

Så fine de er! Synes de så helt perfekte ut til din kropp, og ikke for store i det hele tatt! Selv om jeg "bare" har 295 så ser de ganske like ut som dine. Så det spørs kun hvor bred osv man er fra før.

Jeg kom også i puppene med armene i begynnelsen, men det var fordi de var så harde da. Nå er de veldig myke og er ikke i veien mer, så bare vent du :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine de er! Synes de så helt perfekte ut til din kropp, og ikke for store i det hele tatt! Selv om jeg "bare" har 295 så ser de ganske like ut som dine. Så det spørs kun hvor bred osv man er fra før.

Jeg kom også i puppene med armene i begynnelsen, men det var fordi de var så harde da. Nå er de veldig myke og er ikke i veien mer, så bare vent du :)

Takk :) Nei, jeg ser jo at jeg er proposjonert, det er bare så uvant at de er så struttende og i veien hele tiden.. Det var den berømmelige tålmodigheten da, jeg er ikke så godt utstyrt på den fronten :P

Jeg er jo unektelig ganske bred, så det er klart det må litt til fo å dekke bredden. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde trengt 450g :P Men forskjellen på 350 og 450 er egentlig liten, under en cm i høyde og bredde, så det ville nok ikke gjort den store forskjellen. Må bare vente til de faller og mykner og se hva jeg synes da.

• Liker 1
Skrevet

Takk :) Nei, jeg ser jo at jeg er proposjonert, det er bare så uvant at de er så struttende og i veien hele tiden.. Det var den berømmelige tålmodigheten da, jeg er ikke så godt utstyrt på den fronten :P

Jeg er jo unektelig ganske bred, så det er klart det må litt til fo å dekke bredden. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde trengt 450g :P Men forskjellen på 350 og 450 er egentlig liten, under en cm i høyde og bredde, så det ville nok ikke gjort den store forskjellen. Må bare vente til de faller og mykner og se hva jeg synes da.

De kommer til å falle litt mer og få et veldig mye mer naturlig utseende. Jeg føler i grunn at størrelsen ikke har endret seg så mye fra hevelsen gikk ned, men formen blir bare mer og mer naturlig. Man er veldig fokusert på puppene i starten, men etterhvert nå, når jeg ikke kjenner de, kan jeg plutselig tenke "åh stemmer det! Jeg har fått pupper!" :D

Skrevet

Jeg tror de kommer til å bli kjempe fine når de myknet opp,RosaPrinsesse:) Ser veldig bra ut:)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var det etter dere bytta tape første gang, kom den noe blod etter en stund på den nye tapen? På min har det kommet litt etter to dager etter jeg bytta. Blir litt nervøs jeg.. Håper ikke jeg har strekt for mye på meg.

Skrevet

Jeg opplevde ikke noe friskt blod etter første skifte

Skrevet

Hvordan var det etter dere bytta tape første gang, kom den noe blod etter en stund på den nye tapen? På min har det kommet litt etter to dager etter jeg bytta. Blir litt nervøs jeg.. Håper ikke jeg har strekt for mye på meg.

Hos meg kom det heller ikke blod. Bare litt størknet blod som hang fast i teipen, men da var såret helt lukket så ingenting nytt blod kom ut.

Hvis det kommer friskt blod så ville jeg ha ringt klinikken selv om det er små mengder som kommer ut :)

Skrevet

Det har ikke kommet noe siden for to dager siden, og var bare et par små prikker. Det var litt blod på tapen etter operasjonen så sikkert litt skorpe som har løstna. Men hvor farlig er det å strekke på armene etter en uke, tenker på bevegelser som å dra ut kurven for å sette inn i oppvaskmaskinen, og strekke seg etter tallerkener i skapet osv. Gjør ikke vondt, så fort gjort å gjøre mer enn man bør kanskje.

Skrevet

Er det vanlig å ha vondt i ryggen men ikke i puppene? :P Opererte på tirsdag morgen..

Skrevet

Det har ikke kommet noe siden for to dager siden, og var bare et par små prikker. Det var litt blod på tapen etter operasjonen så sikkert litt skorpe som har løstna. Men hvor farlig er det å strekke på armene etter en uke, tenker på bevegelser som å dra ut kurven for å sette inn i oppvaskmaskinen, og strekke seg etter tallerkener i skapet osv. Gjør ikke vondt, så fort gjort å gjøre mer enn man bør kanskje.

Første uken skulle jeg ta det mest mulig rolig. Skulle jeg bruke armene den uken skulle jeg prøve å holde overarmene mest mulig inntil kroppen. Ellers ingen restriksjoner så lenge det ikke gjorde vondt.

Men jeg skulle ikke ta armene over hodet før etter to uker, så derfor ønsket de at jeg brukte skjorter/bluser/løse gensere så jeg ikke løftet armene over hodet for å få på meg klær.

Skrevet

Åjsann, da har du veldig "strenge regler"! Synes nesten jeg har det litt for "fritt", så jeg beholder også sports-BHen på en stund til om natten siden så mange andre har fått den beskjeden :)

Leste i papirene mine nå og der står det at sportsbh skal brukes i fire uker natt og dag. Etter dette anbefales det å bruke bh. Ikke spiler eller push-up før etter seks måneder.

Snakket med mannen om hvor jeg har seks uker natt og dag fra. Og tror det er fra da jeg snakket med kirurgen før operasjon. Da spurte jeg om hvor lenge slikt skulle brukes og mener han sa seks uker.

Skrevet

Allright! tusen takk :)

Her har vi da de nye fordelene, de gamle hadde liksom innsøkk under brystmuskelen, det lille som var av fyll hang nedenfor der...

Dette er etter dusjen dag 4, men de ser omtrent like ut nå, bare litt mykere og litt mer mobile. Har krympet en cm el to i omkretsen.

Synes du hadde fine pupper jeg :)

Mine var mye, mye mer hovne over brystvorten etter fire dager. Slik dine er på bildet er mine pr idag, fire og en halv uke siden op. Men du har kanskje fått det uit på siden det jeg fikk over..., men uansett synes jeg de var knallfine, og virker ikke alt for store.

Jeg har kommet borti mye med mine to nye fordeler. Inn og ut fra dusjkabinettet så kommer de borti kanten på døren ol. Er ikke vant til å beregne åpningen med slike fordeler :)

Skrevet

Er det vanlig å ha vondt i ryggen men ikke i puppene? :P Opererte på tirsdag morgen..

Er det fordi du ligger på ryggen og ikke er vant med det?

Har hørt at andre har hatt vondt i ryggen, men det ofte i tillegg til trykk i puppene.

Skrevet

Har hørt at andre har hatt vondt i ryggen, men det ofte i tillegg til trykk i puppene.

Jeg fikk også vondt i ryggen de første dagene av å sitte/ligge for mye. Hjalp å gå litt og bevege på seg. Nå får jeg vondt i ryggen i løpet av natta siden jeg ligger på ryggen. Har bygget meg opp med puter osv men våkner ca 2 ganger i løpet av natta og må flytte litt på meg.
Skrevet

Har jo litt trykk i puppene ja, men ikke så mye at det gjør noe. Har fått vaska håret, tatt tog og buss i dag osv.. Men er ikke vant med å ligge på rygg, så mulig det er grunnen ja.. Går seg vel til :) Skal ikke klage ;)

Skrevet

Første uken skulle jeg ta det mest mulig rolig. Skulle jeg bruke armene den uken skulle jeg prøve å holde overarmene mest mulig inntil kroppen. Ellers ingen restriksjoner så lenge det ikke gjorde vondt.

Men jeg skulle ikke ta armene over hodet før etter to uker, så derfor ønsket de at jeg brukte skjorter/bluser/løse gensere så jeg ikke løftet armene over hodet for å få på meg klær.

Ok. Da tror jeg at jeg har gjort som jeg skal :-) har begynt å bruke gensere osv nå, men bøyer meg fremover og prøver å strekke armene minst mulig rett ut og over hodet.
Skrevet

Har jo litt trykk i puppene ja, men ikke så mye at det gjør noe. Har fått vaska håret, tatt tog og buss i dag osv.. Men er ikke vant med å ligge på rygg, så mulig det er grunnen ja.. Går seg vel til :) Skal ikke klage ;)

Da er det nok grunnen. Og så kan man belaste andre muskler når man passer på så veldig alt man skal.

Det skjedde ivertfall meg. Belastet andre muskler enn jeg pleide og fikk vondt etter det.

Jeg bygde også opp med puter i sengen, og moiser meg nedi putene nå som jeg sover kun på ryggen.

Skrevet

Ok. Da tror jeg at jeg har gjort som jeg skal :-) har begynt å bruke gensere osv nå, men bøyer meg fremover og prøver å strekke armene minst mulig rett ut og over hodet.

Det høres ut som jeg har gjort også :)

Skrevet

Det høres ut som jeg har gjort også :)

Samme her også:) Alt tok lenger tid etter OP, får gjprt det meste, men måtte bare være mer tålmodig og forsiktig:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...