Gå til innhold

Har KG alltid vært et dårlig forum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig folk har noe annet enn kg som liv. 

Anonymkode: 8b160...960

KG er mitt alt :kghjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DuVetHvem said:

Okay ubermensch I get it

Hehe, ikke si meg at du uironisk tror at du diskuterer bra om du "slår" mennesker på KG i logikk? 

Jeg må si at jeg tok et steg tilbake der, jeg vet at mange troller på kg, men at de har det som kilde til en slags form for selvtillit fordi de tror det betyr at de er flinke på å diskutere er beyond insane. For å si det sånn. Det er som en proff i sjakk slår en 5-åring som aldri har spilt før og tror det er bevis på hans overlegenhet. Det kan være underholdende å spille sjakk med mennesker dårligere enn seg selv, men det er ikke noe bevis på at man selv er god i sjakk. 

Anonymkode: 35cbe...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuVetHvem
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, ikke si meg at du uironisk tror at du diskuterer bra om du "slår" mennesker på KG i logikk? 

Jeg må si at jeg tok et steg tilbake der, jeg vet at mange troller på kg, men at de har det som kilde til en slags form for selvtillit fordi de tror det betyr at de er flinke på å diskutere er beyond insane. For å si det sånn. Det er som en proff i sjakk slår en 5-åring som aldri har spilt før og tror det er bevis på hans overlegenhet. Det kan være underholdende å spille sjakk med mennesker dårligere enn seg selv, men det er ikke noe bevis på at man selv er god i sjakk. 

Anonymkode: 35cbe...81c

Jeg vet alt dette. Du overtenker ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DuVetHvem said:

Jeg vet alt dette. Du overtenker ting. 

Haha, på kg er det overtenkning. Never stop, kg

Anonymkode: 35cbe...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Duckie skrev:

Jeg har vært her siden jeg var ganske ung (husker fortsatt spaghetti-hår dama fra da jeg først kom hit!), og synes det har gått begge veier, mye har blitt dårligere, mye har blitt bedre. Grunnen til det er vel at forumet har blitt mye større, og derfor har vi fått inn brukere fra flere sider av spekteret, ergo mer krangling, trolling, provosering og uenigheter. Men også mer spenn i temaene man kan diskutere, selv om jeg gjerne skulle sett mer aktivitet i andre fora enn de som er de mest aktive nå.

Jeg har også mange års fartstid her inne, og kan bare si meg enig i dette. Forumet har endret seg og har i til tider vært preget av voksesyke, til tider savner jeg KG da det var mindre og mer oversiktlig, men mye har også blitt bedre (selv om det fortsatt er forbedringspotesiale). Slitsomme og enspora brukere med usjarmerende meninger og enda verre debatteknikker har det alltid være, trolletråder likeså (det var ikke mindre av dem den gangen man kunne poste som uinnlogget) - det slipper du ikke unna på et nettdiskusjonsforum.

Hadde jeg syntes KG var et ubrukelig forum ville jeg ikke vært her så lenge - jeg bruker de delene av forumet jeg har glede og nytte av og styrer unna de trådeme og underforumene jeg vet vil få meg til å miste troen på menneskeheten... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Duckie skrev:

Jeg har vært her siden jeg var ganske ung (husker fortsatt spaghetti-hår dama fra da jeg først kom hit!), og synes det har gått begge veier, mye har blitt dårligere, mye har blitt bedre. Grunnen til det er vel at forumet har blitt mye større, og derfor har vi fått inn brukere fra flere sider av spekteret, ergo mer krangling, trolling, provosering og uenigheter. Men også mer spenn i temaene man kan diskutere, selv om jeg gjerne skulle sett mer aktivitet i andre fora enn de som er de mest aktive nå.

towelie?

Anonymkode: 85aa0...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
7 minutter siden, O.G. said:

Være med på moroa.

Jeg synes ikke det er noe morsomt når jeg er på den førtifjerde tråden om hvorfor kvinner er så onde og dumme. Annen moro er jeg gjerne med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg synes ikke det er noe morsomt når jeg er på den førtifjerde tråden om hvorfor kvinner er så onde og dumme. Annen moro er jeg gjerne med på.

Overse de trådene. Eller rapportere dem, kanskje gidder moderatorene og slette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuVetHvem
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, på kg er det overtenkning. Never stop, kg

Anonymkode: 35cbe...81c

Men herregud, se hvor mye du blåser ting ut av proporsjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har vært bedre, men har alltid endret seg når tiden har endret seg. Nå er vi inne i de steile frontene mellom feminister og anti-feminister, og de som er for innvandring og sterke innvandringskritikere. Forumet bærer preg av dette i dag som mange andre steder, og disse har på hver sin side utviklet sitt eget vokabular og sin egen retorikk. Det er selvfølgelig litt kjedelig og slitsomt, spesielt når frontene er så steile. Er ferdig med disse trådene.

Anonymkode: 85aa0...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

towelie?

Anonymkode: 85aa0...74d

Nei, men jeg husker nicket!

Jeg skrev mye som uregistrert helt til det ikke gikk lengre, og har vel hatt et par brukere før denne. Men tviler på at jeg har sagt så mye spennende at jeg har blitt lagt merke til. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Duckie skrev:

Nei, men jeg husker nicket!

Jeg skrev mye som uregistrert helt til det ikke gikk lengre, og har vel hatt et par brukere før denne. Men tviler på at jeg har sagt så mye spennende at jeg har blitt lagt merke til. :P

Ah, jeg var her for nesten tolv år siden. Først tilbake nå, og aner ikke hvorfor. Towelie var et friskt pust. Hun kunne humor. Hun hadde blant annet denne, som gikk som en farsott over hele nettet 

 

Anonymkode: 85aa0...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, jeg var her for nesten tolv år siden. Først tilbake nå, og aner ikke hvorfor. Towelie var et friskt pust. Hun kunne humor. Hun hadde blant annet denne, som gikk som en farsott over hele nettet 

 

Anonymkode: 85aa0...74d

Oh yes, I remember it well... :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ah, jeg var her for nesten tolv år siden. Først tilbake nå, og aner ikke hvorfor. Towelie var et friskt pust. Hun kunne humor. Hun hadde blant annet denne, som gikk som en farsott over hele nettet 

 

Anonymkode: 85aa0...74d

Haha ja det har vært en del artige oppigjennom.

"Jeg så linken til denne diskusjonen på IRC", ikke en setning man hører så ofte lengre :fnise:

Milla (jeg kom inn helt i slutten av det dramaet der), Pet, Vito nr to, de jeg kommer på i farta. Jeg tror nok mange av de gode gamle trådene ikke hadde fungert like bra i dag sånn som forumet er nå. Alt for mange som tar ting enten alt for seriøst, eller som bare tuller til når noen prøver å være morsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, DuVetHvem said:

Men herregud, se hvor mye du blåser ting ut av proporsjoner. 

lol XD

Anonymkode: 35cbe...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Oh yes, I remember it well... :fnise: 

Instant classic!

Anonymkode: 85aa0...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...