Aaa08 Skrevet 25. februar 2018 #841 Del Skrevet 25. februar 2018 På 24.02.2018 den 20.20, Mynta skrev: Er det vanelig å få vondt i hodet av menopur? & kan jeg ta Paracet? 🌸 Jeg hadde hodepine da jeg gikk på gonal f. Paracet går fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynta Skrevet 25. februar 2018 #842 Del Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: Jeg hadde hodepine da jeg gikk på gonal f. Paracet går fint Takk🌸🌸🌸 slitsomt, men forhåpentligvis verdt det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. februar 2018 #843 Del Skrevet 25. februar 2018 54 minutter siden, Mynta skrev: Takk🌸🌸🌸 slitsomt, men forhåpentligvis verdt det😊 Har Menopur, men ikke hatt hodepine. Håper det blir bedre snart☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 26. februar 2018 #844 Del Skrevet 26. februar 2018 negativ blodprøve i dag.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 26. februar 2018 #845 Del Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, Fortunatus skrev: negativ blodprøve i dag.. :-( Off føler med deg dette er noe herk :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 26. februar 2018 #846 Del Skrevet 26. februar 2018 15 minutter siden, Fortunatus skrev: negativ blodprøve i dag.. :-( Så kjedelig😔 Krysser fingrene for neste innsett🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynta Skrevet 26. februar 2018 #847 Del Skrevet 26. februar 2018 3 timer siden, Fortunatus skrev: negativ blodprøve i dag.. :-( Så leit😓 lykke til videre🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. februar 2018 #848 Del Skrevet 26. februar 2018 4 timer siden, Fortunatus skrev: negativ blodprøve i dag.. :-( Så trist - bedre lykke neste runde! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 26. februar 2018 #849 Del Skrevet 26. februar 2018 Har i dag vært på kontroll på Riksen. Følte veldig at jeg var en av mange på et samlebånd. Hadde med meg journal fra første forsøket vi hadde på en privat klinikk. Legen var ikke særlig interessert i å lese det og stolte bare på at det stemte at jeg ikke hadde hatt så god effekt av forrige dose hormonsprøyte. Var ikke interessert i å leser mer og kanskje få ut nytting informasjon til dette forsøket.Tror jeg var inne i ca.5 minutter. Stor forskjell fra hvordan det var i det private. Hos sykepleier fikk jeg forsåvidt god opplæring, men var ikke veldig snakkesalig hun heller. Hun nevnte at jeg måtte begynne med folsyre, maks to kopper kaffe per dag og ikke hoppe/sprette og løpe. Sa ingen ting om alkohol og jeg glemte selvfølgelig å spørre om det, da jeg følte at de hadde lyst til å ha meg ut av rommet så fort som mulig. Hvordan har dere gjort det med alkohol mens dere har tatt hormonsprøyter? Sist forsøk fikk jeg beskjed om å holde meg unna etter innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #850 Del Skrevet 26. februar 2018 Alkohol er neppe anbefalt. Når det er sagt, så drakk jeg noen glass vin ved alle mine forsøk (før innsett). Ville ikke sette livet mitt mer på pause enn jeg allerede var tvunget til. Legene på ivf har dessverre glemt eller blitt blaserte for det mirakelet de er vitne til. Det er kun én lege ved Ullevål som jeg følte fortsatt så det unike ved jobben hennes Anonymkode: d21b5...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 26. februar 2018 #851 Del Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alkohol er neppe anbefalt. Når det er sagt, så drakk jeg noen glass vin ved alle mine forsøk (før innsett). Ville ikke sette livet mitt mer på pause enn jeg allerede var tvunget til. Legene på ivf har dessverre glemt eller blitt blaserte for det mirakelet de er vitne til. Det er kun én lege ved Ullevål som jeg følte fortsatt så det unike ved jobben hennes Anonymkode: d21b5...7d2 Da vet jeg hva jeg kan forvente fremover av legene. Er så synd at vi må lese oss opp og holde tunga i munnen for å få med all informasjon man får. Mannen blir med på alle kontroller her fremover slik at jeg ikke misser noe informasjon. Drakk forsåvidt noe alkohol før innsett ved forrige forsøk og da sa de ikke noe på det. De mente at oppi den prosessen vi er i må man kunne leve litt. Har allerede i to år sat mye av livet på vent mtp barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 26. februar 2018 #852 Del Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, Barneønske90 skrev: Da vet jeg hva jeg kan forvente fremover av legene. Er så synd at vi må lese oss opp og holde tunga i munnen for å få med all informasjon man får. Mannen blir med på alle kontroller her fremover slik at jeg ikke misser noe informasjon. Drakk forsåvidt noe alkohol før innsett ved forrige forsøk og da sa de ikke noe på det. De mente at oppi den prosessen vi er i må man kunne leve litt. Har allerede i to år sat mye av livet på vent mtp barn. Jeg drakk litt alkohol under hormonsprøytene. Fikk ikke beskjed om å holde meg unna. På nettet leste jeg så mye forskjellig, men forholdt meg til at «moderat» inntak under stimulering skulle være Ok. Mellom uttak og innsett sa de at jeg kunne ta et par glass. Har selvfølgelig holdt meg unna etter innsett. Fikk ut14 egg hvorav tolv ble befruktet. 6 dyrket til blastocyst hvorav 5 på frys. Er 5+ 3 med det siste. Så for meg ser det ikke ut til at litt alkohol har påvirket negativt. tenker som nevnt over her, tror at det har noen positive mentale fordeler å beholde så mye som mulig av det vanlige livet og kosen. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 27. februar 2018 #853 Del Skrevet 27. februar 2018 Det er så utrolig synd på dere som fikk negativ blodprøve nå. Jeg føler med dere.. og vet at ingen ord trøster nå. Man tenker man ikke har styrke til å fortsette og sette seg i den sårbare situasjonen hver eneste gang. Man føler seg håpløs også begynner man å tvile. Vi har alle vært der og vi er alle der. Og dere er ikke alene❤️ Til dere som har prøvd mye lengre enn meg og har stått i dette i mange år, så vil jeg si at dere er utrolige sterke. Og jeg beundrere deres viljestyrke❤️ Noen av oss får kanskje aldri til og noen av oss vil lykkes. Men en ting er det helt sikker er at vi aldri kommer til å GI opp. Ha en fin fin tirsdag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 27. februar 2018 #854 Del Skrevet 27. februar 2018 Er det andre her som føler seg negative når de ikke får noe på frys? Jeg tenker litt sånn at da var ikke de to de tilbakeførte så bra heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 27. februar 2018 #855 Del Skrevet 27. februar 2018 Nå tror jeg ikke det går veien her lengre.... I forrige uke tok jeg en g-test digital med ukeindikator som da viste "gravid 2-3", hvilket da stemte ut ifra befruktning. Jeg hadde en litt dårlig følelse som kom snikende i løpet av helgen og to en ny test i dag med ukeindikator. Den viste gravid 1-2. Det tilsier jo at hcg synker (med mindre det skulle være noe feil med testen). Begge tatt på morgenurin. Skal egentlig være 5+4 i dag. Har vært hos gyn og tatt blodprøve. Men må jo tas ny med 48 timers mellomrom. Som de sa på fertilitetsklinikken vil nok prøvene uansett påvise graviditet, men med en normal graviditet skal jo hcg stige. Prøver å si til meg selv at g-testen i dag er feil, men tror vel egentlig ikke helt på det. Har allerede en MA bak meg for ca et år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #856 Del Skrevet 27. februar 2018 Testet negativt 7dpo. For tidlig? Anonymkode: f2f12...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 27. februar 2018 #857 Del Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, hotellpute09 skrev: Er det andre her som føler seg negative når de ikke får noe på frys? Jeg tenker litt sånn at da var ikke de to de tilbakeførte så bra heller Det trenger ikke ha noe å si - du trenger bare 1 gullegg 😊 De sa vel noe om kvaliteten på dem som ble satt inn? Uansett var de bra nok til innsett, og da er det gode sjanser tenker jeg 👍😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 27. februar 2018 #858 Del Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, Butter skrev: Nå tror jeg ikke det går veien her lengre.... I forrige uke tok jeg en g-test digital med ukeindikator som da viste "gravid 2-3", hvilket da stemte ut ifra befruktning. Jeg hadde en litt dårlig følelse som kom snikende i løpet av helgen og to en ny test i dag med ukeindikator. Den viste gravid 1-2. Det tilsier jo at hcg synker (med mindre det skulle være noe feil med testen). Begge tatt på morgenurin. Skal egentlig være 5+4 i dag. Har vært hos gyn og tatt blodprøve. Men må jo tas ny med 48 timers mellomrom. Som de sa på fertilitetsklinikken vil nok prøvene uansett påvise graviditet, men med en normal graviditet skal jo hcg stige. Prøver å si til meg selv at g-testen i dag er feil, men tror vel egentlig ikke helt på det. Har allerede en MA bak meg for ca et år siden. Så kjedelig - håper det går bra! ☺️ Sender deg noen gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 27. februar 2018 #859 Del Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Testet negativt 7dpo. For tidlig? Anonymkode: f2f12...269 Kan være for tidlig ja. Vent minst 3 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 27. februar 2018 #860 Del Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, Waldfee skrev: Så kjedelig - håper det går bra! ☺️ Sender deg noen gode tanker. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå