Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hvor lenge ventet dere forresten med sex? Akkurat nå føler jeg meg ikke sexy overhode, men det kommer seg vel så fort jeg får vasket håret (og får tilbake midjen) 😜 har en samboer som tar alt hjemme for tiden, han er rett og slett fantastisk. Han er nok litt utolmodig når det kommer til sexen selvom han ikke nevner det, så hadde vært gøy å kunne gi noe tilbake snart 😉

 

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Inwe skrev:

Takk 😄

Tror jeg både er oppblåst og har en hevelse rundt magen. Jeg ser ikke ut 😅 forstoppelsen har visst gitt seg litt heldigvis, både vært på do i går og i dag. 

Har brystbånd ja, eller magebånd kalte de det på klinikken. Det er iallefall plassert oppe på puppene mine. Ser det er vanlig i 3 uker, men jeg skal altså ha mitt i 6 uker. Og det gnager som bare det under arma. Har gnagsårplaster nå, noen andre tips til hvordan man kan få det mer behagelig med det båndet? 

Når er det smertene gir seg? Har bare 1 av de sterke smertestillende igjen og skal egentlig tilbake på jobb i morgen. Kjenner ut som puppene mine brenner og om jeg sitter eller står med overkroppen i oppreist stilling for lenge gjør det helt sykt vondt. Det var mindre vondt de 2 første dagene. Er på dag 4 nå. 

Brukte engangskluter som jeg brettet rundt båndet der det gnagde 😊 

Jeg syns det var mer vondt de første dagene, men når jeg begynte å bevege meg litt mer ble jeg på en måte sliten i puppene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Inwe skrev:

Hvor lenge ventet dere forresten med sex? Akkurat nå føler jeg meg ikke sexy overhode, men det kommer seg vel så fort jeg får vasket håret (og får tilbake midjen) 😜 har en samboer som tar alt hjemme for tiden, han er rett og slett fantastisk. Han er nok litt utolmodig når det kommer til sexen selvom han ikke nevner det, så hadde vært gøy å kunne gi noe tilbake snart 😉

 

Ca 1 uke. Tok det veldig rolig da. Det er jo en form for fysisk aktivitet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Brukte engangskluter som jeg brettet rundt båndet der det gnagde 😊 

Jeg syns det var mer vondt de første dagene, men når jeg begynte å bevege meg litt mer ble jeg på en måte sliten i puppene. 

Ah, smart. Kanskje teste det etterhvert. Tør ikke løsne for mye på det heller :P 

Virker som det går bedre i dag. Kun tatt en 600 mg ibux foreløpig. I går gikk det fint helt til jeg holdt samboeren med selskap mens han laget mat. Og være oppreist for lenge var sykt vondt. Da ble resten av kvelden ødelagt.. Forsøker å være mest mulig i ro i dag. Håper på å kunne komme meg til jobb i morgen. Ellers får jeg fortelle min unge svenske sjef at jeg må jobbe hjemme fordi jeg har operert pupper. Tror han blir ganske sjokket da :P De ser det vel uansett når jeg kommer dit vil jeg tro, iallefall når jeg slipper denne stramme bandasjen. 

5 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Ca 1 uke. Tok det veldig rolig da. Det er jo en form for fysisk aktivitet 😂

Ja, det rister jo litt ;) var det vondt da? Tror det blir tatt rolig etter han har hatt 1-2 uker uten uansett ;)😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Inwe skrev:

Ah, smart. Kanskje teste det etterhvert. Tør ikke løsne for mye på det heller :P 

Virker som det går bedre i dag. Kun tatt en 600 mg ibux foreløpig. I går gikk det fint helt til jeg holdt samboeren med selskap mens han laget mat. Og være oppreist for lenge var sykt vondt. Da ble resten av kvelden ødelagt.. Forsøker å være mest mulig i ro i dag. Håper på å kunne komme meg til jobb i morgen. Ellers får jeg fortelle min unge svenske sjef at jeg må jobbe hjemme fordi jeg har operert pupper. Tror han blir ganske sjokket da :P De ser det vel uansett når jeg kommer dit vil jeg tro, iallefall når jeg slipper denne stramme bandasjen. 

Ja, det rister jo litt ;) var det vondt da? Tror det blir tatt rolig etter han har hatt 1-2 uker uten uansett ;)😂

Nei, ikke vondt, men ble litt sliten i puppene da også. Men hadde på bh og brystbånd da, så det var veldig sexy 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Nei, ikke vondt, men ble litt sliten i puppene da også. Men hadde på bh og brystbånd da, så det var veldig sexy 😂

Foreløpig svir det bare i mine, men det er kanskje fordi jeg fortsatt har på bandasjen. De kan ikke bevege seg en mm engang :P Haha, kan tenke meg det! Tror jeg kunne hatt på meg en søppelsekk og han ville kjørt på nå 😂 vanskelig med tørke for disse mannfolka altså! Han gleder seg derimot stort til bandasjen skal tas av, da må de nemlig masseres hver dag og han har meldt seg frivillig til den oppgaven 😂

Hvor lenge siden var det du tok, og hvor mye, under eller over muskel? Et spørsmål som dekker alt :P

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Inwe skrev:

Foreløpig svir det bare i mine, men det er kanskje fordi jeg fortsatt har på bandasjen. De kan ikke bevege seg en mm engang :P Haha, kan tenke meg det! Tror jeg kunne hatt på meg en søppelsekk og han ville kjørt på nå 😂 vanskelig med tørke for disse mannfolka altså! Han gleder seg derimot stort til bandasjen skal tas av, da må de nemlig masseres hver dag og han har meldt seg frivillig til den oppgaven 😂

Hvor lenge siden var det du tok, og hvor mye, under eller over muskel? Et spørsmål som dekker alt :P

Haha. Skjønner det er litt annerledes i utlandet enn her i Norge. Hvor i utlandet om jeg kan spørre? 

3 mnd om 1 uke. 300cc under muskel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok de i Belgia, der var de beste kirurgene innenfor kjørerekkevidde herfra. Bor ikke i Belgia da, men i et land i nærheten. Hadde planer om å vente til jeg kom hjem, men prisen (2350 €) kunne ikke oversees :P De hadde også en operasjon-dagen-etter-pakke så jeg hadde konsultasjon dagen før operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg min tur 🙈 kun 1 uke til operasjon! Men det rare er at jeg er så utrolig rolig, og klarer ikke helt å forstå det. Trodde jeg kom til å holde på å tisse meg selv i buksa, men til nå har jeg egentlig ingen problemer. Vanligvis er jeg en veldig nervøs person så skjønner det ikke helt haha. Noen som kjenner seg igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte på fredag. Ingen smerter verken i går eller i dag. Kun tatt Paracet. Kan jeg kjøre bil i morgen, eller bør jeg vente noen dager til? 

Må ikke kjøre bil, hadde bare vært kjekt å få handley inn litt mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Parasoll skrev:

Jeg opererte på fredag. Ingen smerter verken i går eller i dag. Kun tatt Paracet. Kan jeg kjøre bil i morgen, eller bør jeg vente noen dager til? 

Må ikke kjøre bil, hadde bare vært kjekt å få handley inn litt mat. 

Du kan det ja, men om du tok under muskel kan det være litt rart å gire 😜 Husk at du ikke må bære så tungt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MyNewBoobs skrev:

Du kan det ja, men om du tok under muskel kan det være litt rart å gire 😜 Husk at du ikke må bære så tungt da!

Under muskel ja

 

stemmer, ikke over 1 kg første uka. Da blir det skuffende mathandling. Deilig å ikke ha smerter, men fort gjort å overdrive og ikke ta hensyn. 

Takk, venter litt med handlingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som fortsatt har vondt i puppene lang tid etter operasjonen? Da tenker jeg de som er 6+ mnd 🤗

Ikke noe godt under sex når samboer skal tafse.. Må de bare bli vant til det? Eller er nervene fortsatt ut av kurs? Litt plagsomt igrunnen 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jaktenka skrev:

Noen som fortsatt har vondt i puppene lang tid etter operasjonen? Da tenker jeg de som er 6+ mnd 🤗

Ikke noe godt under sex når samboer skal tafse.. Må de bare bli vant til det? Eller er nervene fortsatt ut av kurs? Litt plagsomt igrunnen 🙄

Jeg opererte i midten av juni, og synes heller ikke det er godt å bli tatt på puppene. Delvis uten følelse. Uff, håper det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt ulik størrelse på puppene før opr. Kirurg ville derfor legge inn ulik størrelse på protesene. Nå er det enda større forskjell på puppene, motsatt pupp er mye større nå. Har noen opplevd det? Gikk det seg til? (Skjønner ikke helt hvordan det går seg til, men....) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Jaktenka skrev:

Noen som fortsatt har vondt i puppene lang tid etter operasjonen? Da tenker jeg de som er 6+ mnd 🤗

Ikke noe godt under sex når samboer skal tafse.. Må de bare bli vant til det? Eller er nervene fortsatt ut av kurs? Litt plagsomt igrunnen 🙄

Er godt mulig de bare trenger litt mer tid, og at samboeren din er litt røff med dem(?), men kan også bare være nervene. Tror ikke du bare skal bli vant til det mtp at det ikke er snakk om null følelse i puppene (noe som kan skje og som da ikke nødvendigvis kommer tilbake), men hvis det er vondt ville jeg kanskje ringt klinikken å hørt, bare for å være på den sikre siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Parasoll skrev:

Jeg hadde litt ulik størrelse på puppene før opr. Kirurg ville derfor legge inn ulik størrelse på protesene. Nå er det enda større forskjell på puppene, motsatt pupp er mye større nå. Har noen opplevd det? Gikk det seg til? (Skjønner ikke helt hvordan det går seg til, men....) 

Kommer nok til å gå seg til :) Du er ikke en uke post op en gang (hvis jeg ikke husker helt feil), så du er nok veldig hoven fremdeles. Hevelsen må gå ned, og implantatene vil komme seg ordentlig på plass når muskelen slapper litt mer av (helt ferdig om 6-12 mnd). I starten vil du oppleve at de gjerne er litt ulik størrelse og at det fort kan bytte på hvilken som er størst ( i hvert fall hos meg), men så vil de falle på plass. Man må bare være tålmodig også må man prøve å ikke henge seg så opp i hvordan de ser ut i starten (ja, lettere sagt enn gjort, var der selv haha), for da blir det enda mer psykisk slitsomt enn nødvendig :)  En annen ting er jo at den mindre puppen fikk ett større implantat, så det er ikke så rart om den er mer hoven enn den som fikk mindre.

Ta tiden til hjelp, husk at du fremdeles er helt helt helt i starten, ingenting av hva du ser akkurat nå, og de neste ukene fremover, er endelig og mye kan (og vil) forandre seg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 7.07, Parasoll skrev:

Jeg hadde litt ulik størrelse på puppene før opr. Kirurg ville derfor legge inn ulik størrelse på protesene. Nå er det enda større forskjell på puppene, motsatt pupp er mye større nå. Har noen opplevd det? Gikk det seg til? (Skjønner ikke helt hvordan det går seg til, men....) 

Jeg hadde omtrent ingen forskjell på puppene (da jeg omtrent ikke hadde pupper), men den ene er tydelig større nå :PSå det må være hevelsen, antagelig sånn for deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 22.29, Pkat skrev:

Jeg opererte i midten av juni, og synes heller ikke det er godt å bli tatt på puppene. Delvis uten følelse. Uff, håper det blir bedre.

 

På 2.10.2018 den 7.57, HappyGomp skrev:

Er godt mulig de bare trenger litt mer tid, og at samboeren din er litt røff med dem(?), men kan også bare være nervene. Tror ikke du bare skal bli vant til det mtp at det ikke er snakk om null følelse i puppene (noe som kan skje og som da ikke nødvendigvis kommer tilbake), men hvis det er vondt ville jeg kanskje ringt klinikken å hørt, bare for å være på den sikre siden? :)

 

Nei han et ikke for røff med de😅 Kirurgen sa vel noe om at nervene kunne være litt på ustø kurs fortsatt..men ville likevel høre om andres erfaringer 🤗

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...