Gå til innhold

SUV Mitsubishi Outlander hybrid i prisklasse 360.000?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg solgt unna gamle bilen min og har behov for større bil, altså en suv. vi er en familien på 4 og har behov for stor plass + en bil som er komfortabel i langkjøring siden jeg vil pendle 30 min til og fra jobb hver dag. 

Vi har sett på mitsubishi outlander hybrid? noen erfaringer med dette? Skal innom forhandler neste uke å prøvekjøre den kanskje. når jeg leter på finn.no så er det ikke så stor prisklasse på forhandler og privat. bil som er 2016 modell kjørt i 5.000 km og en 2017 modell kjørt i 11.000 km. 20.000, forskjellen. hvilken er sikrest? er mitsubishi noe å satse på ? ulempen er at en full ladet batteri varer kun i 2 timer har jeg hørt :S 

Anonymkode: 8a241...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg solgt unna gamle bilen min og har behov for større bil, altså en suv. vi er en familien på 4 og har behov for stor plass + en bil som er komfortabel i langkjøring siden jeg vil pendle 30 min til og fra jobb hver dag. 

Vi har sett på mitsubishi outlander hybrid? noen erfaringer med dette? Skal innom forhandler neste uke å prøvekjøre den kanskje. når jeg leter på finn.no så er det ikke så stor prisklasse på forhandler og privat. bil som er 2016 modell kjørt i 5.000 km og en 2017 modell kjørt i 11.000 km. 20.000, forskjellen. hvilken er sikrest? er mitsubishi noe å satse på ? ulempen er at en full ladet batteri varer kun i 2 timer har jeg hørt :S 

Anonymkode: 8a241...2a5

At batteriet har kort rekkevidde er en ting, men du kan gjøre setup slik at den går som ren hybrid. Da stopper motor når batteriet er fulladet. Og du kan drite i å holde batteriet oppladet, men, da har du ikke firhjulstrekk når det behovet måtte melde seg. For batteridriften er på bakhjulene, og motor går rett på forhjulene. Har ikke slik bil selv, men spurte ut en som har en slik. Han klarer med nød å nøye seg med batteridrift tur/tetur jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mitsubishi Outlander PHEV 2016 modell og er veldig fornøyd med den.

Anonymkode: f13a3...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...