Gå til innhold

SP registrert RØD berlingo i Tønsberg!?


simone83

Anbefalte innlegg

 

Hei! Har hatt ubudne gjester på besøk, mistenker at det var de som stjal en sykkel her i tønsberg. Har snakket med politiet men er for lite å gå på..

 

noen som vet hva jeg kan gjøre når det kun er første bokstavene på regnr jeg klarte å få med meg?! Rød berlingo regnr : SP .......? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"De som stjal en sykkel her i Tønsberg"

I en by på størrelse med Tønsberg blir det nok stjelt hundrevis av sykler hvert år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicathv skrev:

"De som stjal en sykkel her i Tønsberg"

I en by på størrelse med Tønsberg blir det nok stjelt hundrevis av sykler hvert år.

Nå lurte jeg på hvordan jeg på egenhånd kan finne regnr på bilen eller eier.. drit i å henge deg sånn opp i detaljer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antagelig dusinvis av røde Berlingoer med SP skilt. Politiet kan jobbe med Autopass-registreringer om de har en genuin mistanke og får utlevert slike data.

Anonymkode: c7a8b...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, simone83 skrev:

Nå lurte jeg på hvordan jeg på egenhånd kan finne regnr på bilen eller eier.. drit i å henge deg sånn opp i detaljer da

Men innlegget ditt er forvirrende. Er det din sykkel som har blitt stjålet? En sykkel du hørte om ble stjålet en gang? Er det noen du kjenner som har vært på ubudt besøk hos deg med bil? Er det fremmede du har sett råkjøre vekk fra boligen din?

Tror du må ha mer informasjon enn bare de to første bokstavene i registreringsnummeret og farge/modell på bilen for å finne ut av det. Men kanskje jeg tar feil.

Endret av Nicathv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør jo være mulig å finne ut hvor mange røde SP registrerte Berlingoer det er, SP er jo heller ikke noe vanlig skilt å se i Vestfold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SP begynner nå etterhvert å bli gammelt.  Minker på bileri den skiltserien nå

Anonymkode: 6db81...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...