AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #21 Skrevet 26. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker said: Høyrde er ikke så farlig for meg. Har tidligere datet og vært forelsket i mannfolk på 172-174. Er nå sammen med en på 198. Alt har funket helt fint. Det som derimot er turn off, er mannfolk som dikter opp historier om hvor mange kyniske kvinner det er der ute. Anonymkode: 3cefe...a11 Det er ikke oppdiktet. Det er fakta. Er vel bare litt kjipt å få høre det så ofte. Nettet er et fantastisk sted. Menn får endelig snakket sammen. Og avslører kvinner for hva de er. Anonymkode: 374a7...4bf 1
Microscopic Skrevet 27. november 2017 #22 Skrevet 27. november 2017 (endret) 177 er ikke lavt. Det er tre cm unna 180..ikke tenk på det Endret 27. november 2017 av Microscopic 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #23 Skrevet 27. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke oppdiktet. Det er fakta. Er vel bare litt kjipt å få høre det så ofte. Nettet er et fantastisk sted. Menn får endelig snakket sammen. Og avslører kvinner for hva de er. Anonymkode: 374a7...4bf Ingen har sagt at det er foretrukket for menn å være lave. Alle vi som lever i den virkelige verden vet jo hva som er positivt og hva som er negativt. Høy > lav. Rik > fattig. God form > overvektig. Poenget er at alt kan jobbes rundt, du må bare kompensere for det. Er man evigvarende singel så er det aldri EN faktor som har bestemt det, det er totalpakka. Har lave menn det hardere enn høye menn? Ja. Kan de skylde på det og kvinners kynisme for at de er single? Nei. Anonymkode: 9237c...a12 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #24 Skrevet 27. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingen har sagt at det er foretrukket for menn å være lave. Alle vi som lever i den virkelige verden vet jo hva som er positivt og hva som er negativt. Høy > lav. Rik > fattig. God form > overvektig. Poenget er at alt kan jobbes rundt, du må bare kompensere for det. Er man evigvarende singel så er det aldri EN faktor som har bestemt det, det er totalpakka. Har lave menn det hardere enn høye menn? Ja. Kan de skylde på det og kvinners kynisme for at de er single? Nei. Anonymkode: 9237c...a12 Hjelper lite at mange kvinner er kyniske. Fortell meg gjerne hvordan det kan jobbes rundt Anonymkode: 374a7...4bf
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #25 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hjelper lite at mange kvinner er kyniske. Fortell meg gjerne hvordan det kan jobbes rundt Anonymkode: 374a7...4bf Snakk med menn som gjør det bedre enn deg da. Jeg jobber sammen med to menn som begge er lave og er godt gift. Se litt på hva som gjør at andre får det til og ikke du. Anonymkode: 9237c...a12
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #26 Skrevet 27. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ut i fra alle høydetrådene på dette forumet er det ikke vanskelig å forstå at høyde er svært viktig for damer. Likevel har jeg og flere i min vennekrets opplevd at det er vi menn som må opplyse damene om dette eller spørre dem om dette for at det skal være naturlig for dem at de spør oss hvor høy vi er. Jeg tenker at hvis dette er så viktig, hvorfor kan de ikke spørre om dette selv? Jeg er 177 cm og jeg har ved flere anledninger fått avslag pga av min høyde. Flere av disse har vært 160/165 cm høy I en del av tilfellene der jeg har ledet samtalen til dette temaet etter 1-2 ukers prating, har den damen jeg har snakket med reagert med "hvorfor kunne du ikke sagt det før at du er lavere enn 180cm?" For så å slette meg fra Tinder. I ettertid har jeg truffet på en del av disse damene når jeg har vært ute å handlet på butikker der de har kjent igjen meg og begynt å prate med meg og sagt at de ville treffes. En annen ting jeg har lagt merke til ved flere damer jeg har date inklusive noen av de jeg har fått avslag på pga. høyde er at de enten lyver eller vet ikke hvor høy de er selv. Hun ene jeg traff på sa hun var 170 cm. Da jeg traff på henne da jeg var på handletur med en venninne var hun like høy som hun og hun er 165 cm. Skulle ønske at dette var et enkelttilfelle, men det er det heller ikke. En kunne kanskje ha skrevet på Tinderprofilen hvor høy enn er. Men når man ser på råd fra flere som har skrevet artikler om Tinder, frarådes menn under 6 fot altså, 183 cm å oppgi høyden sin. Det er visst større sannsynlighet for at en dame vil treffe en hvis mannen klarer å vinne hennes interesse/oppmerksomhet for så å oppgi høyden. Vil tro det samme gjelder for Norge. Her er det jo flere damer som skriver i deres bio "Er du under 180 cm, sveip venstre". Anonymkode: 6032b...9ab Jeg er ganske kresen på høyde, for jeg er unormalt høy selv. Men ville aldri ha oppført meg som de damene du forteller om. Ærlig talt. Du skal sikkert bare være glad for at de sparte deg for å bli kjent med dem. Når det er sagt, det som er viktigst med en partner er jo hvordan han får deg til å føle seg. Og jeg har erfart oppigjennom årene at høyde er en del av den pakka, og at det er en minimumsgrense et eller annet sted der det omtrent må være guddommelig match på andre områder for å veie opp. Og da har det vært situasjoner hvor jeg har lurt på om det er bedre å bare si det som det er i stedet for å gå på noen dater mens jeg _vet_ det er liten sjanse. Eller ghoste, eller ta den der «det er ikke deg, det er meg». Men igjen, det blir kanskje noe annet pga jeg er så høy. Jeg snakker da om menn som er 10-15cm lavere enn meg. Anonymkode: e338a...7bf
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #27 Skrevet 27. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med menn som gjør det bedre enn deg da. Jeg jobber sammen med to menn som begge er lave og er godt gift. Se litt på hva som gjør at andre får det til og ikke du. Anonymkode: 9237c...a12 Så bare tomt prat fra din side. Var det jeg trodde. Anonymkode: 374a7...4bf
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #28 Skrevet 27. november 2017 Jeg er 160 cm, og bryr meg ikke om høyde. Har hatt kjæreste som har vært 160 cm og 200 cm. Men det jeg legger merke til, er at mange menn lyver om hvor høye de er. Sist mann jeg var på date med, sa han var 185 cm, festlig da vi møtes, så er han bare litt høyere enn meg. Og en ting er å lyve på seg 2 cm, men å lyve på seg 15 cm, blir alt for dumt da. Anonymkode: 3323d...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #29 Skrevet 27. november 2017 Tinder er jo som windowshopping, da skal varen være akuratt det man ønsker seg. Sånn er ikke ekte dating. Jeg stusser veldig når jeg ser menn skrive hvor høye de er, ofte så er det det eneste som står i Tinder profilen deres også, og da lurer jeg på hvorfor de er så hekta på høyden sin, jeg vil jo helst vite hva de interesserer seg for i stedet. I løpet av mine 32 år så vet jeg ikke om en eneste dame som har avvist en fyr hun kjenner og har god kjemi med for høyden hans. Selv var jeg stormforelska i en fyr på 165, lavere enn meg, høyden hans betydde jo ingenting når vi hadde så god kjemi og passet så bra , men om jeg hadde vært på "windowshopping" så hadde jeg nok ikke vært positiv til høyden, men det er for eksempel mange menn jeg har møtt og falt for, som jeg nok aldri hadde falt for bare ut fra et bilde og faktisk heller sveipet vekk på tinder. Tinder representerer ikke virkelig dating og mennesker sånn som de er, kom deg ut på fysiske sjekkearenaer om du opplever damer som unmatcher fordi de syns du er for lav! Men har mine mistanker til at det ikke er KUN derfor.... Er nok mange ting , som de ikke sier til deg. Anonymkode: 2c69c...535
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #30 Skrevet 27. november 2017 Bryr meg ikke. Er sammen med en som er 180 nå, men har vært sammen med en på 170 også. Er 174 selv. Har ei venninne som liker best menn som er under 170. Hun er rett under 160 selv. Anonymkode: a9210...591
Gjest Axl Rose Skrevet 27. november 2017 #31 Skrevet 27. november 2017 Damene digger meg men jeg tviler på det er på grunn av høyden (er 191) det er på grunn av utseendet og liker damene det de ser så bryr de seg ikke så jævlig om høyde. Ei venninne av meg er sammen med en på ca 170 og hun er litt høyere. Så finnes mange som liker det også. Så er det ikke høyden hun forelsket seg i. Husk damer er forskjellig og liker forskjellig akkurat som oss menn. Noen menn liker høye damer og andre lave. De fleste gir faen i høyde.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #32 Skrevet 27. november 2017 15 timer siden, wintergirl skrev: Er knapt 160 cm selv og bryr meg svært lite om høyde. Har likt menn som knapt er 170 cm også. Skjønner ikke hvorfor damer som selv er litt små forventer å ha de høyete mannfolka. En ting er hvis man virkelig liker en som er mye høyere, Men da ikke pga høyde, men andre viktigere ting. Og Ja, sikkert mange damer som legger til noen cm til sin egen høyde også. Bare teit. Hva svarer du dem når de plutselig er intressert i å gå ut med deg igjen? Gjennomsnittlig høye kvinner tenker nok ikke så mye over høyde. Hverken sin egen eller mannens utover at hun synes det er fint at han er høyere. For det er det som er normen. Men det er nok en del kvinner som ikke bryr seg hvis hun finner en som er bra. Anonymkode: f9c77...f81
wintergirl Skrevet 27. november 2017 #33 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittlig høye kvinner tenker nok ikke så mye over høyde. Hverken sin egen eller mannens utover at hun synes det er fint at han er høyere. For det er det som er normen. Men det er nok en del kvinner som ikke bryr seg hvis hun finner en som er bra. Anonymkode: f9c77...f81 Tror jeg også. Når de trives sammen og alt annet klaffer, så skal det mye til å dumpe den andre pga høyde. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #34 Skrevet 27. november 2017 17 hours ago, wintergirl said: Er knapt 160 cm selv og bryr meg svært lite om høyde. Har likt menn som knapt er 170 cm også. Skjønner ikke hvorfor damer som selv er litt små forventer å ha de høyete mannfolka. En ting er hvis man virkelig liker en som er mye høyere, Men da ikke pga høyde, men andre viktigere ting. Og Ja, sikkert mange damer som legger til noen cm til sin egen høyde også. Bare teit. Hva svarer du dem når de plutselig er intressert i å gå ut med deg igjen? TS her. Jeg har i hvert fall svart 1 av damene at vi kan møtes. Dette fordi jeg er interessert i å finne ut om det er kjemi mellom oss, til tross for at vi kanskje hadde en dårlig start. 16 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på hvor dere finner disse merkelige kvinnene. Ingen i min vennegjeng har noen gang brydd seg om slikt, og min bror på kanskje 175 cm har hatt flere kjærester, og er foreløpig i et forhold hvor dama hans er høyere enn han. Jeg er 165 cm og skulle gjerne hatt en på UNDER 180 cm. Kjæresten min er nærmere 190 cm - ikke særlig praktisk. Men høyde betyr lite, så ville aldri valgt han bort fordi han er "for høy". Anonymkode: fb406...b97 Finner de på Tinder. Tinder er som kvinneguiden. Begge stedene finner man alle slags mulig mennesker. 15 hours ago, Elaine Marley said: Jeg bryr meg ikke, men jeg er veldig høy da til å være kvinne og menn bryr seg faktisk like mye. Jeg har skrevet høyden i bioen siden jeg er utenfor normalen. Synes egentlig det er litt latterlig at menn gnåler sånn om det, men er like opptatt av det selv. Men det er nok vanskeligere for menn som er lave og kvinner som er høye så sånn er det bare. Den eneste grunnen til at menn gnåler om høyde er fordi en del damer har absolutte høydekrav. Hvor ofte ser du menn skrive på tinderprofilen sin "Hvis du er over/under 167 cm, sveip venstre"? Det er større sjanse at man ser damer skrive dette. Ser man på alle utallige høydetrådene på dette forumet er det ingen tvil om hvilket kjønn som er mest opptatt av høyde. Anonymkode: 6032b...9ab 2
Elaine Marley Skrevet 27. november 2017 #35 Skrevet 27. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder er jo som windowshopping, da skal varen være akuratt det man ønsker seg. Sånn er ikke ekte dating. Jeg stusser veldig når jeg ser menn skrive hvor høye de er, ofte så er det det eneste som står i Tinder profilen deres også, og da lurer jeg på hvorfor de er så hekta på høyden sin, jeg vil jo helst vite hva de interesserer seg for i stedet. I løpet av mine 32 år så vet jeg ikke om en eneste dame som har avvist en fyr hun kjenner og har god kjemi med for høyden hans. Selv var jeg stormforelska i en fyr på 165, lavere enn meg, høyden hans betydde jo ingenting når vi hadde så god kjemi og passet så bra , men om jeg hadde vært på "windowshopping" så hadde jeg nok ikke vært positiv til høyden, men det er for eksempel mange menn jeg har møtt og falt for, som jeg nok aldri hadde falt for bare ut fra et bilde og faktisk heller sveipet vekk på tinder. Tinder representerer ikke virkelig dating og mennesker sånn som de er, kom deg ut på fysiske sjekkearenaer om du opplever damer som unmatcher fordi de syns du er for lav! Men har mine mistanker til at det ikke er KUN derfor.... Er nok mange ting , som de ikke sier til deg. Anonymkode: 2c69c...535 Dette ser jeg også. Regner med at de gjør det for en grunn, men synes det er merkelig at det er den eneste opplysningen de har om seg selv, og gjerne har de kanskje en liten passiv-agressiv kommentar ved siden av. "Siden det tydeligvis er så viktig" eller noe sånt. Litt turn-off egentlig. Det er helt ok å nevne høyden, men hvorfor ikke skrive noe mer også? Tinder er merkelige greier synes jeg 1
Elaine Marley Skrevet 27. november 2017 #36 Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg har i hvert fall svart 1 av damene at vi kan møtes. Dette fordi jeg er interessert i å finne ut om det er kjemi mellom oss, til tross for at vi kanskje hadde en dårlig start. Finner de på Tinder. Tinder er som kvinneguiden. Begge stedene finner man alle slags mulig mennesker. Den eneste grunnen til at menn gnåler om høyde er fordi en del damer har absolutte høydekrav. Hvor ofte ser du menn skrive på tinderprofilen sin "Hvis du er over/under 167 cm, sveip venstre"? Det er større sjanse at man ser damer skrive dette. Ser man på alle utallige høydetrådene på dette forumet er det ingen tvil om hvilket kjønn som er mest opptatt av høyde. Anonymkode: 6032b...9ab Nei, menn skriver det ikke, men avviser allikevel. Menn er også opptatt av høyde, men det er mindre sjanse for mange menn å møte damer som er mye høyere enn seg selv. Menn har ingen høydekrav, men dama må stort sett være lavere.
Gjest DuVetHvem Skrevet 27. november 2017 #37 Skrevet 27. november 2017 (endret) 6 minutter siden, Elaine Marley said: Nei, menn skriver det ikke, men avviser allikevel. Menn er også opptatt av høyde, men det er mindre sjanse for mange menn å møte damer som er mye høyere enn seg selv. Menn har ingen høydekrav, men dama må stort sett være lavere. Personlig så syns jeg sexen er upraktisk når dama er for høy. Ellers spiller det liten rolle. Er jo praktisk at noen når opp til øverste hylle, så det er ikke alt for negativt heller Endret 27. november 2017 av DuVetHvem
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #38 Skrevet 27. november 2017 Av det jeg har forstått så legger menn ut høyden sin på Tinder fordi det er den ene tingen damene alltid spør om. Personlig har jeg aldri spurt (men så slipper jeg jo når alle legger den ut), og jeg bryr meg ikke nevneverdig, muligens om de er under 1,60 eller over 2 meter, jeg er 1.66 selv. Smaken min heller nok mot de lavere gutta, 1,70-1,80, men jeg har flere ekser på over 1,90 (av en eller annen grunn er det de jeg har hatt draget på, de lavere gutta vil visst ikke ha meg ). Anonymkode: fd36e...8a5 1
Elaine Marley Skrevet 27. november 2017 #39 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, DuVetHvem skrev: Personlig så syns jeg sexen er upraktisk når dama er for høy. Ellers spiller det liten rolle. Er jo praktisk at noen når opp til øverste hylle, så det er ikke alt for negativt heller Jaja, helt greit det. Jeg forventer ikke at alle skal like meg, men synes det er tåpelig at menn påstår at de ikke bryr seg om høyde for det gjør de jo. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #40 Skrevet 27. november 2017 Mann 1,90+ Nå grå, men tidligere både høy og mørk. Kan desverre ikke huske at noen ga meg noe oppmerksomhet i ungdommen av den grunn. Hun jeg er sammen med, er 1,65. Stort sett kunne jeg ønsket at hun var minst 1,75. Synes det er synd at så mye av meg må ligge alene i senga! Anonymkode: f2b07...319 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå