Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Bettys

En liten oppdatering fra meg:

Er nå snart tre uker siden operasjon med 310 gram moderat profil over muskel. Litt ubehag om morgenen, da er de litt harde og ømme, litt hypersensitiv i huden på høyre side men blir bedre og bedre. Begynt på jobb igjen uten problemer.

Puppene er blitt mykere og begynner å droppe litt. Ser helt naturlige ut med klær. Ser faktisk litt større ut når hevelsen har gitt seg. Måler 91 cm nå, som vil gi meg Bh-størrelse 75C. Ser mer ut som B-cup pupper. De er ikke store, men er perfekt størrelse til resten av kroppen. Er glad jeg gikk for 310 i stedet for 295. Noe større var ikke et alternativ, så trenger jeg ikke å angre på at jeg ikke tok store nok. Kjempeglad for ar jeg gjorde dette, hvorfor gjorde jeg ikke dette før?

 

Lykke til dere som skal i ilden snart. Ang. shaving: jeg kunne løfte armene etter 2 uker så ikke noe problem for meg. Uansett så er det det at man ikke skal løfte dem over hodet, man kan jo løfte dem litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Bettys skrev:

En liten oppdatering fra meg:

Er nå snart tre uker siden operasjon med 310 gram moderat profil over muskel. Litt ubehag om morgenen, da er de litt harde og ømme, litt hypersensitiv i huden på høyre side men blir bedre og bedre. Begynt på jobb igjen uten problemer.

Puppene er blitt mykere og begynner å droppe litt. Ser helt naturlige ut med klær. Ser faktisk litt større ut når hevelsen har gitt seg. Måler 91 cm nå, som vil gi meg Bh-størrelse 75C. Ser mer ut som B-cup pupper. De er ikke store, men er perfekt størrelse til resten av kroppen. Er glad jeg gikk for 310 i stedet for 295. Noe større var ikke et alternativ, så trenger jeg ikke å angre på at jeg ikke tok store nok. Kjempeglad for ar jeg gjorde dette, hvorfor gjorde jeg ikke dette før?

 

Lykke til dere som skal i ilden snart. Ang. shaving: jeg kunne løfte armene etter 2 uker så ikke noe problem for meg. Uansett så er det det at man ikke skal løfte dem over hodet, man kan jo løfte dem litt.

Fint å høre at alt går så fint, og gratulerer med nye pupper! Om 9 dager er jeg også ferdigoperert, og jeg kjenner at nervene begynner å komme, men jeg tror det går veldig bra :) Jeg håper heller ikke at shaving blir noe problem, men jeg bare kom til å tenke på det.. hehe. Men det er jo sikkert ikke det største problemet under alle smertene mine de ukene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runder nå uke 3, men har noe jeg engster meg litt over. Det ene brystet mitt har en slit hump helt nede ved brystet (rett ovenfor arret). Fikk beskjed på kontrollen at jeg ikke sku bekymre meg, at vi måtte se hva som skjedde. Men hun sa også at dette var noe de kunne fikse i senere tid om nødvendig. Det er vanskelig å beskrive, men det ser ut som om implantatet ligger helt nederst også kommer starten av brystet litt ovenfor på en måte, noen som har opplevd noe lignende og kan dele sin erfaring om det. 

Har forresten tatt under muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. juni 2016 at 19.50, k0609 skrev:

Hei. Jeg skal også bytte til nye proteser i august/september pga kapsel, og gå litt større men fortsatt under muskel. Har 325cc nå, vil gå for rundt 400-450. Er det stor forskjell i størrelsen nå synes du?? Du kan jo kanskje ikke se det så godt enda da men.. hehe. Og var/er det mindre vondt denne gangen?

Hei igjen.

 

Eneste forskjell er at de er større i omkrets så har gått fra en 75c til 70e.

Var mye mindre vondt denne gangen og har kun brukt smertestillende i 2dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Ny her, men har lest litt :) Har hatt to konsultasjoner og har nå bukket operasjon i August:hoppendeglad:

Jeg er 173 og +-60kg. Har ammet 3 barn i til sammen 3 år. Er det andre på min str? Hvor mye la dere i? Hvilken protese? Og profil?

Jeg er vell i dag en slapp 75C. Dvs jeg skulle nok brukt en b, men pga bredden på brystet blir det en slapp C :o

Kirurgen mente både runde og anatomiske ville bli like fine på meg, og vi har vell nå blitt enige om runde, 350g høyprofil. Er redd dette skal bli litt lite iom at jeg er såpass høy? Jeg er ganske smal da, må ofte ha 70 i omkrets. Tipper jeg måler 72cm eller noe nå (under brystene). Iiik, er det mulig å glede seg men samtidig grue seg såå mye? :P

Gratulerer til alle nyopererte :) 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Buble skrev:

Hei på dere!

Ny her, men har lest litt :) Har hatt to konsultasjoner og har nå bukket operasjon i August:hoppendeglad:

Jeg er 173 og +-60kg. Har ammet 3 barn i til sammen 3 år. Er det andre på min str? Hvor mye la dere i? Hvilken protese? Og profil?

Jeg er vell i dag en slapp 75C. Dvs jeg skulle nok brukt en b, men pga bredden på brystet blir det en slapp C :o

Kirurgen mente både runde og anatomiske ville bli like fine på meg, og vi har vell nå blitt enige om runde, 350g høyprofil. Er redd dette skal bli litt lite iom at jeg er såpass høy? Jeg er ganske smal da, må ofte ha 70 i omkrets. Tipper jeg måler 72cm eller noe nå (under brystene). Iiik, er det mulig å glede seg men samtidig grue seg såå mye? :P

Gratulerer til alle nyopererte :) 

 

 

 

 

Gratulerer med bestilt operasjon! Hvilken klinikk? 😊 

Jeg skal også ta ca likt. 365 gram runde proteser under muskel! Men jeg er så å si flat fra før så vi har jo ikke likt utgangspunkt.. Jeg skal operere om 6 dager og kjenner jeg begynner å grue meg nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hattis skrev:

Gratulerer med bestilt operasjon! Hvilken klinikk? 😊 

Jeg skal også ta ca likt. 365 gram runde proteser under muskel! Men jeg er så å si flat fra før så vi har jo ikke likt utgangspunkt.. Jeg skal operere om 6 dager og kjenner jeg begynner å grue meg nå 🙈

Oi så spennende!:D Gratulerer til deg også! Er du ca samme str som meg også? :) Jeg skal forresten også legge de under muskelen. Hvilken profil skal du ha? Lav, moderat, moderat + eller høy? :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Buble skrev:

Oi så spennende!:D Gratulerer til deg også! Er du ca samme str som meg også? :) Jeg skal forresten også legge de under muskelen. Hvilken profil skal du ha? Lav, moderat, moderat + eller høy? :) 

 

Veldig likt faktisk! 1.72 og 58+ vekt. Skal ha høy profil, hvis ikke hadde det ikke blitt så mye størrelse på dem pga mitt utgangspunkt.. Men tror det blir veldig bra! Gleder meg masse til å bli ferdig med det 👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hattis skrev:

Veldig likt faktisk! 1.72 og 58+ vekt. Skal ha høy profil, hvis ikke hadde det ikke blitt så mye størrelse på dem pga mitt utgangspunkt.. Men tror det blir veldig bra! Gleder meg masse til å bli ferdig med det 👏🏼👏🏼

Så kjekt! Hvordan kom dere frem til str osv? Kan jeg få lov til å følge deg? Er svært spendt på dine vegne og siden vi er såpass like :) Har du barn? Hvor skal du operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Buble skrev:

Så kjekt! Hvordan kom dere frem til str osv? Kan jeg få lov til å følge deg? Er svært spendt på dine vegne og siden vi er såpass like :) Har du barn? Hvor skal du operere?

Selvfølgelig! :)

Jeg var først på konsultasjon litt forskjellige steder, men endte opp på Fornebuklinikken, så det er altså der jeg skal operere! Vi snakket en del og jeg ble veldig trygg på kirurgen min, Dr. Barstad ☺️ Han spurte hva jeg var ute etter og jeg forklarte litt og han viste meg hvordan det så ut med det meste jeg kunne ta, som var 365. Vi så på skjerm og jeg husker bare at jeg ikke kunne slutte å smile. Så spurte han om jeg ville ha moderat eller høy profil, og det ble selvsagt høy fordi ellers ville ikke størrelsen syntes så godt. 

Jeg har ikke barn og skal nok ikke få det i nærmeste framtid. Regner med at jeg kanskje må inn og endre etter det i så fall, om det blir mye endringer på kroppen min osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

har lest meg igjennom denne tråden nå :-) veldig interessant.

 

selv har jeg valg Stavanger plastikkirurgi og skal legge inn 315cc anatomisk moderat og under muskel. Har veldig lite underhudsfett og har ammet to barn. Er 170cm og 59kilo. 

 

Noen som har noen mening om det er for lite?

 

var innom Colosseum(aleris) også, han ville legge inn 400g (minst) runde og under muskel. Men på SPK sa han at det ikke var plass til mer enn 375cc Max! 

 

Jeg går ikke for størst mulig, jeg vil bare fylle i ;-) 

 

håper på tilbakemelding/erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tmmk skrev:

Hei,

 

har lest meg igjennom denne tråden nå :-) veldig interessant.

 

selv har jeg valg Stavanger plastikkirurgi og skal legge inn 315cc anatomisk moderat og under muskel. Har veldig lite underhudsfett og har ammet to barn. Er 170cm og 59kilo. 

 

Noen som har noen mening om det er for lite?

 

var innom Colosseum(aleris) også, han ville legge inn 400g (minst) runde og under muskel. Men på SPK sa han at det ikke var plass til mer enn 375cc Max! 

 

Jeg går ikke for størst mulig, jeg vil bare fylle i ;-) 

 

håper på tilbakemelding/erfaringer. 

Spennende! Hvordan er utgangspunktet ditt? Det har jo mye å si :) Jeg ville gått for den klinikken du føler deg tryggest på og som virker flinkest, ikke etter der du kan legge inn mest som du selv sier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere betalt for operasjonene? Kan man f.eks da delt opp betalingen i tre avdrag som betales før/etter? Finner så lite om betalingsmåter på nettsidene, bortsett fra å ta opp lån, men det har jeg ikke behov for. Går det f.eks å betale via giro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Hattis skrev:

Spennende! Hvordan er utgangspunktet ditt? Det har jo mye å si :) Jeg ville gått for den klinikken du føler deg tryggest på og som virker flinkest, ikke etter der du kan legge inn mest som du selv sier :) 

Jeg bruker 70B idag, men er vel egentlig en 75A. Bruker B pga at da dekker det hele puppen slik at den "slappe" huden ikke kommer utforbi. Di er jo ut ammet, di henger ikke men di er helt tomme som vrengte lommer :P:fnise: 

Jeg ble litt overrasket over at den første klinikken ikke snakket med meg om anatomiske en gang, da jeg har lest i ettertid at dette ofte funker bra for oss med veldig lite underhudsfett på brystet, og typisk har ammet.

 

Men samtidig føler jeg kanskje ikke at det er så mange som tar anatomiske? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juni 2016 at 21.16, Hattis skrev:

Selvfølgelig! :)

Jeg var først på konsultasjon litt forskjellige steder, men endte opp på Fornebuklinikken, så det er altså der jeg skal operere! Vi snakket en del og jeg ble veldig trygg på kirurgen min, Dr. Barstad ☺️ Han spurte hva jeg var ute etter og jeg forklarte litt og han viste meg hvordan det så ut med det meste jeg kunne ta, som var 365. Vi så på skjerm og jeg husker bare at jeg ikke kunne slutte å smile. Så spurte han om jeg ville ha moderat eller høy profil, og det ble selvsagt høy fordi ellers ville ikke størrelsen syntes så godt. 

Jeg har ikke barn og skal nok ikke få det i nærmeste framtid. Regner med at jeg kanskje må inn og endre etter det i så fall, om det blir mye endringer på kroppen min osv.. 

Wiii! Det nærmer seg vell også for deg nå? Masse masse lykke til! :) 

Så det er forskjell på moderat og høy profil for hvor store de ser ut?😂 Har jo ikke peiling! Og jeg er redd de skal bli litt for små😬

Jeg skal operere privatsykehuset, og her får man ikke se det på skjerm🙃, så jeg er veldig veldig spendt!!!

God helg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juni 2016 at 23.02, Hattis skrev:

Spennende! Hvordan er utgangspunktet ditt? Det har jo mye å si :) Jeg ville gått for den klinikken du føler deg tryggest på og som virker flinkest, ikke etter der du kan legge inn mest som du selv sier :) 

Signerer :) 

Har du fått dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 16. juni 2016 at 2.37, HemmeligBruker skrev:

Hvordan har dere betalt for operasjonene? Kan man f.eks da delt opp betalingen i tre avdrag som betales før/etter? Finner så lite om betalingsmåter på nettsidene, bortsett fra å ta opp lån, men det har jeg ikke behov for. Går det f.eks å betale via giro?

De pleier å ha finansieringstilbud tror jeg :) Selv skal jeg betale med ferie og skattepenger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Buble skrev:

Signerer :) 

Har du fått dato?

Jaa, skal operere nå på tirsdag, om 4 dager 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert; må man ha håret løst når man opererer eller kan man ta det i en flette sånn at typen slipper å tenke på å måtte sette opp håret mitt osv de dagene etter operasjonen? haha 😅

Endret av Hattis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg vurderer å operere brystene. Har vært på konsultasjon ved Fornebuklinikken. Det var veldig bra konsultasjon og vi ble enige om 295 anatomiske proteser, under muskel. Jeg er 170 høy,  60 kg, har ikke en full a cup engang nå. Noen som har erfaringer de kan dele? 

Endret av Hilde 00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...