Frigg Skrevet 14. januar 2008 #2821 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg skal på konsultasjon på torsdag. Er så spent på hva vi kommer frem til og om jeg får operasjonen når jeg helst vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 14. januar 2008 #2822 Del Skrevet 14. januar 2008 Min sexlyst ble om mulig enda større etter operasjonen Hva slags innlegg skal du ha?Så bra! Hehe. stakkar min samboer da. Jeg skal ha runde (tror jeg) ca 290 cc submusk. Skal opereres på fornebuklinkken hos Dr.Schistad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 14. januar 2008 #2823 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Shaya Så bra at det ikke har gått utover forholdet deres, misunner deg litt det ja . Hva synes din kjære om at du vil operere deg da? Min kjære synes det er greit siden det sliter sånn på sjølbildet mitt. Men synes det er litt rart at han ikke gjør mer for å hindre det siden at han påstår at han synes mine små AA-pupper er finere enn hans X`s C-pupper. Men gutter er gutter, og de missliker ikke akkurat å ha litt å ta i etter hva jeg har skjønt. Du får ha masse lykke til med operasjonen. Spent på å høre hvordan det går med deg. For min del vet jeg som sagt tidligere i denne spalten ikke når jeg kan operere meg, da vi nok enten må velge puppeoperasjon eller barn først. Gid jeg var litt yngre og kunne operere meg så fort som mulig... Klem pia Ja, men så er kjæresten min verdens snilleste og det var lett å bli trygg på han. Kjæresten syns egentlig ikke at jeg skal ta operasjonen men han støtter meg. han er redd de ikke vil bli like god å ta på...og ble jo litt lei meg når han sa d...er redd han kommer til å like d gamle bedre enn de nye (iallefall i sengen), og jeg får jo ikke tilbake de gamle hvis jeg bestemmer meg for å ta ut silikonen... men jeg regner med det går greit, for det er jo for min skyld jeg gjør dette, og alle her inne virker overlykkelig etterpå, uansett om de får noen bivirkninger og plager...så tror ikke jeg kommer til å angre.. så jeg vet egentlig ikke hva som er best, om kjæresten syns d er bra at du får silikon eller at han ikke vil det.... Jeg vet ikke hva kjærestn din tenker, men uansett om han vil ha deg med silikon eller uten, så tror han sikkert ihvertfall at situasjonen deres blir bedre, siden nåværende går slik utover forholdet... har dere forrestn snakket om dere skal vente litt med barn? syns han at du skal ta silikon først? Hvis du skal ha såpass tidlig tror jeg det er lurt å vente til du har fått barnet, for det kan jo hende de forandrer seg, slik at du vil ha en ny operasjon etterpå likevel.... Vel, nervene er iallefall på høyspenn her nå...skal operere på onsdag, trenger sikkert beroligende når jeg ankommer....håper de hjelper... Skal fortelle hvordan det går når jeg har begynt å fungere igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 14. januar 2008 #2824 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, men så er kjæresten min verdens snilleste og det var lett å bli trygg på han. Kjæresten syns egentlig ikke at jeg skal ta operasjonen men han støtter meg. han er redd de ikke vil bli like god å ta på...og ble jo litt lei meg når han sa d...er redd han kommer til å like d gamle bedre enn de nye (iallefall i sengen), og jeg får jo ikke tilbake de gamle hvis jeg bestemmer meg for å ta ut silikonen... men jeg regner med det går greit, for det er jo for min skyld jeg gjør dette, og alle her inne virker overlykkelig etterpå, uansett om de får noen bivirkninger og plager...så tror ikke jeg kommer til å angre.. så jeg vet egentlig ikke hva som er best, om kjæresten syns d er bra at du får silikon eller at han ikke vil det.... Jeg vet ikke hva kjærestn din tenker, men uansett om han vil ha deg med silikon eller uten, så tror han sikkert ihvertfall at situasjonen deres blir bedre, siden nåværende går slik utover forholdet... har dere forrestn snakket om dere skal vente litt med barn? syns han at du skal ta silikon først? Hvis du skal ha såpass tidlig tror jeg det er lurt å vente til du har fått barnet, for det kan jo hende de forandrer seg, slik at du vil ha en ny operasjon etterpå likevel.... Vel, nervene er iallefall på høyspenn her nå...skal operere på onsdag, trenger sikkert beroligende når jeg ankommer....håper de hjelper... Skal fortelle hvordan det går når jeg har begynt å fungere igjen... onsdag ja,lykke til!! Hvor skal du opereres? Og hvor mye skal du da? Over eller under muskel,og runde eller anatomiske? klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 15. januar 2008 #2825 Del Skrevet 15. januar 2008 onsdag ja,lykke til!! Hvor skal du opereres? Og hvor mye skal du da? Over eller under muskel,og runde eller anatomiske? klemmer Hei, Takk for det. Jeg skal opereres på klinikk stokkan. skal ha ca 260 over muskel, runde. skal ha snittet rundt halve brystvorten, skjønner ikke at det går an (har heller ikke lyst til å få det forklart før etterpå, er skikkeli pyse og blir kvalm av d meste), men regner med arret blir fint slik. hva med deg, har du bestemt deg? har du vært på konsultasjon?, husker ikke hva du har skrevet før jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. januar 2008 #2826 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, Takk for det. Jeg skal opereres på klinikk stokkan. skal ha ca 260 over muskel, runde. skal ha snittet rundt halve brystvorten, skjønner ikke at det går an (har heller ikke lyst til å få det forklart før etterpå, er skikkeli pyse og blir kvalm av d meste), men regner med arret blir fint slik. hva med deg, har du bestemt deg? har du vært på konsultasjon?, husker ikke hva du har skrevet før jeg nå.... Ja vært på konsultasjon. Skal ha snitt i brystfolden, under muskel ca 290 cc. Runde innlegg tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. januar 2008 #2827 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei molly lolly. Ser du er pålogget her nå. Hvordan går det med puppestasen? :D Er det mulig å få se før og ettebilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 15. januar 2008 #2828 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei molly lolly. Ser du er pålogget her nå. Hvordan går det med puppestasen? :D Er det mulig å få se før og ettebilder? Hei du Er jeg den eneste som ikke tok før-bilder? har heller ikke tatt bilder nå. Jeg tør nesten ikke se på de ennå. Vet at det er litt barnslig, men jeg rødmer når jeg ser meg selv Er på jobben uansett nå, kan ikke gjøre noe nå uansett... Kan jeg se dine kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. januar 2008 #2829 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke operert med enda jeg da,hehe. Men etter operasjonen skal du få se! Nå er det desverre ikke ås mye å se. Men skal passe på å få tatt før bilder også tenkte jeg. Noen andre som har bilder jeg kan få se? *smilerogberpent* (mailen min er [email protected]) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 15. januar 2008 #2830 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg klarer ikke å sende noen mine bilder. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. januar 2008 #2831 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg klarer ikke å sende noen mine bilder. Beklager.Det går fint. Får bare ikke sett meg mett på pupper om dagen. Gleder meg som en liten unge. 27 dager igjen. Skal bli så sinnsykt deilig. Dere som hadde strekkmerker på puppene,hvordan ble dette etter påerasjonen? Og forandret bystvortene seg mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 15. januar 2008 #2832 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det noen her som la inn ca 260cc og som var en a før..? vil gjerne ha bilder er litt usikker på str og om den ene skal få mer eller om den andre skal få mindre...syns d er så vanskelig å se an hvordan man kan bli, på noen blir det kjempestort og på noen ikke så stort... er så redd for å få for store...men også for å få mindre enn jeg har lyst på.. har lyst å bli en stor b, ikke mer iallefall.... Jeg skal prøve innlegg før operasjonen i morgen og håper jeg velger rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 15. januar 2008 #2833 Del Skrevet 15. januar 2008 Du velger helt sikkert rett med litt hjelp fra kirurgen. Viktig å høre hva de har å si. Jeg trodde jeg skulle ta 375ml, da jeg er så høy som jeg er, men da jeg kom dit og legen sa : "Nå nei du, her snakker vi max 320ml!" Jeg valgte å lytte til han og er nå er stor d-cup Var a fra før. Men alt avhenger jo av hvordan kroppen din er bygd. Avstand mellom skuldre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathaliee Skrevet 15. januar 2008 #2834 Del Skrevet 15. januar 2008 JESS! Nå er det kun én uke igjen til operasjonen min og jeg er helt gelé i magen:p Gruer meg, men gleder meg også utrolig mye til å endelig få gjort dette! Har hatt lyst til å forstørre brystene siden jeg var 15 år og begynte å innse at jeg sannsynligvis aldri ville få pupper...Nå er jeg en 75A, men det passer ikke til kroppen min i det hele tatt! Har smal overkropp og litt bredere hofter, så det ser veldig usymmetrisk ut...(er forresten 178 cm høy og veier 64 kilo) Legen har foreslått 320 gr, silikon gelé under brystmuskel, runde og ru proteser, og snitt under brystet. Selv om den endelige avgjørelsen på alt dette skal gjøres på operasjonsdagen. Jeg har lest masse i dette forumet og i andre lignende forumer på internett, og forhørt meg litt her og der, men kjenner dessverre ingen med egne erfaringer. Så det er slike ting jeg gjerne vil ha svar på her: * Har feks noen blitt operert på Fornebuklinikken (jeg har fått Pål Schistad)? * Er det noen her som hadde ganske likt utgangspunkt som meg før operasjonen sin (dvs. 75A, høy og med spinkel overkropp), og vil dele sine erfaringer? * Lurer også på dette med ru proteser Vs glatte. Er det slik at de ikke bruker glatte proteser lenger på Fornebuklinikken (eller i Norge generelt)? Og vil det faktisk være bedre med glatte proteser om jeg skulle gå ned i vekt i ettertid av operasjonen? Forstår ikke helt hvorfor... * Vet noen om vanlig silikon er bedre enn silikongelé? * Hvilken type snitt blir vanligvis penest etterpå? Noen klinikker sier at snitt i armhulen blir veldig stygge, mens andre skryter av hvor usynlige de blir...Og snitt rundt brystvorten ser jo fantastisk ut på amerikanske før/etter-sider, men ikke på de norske...*forvirret* Håper på mange svar!! Og TUSENTAKK til CeeCee for en superduper dagbok!! :D Hilsen Nathalie<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 15. januar 2008 #2835 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ja, kan tenke meg du er spent. Synes du tøff som kaster deg ut i det. Hadde nok også vært særdeles nervøs om jeg var deg, men med litt beroligende hjelper det helt sikkert. Tenker din kjære blir veldig fornøyd jeg. Bra han ikke nekter deg operasjonen da ihvertfall. Har fått prata litt om det blir barn eller silikon først, og ser vel ut til at det kanskje blir det første. Har lest om en del som ikke er like fornøyde med resultatet etter at de har fått barn, og det er kanskje ikke verdt å risikere å måtte operere meg om noen få år igjen. Hva sier de forresten der du skal operere deg om hvor lenge innleggene holder? Noen steder sier de at de ikke trenger å byttes om det ikke oppstår noen problemer, andre at de bør byttes etter 10 år.. Må si jeg angrer på at jeg ikke har gjort dette tidligere, men men.. Da er det vel bare å vente noen år. Hadde ikke vært så dumt å hatt litt pupper i brudekjolen, men får vel bare fylle opp med diverse silikoninnlegg. Har prata om bryllupsnatten og om den berømmelige T-shorta skal være på da også.. Mitt meste forslag er en litt finere T-shorte eller noe. Tviler sterk på at jeg har mot til å ta den av sjøl om det er bryllupsnatta.. Og hadde vært fint med litt pupper på bryllupsreise, men har da klart å skjule meg til før.. Får heller drømme om hvor fine de blir en gang i framtiden. Har vurdert gratis konsultasjon på Nobel clinic, bare sånn for å høre liksom. Men har helt angst for å ta av meg på overkroppen, så vet ikke om jeg tørr. Kan kanskje bare utsette det til det er aktuelt å operere meg. Du får ha masse lykke til i morra. Skal du ha med deg din kjære eller? Fått deg fri fra jobben? Klem Endret 15. januar 2008 av pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. januar 2008 #2836 Del Skrevet 15. januar 2008 Det går fint. Får bare ikke sett meg mett på pupper om dagen. Gleder meg som en liten unge. 27 dager igjen. Skal bli så sinnsykt deilig. Dere som hadde strekkmerker på puppene,hvordan ble dette etter påerasjonen? Og forandret bystvortene seg mye? er ikke bare du som ikke får sett deg mett på pupper om dagen Samboeren min sier at jeg er mer puppefiksert enn han for tiden, og da er det ille da! Skjønner at gleder deg Siliconsally. Det gjør jeg også. Jeg skal ha eksamener nå snart, og dette er det som er gulleroten Jeg skal på konsultasjon på torsdag. Er så spent på hva han sier om størrelse. Ut fra hva jeg har sett av bilder, så har jeg fått for meg at jeg skal ha en c-cup, 300ml. Har nå en a-cup. Men hva vet vel jeg hva som blir best? Jeg er bare så redd for at jeg skal synes at de er for små etter operasjonen! Bedre at de er litt for store enn for små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 15. januar 2008 #2837 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, kan tenke meg du er spent. Synes du tøff som kaster deg ut i det. Hadde nok også vært særdeles nervøs om jeg var deg, men med litt beroligende hjelper det helt sikkert. Tenker din kjære blir veldig fornøyd jeg. Bra han ikke nekter deg operasjonen da ihvertfall. Har fått prata litt om det blir barn eller silikon først, og ser vel ut til at det kanskje blir det første. Har lest om en del som ikke er like fornøyde med resultatet etter at de har fått barn, og det er kanskje ikke verdt å risikere å måtte operere meg om noen få år igjen. Hva sier de forresten der du skal operere deg om hvor lenge innleggene holder? Noen steder sier de at de ikke trenger å byttes om det ikke oppstår noen problemer, andre at de bør byttes etter 10 år.. Må si jeg angrer på at jeg ikke har gjort dette tidligere, men men.. Da er det vel bare å vente noen år. Hadde ikke vært så dumt å hatt litt pupper i brudekjolen, men får vel bare fylle opp med diverse silikoninnlegg. Har prata om bryllupsnatten og om den berømmelige T-shorta skal være på da også.. Mitt meste forslag er en litt finere T-shorte eller noe. Tviler sterk på at jeg har mot til å ta den av sjøl om det er bryllupsnatta.. Og hadde vært fint med litt pupper på bryllupsreise, men har da klart å skjule meg til før.. Får heller drømme om hvor fine de blir en gang i framtiden. Har vurdert gratis konsultasjon på Nobel clinic, bare sånn for å høre liksom. Men har helt angst for å ta av meg på overkroppen, så vet ikke om jeg tørr. Kan kanskje bare utsette det til det er aktuelt å operere meg. Du får ha masse lykke til i morra. Skal du ha med deg din kjære eller? Fått deg fri fra jobben? Klem Hei Pie, På Stokkan mener de at man ikke trenger å bytte protesene så lenge man ikke har symptomer på at man bør gjøre det. Men det er jo større risiko for at det kan sprekke til eldre de blir...tror iallefall jeg