VictoriaINord Skrevet 18. februar 2017 #38501 Del Skrevet 18. februar 2017 12 timer siden, Kariannne skrev: Hmm, jeg blir så usikker på om over muskel er så lurt i mitt tilfelle. Her syntes ribbeina veldig godt. Det blir nok veldig fint og naturlig, ikke pent når de møtes på midten, da får du jo uniboob Jeg også tenker at alt blir bedre, for sånn det er nå.. uff, føles ikke som jeg har brystene til en på 26 år. Kirurgen sa jeg kan velge om jeg vil ha over eller under, men han var redd for at sjansen for ripling var veldig stor på meg. Og jeg vil ikke risikere å måtte operere på nytt. Når man klyper i oversiden av brystet mitt får man ca en halv cm i "klypet". Det må være minst 1,5 cm for at resultatet skal bli penest, og med mindre sjanse for ripling. Skal i allefall høre med de om de kan sette inn implantat med høy profil. De ringte forresten i går og sa jeg kan få operasjon om 3 uker. Og det sa jeg ja til 😀 Både gruer og gleder meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 18. februar 2017 #38502 Del Skrevet 18. februar 2017 3 timer siden, VictoriaINord skrev: Kirurgen sa jeg kan velge om jeg vil ha over eller under, men han var redd for at sjansen for ripling var veldig stor på meg. Og jeg vil ikke risikere å måtte operere på nytt. Når man klyper i oversiden av brystet mitt får man ca en halv cm i "klypet". Det må være minst 1,5 cm for at resultatet skal bli penest, og med mindre sjanse for ripling. Skal i allefall høre med de om de kan sette inn implantat med høy profil. De ringte forresten i går og sa jeg kan få operasjon om 3 uker. Og det sa jeg ja til 😀 Både gruer og gleder meg 😊 Prøvde å klype nå å ser nok at det er hvertfall en cm, så håper det holder. Må bare stole på kirurgen. Så spennende, 3 uker går fort! 😊 Gleder meg til sommeren nå kjenner jeg 🙌🏽 Endelig gå med fine topper og kjoler som sitter pent over brystet. Jeg har operasjon på onsdag kl 14. Gruer meg mindre enn jeg hadde trodd, men det kommer vell dagen før tenker jeg. Blir godt å få det gjort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. februar 2017 #38503 Del Skrevet 18. februar 2017 På 16.2.2017 den 22.06, VictoriaINord skrev: Skal du ta over eller under muskelen? Det vet jeg ikke før etter konsultasjonen, men jeg ser for meg over i og med at jeg har såpass små pupper fra før, som bare skal "fylles opp". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. februar 2017 #38504 Del Skrevet 18. februar 2017 På 17.2.2017 den 10.48, Kariannne skrev: Kirurgen min sa at det tok ca 2-3 uker avhengig om man tar over eller under muskel, men det er nok litt individuelt også hvor raskt kroppen heles og formen. Jeg skal operere meg på onsdag og er alene med en gutt på 2,5 år. Skal få hjelp i de 2 første ukene. Har du mulighet til å få noe hjelp med han de 2 første ukene? Kirurgen sa at jeg ikke kunne løfte han på hvertfall 2 uker helst 3. Blir utfordrende kjenner jeg. Nå er de jo såpass store at man må jo ikke løfte på de. Det er jo absolutt ikke en ille tidsperiode. Hjelpen har jeg kun om jeg tar de før sommeren, da jeg flytter bort. Tar jeg det "nå", har jeg faren hans i nærheten som kan ha han litt i uken også da (forhåpentligvis). Hehe, nei det trengs de ikke, men det er allikevel vanskelig å unngå litt løfting innimellom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. februar 2017 #38505 Del Skrevet 18. februar 2017 På 17.2.2017 den 11.02, Nerine_ skrev: Du er avhengig av hjelp de første ukene, du kan ikke løfte eller strekke armene på noen uker. Det kan være kjempe ubehagelig å bruke armene den første tiden, så evnt. bleieskift, matlaging, kle på osv blir veldig vanskelig om du er helt alene med ett så lite barn. Ja, jeg skjønner at dette må planlegges veldig godt. Kanskje det må utsettes enda et år..... Sukkkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. februar 2017 #38506 Del Skrevet 19. februar 2017 16 timer siden, studenten skrev: Ja, jeg skjønner at dette må planlegges veldig godt. Kanskje det må utsettes enda et år..... Sukkkk Ja om du ikke har mulighet for hjelp hadde jeg gjort det. Gjør du noe du ikke skal, kan det ødelegge resultatet eller gi blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. februar 2017 #38507 Del Skrevet 19. februar 2017 22 timer siden, studenten skrev: Det vet jeg ikke før etter konsultasjonen, men jeg ser for meg over i og med at jeg har såpass små pupper fra før, som bare skal "fylles opp". Hvis du har lite fettvev/små bryster foretrekker man gjerne under, ellers blir kantene fort synlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. februar 2017 #38508 Del Skrevet 19. februar 2017 6 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvis du har lite fettvev/små bryster foretrekker man gjerne under, ellers blir kantene fort synlige Har masse! De er bare helt "tomme" etter amming. Ingen mangel på fettvev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. februar 2017 #38509 Del Skrevet 19. februar 2017 3 minutter siden, studenten skrev: Har masse! De er bare helt "tomme" etter amming. Ingen mangel på fettvev Har du mye heng? Sorry, høres stygt ut men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 20. februar 2017 #38510 Del Skrevet 20. februar 2017 På 18.2.2017 den 13.50, Kariannne skrev: Prøvde å klype nå å ser nok at det er hvertfall en cm, så håper det holder. Må bare stole på kirurgen. Så spennende, 3 uker går fort! 😊 Gleder meg til sommeren nå kjenner jeg 🙌🏽 Endelig gå med fine topper og kjoler som sitter pent over brystet. Jeg har operasjon på onsdag kl 14. Gruer meg mindre enn jeg hadde trodd, men det kommer vell dagen før tenker jeg. Blir godt å få det gjort 😊 Du må ha lykke til på operasjonen og tiden etter. Det hadde vært kjempe fint om du oppdaterte her etterpå om hvordan det går med deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 20. februar 2017 #38511 Del Skrevet 20. februar 2017 På 18.2.2017 den 21.05, studenten skrev: Det vet jeg ikke før etter konsultasjonen, men jeg ser for meg over i og med at jeg har såpass små pupper fra før, som bare skal "fylles opp". Da tror jeg du er i ganske så fin form etter en uke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 20. februar 2017 #38512 Del Skrevet 20. februar 2017 43 minutter siden, VictoriaINord skrev: Du må ha lykke til på operasjonen og tiden etter. Det hadde vært kjempe fint om du oppdaterte her etterpå om hvordan det går med deg 😊 Takk for det 😊 Ja, skal oppdatere 😊 Gleder meg veldig nå! Og spent på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 20. februar 2017 #38513 Del Skrevet 20. februar 2017 Men er det noen som vet om man må vaske håret også med den hibiskruben? Kjenner jeg helst vil unngå det om mulig. Har et ekstremt tørt hår som floker seg ekstremt, uten balsam i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. februar 2017 #38514 Del Skrevet 20. februar 2017 28 minutter siden, Kariannne skrev: Men er det noen som vet om man må vaske håret også med den hibiskruben? Kjenner jeg helst vil unngå det om mulig. Har et ekstremt tørt hår som floker seg ekstremt, uten balsam i. Noen sier man skal, andre sier det ikke er nødvendig. Hør med klinikken din. Jeg gjorde det, og det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Har også veldig tørt hår, men det tok ikke skade av det. Gikk helt fint å børste det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VictoriaINord Skrevet 20. februar 2017 #38515 Del Skrevet 20. februar 2017 7 timer siden, Kariannne skrev: Men er det noen som vet om man må vaske håret også med den hibiskruben? Kjenner jeg helst vil unngå det om mulig. Har et ekstremt tørt hår som floker seg ekstremt, uten balsam i. Har hørt at du må det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 21. februar 2017 #38516 Del Skrevet 21. februar 2017 Da har jeg akkurat tatt kveldsvasken med hibiscrub, skiftet rent på senga. Gikk igrunn fint å vaske håret med den. Tok bare å fordelte det inn uten å massere det inn for å unngå floker. Rart at ikke nervene er her ennå. Tror ikke det hent har gått opp for meg at i morgen skjer det. Noe jeg har hatt lyst til å gjøre så lenge blir endelig realitet. Er såå spent på resultatet. Håper de blir fine. Jeg vingler fortsatt litt mellom 300 gr og 350 gr. Men tror jeg går for 350 gr i og med at jeg er såpass høy (173 cm) og for å få fylt ut den løse huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 21. februar 2017 #38517 Del Skrevet 21. februar 2017 Skal man forresten ta smertestillende FØR operasjon? Sto ikke noe i skrivet fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 21. februar 2017 #38518 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) 12 minutter siden, Kariannne skrev: Skal man forresten ta smertestillende FØR operasjon? Sto ikke noe i skrivet fra sykehuset. Ja jeg skulle iallefall ta paracet en eller to timer før operasjonen, men ikke sikkert de praktiserer dette ved din klinikk da Ta det isåfall med kun et halvt glass vann. Og masse lykke til!!! Endret 21. februar 2017 av Nerine_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 21. februar 2017 #38519 Del Skrevet 21. februar 2017 10 minutter siden, Nerine_ skrev: Ja jeg skulle iallefall ta paracet en eller to timer før operasjonen, men ikke sikkert de praktiserer dette ved din klinikk da Ta det isåfall med kun et halvt glass vann. Og masse lykke til!!! Takk 😊 Så jeg venter med de reseptbelagte smertestillende til etterpå/ved behov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 21. februar 2017 #38520 Del Skrevet 21. februar 2017 2 minutter siden, Kariannne skrev: Takk 😊 Så jeg venter med de reseptbelagte smertestillende til etterpå/ved behov? Nei vent litt, jeg tok en tablett som heter arcoxia før operasjonen har du fått resept på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå