Gå til innhold

Dating og høyde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg har i hvert fall svart 1 av damene at vi kan møtes. Dette fordi jeg er interessert i å finne ut om det er kjemi mellom oss, til tross for at vi kanskje hadde en dårlig start. 

Finner de på Tinder. Tinder er som kvinneguiden. Begge stedene finner man alle slags mulig mennesker. 

 

Den eneste grunnen til at menn gnåler om høyde er fordi en del damer har absolutte høydekrav. Hvor ofte ser du menn skrive på tinderprofilen sin "Hvis du er over/under 167 cm, sveip venstre"? Det er større sjanse at man ser damer skrive dette. Ser man på alle utallige høydetrådene på dette forumet er det ingen tvil om hvilket kjønn som er mest opptatt av høyde. 

Anonymkode: 6032b...9ab

Men, hvorfor er disse damene med høydekrav interessante i det hele tatt da? Hvorfor ikke forholde seg til de som ikke fokuserer på høyde? Selv sveipet jeg alltid bort menn som skrev høyden sin, uansett høyde. Turn-off. De jeg har datet snakket jeg heller aldri om høyde med, bortsett fra én som spurte meg hvor høy jeg var før vi møttes. Var heller ikke noe jeg tenkte over når vi faktisk møttes..

Nei, det er ingen tvil om hvilket kjønn som er mest opptatt av høyde. På KG er det menn som er mest besatt av (sin egen) høyde, samt (sin egen) penis-størrelse. Fryktelig slitsomt med all denne usikkerheten. Jeg dater ikke slike for å si det sånn. :)

Anonymkode: 1dfcb...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 26/11/2017 at 11:22 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke oppdiktet. Det er fakta. Er vel bare litt kjipt å få høre det så ofte. Nettet er et fantastisk sted. Menn får endelig snakket sammen. Og avslører kvinner for hva de er. 

Anonymkode: 374a7...4bf

Man avslører vel ikke annet enn at man mangler erfaring med kvinner om man tror man "nettet er et fantastisk sted hvor menn endelig kan snakke sammen og avsløre kvinner for hva de er". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, potetstappe said:

Man avslører vel ikke annet enn at man mangler erfaring med kvinner om man tror man "nettet er et fantastisk sted hvor menn endelig kan snakke sammen og avsløre kvinner for hva de er". 

Eh, menn snakket ikke så mye sammen før, mens kvinner alltid har vært det. Nå vet menn mer om kvinner enn før. Erfaring eller ikke. Nettet bygger en fin erfaringsdatabase for alle menn å ta del i. 

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, menn snakket ikke så mye sammen før, mens kvinner alltid har vært det. Nå vet menn mer om kvinner enn før. Erfaring eller ikke. Nettet bygger en fin erfaringsdatabase for alle menn å ta del i. 

Anonymkode: 374a7...4bf

Virkelig? Du tror at nettet er en fin erfaringsdatabase? 

Det kommer helt an på hva man velger å lese, hvor kritisk man er og erfaringer utenfor nettet er vel så viktige. 

Om man har lite erfaring med damer, og velger å fokusere på det som er negativt og ukritisk tar til seg alt så er det ikke spesielt lærerikt. Kanskje man da bare bekrefter det man trodde, og det skaper nok flere hindringer enn muligheter. 

Skulle jeg tatt til meg alt som står om menn her inne, så hadde jeg ikke hatt mye tro på dem alltid, men da er det fint at mine erfaringer utenfor nettet ikke stemmer overens med det som står her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jeg er sammen med, er 1,65. Stort sett kunne jeg ønsket at hun var minst 1,75. Synes det er synd at så mye av meg må ligge alene i senga! 

Anonymkode: f2b07...319

Jeg skjønner jeg ikke skjønner meg på folk. :P 

Hvis det er SÅÅÅÅ ille med høyde - hvorfor i alle dager er du sammen med henne da? Jada, vet kjemi og alt det der, men høyde går også litt under det. (Det ser bare snålt ut med så stor høydeforskjell og - virker som den ene går sammen med et barn.) 

Jeg selv er 168 og sammen med en på 178. Synes det er perfekt høyde. Har tidligere vært med menn på 182 og 188, men de har vært altfor høye. Det får være måte på å se opp til og. :P Jeg er en sånn som ville avvist en mann hvis han var for høy, simpelthen fordi jeg synes det må være en viss høydeforskjell. 10 cm mellom min kjære og meg gjør at han kan kysse meg uten å bøye seg for mye ned. Win-win for begge to! 

Anonymkode: 6b892...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Elaine Marley said:

Virkelig? Du tror at nettet er en fin erfaringsdatabase? 

Det kommer helt an på hva man velger å lese, hvor kritisk man er og erfaringer utenfor nettet er vel så viktige. 

Om man har lite erfaring med damer, og velger å fokusere på det som er negativt og ukritisk tar til seg alt så er det ikke spesielt lærerikt. Kanskje man da bare bekrefter det man trodde, og det skaper nok flere hindringer enn muligheter. 

Skulle jeg tatt til meg alt som står om menn her inne, så hadde jeg ikke hatt mye tro på dem alltid, men da er det fint at mine erfaringer utenfor nettet ikke stemmer overens med det som står her. 

Er jo ikke paranoid heller. Men gjør det lettere å skjønne kvinners oppførsel. Og det å unngå problemer. Det verste er at man ser mye av det som blir skrevet om i samfunnet generelt. Koker man ned kvinnelig atferd, så er den egentlig utrolig enkel. Kort oppsummert: avhengighet av menn, selvpreservasjon som ikke likner grisen, og trang etter bekreftelse/ressurser fra andre rundt. 

Er ikke så ille så lenge en får kuken sin våt. Så lenge man vet hvordan man skal forholde seg til damer, så er livet mye lettere også. Og det er ikke uten de utallige historiene og erfaringene fra andre menn at dette ville vært mulig. Når det kommer til de positive sidene, så forstår jeg at kvinner prøver og hvorfor de gjør som de gjør rent sosialt. Det har sin verdi.

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke paranoid heller. Men gjør det lettere å skjønne kvinners oppførsel. Og det å unngå problemer. Det verste er at man ser mye av det som blir skrevet om i samfunnet generelt. Koker man ned kvinnelig atferd, så er den egentlig utrolig enkel. Kort oppsummert: avhengighet av menn, selvpreservasjon som ikke likner grisen, og trang etter bekreftelse/ressurser fra andre rundt. 

Er ikke så ille så lenge en får kuken sin våt. Så lenge man vet hvordan man skal forholde seg til damer, så er livet mye lettere også. Og det er ikke uten de utallige historiene og erfaringene fra andre menn at dette ville vært mulig. Når det kommer til de positive sidene, så forstår jeg at kvinner prøver og hvorfor de gjør som de gjør rent sosialt. Det har sin verdi.

Anonymkode: 374a7...4bf

Jaja, siden det er sånn du tenker så skjønner jeg hvorfor du mener at internett er en fin erfaringsdatabase. 

Her får du jo bekreftet alle antagelsene dine gang på gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke paranoid heller. Men gjør det lettere å skjønne kvinners oppførsel. Og det å unngå problemer. Det verste er at man ser mye av det som blir skrevet om i samfunnet generelt. Koker man ned kvinnelig atferd, så er den egentlig utrolig enkel. Kort oppsummert: avhengighet av menn, selvpreservasjon som ikke likner grisen, og trang etter bekreftelse/ressurser fra andre rundt. 

Er ikke så ille så lenge en får kuken sin våt. Så lenge man vet hvordan man skal forholde seg til damer, så er livet mye lettere også. Og det er ikke uten de utallige historiene og erfaringene fra andre menn at dette ville vært mulig. Når det kommer til de positive sidene, så forstår jeg at kvinner prøver og hvorfor de gjør som de gjør rent sosialt. Det har sin verdi.

Anonymkode: 374a7...4bf

Om man blir så kynisk og får et så forskrudd virkelighetssyn av å leve livet sitt på nett vil det være nærliggende å tro at det skaper mer problemer enn det løser, eller hva? For et trist og følelsesløst liv menn som deg må leve. :/ Kom deg ut og få litt livserfaring - og kutt ned på «netterfaringen»... 😊

Anonymkode: 1dfcb...6c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Elaine Marley said:

Jaja, siden det er sånn du tenker så skjønner jeg hvorfor du mener at internett er en fin erfaringsdatabase. 

Her får du jo bekreftet alle antagelsene dine gang på gang.

Nei nei, det er vel motsatt. Tar det som står her til etteretning, men ser etter det i det virkelige liv. Sånn til info, så ser jeg bort ifra mange av de kjipe sidene til damer, for de har også veldig mange bra sider. Men å være obs på de er en fordel.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man blir så kynisk og får et så forskrudd virkelighetssyn av å leve livet sitt på nett vil det være nærliggende å tro at det skaper mer problemer enn det løser, eller hva? For et trist og følelsesløst liv menn som deg må leve. :/ Kom deg ut og få litt livserfaring - og kutt ned på «netterfaringen»... 😊

Anonymkode: 1dfcb...6c0

Har da gode følelser ovenfor kvinner. Men gir de ikke mer respekt enn de faktisk fortjener. Ser de for det de er. Og tar det de sier med en klype salt. Netterfaringen har vært med på å gi meg et mye bedre liv. For jeg innser bare en ting: at følelser er alt for en kvinne, til og med hennes virkelighetsoppfatning er mer avhengig av følelser enn logikk. Og det er helt greit.
 

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei, det er vel motsatt. Tar det som står her til etteretning, men ser etter det i det virkelige liv. Sånn til info, så ser jeg bort ifra mange av de kjipe sidene til damer, for de har også veldig mange bra sider. Men å være obs på de er en fordel.

Har da gode følelser ovenfor kvinner. Men gir de ikke mer respekt enn de faktisk fortjener. Ser de for det de er. Og tar det de sier med en klype salt. Netterfaringen har vært med på å gi meg et mye bedre liv. For jeg innser bare en ting: at følelser er alt for en kvinne, til og med hennes virkelighetsoppfatning er mer avhengig av følelser enn logikk. Og det er helt greit.
 

Anonymkode: 374a7...4bf

Du tar det ikke bare til etterretning når du ser etter det og lar det påvirke relasjonen din til kvinner såpass mye som det ser ut som det gjør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg er litt fjern nå men......hva er det dere egentlig diskuterer så heftig her nå? Ble denne tråden populær simpelt fordi noen ble trigga av en preferanse i det motsatte kjønn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elaine Marley said:

Du tar det ikke bare til etterretning når du ser etter det og lar det påvirke relasjonen din til kvinner såpass mye som det ser ut som det gjør. 

Og igjen, du lar dine følelser anta dette. Relasjonen min til kvinner har faktisk forbedret seg etter at jeg fikk noen råd av andre mannfolk. Det er bare skremmende for dere å lese dette. Jeg klarer å skille følelser og det jeg diskuterer.

Finens det nok av kvinner som er golddiggers? Javisst. Finnes det nok av kvinner som er utro og gjør kjipe ting? Javisst. Men jeg tar ikke med meg hva jeg føler angående disse sakene, og overfører det på damene jeg møter. Alle har et regnskap, og alle får en sjanse til å være seg selv. Så lenge de ikke er kjipe mot meg, så er ikke jeg kjip mot de. Bruker heller tiden på å ha det moro og kose meg.

Så dine bekymringer er egentlig ikke legitime. Selv om jeg har forståelse for at de er der. Jeg klarer meg helt fint. Og hvis du slutter å henge deg opp i de kyniske sidene mine, så ser du også at jeg annerkjenner kvinners gode sider. Jeg velger å fokusere på de jeg, men jeg er ikke blind eller uoppmerksom når de dårlige sidene dukker opp. 

Og dette kan jeg takke internett for.

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei, det er vel motsatt. Tar det som står her til etteretning, men ser etter det i det virkelige liv. Sånn til info, så ser jeg bort ifra mange av de kjipe sidene til damer, for de har også veldig mange bra sider. Men å være obs på de er en fordel.

Har da gode følelser ovenfor kvinner. Men gir de ikke mer respekt enn de faktisk fortjener. Ser de for det de er. Og tar det de sier med en klype salt. Netterfaringen har vært med på å gi meg et mye bedre liv. For jeg innser bare en ting: at følelser er alt for en kvinne, til og med hennes virkelighetsoppfatning er mer avhengig av følelser enn logikk. Og det er helt greit.
 

Anonymkode: 374a7...4bf

Det er lite logikk å spore i disse utsagnene du lirer av deg da. Du virker ikke å ha særlig erfaring med kvinner i det hele tatt? Og det er helt greit. Men du høres litt .. dum ut slik du skriver om kvinner siden «det har du lest om dem på nett». Jeg tviler ikke på at det finnes en del som deg, men jeg kjenner ingen menn som har slike holdninger som du har. Mulig fordi jeg treffer dem i det virkelige liv, der generaliseringer har en tendens til å byttes ut med nyanser. Hadde jeg basert mine «erfaringer» med menn på hva som finnes her inne for eksempel hadde jeg nok aldri gått ut døra igjen. :ler: KG-menn og menn som faktisk evner å ha normal sosial omgang med mennesker av begge kjønn er virkelig forskjellige raser.

Anonymkode: 1dfcb...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen, du lar dine følelser anta dette. Relasjonen min til kvinner har faktisk forbedret seg etter at jeg fikk noen råd av andre mannfolk. Det er bare skremmende for dere å lese dette. Jeg klarer å skille følelser og det jeg diskuterer.

Finens det nok av kvinner som er golddiggers? Javisst. Finnes det nok av kvinner som er utro og gjør kjipe ting? Javisst. Men jeg tar ikke med meg hva jeg føler angående disse sakene, og overfører det på damene jeg møter. Alle har et regnskap, og alle får en sjanse til å være seg selv. Så lenge de ikke er kjipe mot meg, så er ikke jeg kjip mot de. Bruker heller tiden på å ha det moro og kose meg.

Så dine bekymringer er egentlig ikke legitime. Selv om jeg har forståelse for at de er der. Jeg klarer meg helt fint. Og hvis du slutter å henge deg opp i de kyniske sidene mine, så ser du også at jeg annerkjenner kvinners gode sider. Jeg velger å fokusere på de jeg, men jeg er ikke blind eller uoppmerksom når de dårlige sidene dukker opp. 

Og dette kan jeg takke internett for.

Anonymkode: 374a7...4bf

Her viser du godt hvordan du forholder deg til kvinner. 

Du antar at det handler om mine følelser og bekymringer, men det er ikke greia. Jeg spør fordi jeg lurer og er interessert i hvordan du tenker, men nei, jeg er ikke bekymret, opprørt eller hva nå enn du tror. Hvorfor skal jeg være bekymret på grunn av at en fyr på nettet skriver dette? 

Det er forresten en dårlig hersketeknikk som blir brukt her inne, og du kan forholde deg til det jeg skriver og ikke det du tror jeg skriver og mener. Mitt kjønn er ikke relevant her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lite logikk å spore i disse utsagnene du lirer av deg da. Du virker ikke å ha særlig erfaring med kvinner i det hele tatt? Og det er helt greit. Men du høres litt .. dum ut slik du skriver om kvinner siden «det har du lest om dem på nett». Jeg tviler ikke på at det finnes en del som deg, men jeg kjenner ingen menn som har slike holdninger som du har. Mulig fordi jeg treffer dem i det virkelige liv, der generaliseringer har en tendens til å byttes ut med nyanser. Hadde jeg basert mine «erfaringer» med menn på hva som finnes her inne for eksempel hadde jeg nok aldri gått ut døra igjen. :ler: KG-menn og menn som faktisk evner å ha normal sosial omgang med mennesker av begge kjønn er virkelig forskjellige raser.

Anonymkode: 1dfcb...6c0

Her er greia. Jeg hadde lite erfaring, men fikk innsikt inn i hodene til de som faktisk hadde mye erfaring. De tankene er nøyaktig like, det er bare det at de er sosialt intelligente, og nevner aldri dette ovenfor dere

Jeg vet også at man ikke burde være analytisk og kynisk, at man aldri burde si slike ting til kvinner, og at man bare burde være som de mennene du beskriver. For det er mest hensiktsmessig. Hvis dere virkelig visste en ting eller to om dere selv damer, hvorfor blir dere lurt gang på gang av menn?

Det er ikke logisk for deg, for det gir ikke mening for deg. Skulle gjerne utdypt i klartekst hva jeg mener med alle påstandene, men jeg har også lært at enkelte ting ikke er verdt det. 

 

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elaine Marley said:

Her viser du godt hvordan du forholder deg til kvinner. 

Du antar at det handler om mine følelser og bekymringer, men det er ikke greia. Jeg spør fordi jeg lurer og er interessert i hvordan du tenker, men nei, jeg er ikke bekymret, opprørt eller hva nå enn du tror. Hvorfor skal jeg være bekymret på grunn av at en fyr på nettet skriver dette? 

Det er forresten en dårlig hersketeknikk som blir brukt her inne, og du kan forholde deg til det jeg skriver og ikke det du tror jeg skriver og mener. Mitt kjønn er ikke relevant her. 

Jeg forholder meg bare til det du skriver. Du antar at jeg blir altfor påvirket av det jeg har lært online. Jeg derimot er som jeg alltid har vært, bare med litt mer kunnskap innabords.

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg bare til det du skriver. Du antar at jeg blir altfor påvirket av det jeg har lært online. Jeg derimot er som jeg alltid har vært, bare med litt mer kunnskap innabords.

Anonymkode: 374a7...4bf

Jeg stiller spørsmålstegn på hvor lærerikt det egentlig er, og dersom man alltid antar at andre er på en spesiell måte så vil jo det påvirke hvordan man forholder seg til andre. 

Alle er ikke en vandrende klisjé, så det er litt merkelig å forholde seg til folk som om de er det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er greia. Jeg hadde lite erfaring, men fikk innsikt inn i hodene til de som faktisk hadde mye erfaring. De tankene er nøyaktig like, det er bare det at de er sosialt intelligente, og nevner aldri dette ovenfor dere

Jeg vet også at man ikke burde være analytisk og kynisk, at man aldri burde si slike ting til kvinner, og at man bare burde være som de mennene du beskriver. For det er mest hensiktsmessig. Hvis dere virkelig visste en ting eller to om dere selv damer, hvorfor blir dere lurt gang på gang av menn?

Det er ikke logisk for deg, for det gir ikke mening for deg. Skulle gjerne utdypt i klartekst hva jeg mener med alle påstandene, men jeg har også lært at enkelte ting ikke er verdt det. 

 

Anonymkode: 374a7...4bf

Hvorfor antar du at å være kynisk og å være analytisk hører sammen? Man kan fint være det ene uten det andre.

Synes du det er logisk å mene at alle menn har identiske tanker rundt kvinner? Eller kan det hende du er litt blendet av dine egne følelser her?

Anonymkode: 1dfcb...6c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Elaine Marley said:

Jeg stiller spørsmålstegn på hvor lærerikt det egentlig er, og dersom man alltid antar at andre er på en spesiell måte så vil jo det påvirke hvordan man forholder seg til andre. 

Alle er ikke en vandrende klisjé, så det er litt merkelig å forholde seg til folk som om de er det. 

Det er lærerikt. For man kan lære av andre menns feil og unngå at det skjer igjen.

Man ser jo an personen man skal forholde seg til, men man har det jo i bakhodet hva enkelte ting kan bety og være. Det er en fordel. Problemet er når menn blir hatefulle, de blir paranoide, eller de dømmer/behandler kvinner dårlig for noe de ikke har gjort. Så det er endel menn som kan ha problemer med å forholde seg ordentlig til det de leser og opplever. Ser slike menn hele tiden, og de har det ikke godt med seg selv.

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor antar du at å være kynisk og å være analytisk hører sammen? Man kan fint være det ene uten det andre.

Synes du det er logisk å mene at alle menn har identiske tanker rundt kvinner? Eller kan det hende du er litt blendet av dine egne følelser her?

Anonymkode: 1dfcb...6c0

Det å kunne være kynisk omfatter som oftest litt hjernekraft. Men du har vel rett, man kan være analytisk uten å være kynisk. Men de beste kynikerne er analytikerne. Ser du hva jeg prøver å si?

Nei, de har ikke disse tankene. Men mange jeg har møtt mot slutten av 20årene har de samme tankene jeg har lest på nett, selv om de er teknologisk utfordret og har bedre ting å gjøre enn å sitte på forum. Jeg fikk faktisk sjokk da jeg overhørte mange "bra og gode menn" (som dere liker å kalle de) regelrett spy ut det verste kvinnehatet jeg har hørt på lenge. Jeg er overbevist om at mange menn føler det slik, men de uttrykker det aldri. 

Nå må det sies at jeg forstår hvorfor kvinner er som de er, nettopp fordi jeg har prøvd å se alle sider av sakene, og prøvd å søke innsikt. Damer er da ikke onde vesener, men mange oppfører seg dårlig og får mer enn de fortjener.

Anonymkode: 374a7...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Men, hvorfor er disse damene med høydekrav interessante i det hele tatt da? Hvorfor ikke forholde seg til de som ikke fokuserer på høyde? Selv sveipet jeg alltid bort menn som skrev høyden sin, uansett høyde. Turn-off. De jeg har datet snakket jeg heller aldri om høyde med, bortsett fra én som spurte meg hvor høy jeg var før vi møttes. Var heller ikke noe jeg tenkte over når vi faktisk møttes..

Nei, det er ingen tvil om hvilket kjønn som er mest opptatt av høyde. På KG er det menn som er mest besatt av (sin egen) høyde, samt (sin egen) penis-størrelse. Fryktelig slitsomt med all denne usikkerheten. Jeg dater ikke slike for å si det sånn. :)

Anonymkode: 1dfcb...6c0

TS her. Det er ikke alltid det kommer fram i profilen til damene at de er veldig fokusert på høyde. Det er ikke slikk at alle som har høydepreferanser skriver: "er du under 180 cm, sveip venstre". Det kan hende at en del menn er opptatt av sin egen høyde, men tviler sterkt på at det er de som oppretter og driver å svarer på de hundrevisene av høydetråder på dette forumet. Ser man på andre land rundt omkring i verden er det ingen tvil om at damer legger mer vekt på mannens høyde enn det menn legger vekt på kvinners høyde. Du kan gjøre noen enkle søk på Google, så vil du finne ut av det. Tviler på at norske damer er et unikum når det kommer til  ikke å fokusere på høyde. Du skal ha for at det er flest menn som lager penis-størrelsetråder. Usikkerheten hos menn kan damer selv takke seg selv for.

Personlig har jeg datet flere damer som har vært 2-3 cm høyere enn meg. Jeg har skjeldent noe i mot å date noen som er litt høyere enn meg. Men det er oftest damene som har noe å klage på når de spør om høyde. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å akseptere deres preferanser og uansett vil jeg ikke ha noe som ikke liker meg for den jeg er, og siden høyden er en del av meg, så er det kanskje like greit :)

Anonymkode: 6032b...9ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...