Gå til innhold

Dating og høyde

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 26.11.2017 at 9:10 PM, AnonymBruker said:

Ut i fra alle høydetrådene på dette forumet er det ikke vanskelig å forstå at høyde er svært viktig for damer. Likevel har jeg og flere i min vennekrets opplevd at det er vi menn som må opplyse damene om dette eller spørre dem om dette for at det skal være naturlig for dem at de spør oss hvor høy vi er. Jeg tenker at hvis dette er så viktig, hvorfor kan de ikke spørre om dette selv? Jeg er 177 cm og jeg har ved flere anledninger fått avslag pga av min høyde. Flere av disse har vært 160/165 cm høy I en del av tilfellene der jeg har ledet samtalen til dette temaet etter 1-2 ukers prating, har den damen jeg har snakket med reagert med "hvorfor kunne du ikke sagt det før at du er lavere enn 180cm?" For så å slette meg fra Tinder. I ettertid har jeg truffet på en del av disse damene når jeg har vært ute å handlet på butikker der de har kjent igjen meg og begynt å prate med meg og sagt at de ville treffes. En annen ting jeg har lagt merke til ved flere damer jeg har date inklusive noen av de jeg har fått avslag på pga. høyde er at de enten lyver eller vet ikke hvor høy de er selv. Hun ene jeg traff på sa hun var 170 cm. Da jeg traff på henne da jeg var på handletur med en venninne var hun like høy som hun og hun er 165 cm. Skulle ønske at dette var et enkelttilfelle, men det er det heller ikke. 

En kunne kanskje ha skrevet på Tinderprofilen hvor høy enn er. Men når man ser på råd fra flere som har skrevet artikler om Tinder, frarådes menn under 6 fot altså, 183 cm å oppgi høyden sin. Det er visst større sannsynlighet for at en dame vil treffe en hvis mannen klarer å vinne hennes interesse/oppmerksomhet for så å oppgi høyden. Vil tro det samme gjelder for Norge. Her er det jo flere damer som skriver i deres bio "Er du under 180 cm, sveip venstre". 

Anonymkode: 6032b...9ab

Høyde har ingenting å si ...er 190`ish og kraftig - aldri blitt bedt ut på date av ei dame i hele mitt liv så det er en myte du må slutte å tro på. 

Anonymkode: fd809...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...