mrs di Skrevet 22. mars 2014 #31101 Skrevet 22. mars 2014 Hei! Tenkte jeg skulle dele en liten kollasj av hvordan brystene mine har utviklet seg de siste 2 ukene etter operasjonen. Jeg så hele tiden etter dette før jeg selv skulle opereres, så tenkte kanskje det er noen andre som også er nysgjerrig på det. Jeg er 178 høy, 69 kg, tok 400 gram (Mentor) i høy profil (obs. høy profil er kun navnet på implantatet, og ser derfor annerledes ut enn f.eks. Natrelle sine i høy profil). De har allerede begynt å henge litt mer, står ikke like mye rett ut, men kommer til å henge mye mer etterhvert. De har blitt mykere, men føles fortsatt veldig støle (spesielt om morran). Mye av hevelsen har gått ned, men må nok fortsatt vente noen uker/måneder før de har funnet sine endelige form. Jeg var veldig lei meg da bandasjen ble tatt av, for følte de at ALT for store, men heldigvis har de blitt en god del mindre, og passer mye bedre til kroppen min nå. NB! Strekene på puppene er fra sports-bhen, det er ikke strekkmerker (heldigvis). Så fin collage!! Jeg er på dag 5 nå etter op og veldig spent på hvor store/små mine vil bli til slutt!! Gøy å se andres, bilder sier ofte mer enn tusen ord! ;-) Gratulerer med vellykket resultat!!
mrs di Skrevet 22. mars 2014 #31102 Skrevet 22. mars 2014 Hei, silikon tape sitter godt på og er myk og god! Jeg bytter hver gang jeg dusjer som ble anbefalt Dessuten så er papir tape noe dritt, den satt for mye fast så når jeg dro den forsiktig av så tok den ruren med seg!! Jeg kan legge ut bilder etterhvert av arret mitt Har silikontapen noe navn??
Ankh Su Namun Skrevet 22. mars 2014 #31103 Skrevet 22. mars 2014 Har silikontapen noe navn?? Yepp, her er bilde av den
Ankh Su Namun Skrevet 22. mars 2014 #31104 Skrevet 22. mars 2014 Yepp, her er bilde av den Åy sett sånt, den kom dobbel.. hehe
Arwina Skrevet 22. mars 2014 #31105 Skrevet 22. mars 2014 Hei! Tenkte jeg skulle dele en liten kollasj av hvordan brystene mine har utviklet seg de siste 2 ukene etter operasjonen. Jeg så hele tiden etter dette før jeg selv skulle opereres, så tenkte kanskje det er noen andre som også er nysgjerrig på det. Jeg er 178 høy, 69 kg, tok 400 gram (Mentor) i høy profil (obs. høy profil er kun navnet på implantatet, og ser derfor annerledes ut enn f.eks. Natrelle sine i høy profil). De har allerede begynt å henge litt mer, står ikke like mye rett ut, men kommer til å henge mye mer etterhvert. De har blitt mykere, men føles fortsatt veldig støle (spesielt om morran). Mye av hevelsen har gått ned, men må nok fortsatt vente noen uker/måneder før de har funnet sine endelige form. Jeg var veldig lei meg da bandasjen ble tatt av, for følte de at ALT for store, men heldigvis har de blitt en god del mindre, og passer mye bedre til kroppen min nå. NB! Strekene på puppene er fra sports-bhen, det er ikke strekkmerker (heldigvis). Åh, noe som dette har jeg lett etter! Tusen takk for at du delte bildene Har selv tatt bilde før og rett etter operasjonen, også skal jeg ta et hver uke ca for å se forandringene. Ser at dine allerede har droppet en del og ser mye finere ut! Utrolig pene pupper altså Jeg har lagt inn 375 moderat profil fra eurosilicone, så spent på hvordan mine forandrer seg framover! Hva er målene på projekson og diameter på protesene du har fått?
Jannicke17 Skrevet 22. mars 2014 #31106 Skrevet 22. mars 2014 Åh, noe som dette har jeg lett etter! Tusen takk for at du delte bildene Har selv tatt bilde før og rett etter operasjonen, også skal jeg ta et hver uke ca for å se forandringene. Ser at dine allerede har droppet en del og ser mye finere ut! Utrolig pene pupper altså Jeg har lagt inn 375 moderat profil fra eurosilicone, så spent på hvordan mine forandrer seg framover! Hva er målene på projekson og diameter på protesene du har fått? Tusen takk Mentor MemoryGel® Siltex® Round High Profile 400 cc 12.3 cm 5.1 cm. Artig å se forandringene etter operasjonen, det skal være sikkert. Gleder meg til de blir enda mykere slik at de går mer mot midten, og jeg får mer kløft. Fikk beskjed om å begynne å presse dem litt forsiktig inn mot midten når det har gått 3 uker, så får se om det hjelper til også.
rebus Skrevet 23. mars 2014 #31107 Skrevet 23. mars 2014 Noen som har vært på teres colosseum stavanger? vil veldig gjerne komme i kontakt med noen
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31108 Skrevet 23. mars 2014 Noen som har vært på teres colosseum stavanger? vil veldig gjerne komme i kontakt med noen Bestevenninna mi var der. Jeg var på Klinikk Stavanger. Anbefaler Klinikken Hun skal ta silikon igjen etersom hun plutselig ble gravid noen måneder etter operasjon, og hun skal ta på Klinikken. Hun sa det virket som om Colosseum bare var ute etter pengene, og ikke pasienten selv.. Spør om det er noe du lurer på, så skal jeg svare på det du eventuelt må lure på
rebus Skrevet 23. mars 2014 #31109 Skrevet 23. mars 2014 Bestevenninna mi var der. Jeg var på Klinikk Stavanger. Anbefaler Klinikken Hun skal ta silikon igjen etersom hun plutselig ble gravid noen måneder etter operasjon, og hun skal ta på Klinikken. Hun sa det virket som om Colosseum bare var ute etter pengene, og ikke pasienten selv.. Spør om det er noe du lurer på, så skal jeg svare på det du eventuelt må lure på Takk for svar Har helt ærlig ikke hørt så mye om Klinikk Stavanger før.. Er bestevenninna di fornøyd med arbeidet og alt rundt?
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31110 Skrevet 23. mars 2014 Takk for svar Har helt ærlig ikke hørt så mye om Klinikk Stavanger før.. Er bestevenninna di fornøyd med arbeidet og alt rundt? Jeg hadde heller ikke hørt mye om Klinikk Stavanger før, men kjenner flere som har tatt på Colosseium og de anbefalte det ikke. Bare rushet seg gjennom alt virket det som. Men så har jeg også hørt om folk som er fornøyde, så jeg vet ikke helt Venninna mi fikk 240 gram under muskel, noe som var max for henne, hun er ikke fornøyd med størrelsen, de er alt for små. Vi er helt like i vekt og høyde og jeg fikk nesten 100 gram mer enn hun, og over muskel. Har også hørt om andre folk som vet ca hvor mange gram de vil ha, men Colosseium tar ikke sjansen på å legge inn så mye, selv om det er plass til mye mer. Men når det er sagt, så har jeg hørt andre som er fornøyde, så det svinger vel litt
rebus Skrevet 23. mars 2014 #31111 Skrevet 23. mars 2014 Jeg hadde heller ikke hørt mye om Klinikk Stavanger før, men kjenner flere som har tatt på Colosseium og de anbefalte det ikke. Bare rushet seg gjennom alt virket det som. Men så har jeg også hørt om folk som er fornøyde, så jeg vet ikke helt Venninna mi fikk 240 gram under muskel, noe som var max for henne, hun er ikke fornøyd med størrelsen, de er alt for små. Vi er helt like i vekt og høyde og jeg fikk nesten 100 gram mer enn hun, og over muskel. Har også hørt om andre folk som vet ca hvor mange gram de vil ha, men Colosseium tar ikke sjansen på å legge inn så mye, selv om det er plass til mye mer. Men når det er sagt, så har jeg hørt andre som er fornøyde, så det svinger vel litt Hm.. interessant. Hvor høye er dere da? og kg? Jeg er 165 og veier 50 kg. Er slank, så vil jo jeg må ha under muskel
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31112 Skrevet 23. mars 2014 Hm.. interessant. Hvor høye er dere da? og kg? Jeg er 165 og veier 50 kg. Er slank, så vil jo jeg må ha under muskel Vi er begge 159, så vi er veldig lave og slanke, jeg veier rundt 44 kg, og venninna mi er kanskje et par kg større enn meg. Jeg hadde lite brystvev fra før av, men fikk over muskel Du kan jo prøve å ha konsultasjon begge plasser? Det er gratis på Klinikken. Fikk et litt dårlig førsteinntrykk av Klinikken når jeg var, men er veldig glad det var der jeg gikk. Svarte på alt jeg lurte på osv.
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31113 Skrevet 23. mars 2014 Hm.. interessant. Hvor høye er dere da? og kg? Jeg er 165 og veier 50 kg. Er slank, så vil jo jeg må ha under muskel Kan også si jeg var en 65c før, og ble målt hos Change 2 måneder etter operasjon og ble da målt til en 60f!
rebus Skrevet 23. mars 2014 #31114 Skrevet 23. mars 2014 Vi er begge 159, så vi er veldig lave og slanke, jeg veier rundt 44 kg, og venninna mi er kanskje et par kg større enn meg. Jeg hadde lite brystvev fra før av, men fikk over muskel Du kan jo prøve å ha konsultasjon begge plasser? Det er gratis på Klinikken. Fikk et litt dårlig førsteinntrykk av Klinikken når jeg var, men er veldig glad det var der jeg gikk. Svarte på alt jeg lurte på osv. Takk for svar!! Jeg har egentlig ikke så mye peiling på størrelse osv, men jeg tenker at jeg vil ha rundt 300. Er så og si flat nå og vil gjerne ha litt størrelse på dem når jeg først skal gjøre det. Surt hvis jeg ender opp med "små" og ville hatt større.. Bedre og ta for mye enn for lite tenker jeg? Når man tar under muskelen så forsvinner vel litt også har jeg hørt..
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31115 Skrevet 23. mars 2014 Takk for svar!! Jeg har egentlig ikke så mye peiling på størrelse osv, men jeg tenker at jeg vil ha rundt 300. Er så og si flat nå og vil gjerne ha litt størrelse på dem når jeg først skal gjøre det. Surt hvis jeg ender opp med "små" og ville hatt større.. Bedre og ta for mye enn for lite tenker jeg? Når man tar under muskelen så forsvinner vel litt også har jeg hørt.. denne siden hjalp meg utrolig mye: http://www.implantinfo.com/photocenter/default.aspx?q=pi Bare søk på hva du vil, jo mindre søkekriterier du har, jo mer bilder kommer det opp. Jeg har 310 gram, lav profil. Er veldig fornøyd Hadde litt pupper før som jeg følte bare hang der, men nå strutter de, og er en god håndfull. Ja der er surt å betale såpass mye penger for å bare få "litt" større pupper liksom.. Men anbefaler deg å gå inn på den siden og taste inn sånn ca du er nå, så ser du på hvilket resultat du vil ha i forhold til størrelse. Kirurgen vil også komme med råd med hva som blir finest på deg, enten om du vil ha naturlige pupper, eller om du vil det skal se ut som silikon-pupper
Ankh Su Namun Skrevet 23. mars 2014 #31116 Skrevet 23. mars 2014 Hei Jeg må si at jeg er noe sjokkert av å se enkelte puppebilder på denne siden....jeg er så glad vi har flinke PK i Norge http://www.realself.com/breast-augmentation?page=4
w0ppix Skrevet 23. mars 2014 #31117 Skrevet 23. mars 2014 Noen som har vært på teres colosseum stavanger? vil veldig gjerne komme i kontakt med noen Hei, jeg har tatt der. Det samme har mangen av mine venninner. Svarte ei som spurte om det samme for 2-3 sider siden, så hvis du blar tilbake så kan du lese hva jeg skrev der. Du må gjerne sende meg en pm hvis du lurer på noe:)
rebus Skrevet 23. mars 2014 #31118 Skrevet 23. mars 2014 denne siden hjalp meg utrolig mye: http://www.implantinfo.com/photocenter/default.aspx?q=pi Bare søk på hva du vil, jo mindre søkekriterier du har, jo mer bilder kommer det opp. Jeg har 310 gram, lav profil. Er veldig fornøyd Hadde litt pupper før som jeg følte bare hang der, men nå strutter de, og er en god håndfull. Ja der er surt å betale såpass mye penger for å bare få "litt" større pupper liksom.. Men anbefaler deg å gå inn på den siden og taste inn sånn ca du er nå, så ser du på hvilket resultat du vil ha i forhold til størrelse. Kirurgen vil også komme med råd med hva som blir finest på deg, enten om du vil ha naturlige pupper, eller om du vil det skal se ut som silikon-pupper takk for svar:) ser dine "naturlige" ut eller har du typisk silikonlooken?
ellebelle Skrevet 23. mars 2014 #31119 Skrevet 23. mars 2014 takk for svar:) ser dine "naturlige" ut eller har du typisk silikonlooken? Når jeg prøvde på bikinier synes jeg egentlig dem ser litt små ut.. Men med vanlig bh ser det egentlig bare ut som jeg har vært "heldig". Når en ser på dem uten bh er de jo veldig runde og klarer å se det er silikon, men jeg synes bare det er fint Så de ser silikon-store ut nakne, mens med klær på ser de naturlige ut. Alle med silikon vil jo se mindre ut, i forhold til dem uten silikon, men med samme bh-størrelse
w0ppix Skrevet 23. mars 2014 #31120 Skrevet 23. mars 2014 denne siden hjalp meg utrolig mye: http://www.implantinfo.com/photocenter/default.aspx?q=pi Bare søk på hva du vil, jo mindre søkekriterier du har, jo mer bilder kommer det opp. Jeg har 310 gram, lav profil. Er veldig fornøyd Hadde litt pupper før som jeg følte bare hang der, men nå strutter de, og er en god håndfull. Ja der er surt å betale såpass mye penger for å bare få "litt" større pupper liksom.. Men anbefaler deg å gå inn på den siden og taste inn sånn ca du er nå, så ser du på hvilket resultat du vil ha i forhold til størrelse. Kirurgen vil også komme med råd med hva som blir finest på deg, enten om du vil ha naturlige pupper, eller om du vil det skal se ut som silikon-pupper Hvilke type innlegg bruker de på klinikken? Mentor, eurosilicone eller noe annet? står ikke noe på nettsiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå