RosaPrinsesse Skrevet 21. november 2012 #23741 Skrevet 21. november 2012 Hvor mye krympet puppene deres når de satte seg? Jeg er riktignok bare halvannen uke inn i rekonvalesensen, men jeg synes de er så altfor store! Jeg er innmari redd for at kirurgen og jeg har vært på helt forskjellig side i boka og at jeg ikke har klart å kommunisere tydelig nok hva jeg vil ha.. Det er klart, de er stinne og sikkert en del hovne enda (MYE, håper jeg), så de føles veldig iveien uansett hva jeg gjør, og jeg vil jo sikkert venne meg etterhvert... Men jeg håper virkelig de krymper og!
Mik85 Skrevet 21. november 2012 #23742 Skrevet 21. november 2012 I går opererte jeg på Collusseum i Oslo. Går veldig bra så langt. Så klart mye press, kjennes ut som murstein som prøver å presse seg ut av puppene, men klager ikke Vært i veldig fin form så langt. Fikk akkurat tlf fra kirurgen som bare ville høre hvordan det gikk. Kjempe fornøyd med Collusseum Klinikken og dr.Roald
gulost90 Skrevet 21. november 2012 #23743 Skrevet 21. november 2012 1 og en halv uke til jeg kan begynne å gå med bh Faktisk lenge siden jeg har gleda meg så mye til noe hihi 1,5 uke til jeg også kan begynne å bruke BH, gleder meg som en helt!! Har til og med kjøpt inn 2 stk uten spieler, og venter på at 3 til skal komme i midten av desember fra VS! gøy å prøve bher nå som puppene er store og fine!! var veldig spent på hvilken str jeg skulle ende opp med til slutt, men kan vel ikke slå meg helt til ro ennå heller, da de fortsatt kan forandre seg. Er du fornøyd?
gulost90 Skrevet 21. november 2012 #23744 Skrevet 21. november 2012 I går opererte jeg på Collusseum i Oslo. Går veldig bra så langt. Så klart mye press, kjennes ut som murstein som prøver å presse seg ut av puppene, men klager ikke Vært i veldig fin form så langt. Fikk akkurat tlf fra kirurgen som bare ville høre hvordan det gikk. Kjempe fornøyd med Collusseum Klinikken og dr.Roald Gratulerer med nye pupper! :) du har en morsom tid i vente! Hvor mye tok du? og over eller under muskel ?
Mik85 Skrevet 21. november 2012 #23745 Skrevet 21. november 2012 Gratulerer med nye pupper! :) du har en morsom tid i vente! Hvor mye tok du? og over eller under muskel ? Takk 375 og 400, under muskel og høy profil Hadde B-cup før, så spennende å se hva jeg blir. Hadde litt heng pga amming, kirurgen tippa på stor C/liten D, men sa det var umulig å si nå. Syns det går over all forventning med tanke på smerter osv Klarer jo det meste (løfter ikke tungt så klart) , eneste er at det var litt vanskelig å komme seg opp av senga i morrest, men så fort jeg var oppe gikk det bra
Milli30 Skrevet 21. november 2012 #23746 Skrevet 21. november 2012 Hei jenter, Jeg har fulgt med litt her inne før jeg la inn silikon, men kanskje enda mer nå etterpå for å se hvordan andre opplever dagene etterpå. Jeg opererte meg for 8 dager siden på Fornebuklinikken og er fornøyd med resultatet så langt. RosaPrinsesse, ser vi har operert ca samtidig. Er du fortsatt øm noe sted? Jeg har litt mer smerter på venstre side og føler at det fortsatt er mer hovent enn det høyre brystet. Det er forhåpentligvis normalt siden det er såpass kort tid siden operasjonen. Ang. Hovenhet vet jeg ikke hvor mye mindre de blir, men hva har du gitt uttrykk for at du ønsket deg av kirurgen da? Håper du blir fornøyd :-)
RosaPrinsesse Skrevet 21. november 2012 #23747 Skrevet 21. november 2012 RosaPrinsesse, ser vi har operert ca samtidig. Er du fortsatt øm noe sted? Jeg har litt mer smerter på venstre side og føler at det fortsatt er mer hovent enn det høyre brystet. Det er forhåpentligvis normalt siden det er såpass kort tid siden operasjonen. Ang. Hovenhet vet jeg ikke hvor mye mindre de blir, men hva har du gitt uttrykk for at du ønsket deg av kirurgen da? Håper du blir fornøyd :-) Det er litt ømt når jeg våkner om morgenen, og når jeg går til jobb, også kjenner jeg et stadig økende press utover dagen, men direkte vondt og veldig ømt vil jeg ikke si at det er mer. Er litt forsikritg og gjør de fleste bevegelser relativt rolig og kontrollert, da. Jeg håper jeg har vært klar nok i mine ønsker på at jeg hovedsaklig ønsker pen fasong fremfor størrelse, jeg hadde også med bilder som viste en ganske slak bakke ned til brystvorten fremfor ballongpupp.. Men jeg har jo fått lagt i mye, så det er klart det blir en del.. Men så har jeg inntrykk av at jeg er større rundt enn de fleste andre her inne og, litt over 80cm. Ser jo på feks bildene til Puppedama at det kan være veldig mye hevelse i ettertid. Mine ser vel nå ut omtrent som hennes gjorde når hun var nyoperert. Jeg må bare smøre meg med den derre berømte tåmodigheten Det er uansett ikke noe å få gjort med noe før alle hevelser har gått ned.
Milli30 Skrevet 21. november 2012 #23748 Skrevet 21. november 2012 Det er litt ømt når jeg våkner om morgenen, og når jeg går til jobb, også kjenner jeg et stadig økende press utover dagen, men direkte vondt og veldig ømt vil jeg ikke si at det er mer. Er litt forsikritg og gjør de fleste bevegelser relativt rolig og kontrollert, da. Jeg håper jeg har vært klar nok i mine ønsker på at jeg hovedsaklig ønsker pen fasong fremfor størrelse, jeg hadde også med bilder som viste en ganske slak bakke ned til brystvorten fremfor ballongpupp.. Men jeg har jo fått lagt i mye, så det er klart det blir en del.. Men så har jeg inntrykk av at jeg er større rundt enn de fleste andre her inne og, litt over 80cm. Ser jo på feks bildene til Puppedama at det kan være veldig mye hevelse i ettertid. Mine ser vel nå ut omtrent som hennes gjorde når hun var nyoperert. Jeg må bare smøre meg med den derre berømte tåmodigheten Det er uansett ikke noe å få gjort med noe før alle hevelser har gått ned. Satse på at det roer seg litt når det får gått noen uker til da. Jeg kjenner også at det presser på utover dagen, men trenger ikke ta smertestillende lenger. Håper den venstre puppen mykner opp litt mer og synker lit nedover snart. Jeg har lagt inn 240 cc moderat profil, under muskel. Jeg er 70 cm rundt og 165 cm høy Jeg ga beskjed om at jeg ønsket meg et mest mulig naturlig resultat.
ceca Skrevet 21. november 2012 #23749 Skrevet 21. november 2012 Og til slutt et spørmål til dere andre som har operert. Jeg har fått beskjed om at jeg skal bruke sports-BH i tilsammen 5 uker, døgnet rundt de to første ukene, og etterpå kan jeg ta den av om natten. Så nå kan jeg egentlig begynne å sove uten, men lurer på å bare sove med den litt til. Hva gjør dere andre? Jeg har fått vite at jeg skal bruke sportsbh i 6 uker etter op både dag og natt. Så kan jeg bruke vanlig bh uten spiler. Spiler og push-up kunne brukes etter seks måneder.
ceca Skrevet 21. november 2012 #23750 Skrevet 21. november 2012 De føles helt som mine egne egentlig. Har så og si all følelse i hele brystene og brystvortene er ikke så sensitive lengre. Jeg tok over muskel, så har sluppet å vente på noe "dropping". Men puppene er blitt veldig myke og bevegelige Så langt er jeg ikke annet enn fornøyd. Har til og med skiftet teip en gang til, denne gangen uten oppkast og blackout Hvordan går det med dine fremdeler?:D Så godt å få skiftet tapen uten noe mer styr enn bare skiftingen. Første gang er som regel den verste. Etter det vet man også hva man går til Skifter tapen en gang i uken , som det står i skrivet jeg fikk. Høyre pupp har ikke følelse i brystvorten, men det er noe murring der så regner med at nervene jobber for å få følelsen tilbake. På begge puppene har jeg ingen følelse under brystvortene. Høyre pupp er som min egen nå. Begge puppene er fortsatt ømme om morgenen. Venstre pupp er vond innimellom, spesielt ut mot armen. Må være en nerve eller noe som jobber. De to siste dagene har de begynt å bli myke, og det er deilig Venter på mer "dropping", slik at de slutter å være som ballonger
ceca Skrevet 21. november 2012 #23751 Skrevet 21. november 2012 Hvor mye krympet puppene deres når de satte seg? Jeg er riktignok bare halvannen uke inn i rekonvalisenten. Mine stod ut slik puppedamas bilde var også. Skikkelig ballong-pupper. Nå er jeg fire og en halv uke etter op og ennå må de droppe mer for å få den slake bakken ned mot brystvorten. Mine brukte veldig lang tid på å få muskelen til å slippe (la under muskel). Men puppene vil bli anerledes så fort de begynner å droppe og "ballongen" over brystvorten forsvinner. Vi tar bilder en gang pr uke så jeg kan sammenligne når jeg begynner å stresse med at de ikke dropper. Da titter jeg tilbake og ser at de faktisk har gjort det! Jeg la inn 360. Jeg hadde en del løs hud etter amming, og kirurgen la inn maks det han kunne. Jeg ba om store pupper som så naturlig ut. Sa at han skulle gå for mindre og naturlig, enn større og silikon-aktig. Det skulle han ta hensynt til, og maks han uansett kunne legge inn var 375 pga mine pupper i utgansgpunktet. Med klær på ser ikke mine så mye annerledes ut enn tidligere da jeg gikk med innlegg. Er det stor forskjell for deg med klær på?
RosaPrinsesse Skrevet 21. november 2012 #23752 Skrevet 21. november 2012 Med klær på ser ikke mine så mye annerledes ut enn tidligere da jeg gikk med innlegg. Er det stor forskjell for deg med klær på? De er ikke så veldig mye større enn påkledd med innleggs-bh, det er mer det at de (forfra) er så innmari mye mer i bredden, siden de er bredere enn brystkassa mi. Hvis jeg bare skjønner hvordan man laster opp bilder, kan jeg gjøre det og... Hmmm!
RosaPrinsesse Skrevet 21. november 2012 #23753 Skrevet 21. november 2012 (endret) edit: funka ikke Endret 21. november 2012 av RosaPrinsesse
ceca Skrevet 21. november 2012 #23754 Skrevet 21. november 2012 De er ikke så veldig mye større enn påkledd med innleggs-bh, det er mer det at de (forfra) er så innmari mye mer i bredden, siden de er bredere enn brystkassa mi. Hvis jeg bare skjønner hvordan man laster opp bilder, kan jeg gjøre det og... Hmmm! Da tror jeg du kan regne med at de minsker mye. Mine kjente jeg inntil armene tidligere, men nå er de mer "normale". Men de har aldri vært bredere enn brystkassen min. Men puppene er bredere enn jeg hadde tidligere. Og bh`ene må ha stor cup for å romme puppen i bredden..
RosaPrinsesse Skrevet 21. november 2012 #23755 Skrevet 21. november 2012 Da tror jeg du kan regne med at de minsker mye. Mine kjente jeg inntil armene tidligere, men nå er de mer "normale". Men de har aldri vært bredere enn brystkassen min. Men puppene er bredere enn jeg hadde tidligere. Og bh`ene må ha stor cup for å romme puppen i bredden.. Alltid hatt stor str, brukte jo Dcup før, selv om det bare var nok fyll til en A eller noe, for å få hele bredden på puppen nedi cup'en. tror jo absolutt at de vil gå seg til mye, jeg håper iallefall det. De er jo på ingen måte klare etter 9 dager Skjønner ikke åssen jeg får lastet opp bilde, jeg. Kan jeg ikke laste opp direkte til forumet, må det ligge et annet sted på nett først?
ceca Skrevet 21. november 2012 #23756 Skrevet 21. november 2012 Alltid hatt stor str, brukte jo Dcup før, selv om det bare var nok fyll til en A eller noe, for å få hele bredden på puppen nedi cup'en. tror jo absolutt at de vil gå seg til mye, jeg håper iallefall det. De er jo på ingen måte klare etter 9 dager Skjønner ikke åssen jeg får lastet opp bilde, jeg. Kan jeg ikke laste opp direkte til forumet, må det ligge et annet sted på nett først? hmm..da har du hatt rimelig brede pupper i utgansgpunktet. Men jeg tror allikevel de vil gå ned noe. De skal jo ikke være bredere enn brystkassa. Mine begynner å droppe og bli myke først nå, etter fire og en halv uke. Så dette tar tid. Men så lenge dem blir bra tilslutt er det ok. kan hende dine blir litt skvist utover av musklene (for du tok under muskel ? ) Mine ble skvist oppover (hevelsen eller implantatene), så jeg hadde enormt mye pupp over brystvortene, som nå sakte men sikkert forsvinner. Jeg aner ikke hvordan man laster opp bilder her :/
CupCakeSnuppa Skrevet 21. november 2012 #23757 Skrevet 21. november 2012 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men må titte innom sånn innimellom! Godt å se at stadig flere blir fornøyde etter opr.! Jeg er veldig fornøyd med både størrelse og form, selv om jeg sikkert kunne hatt større, føler jeg at jeg nå har fått de puppene jeg burde ha fått fra genene sin side De er bare emr og mer bevegelige, og opplever bare litt ubehag i noen tilfeller, ellers ligger jeg på magen selv på gulvet uten problemer Litt merkelig er det jo å ligge på gulvet, eller på behandlingsbenk som jeg har gjort noen ganger i de siste ukene. Nå får jeg sidepupp når jeg ligger! haha Gleder meg til jeg kan "pynte meg" meg med pushup, eller andre spilebher, men det er nydelig å slippe spiler og fortsatt ha en flott barm! Mine bryster har en vakker slak bakke og ikke ballonguttrykk i det hele tatt Jeg er så fornøyd med opr, arrene osv at kirurgen fortjener en stor rose! Jeg blir så fornøyd når jeg kan se meg i selv i speilet å være fornøyd med puppene mine for første gang i mitt liv! 2
Banan Skrevet 21. november 2012 #23758 Skrevet 21. november 2012 Jeg har fått vite at jeg skal bruke sportsbh i 6 uker etter op både dag og natt. Så kan jeg bruke vanlig bh uten spiler. Spiler og push-up kunne brukes etter seks måneder. Åjsann, da har du veldig "strenge regler"! Synes nesten jeg har det litt for "fritt", så jeg beholder også sports-BHen på en stund til om natten siden så mange andre har fått den beskjeden
Puppedama Skrevet 22. november 2012 #23759 Skrevet 22. november 2012 hmm..da har du hatt rimelig brede pupper i utgansgpunktet. Men jeg tror allikevel de vil gå ned noe. De skal jo ikke være bredere enn brystkassa. Mine begynner å droppe og bli myke først nå, etter fire og en halv uke. Så dette tar tid. Men så lenge dem blir bra tilslutt er det ok. kan hende dine blir litt skvist utover av musklene (for du tok under muskel ? ) Mine ble skvist oppover (hevelsen eller implantatene), så jeg hadde enormt mye pupp over brystvortene, som nå sakte men sikkert forsvinner. Jeg aner ikke hvordan man laster opp bilder her :/ Man laster opp bilder ved å bruke full editor,last opp fil og legg til i innlegg:) 1
RosaPrinsesse Skrevet 22. november 2012 #23760 Skrevet 22. november 2012 Allright! tusen takk Her har vi da de nye fordelene, de gamle hadde liksom innsøkk under brystmuskelen, det lille som var av fyll hang nedenfor der... Dette er etter dusjen dag 4, men de ser omtrent like ut nå, bare litt mykere og litt mer mobile. Har krympet en cm el to i omkretsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå