Gå til innhold

Får ikke forsikringsavtalenummer. Svarer ikke på SMS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg hadde en ulykke på glattisen for noen dager siden hvor jeg mistet veigrepet i en nedoverbakke og smallt inn i en bil som delvist hadde kjørt utfor veien. Det var ingen personskader, og vi var enige i at det var min feil. Ingen av oss hadde forsikringsnummeret på oss og vi ble enige om å sende dette på sms.
Jeg har sendt mitt til han, og spurt om hans. Har ikke fått noe svar tilbake.

Dette er første gang jeg har vært i denne situasjonen. Vet ikke helt hva som skjer.
Kan han lure meg, eller fucke til for meg på noen måte? Vi var da enige? Hva hvis han sier til sitt selskap at han har fått en skade eller noe i den duren?
Kan jeg finne dette forsikringsavtalenummeret selv?
Blir det dumt å kontakte han på facebook? Jeg har navn, telefonnummer, forsikringsselskap og alt annet.

(Jeg har bare sent en melding. Mangler bare det nummeret før jeg kan sende inn skademeldingen)

Anonymkode: 64c0f...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke verre nei :p. Takk for svar :). Prøver å ringe i morgen. Slike selskap har vel åpent i helgene.

Anonymkode: 64c0f...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har registreringsnummeret på bilen hans kan du bare sende inn skademeldingen uten avtalenummeret. Forsikringsselskapene har ingen problemer med å finne ut av dette seg i mellom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Hei!
Jeg hadde en ulykke på glattisen for noen dager siden hvor jeg mistet veigrepet i en nedoverbakke og smallt inn i en bil som delvist hadde kjørt utfor veien. Det var ingen personskader, og vi var enige i at det var min feil. Ingen av oss hadde forsikringsnummeret på oss og vi ble enige om å sende dette på sms.
Jeg har sendt mitt til han, og spurt om hans. Har ikke fått noe svar tilbake.

Dette er første gang jeg har vært i denne situasjonen. Vet ikke helt hva som skjer.
Kan han lure meg, eller fucke til for meg på noen måte? Vi var da enige? Hva hvis han sier til sitt selskap at han har fått en skade eller noe i den duren?
Kan jeg finne dette forsikringsavtalenummeret selv?
Blir det dumt å kontakte han på facebook? Jeg har navn, telefonnummer, forsikringsselskap og alt annet.

(Jeg har bare sent en melding. Mangler bare det nummeret før jeg kan sende inn skademeldingen)

Anonymkode: 64c0f...5dc

Du må omgående sende inn skademelding på din oppgatning av hendelsen. Har du reg nummeret på den andre bilen så finner ditt forsikringsselskap raskt det de trenger å vite i datatsystemet mens du er på telefonen med dem. Alle er pålagt å opplyse om forsikringsnummer/selskap ved forespørsel i tilknytning til skade og ansvar. 

Anonymkode: b129e...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...