Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Nedtelling for alvor nå. Operasjon neste uke, og jeg har klart å bli forkjølet! 🙄

Har sendt mail til klinikken, men håper for guds skyld at operasjonen ikke blir utsatt!! 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Mrs.Smith skrev:
 

Nedtelling for alvor nå. Operasjon neste uke, og jeg har klart å bli forkjølet! 🙄

Har sendt mail til klinikken, men håper for guds skyld at operasjonen ikke blir utsatt!! 😩

Å nei! Sitt i ro og bruk masse kjerringråd! Krysser fingrene. Kan du ta en senere dato innen kort tid om det i verste fall blir avlyst? Om jeg mister timen min 19. desember kan jeg ikke før påske, eller sommerferien.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Spøkelse skrev:
 

Så spennende, du må oppdatere videre! :) Hva har du lagt inn?

Takk for tilbakemeldinger om fly, da tror jeg hvis det eventuelt blir flytur at det går fint. Jeg har jo samboer som kan bære/dra alt av bagasje i tilfelle. Men håper det blir hyttetur og vi bare kan kjøre, er litt avhengig av de andre som er med ;) . 

La inn 335cc og 315cc, foreløpig veldig fornøyd med størrelse. Var veldig redd for å ikke kunne ta mer enn ca. 250 grunnet første konsultasjonen jeg var på. Skal forsøke å oppdatere mer i ukene fremover 😄
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MyNewBoobs skrev:
 

Kjøpte 2 stk 👍 Gikk uten et par timer mens den var til vask før jeg kjøpte en til og det føltes ut som puppene mine skulle falle av! 😅

Takk for svar! Kanskje jeg bare skal bite i det sure eplet og kjøpe en på apoteket. Haaha, kjenner til følelsen om at de holde på å falle av. Dysjet for første gang i dag, og for at tapen skulle lufttørkes så måtte jeg gå litt uten. Det var en raaar og ekkel følelse. Godt å få på bhen igjen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs.Smith skrev:
 

Nedtelling for alvor nå. Operasjon neste uke, og jeg har klart å bli forkjølet! 🙄

Har sendt mail til klinikken, men håper for guds skyld at operasjonen ikke blir utsatt!! 😩

Ville bare si at jeg var redd jeg brygget på noe før operasjon og ble anbefalt å ta crp hos lege for å utelukke infeksjon. Så det tror jeg absolutt er lurt! Men god bedring, krysser fingrene for at du blir bedre før dagen kommer 😅🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spøkelse skrev:
 

Å nei! Sitt i ro og bruk masse kjerringråd! Krysser fingrene. Kan du ta en senere dato innen kort tid om det i verste fall blir avlyst? Om jeg mister timen min 19. desember kan jeg ikke før påske, eller sommerferien.. 

Skal slappe av hele helgen, og håpe det går over. 😑 Kan utsette det litt, styrer ferien min selv, men har ventet 3 mnd på denne datoen og jeg må da ha en annen kirurg om jeg må utsette. 

Har Google masse, og så lenge det ikke er infeksjon og hoste og feber så er det mange som operere likevel. 

Kan ta en crp på jobb på mandag for å sjekke, men krysser alt for at operasjonen kan gå som planlagt. 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

Fikk silikon for 2 uker siden. Har ikke smerte- smerte lengre, men overfølsom hud fra halve brystet og opp, det er utrolig ubehagelig. Uten bh kjenner jeg ingenting, men rett og slett så forsømt med bh/ t-skjorte eller annet, at det er vondt. Presser jeg hendene litt hardt over brystene, forsvinner ubehaget. Verst rundt brystvorten. Brennende følelse.. Kun overfladisk på huden, ikke innvendig  

Halvparten av brystene ig ned er jeg mer nummen. 

Noen flere? Forsvinner det?

Holder på å bli sprø 

Endret av Parasoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2018 den 10.12, Superblomst skrev:
 

Forskjellen i gram høres kanskje stor ut, men har du sett på dimensjonene på implantatene?

Jeg feks har jo 235 og 295 - 60 ml forskjell! Høres mye ut,men forskjellen er "bare" 0,75 cm i bredde og 0,3 cm i projeksjon.  Om du har motiva ergonomix er det en fin oversikt her 

@Jaktenka Du tok løft i tillegg, om jeg husker rett? Jeg har ikke smerter, men følelsen under det ene brystet er fremdeles ikke tilbake. Nå har det gått så lang tid at jeg tror det ikke kommer til å bedre seg hos meg :

Stemmer. Tok løft i tillegg.. Så spørs om jeg må bare gi det ennå mer tid pga det 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Parasoll skrev:
 

Hei igjen

Fikk silikon for 2 uker siden. Har ikke smerte- smerte lengre, men overfølsom hud fra halve brystet og opp, det er utrolig ubehagelig. Uten bh kjenner jeg ingenting, men rett og slett så forsømt med bh/ t-skjorte eller annet, at det er vondt. Presser jeg hendene litt hardt over brystene, forsvinner ubehaget. Verst rundt brystvorten. Brennende følelse.. Kun overfladisk på huden, ikke innvendig  

Halvparten av brystene ig ned er jeg mer nummen. 

Noen flere? Forsvinner det?

Holder på å bli sprø 

Høres helt normalt ut. Er nok huden som strekker seg, i tillegg til at nervene blir strukket. Det går seg til med tiden 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jaktenka skrev:
 

Høres helt normalt ut. Er nok huden som strekker seg, i tillegg til at nervene blir strukket. Det går seg til med tiden 🤗

Håper virkelig det! Det er utrolig plagsomt, blir helt sprø. Har jo bare lyst til å gå naken rundt for å slippe den grusomme brennende følelsen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Parasoll skrev:
 

Håper virkelig det! Det er utrolig plagsomt, blir helt sprø. Har jo bare lyst til å gå naken rundt for å slippe den grusomme brennende følelsen 

Jeg brukte ullammeinnleggene mine i den perioden husker jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg få kjøpt inn noen ja. Fryser veldig på puppene også, så lurt å få tak i ullinnlegg så fort som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

har lest sikkert 100 sider av denne tråden nå, og har et par spørsmål jeg håper noen har svar på 😃

Jeg er 19 år om det er relevant, og har nettopp vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Helt siden jeg var 13 år og begynte å utvikle pupper, har selvbildet mitt vært på bunn. De har alltid «hengt», selvom jeg er relativt slank, og har små pupper. Har siden den gang håpt at de skulle bli større og forme seg til det normale, noe de aldri gjorde. Jeg har siden jeg fikk pupper sovet med bh hver eneste natt, fordi jeg synes de er så stygge å se på. Klarer ikke gå uten bh, når jeg skal trene må jeg ha vanlig bh under sportsbhen osv. Dette er da noe jeg har slitt med å hatt komplekser for i mange år, men jeg har ville ventet for å se om de endret seg. Har mistet tolmodigheten, og vil ikke slite så mye med selvbildet i årene fremover - og derfor bestilte jeg meg time til konsultasjon. Timen ble bestilt for 7 måneder siden, og jeg hadde konsultasjon for 2 dager siden.

på konsultasjonen fikk jeg vite noe jeg fryktet - men hadde forventet. Jeg har noe som heter tubulære bryst og må derfor ta brystløft, og deretter etter 3-4 måneder kan jeg legge i silikon dersom jeg ønsker det. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet at kun silikon kunne fikse problemet mitt - både med tanke på arr og penger. 

Spørsmålene jeg har er derfor;

Om det er det noen som har erfaring med å ta brystløft? Hvordan ble arrene i ettertid? 

Noen som har tatt silikon etter brystløft? 

Om noen har vært i samme situasjon som meg? 

Og om noen har erfaring hos fornebuklinikken - evt hos dr. Utvoll som er han jeg var på konsultasjon hos

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for så mange svar! Så hyggelig 🤗

Jeg tror jeg skal ta steget å bestille en konsultasjon for å få en vurdering både i forhold til hvilke resultat som er realistisk å forvente på  min kropp, og også rådføring i forhold til eventuell senere graviditet! men merker at det må bli uten samboer, men heller venninne eller alene.

Bestilte dere først et sted?

Jeg tenkte å ta kontakt med Aleris Colosseum og Fornebu. Mest fordi det er de to stedene jeg har lest mest om her inne! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Iwwll said:
 

Hei! Vet at mange med tubulære bryst får operasjon dekket av det offentlige - sa kirurgen noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Superblomst said:
 

Hei! Vet at mange med tubulære bryst får operasjon dekket av det offentlige - sa kirurgen noe om det?

Kirurgen sa ingenting om det nei - men har lest litt om det i ettertid. Om det skal bli dekket av det offentlige er det lang ventetid og man må opereres på et offentlig sykehus om jeg ikke tar helt feil? Noe jeg ikke har så veldig lyst til, da jeg føler de fleste på private klinikker som f.eks fornebuklinikken har mye mer og bedre omtale, og kompetanse innen akkurat plastikk kirurgi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.10.2018 den 1.06, Iwwll skrev:
 

Hei!

har lest sikkert 100 sider av denne tråden nå, og har et par spørsmål jeg håper noen har svar på 😃

Jeg er 19 år om det er relevant, og har nettopp vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Helt siden jeg var 13 år og begynte å utvikle pupper, har selvbildet mitt vært på bunn. De har alltid «hengt», selvom jeg er relativt slank, og har små pupper. Har siden den gang håpt at de skulle bli større og forme seg til det normale, noe de aldri gjorde. Jeg har siden jeg fikk pupper sovet med bh hver eneste natt, fordi jeg synes de er så stygge å se på. Klarer ikke gå uten bh, når jeg skal trene må jeg ha vanlig bh under sportsbhen osv. Dette er da noe jeg har slitt med å hatt komplekser for i mange år, men jeg har ville ventet for å se om de endret seg. Har mistet tolmodigheten, og vil ikke slite så mye med selvbildet i årene fremover - og derfor bestilte jeg meg time til konsultasjon. Timen ble bestilt for 7 måneder siden, og jeg hadde konsultasjon for 2 dager siden.

på konsultasjonen fikk jeg vite noe jeg fryktet - men hadde forventet. Jeg har noe som heter tubulære bryst og må derfor ta brystløft, og deretter etter 3-4 måneder kan jeg legge i silikon dersom jeg ønsker det. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet at kun silikon kunne fikse problemet mitt - både med tanke på arr og penger. 

Spørsmålene jeg har er derfor;

Om det er det noen som har erfaring med å ta brystløft? Hvordan ble arrene i ettertid? 

Noen som har tatt silikon etter brystløft? 

Om noen har vært i samme situasjon som meg? 

Og om noen har erfaring hos fornebuklinikken - evt hos dr. Utvoll som er han jeg var på konsultasjon hos

 

 

Jeg opererte hos Jørgen Utvoll og jeg er veldig fornøyd. Super fornøyd med størrelsen som han anbefalte og angrer ikke et sekund! Lykke til ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 5.29, Sistra skrev:
 

Tusen takk for så mange svar! Så hyggelig 🤗

Jeg tror jeg skal ta steget å bestille en konsultasjon for å få en vurdering både i forhold til hvilke resultat som er realistisk å forvente på  min kropp, og også rådføring i forhold til eventuell senere graviditet! men merker at det må bli uten samboer, men heller venninne eller alene.

Bestilte dere først et sted?

Jeg tenkte å ta kontakt med Aleris Colosseum og Fornebu. Mest fordi det er de to stedene jeg har lest mest om her inne! 

 

Hei.

Jeg bestilte bare på ett sted, fornebu ☺️ Veldig fornøyd og angrer ikke et sekund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Iwwll said:
 

Kirurgen sa ingenting om det nei - men har lest litt om det i ettertid. Om det skal bli dekket av det offentlige er det lang ventetid og man må opereres på et offentlig sykehus om jeg ikke tar helt feil? Noe jeg ikke har så veldig lyst til, da jeg føler de fleste på private klinikker som f.eks fornebuklinikken har mye mer og bedre omtale, og kompetanse innen akkurat plastikk kirurgi

Etter hva jeg har forstått må det ikke skje på offentlige sykehus? Mener jeg har lest en eller annen plass om en som opererte på aleris, men det måtte gå via fastlegen.  Jeg opererte jo på Fornebu selv og vil tro de har akkurat samme kompetanse som ellers i Norge, selv om de gjerne vil gi inntrykk av å være bedre. Kirurgene der har jo alle som en jobbet på offentlige sykehus, og kravet om å holde seg faglig oppdatert gjelder heldigvis privat og offentlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 1.06, Iwwll skrev:
 

Hei!

har lest sikkert 100 sider av denne tråden nå, og har et par spørsmål jeg håper noen har svar på 😃

Jeg er 19 år om det er relevant, og har nettopp vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Helt siden jeg var 13 år og begynte å utvikle pupper, har selvbildet mitt vært på bunn. De har alltid «hengt», selvom jeg er relativt slank, og har små pupper. Har siden den gang håpt at de skulle bli større og forme seg til det normale, noe de aldri gjorde. Jeg har siden jeg fikk pupper sovet med bh hver eneste natt, fordi jeg synes de er så stygge å se på. Klarer ikke gå uten bh, når jeg skal trene må jeg ha vanlig bh under sportsbhen osv. Dette er da noe jeg har slitt med å hatt komplekser for i mange år, men jeg har ville ventet for å se om de endret seg. Har mistet tolmodigheten, og vil ikke slite så mye med selvbildet i årene fremover - og derfor bestilte jeg meg time til konsultasjon. Timen ble bestilt for 7 måneder siden, og jeg hadde konsultasjon for 2 dager siden.

på konsultasjonen fikk jeg vite noe jeg fryktet - men hadde forventet. Jeg har noe som heter tubulære bryst og må derfor ta brystløft, og deretter etter 3-4 måneder kan jeg legge i silikon dersom jeg ønsker det. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet at kun silikon kunne fikse problemet mitt - både med tanke på arr og penger. 

Spørsmålene jeg har er derfor;

Om det er det noen som har erfaring med å ta brystløft? Hvordan ble arrene i ettertid? 

Noen som har tatt silikon etter brystløft? 

Om noen har vært i samme situasjon som meg? 

Og om noen har erfaring hos fornebuklinikken - evt hos dr. Utvoll som er han jeg var på konsultasjon hos

 

 

Hei.

Jeg har hatt brystløft og la inn silikon 3 mnd seinere. Min fastlege forsøkte å henvise meg til Aleris for brystløft, men de har ikke avtale med det offentlige lengre. Jeg ville heller ikke opereres på et offentlig sykehus, så jeg valgte å betale selv. Jeg endte opp på Aleris Colosseum-Nobel, og ble operert av Nils Lykke. Jeg er veldig fornøyd med Dr Lykke, han er ærlig ang resultatet og en dyktig kirurg. Det kostet 40 000 for løftet og 22 500 for silikon etter 3 mnd. 

Jeg har anker arr og han brukte arret fra løftet da jeg la inn silikon. Jeg syns mine arr ble mindre synlig etter jeg la inn silikon, siden huden blir mer strukket. Nå er det bare litt over 2 uker siden jeg la inn silikon, så jeg vet ikke hvordan det endelige resultatet blir ennå... Men jeg er veldig fornøyd, så selv om det var dyrt så syns jeg det var verdt det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...