kommer til å vurdere d om 15-20 år... men da kommer jeg til å høre meg rundt om hva som er vanlig... Trenger dere å gifte dere så tidlig forrestn? dere kan jo vente til etter operasjonen... men det kan jo også hende at du får større bryst etter graviditeten, slik at du kanskje klarer å ta av deg tshorta...og funker det ikke med avslåtte lys heller? jeg er sikker på at han syns det er mer sexy uten tshorte uansett hvordan du ser ut, du kan jo ha av lyset...for du klarte å vise han de før, ikke sant? men skjønner d ikke er lett...du kan jo forrestn ha bh med innlegg uten lys...da kan han jo ta utenpå bhen...kanskje d funker? håper du ikke føler at jeg maser...syns bare så synd på dere..skulle ønske d fantes en enklere måte å få større/finere pupper på... syns du skal dra på konsultasjon, legen har sikkert sett alt av små pupper og har sikkert møtt mange som har angst for å vise puppene..så han har sikkert stor forståelse for d, d er jo derfor de fleste kommer dit.. d som kan være dumt er at du får enda mer lyst på silikon og med en gang, når du må vente en stund uansett... skal ha med meg min kjære i morgen ja...jeg studerer, så jeg tar meg bare fri en uke...så får jeg se hvor lenge jeg må holde meg inne..er ikke noe obligatorisk heldivis.. skal ta antibiotika nå og dusje med spessåpe...føles helt sykt ut at dagen har kommet... men d skal bli deili å slippe å grue seg mer iallefall.... gleder meg til å se ansiktsuttrykket til mamma når jeg viser henne titsa, hehe... once in a life time...d blir ikke fortalt på telefon nei....jeg har sagt d før, men hun tror sikkert at jeg har lagt d fra meg og at jeg ikke tørr uansett... håper ikke de i klassen merker d...syns d er ekkelt ...har ikke lenge igjen heldivis...tenkte jeg skulle gjøre d før jeg begynner i jobb osv.. d er betryggende å høre at de fleste var like nervøs som jeg er nå...for de kom seg jo gjennom d...får håpe jeg klarer d også... Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. januar 2008 #2838 Del Skrevet 15. januar 2008 er ikke bare du som ikke får sett deg mett på pupper om dagen Samboeren min sier at jeg er mer puppefiksert enn han for tiden, og da er det ille da! Skjønner at gleder deg Siliconsally. Det gjør jeg også. Jeg skal ha eksamener nå snart, og dette er det som er gulleroten Jeg skal på konsultasjon på torsdag. Er så spent på hva han sier om størrelse. Ut fra hva jeg har sett av bilder, så har jeg fått for meg at jeg skal ha en c-cup, 300ml. Har nå en a-cup. Men hva vet vel jeg hva som blir best? Jeg er bare så redd for at jeg skal synes at de er for små etter operasjonen! Bedre at de er litt for store enn for små! Hvor skal du på konsultasjon? Kirurgen "min" mente jeg kopme til å få en fin og passelig c med 290 cc. Jeg har en slapp a fra før. Hehe. (Jeg er 165 og ca 52) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. januar 2008 #2839 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor skal du på konsultasjon? Kirurgen "min" mente jeg kopme til å få en fin og passelig c med 290 cc. Jeg har en slapp a fra før. Hehe. (Jeg er 165 og ca 52) Jeg skal på konsultasjon på Fornebuklinikken. Fant ut at det var der jeg ville opereres ettersom de har så god garanti der og jg har hørt så mye positivt om klinikken. Jeg har nok litt mer kjøtt på kroppen enn det du har: 167cm og 62 kilo. Derfor jeg ønsker en C. Har ikke hengepupper, mer sprettpupper Men det blir spennende å se hva kirurgen sier. Hvor er det du skal opereres igjen? Det står sikkert her et sted, men fant det ikke i farten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. januar 2008 #2840 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fant det ut Siliconsally. Kan du fortelle litt om konsultasjonen? Er de hyggelige på Fornebuklinikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå